quote:Op maandag 1 mei 2006 13:30 schreef Basje_B het volgende:
Ocean's 11,12,13
Is het uit met je vriendin GenesiZ?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:09 schreef GenesiZ het volgende:
mmmmm Ryan Phillippe![]()
Zijn lul zou ik wel leeg willen zuigen![]()
was vorig jaar al hoor ...quote:Op maandag 1 mei 2006 16:58 schreef Komakie het volgende:
btw het valt me wel op dat iedereen nou een beetje bezig is om de capstrap van Burton te imiteren op de 1 of andere manier.
Of om de no-crapstrap van forum na te maken.
Btje minder. Zoek zelf een goeie oplossing ofzo
Straks hebben we drie straps!, een aparte teen en cap-strapquote:Op maandag 1 mei 2006 17:04 schreef Kentaro het volgende:
Burton heeft patent op de capstrap, daarom komen ze allemaal met zo'n net niet capstrap, een beetje tussen een gewone en een capstrap in en dat werkt echt voor geen meter. Dan heb je die strap op je tenen drukken. overgens komt Burton met twee modellen capstraps volgend jaar en die op de CO2 en de C60 zijn ook van die irritante 'halve' capstraps.
Die capstrap was toch de eerste stap naar een systeem wat meer op Flow leek?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:04 schreef Kentaro het volgende:
Burton heeft patent op de capstrap, daarom komen ze allemaal met zo'n net niet capstrap, een beetje tussen een gewone en een capstrap in en dat werkt echt voor geen meter. Dan heb je die strap op je tenen drukken. overgens komt Burton met twee modellen capstraps volgend jaar en die op de CO2 en de C60 zijn ook van die irritante 'halve' capstraps.
Dit antwoord zag je echt van heeeeel ver aankomen.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:20 schreef XL het volgende:
[..]
Die capstrap was toch de eerste stap naar een systeem wat meer op Flow leek?
nee, die capstrap zorgde ervoor dat flow helemaal geen voordelen meer had boven strapbindingenquote:Op maandag 1 mei 2006 17:20 schreef XL het volgende:
[..]
Die capstrap was toch de eerste stap naar een systeem wat meer op Flow leek?
Ja, ik dacht.... Nou, dan zal ik het maar weer doen.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:08 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dit antwoord zag je echt van heeeeel ver aankomen.
de t6 rijdt heel snappy.. .veel power erin stoppen is veel terugkrijgenquote:Op maandag 1 mei 2006 19:17 schreef Komakie het volgende:
Een gast in de winkel was helemaal weg van de "capstrap" van Ride van komend seizoen. Volgens mij was die er dit seizoen ook al. Maar hij vond het helemaal geweldig.
Ik hou het voorlopig bij Burtonbindingen. Makkelijk te vervangen onderdelen en werken prima.
Misschien dat ik volgend seizoen wel een ander board ga nemen. Ik denk sowieso geen Baron ES meer. Een board dat ietsje minder stijf is. Die Baron ES rijdt echt super, maar jibben is wel heel inspannend. Een board dat dit net ietsje makkelijker zou kunnen doen, zou voor mij perfect zijn
Ik kan het wel met me ES maar het gaat gewoon vet zwaar en je komt nooit echt hoog als je een langzame noseroll probeert te doen.
Btw Rnej wat zijn in dat opzicht jou ervaringen met de T6???
Als je wat zwaarder bent dan kan dat wat makkelijker idd.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:33 schreef Rnej het volgende:
[..]
de t6 rijdt heel snappy.. .veel power erin stoppen is veel terugkrijgen
en omdattie zo licht is jibt hij lekkerder dan mijn slappe canyon.... hij spint ook retesnel
en sowieso rijdt het als een DROOM![]()
(maarja ,met mijn 115 kg is het ook niet moeilijk om een t6 dubbel te vouwen)
test m ns, zou k zeggen![]()
nja wat die t6 echt geniaal maakt is de enorm stabiele rit ...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je wat zwaarder bent dan kan dat wat makkelijker idd.
Maar jibben doe ik niet makkelijker omdat me board lichter is. Spinnen en power erin leggen snap ik. Dat is met die ES ook zo. Als je maar geconcentreerd erop rijdt dan gaat hij als een trein.
Ik zou alleen zo graag die nose en tailwheelies wat makkelijker willen maken. Zonder dat het mijn verdere rijden beinvloed natuurlijk
Maar ik ga hem volgend jaar (de nieuwe versie natuurlijk) zeker nog ff testen
Misschien nog een paar andere planken erbij. Ff kijken wat er allemaal te vinden is
Wtf, 1 nieuw plank is al niet meer genoeg tegenwoordigquote:Op maandag 1 mei 2006 22:10 schreef Komakie het volgende:
Misschien nog een paar andere planken erbij.
Die boards zijn me iets te veel gericht op jibben (behalve de standaard Baron). Als ik bijvoorbeeld op een Custom X sta, dan kan ik al genoeg jibben ermee. Dat ding is (als 1.64m lang) gewoon makkelijker te jibben dan de Baron ES.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja wat die t6 echt geniaal maakt is de enorm stabiele rit ...
springen = stabiel
scheuren = stabiel
spinnen = snel
tailpress/nosepress .. moet je gewicht voor in huis hebben.. ik ben ook echt de eerste dude die ze in de winkel voorbij hebben zien komen die die t6 rondjibt .. dus idd.. jibben is een heel ander verhaal als je 20 kg minder weegt
maar als springen, freeriden en sowieso kneiterhard scheuren je ding zijn... t6
ik heb de baron Es trouwens getest... ook echt een heerlijke plank maar ik vond m qua rit teveel op mijn canyon lijken maar dan stijver.. .vond m niet iets speciaals hebben... (als in, mijn canyon hield ik voor erbij, dus wilde wel iets wat genoeg van die canyon verschilde)
daarnaast moet je ook vrij hard werken voor die Baron.. .terwijl die T6 met hard werk echt veel teruggeeft... die Baron moet je echt 100% voor gaan .. en dat is met een T6 wat minder
maargoed.. jibben en grote voeten.... ik zeg;
Forum destroyer wide?
Forum Devun Walsh?
Nitro magnum/atlas?
de standaard burton Baron?
euhhh
Lib-tech travis rice ?![]()
Ehm.... ik bedoelde eigenlijk dat ik nog wat meer planken wilde testen. (stond er een beetje raar, das waarquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:39 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Wtf, 1 nieuw plank is al niet meer genoeg tegenwoordig![]()
"veel in een plank stoppen" bedoel ik eigenlijk mee dat de snap en response wat langzamer is ...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die boards zijn me iets te veel gericht op jibben (behalve de standaard Baron). Als ik bijvoorbeeld op een Custom X sta, dan kan ik al genoeg jibben ermee. Dat ding is (als 1.64m lang) gewoon makkelijker te jibben dan de Baron ES.
Zal waarschijnlijk ook iets met het gewicht te maken hebben. Maar ik kan verder heel goed uit de voeten op die Baron ES hoor
Ik weet nooit zo goed wat mensen bodoelen met "er veel in moeten stoppen". Zal misschien makkelijker gaan met de T6, maar ik vraag me af wat het verschil is. Ik ga hem nog zeker testen, maar ik heb er totaal geen moeite mee om "veel in een board te moeten stoppen". Misschien ben ik gewoon een veeleisende rider die vrij makkelijk veel in een board stopt. Misschien komt het ook wel omdat ik vrij technisch rij. Een board dat stijf is vind ik heerlijk rijden als ik erop moet carven. Alleen jibben is veel minder natuurlijk.
Maar ik ga zeker volgend jaar de T6 proberen. Als jij de Baron ES iets te stijf vond, dan is de T6 misschien de oplossing. Afgelopen seizoen was hij ook voor het eerst in de wide versie dus ik vond de Baron ES een wat veiligere keuze. Daarnaast ben ik nog altijd van mening dat boards van hout moeten zijn. Maar misschien dat daar volgend seizoen verandering in komt
Ik vind het altijd het mooiste als mensen heel agressief rijden maar dat je het niet gelijk kunt zien. Sjoerd Remmelink kan dat heel mooi. Je hebt het idee dat hij heel rustig naar beneden cruist, maar ondertussen gaat hij fuckin hard en rijdt hij echt strakke lijnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:15 schreef Rnej het volgende:
[..]
"veel in een plank stoppen" bedoel ik eigenlijk mee dat de snap en response wat langzamer is ...
zodra je bij de t6 een bocht inzet en je trapt je staalkant in de sneeuw dan voel je m gaan, terwijl de Baron nog net iets meer achterblijft.... dus daar moet je net iets harder voor werken om agressief mee te rijden (neemt niet weg dat de baron ES en de t6 erg dicht bij elkaar liggen qua rijeigenschappen)
voor de rest is de T6 gewoon toegankelijker te rijden maar ik vind m lekkerder springen
de vapor wide wordt zegmaar 254 breed.. niets boeiendsquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:34 schreef Komakie het volgende:
Maar dat die T6 sneller draait zal er veel mee te maken hebben dat hij wat lichter is dan de Baron ES.
wat ik trouwens best apart vindt is dat ze volgend seizoen zeggen over de Baron ES "Ultimate wideboard performance - It doesn't get any lighter weight than this"
Ik weet niet of het ze zelf is opgevallen, maar de Vapor en de T6 hebben ook een widebody model....
hmmm ik dacht dat hij breder werd. Nouja, maakt ook niet zo veel uit. Die is me net ietsje te duurquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:41 schreef Rnej het volgende:
[..]
de vapor wide wordt zegmaar 254 breed.. niets boeiends
en idd.. techniek rocks.. heb op vakantie skiers ingehaald met uberwijd gecarvde bochten alsof ze stilstonden (was nog op mijn canyon ook.. t6 nog niet op een echte berg losgelaten)
je wil ook geen vapor.. minder stijf en agressief als de t6 en baron Es ... tis juist een superlichte supertoegankelijke beginnersplank....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmm ik dacht dat hij breder werd. Nouja, maakt ook niet zo veel uit. Die is me net ietsje te duur
Tenminste, als hij 900euro blijft en dat blijft hij wel dus volgend seizoen maar geen vapor
En wie van die 2 ben jij danquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:28 schreef Rnej het volgende:
[..]
je wil ook geen vapor.. minder stijf en agressief als de t6 en baron Es ... tis juist een superlichte supertoegankelijke beginnersplank....
de enige mensen die ik op vapors zie rijden zijn uberpro's en posers... (dat zie je bij de T6 ook veel trouwens)
aangezien ik ervoor heb moeten betalen....quote:
Vapor is idd minder stijf. Maar om nou te zeggen dat het een beginnersplank is, niet bepaald. Hij is gewoon wat lichter plankje maar je moet er wel een beetje voor kunnen snowboarden om er alles uit te halen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:28 schreef Rnej het volgende:
[..]
je wil ook geen vapor.. minder stijf en agressief als de t6 en baron Es ... tis juist een superlichte supertoegankelijke beginnersplank....
de enige mensen die ik op vapors zie rijden zijn uberpro's en posers... (dat zie je bij de T6 ook veel trouwens)
150 euro meer? ... 210 euro meer dan een t6quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:38 schreef Komakie het volgende:
Ik zou die Vapor trouwens wel eens voor de gein willen testen. Zou em nooit kopen, ik ga geen 150 euro meer neerleggen voor een board dat alleen wat lichter is, maar zou wel eens willen kijken hoe het rijdt
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:49 schreef XL het volgende:
Die 200 gram die hij lichter is dan de concurrentie is mooi het verschil dat Flow-bindingen zwaarder zijn. Speel je toch quitte en als flow-rijder ben je toch al bereid wat meer te betalen voor je gear.
Dat komt omdat je zo snel weer beneden moet staan om je ass af te draaien op je werk om die shit te kunnen dokke weetje.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:19 schreef Kentaro het volgende:
Ik heb juist gehoord dat je er vet hard op kan, je boekt skiers voorbij alsof ze stilstaan
jup, maar tis maar net of je dat gevoel fijn vindt of niet...quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:29 schreef Thermo het volgende:
Ik hoor juist 9 van de 10 zeggen dat de alu honeycomb core ze absoluut niet bevalt.
Heel het gevoel wat ze hebben bij boards met voornamelijk houte core is weg.
en vergeet niet dat ik maar 500 eutjes heb moeten betalen voor mijn t6quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:38 schreef Rnej het volgende:
[..]
jup, maar tis maar net of je dat gevoel fijn vindt of niet...
ik ben er dol op![]()
Whehehe, mijn Malolo was bij Duijvenstein 270 euro.... zonder personeelskorting en chicks diggen mijn sub-tropische base wel en begrijpen niet eens wat een T6 is.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:39 schreef Rnej het volgende:
[..]
en vergeet niet dat ik maar 500 eutjes heb moeten betalen voor mijn t6was goedkoper dan een baron ES met personeelskorting
![]()
edit: yay, klikte verkeerd...![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:46 schreef XL het volgende:
[..]
Whehehe, mijn Malolo was bij Duijvenstein 270 euro.... zonder personeelskorting en chicks diggen mijn sub-tropische base wel en begrijpen niet eens wat een T6 is.
Owned!
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:46 schreef XL het volgende:
[..]
Whehehe, mijn Malolo was bij Duijvenstein 270 euro.... zonder personeelskorting en chicks diggen mijn sub-tropische base wel en begrijpen niet eens wat een T6 is.
Owned!
Beetje Salou in de sneeuwpraktijken met BrEZaH jeugd en al.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:12 schreef 360sjors het volgende:
Chicks impressen met (het plaatje op) je snowboard = "Gao je mie brommers kieken"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |