abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37178013
Het is ook een advies voor de beginnende medesnowboarder die nieuw spul wil aanschaffen.
  zaterdag 22 april 2006 @ 04:28:24 #152
71115 Rnej
I walk the line
pi_37178509
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:55 schreef -Jewcookie- het volgende:

[..]

Smaken verschillen, maar 't blijft een feit dat flows gewoon de beste zijn.

Het enige vervelende aan flow bindingen is dat je de hele tijd moet wachten op de gasten die geen flow bindingen hebben..... (als je met dat soort gasten omgaat teminste )
jaaa ik ga flows op mijn T6 zetten..... gelijk mijn hele aankoop nutteloos maken

ik hou mijn mond wel weer
  zaterdag 22 april 2006 @ 08:36:11 #153
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_37179005
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:44 schreef Kentaro het volgende:

[..]

120 hits op google Mijn konijn heeft er nog meer
Heet jouw konijn Jenna Jamesson ofzo?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_37180188
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 04:28 schreef Rnej het volgende:

[..]

jaaa ik ga flows op mijn T6 zetten..... gelijk mijn hele aankoop nutteloos maken

ik hou mijn mond wel weer
Smaken verschillen.....

mompelt iets over iets over een paarse jas...
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:07:14 #155
71115 Rnej
I walk the line
pi_37180529
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:47 schreef -Jewcookie- het volgende:

[..]

Smaken verschillen.....

mompelt iets over iets over een paarse jas...
ohja, jij was die gast die dacht dat ik dat echt was
pi_37181175
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:03 schreef NickNEC het volgende:

[..]

Hij is idd van dit jaar.. 20% off.. dat weer mooi meegenomen...!

thnx voor de bevestiging qua board. De bindingen ook goed? of raadt je andere aan?
Cartels zijn er zeker goed bij, Cartels of Missions. Als je naar strapbindingen kijkt.

Wat betreft de lengte van 157. Ik vind het niet te kort, mits je niet zwaarder bent dan 80 kg. Anders zou ik een maatje groter nemen. En let ook goed op of je schoenen niet teveel over de rand van je board hangen. Als je nieuwe 32's hebt, dan moet het met maat 44 wel gaan. Neem je schoenen iig mee als je je board koop en kijk kritsch of allles helemaal goed bij elkaar past (niet qua kleur )
pi_37181302
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 11:07 schreef Rnej het volgende:

[..]

Niet dan ? Dan gaat mijn waardering voor je weer een puntje omhoog. Dacht idd dat jij dat was . Dan zijn alleen je bindingen nog een puntje van kritiek
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:46:38 #158
71115 Rnej
I walk the line
pi_37181330
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 11:45 schreef -Jewcookie- het volgende:

[..]

Niet dan ? Dan gaat mijn waardering voor je weer een puntje omhoog. Dacht idd dat jij dat was . Dan zijn alleen je bindingen nog een puntje van kritiek
precies, kutbindingen...

gelukkig heb ik geen paarse jas

ik ben btw niet anti-flow .. maar kunststof buigt gewoon net ietsje meer mee als je 115 kilo weegt . .vandaar de strapbindingen... (ja ik weet, flows zijn ook stijf, maar dan ben je veel meer geld kwijt dan bij een setje cartels )
pi_37181371
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 11:07 schreef Rnej het volgende:

[..]

`

'nuff said.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:52:30 #160
34597 NickNEC
reality or a dream ..
pi_37181456
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 02:29 schreef Komakie het volgende:
[..]

Mijn mening: Hij is te kort om te beginnen. 1.57m voor een persoon van 1.88m is gewoon te klein. Hij rijdt dan 7cm korter dan ik mijn boards rij en terwijl hij ongeveer net zo lang is als ik. Hij kan wel iets korter rijden ivm niveau maar iemand van 1.88m zou ik nooit op een board van 1.57m zetten.
Daarnaast is de Air ook te smal. Net als de Custom trouwens. Als je schoenmaat 44 hebt (heb ik ook toevallig) dan wil je niet op een board staan dat smaller is van 25.5cm in het midden. De Air 1.57m is maar 24.8cm breed. Dat is wel erg smal voor iemand met maatje 44. De 1.58m Custom is precies net zo breed en daarom ook te smal.

Mijn advies: Probeer een Burton Royale te krijgen in 1.62m.
Je zult het nu misschien niet heel erg merken als je tenen iets meer over het board steken, maar je wilt doorgroeien op het board. Als je door groeit ga je ook harder en moet je dus meer op je kanten gaan staan en mogen je tenen dus minder ver over het board steken. De Royale is 25.6cm breed in het midden. Scheelt bijna een hele centimeter. Het is de ideale breedte voor jou schoenmaat. Geloof me, je zult uiteindelijk het verschil duidelijk merken.
[..]
thnx voor je reactie ook Komakie. Ben heel erg benieuwd hoe de rest erover denkt?

Het is zo f**ing moeilijk om een board te kopen die echt goed bij je past, daarom ben ik ook blij dat er meerdere mensen op reageren.

nog even een aanvulling: mijn gewicht is 78kg - en mijn eigenlijke schoenmaat is 43-43,5 maar ik heb maat 44 genomen (ik weet niet of dat iets uitmaakt)

Kentaro: ik ben toch met die Sansalone 157 (custom ltd) in zee gegaan (remember?) >> ik kon er niet mee overweg, heb het board in Oostenrijk aan de kant gezet en een board van iemand daar geleend. Het probleem was dat ik totaal geen controle had over de Sansalone, recht vooruit was een drama en bochtjes helemaal - no control - (ten doodde opgeschreven )

Dat plankje wat ik geleend had was van een jongen die in ons hotel werkte, een Oxygen. Die was breder en langer. En daar ging ik "goed" op, alleen was ik het vertrouwen een beetje verloren in het boarden na de eerste 2 dagen op de sansalone. En onzekerheid op een board..

Ik heb de sansalone terug mogen geven, en ik mag iets anders uitkiezen. Nu raad de verkoper mij deze Air aan.. (veel meer heeft hij niet staan voor mij) Wat is wijsheid...?

(ik ben in iedergeval blij dat hier genoeg ervaring te vinden is)

hier de vorige discussie
[[ Love is when you don wont to go to sleep because reality is better than a dreaM ]]
klik hier... !
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:58:19 #161
71115 Rnej
I walk the line
pi_37181605
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 11:52 schreef NickNEC het volgende:

[..]

thnx voor je reactie ook Komakie. Ben heel erg benieuwd hoe de rest erover denkt?

Het is zo f**ing moeilijk om een board te kopen die echt goed bij je past, daarom ben ik ook blij dat er meerdere mensen op reageren.

nog even een aanvulling: mijn gewicht is 78kg - en mijn eigenlijke schoenmaat is 43-43,5 maar ik heb maat 44 genomen (ik weet niet of dat iets uitmaakt)

Kentaro: ik ben toch met die Sansalone 157 (custom ltd) in zee gegaan (remember?) >> ik kon er niet mee overweg, heb het board in Oostenrijk aan de kant gezet en een board van iemand daar geleend. Het probleem was dat ik totaal geen controle had over de Sansalone, recht vooruit was een drama en bochtjes helemaal - no control - (ten doodde opgeschreven )

Dat plankje wat ik geleend had was van een jongen die in ons hotel werkte, een Oxygen. Die was breder en langer. En daar ging ik "goed" op, alleen was ik het vertrouwen een beetje verloren in het boarden na de eerste 2 dagen op de sansalone. En onzekerheid op een board..

Ik heb de sansalone terug mogen geven, en ik mag iets anders uitkiezen. Nu raad de verkoper mij deze Air aan.. (veel meer heeft hij niet staan voor mij) Wat is wijsheid...?

(ik ben in iedergeval blij dat hier genoeg ervaring te vinden is)

hier de vorige discussie
de air rijdt wel makkelijk, maar als je 44 hebt denk ik dat je er toch niet op past...

ik zou een royale zoeken.. wat al verteld werd.... in ieder geval een middenklassertje.. die mid-wide of wide is ...
met wide kom je er ook wel omdat je niet zo'n enorm lange plank nodig hebt.. de meeste wides van 157-158 hebben een waist width van 260 .. .dat is ook nog wel te doen...
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:48:11 #162
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_37184050
Ik ben trouwens nog steeds van mening dat je iets langer moet gaan rijden dan een 1.57m
Nu gaan je bochten er nog vrij makkelijk op omdat hij vrij kort is. Maar zo'n boardje is niet echt relaxt om bijvoorbeeld goed te carven. Nu doe je dat nog niet, maar als je door groeit ga je dat op een gegeven moment vanzelf doen (als je een beetje goed les krijgt) en 1.62m is helemaal niet lang voor je.
Ik heb afgelopen jaar een 1.64m gereden (ik ben +/- 1.90m maar wel iets zwaarder. 90kg) en dat is voor mij de minimale lengte die ik wil rijden. Niet erg lang maar als hij stijf genoeg is kun je er goed mee carven en ook wel goed mee freestylen.
Dus als jij 2cm korter zou rijden op een board wat meer bij jou niveau past, dan zou ik dat alleen maar een hele goede keuze vinden. Als je nog korter gaat rijden ga je meer voor freestyle, maar dan zou ik ook geen Royale of Air kopen.

anyway, me vriendinnetje waarmee ik ben gaan snowboarden donderdag heeft gewoon gister een Custom 1.48m gekocht. Meisje van 1.64m.
Echt zo vet dat ze op niet verschrikkelijk makkelijk mannen board goed uit de voeten kan
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 22 april 2006 @ 14:06:50 #163
71115 Rnej
I walk the line
pi_37184485
hannah teter rijdt custom X .. dat is gewoonweg geil
  zaterdag 22 april 2006 @ 16:53:00 #164
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_37187947
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:06 schreef Rnej het volgende:
hannah teter rijdt custom X .. dat is gewoonweg geil
Dat bedoel ik
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_37190752
Whaaa !! Tijdje niet gepost !

Ik heb besloten om volgend winter seizoen in de sneeuw door te brengen, dan wacht ik een jaartje met het starten van mijn opleiding Fysiotherapie, dus het wordt helemaal goed.

Vanaf de vakantie wil ik een week of 12 full-time gaan werken als auto onderdelen koerier voor een auto onderdelen bedrijf, die zoeken namelijk full-time mensen voor in de zomerperiode voor minstens 4 weken !

En dan op de Mölltaler Gletscher mijn Anwärter halen en dan op de Ankogel (Kärnten, Oostenrijk) een seizoen snowboard/ski leraar zijn !!

Over 110 minuten is First Descent binnen :
Fingerspitzgefühl
  zaterdag 22 april 2006 @ 19:49:03 #166
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_37192974
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 18:40 schreef ForumGek het volgende:
Whaaa !! Tijdje niet gepost !

Ik heb besloten om volgend winter seizoen in de sneeuw door te brengen, dan wacht ik een jaartje met het starten van mijn opleiding Fysiotherapie, dus het wordt helemaal goed.

Vanaf de vakantie wil ik een week of 12 full-time gaan werken als auto onderdelen koerier voor een auto onderdelen bedrijf, die zoeken namelijk full-time mensen voor in de zomerperiode voor minstens 4 weken !

En dan op de Mölltaler Gletscher mijn Anwärter halen en dan op de Ankogel (Kärnten, Oostenrijk) een seizoen snowboard/ski leraar zijn !!

Over 110 minuten is First Descent binnen :
First Descent
pi_37201269
Fisrst Decent is wel leuk, maar het valt me wel op dat ik hem maar 1 keer gekeken heb en daarna nooit meer. Terwijl ik One Love, Mtn Lab en andere al tig keer gezien heb
  zondag 23 april 2006 @ 02:14:36 #168
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_37202917
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:34 schreef Kentaro het volgende:
Fisrst Decent is wel leuk, maar het valt me wel op dat ik hem maar 1 keer gekeken heb en daarna nooit meer. Terwijl ik One Love, Mtn Lab en andere al tig keer gezien heb
Nouja, First Descent is ook zo ongeveer 2x zo lang als de meeste snowboardfilms en is echt een docu. Dat kijk je wat minder makkelijk dan een gewone snowboardfilm vind ik.
Voor FD moet je echt gaan zitten. De rest kan ik lekker opzetten en onderuit zakken. Als ik wat mis is het niet zo erg.

Daarnaast is het volgens mij de enige film die puur over poederrijden gaat. Meestal zie je wel een paar dingen, maar dit gaat over snowboarden in de puurste vorm.
Dat wordt tegenwoordig een beetje vergeten. Dat freestylen is allemaal wel leuk enzo, maar ik vind dat er teveel de nadruk op wordt gelegd. Tuurlijk is het mooi enzo, maar ik vind toch dat het tegenwoordig te veel op de voorgrond treed.
Aan de andere kant... Dan lopen die parkkiddies ook mij niet in de weg met poederrijden

Daarnaast vertelt FD ook nog een heleboel over de snowboardgeschiedenis wat ik wel heel interresant vond.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hem ook pas 1x helemaal gezien heb.
Maar ik heb een aantal snowboardfilms van dit jaar nog helemaal niet gezien
pi_37205310
Maar waar blijft dat ftp-je nou met 70 gig aan snowboardfilms
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_37220045
Heeft iemand bittorrent links voor DC's Mountain Lab ?
Fingerspitzgefühl
  zondag 23 april 2006 @ 18:27:20 #171
71115 Rnej
I walk the line
pi_37220385
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:16 schreef ForumGek het volgende:
Heeft iemand bittorrent links voor DC's Mountain Lab ?
nope.. keb de film wel...?

en de dvd volgende week .. keb m besteld, ga m vrijdag ophalen
  zondag 23 april 2006 @ 18:27:33 #172
72282 360sjors
King of the Hill
pi_37220399
Terug uit La Joue du Loup. Bevindingen:

* Naseizoen rules; prima pistes, hier en daar nog wat ongeprepareerde centimetertjes; veeeeeeel zon (zonder shirt boarden was goed mogelijk);

* La Joue du Loup zuigt; het dorpje bestaat uit 2 supermarktjes, 1 bar, 1 gaydiscotheek (het dorpje schijnt op initiatief van een of andere gaylord gesticht te zijn). Supermarktprijzen 2x zo hoog als in andere wintersportgebieden.

* Gebied is leuk, veel blauwe/rode pistes waar je loeihard vanaf kunt carven. Als er veel sneeuw is denk ik vrij veel offpiste mogelijkheden. Ondanks de vrij geringe hoogte (1500-2500) bijna geen bomen te zien, wat ik wel een minpunt vind.

* Aardige funparkjes!

* Husk-reisleiding bleek evenals die in Serre Chevalier vrij waardeloos.

Van de hele groep was ik de enige die geen camera had meegenomen, maar alles bij elkaar is er voor enkele GB's aan foto- en videomateriaal. Zodra ik wat krijg post ik wel wat
  zondag 23 april 2006 @ 18:29:32 #173
71115 Rnej
I walk the line
pi_37220461
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:27 schreef 360sjors het volgende:

* Supermarktprijzen 2x zo hoog als in andere wintersportgebieden.
ik betaalde in solden 4 euro voor een pak ranzige rijst..... kan t nog duurder?
  maandag 24 april 2006 @ 18:25:22 #174
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_37251614
Wij reden van Les Arcs naar beneden met de bestelbus, voor 200 euro voer bij de Lidl halen en weer terug de berg op!
  maandag 24 april 2006 @ 18:28:15 #175
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_37251689
quote:
Op maandag 24 april 2006 18:25 schreef Mars het volgende:
Wij reden van Les Arcs naar beneden met de bestelbus, voor 200 euro voer bij de Lidl halen en weer terug de berg op!
Goede actie. Zo werkt het!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_37255509
quote:
Op maandag 24 april 2006 18:25 schreef Mars het volgende:
Zeker alleen pro deo zaken
  dinsdag 25 april 2006 @ 09:38:35 #177
71115 Rnej
I walk the line
pi_37278371
First Descent, in 1 woord: GEWELDIG !!

Wat een gave docu/film, tof dat het niet alleen boarden is, maar ook veel geschiedenis, en hoe elke boarder die daar is, is gekomen met een doel. En er ook weg is gekomen en er iets heeft bereikt.

En die 7601 van Terje....whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!

I feel like snowboarding, but it's like.... 20 degrees
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:15:21 #179
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_37280832
Zoals jullie weten heeft Neerlands trots op snowboard gebied Roxy Chicken Jam gewonnen.

Nu wat foto's natuurlijk!!!!
Cheryl met vete air:

winnaars:

Op de schoudersvan Jenny

En nog wat andere foto's;

Bron: tacky.nl
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  woensdag 26 april 2006 @ 13:00:23 #180
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_37308641
'If freestyle is about what can be done on a snowboard, Freeriding is about what can be done on a mountain. The mountains are huge playgrounds and we are just little kids daring each other to new extremes. It is scary, it is dangerous, it is fun as hell, and if our parents found out what we get up to, they would probably stop our pocket money.'
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  woensdag 26 april 2006 @ 13:22:50 #181
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_37309320
quote:
Op woensdag 26 april 2006 13:00 schreef Basje_B het volgende:
'If freestyle is about what can be done on a snowboard, Freeriding is about what can be done on a mountain. The mountains are huge playgrounds and we are just little kids daring each other to new extremes. It is scary, it is dangerous, it is fun as hell, and if our parents found out what we get up to, they would probably stop our pocket money.'
Amen!
  woensdag 26 april 2006 @ 14:47:09 #182
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_37311928
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:23 schreef Basje_B het volgende:
Heb eindelijk de datum voor operatie. 2 mei lig ik onder het mes voor me schouder. Daarna 8 weken vrij en maximaal 6 maanden niet sporten. Ruim optijd dus weer actief voor neiuwe seizoen. Als dat geen planning is!!
Belde die hufters van het ziekenhuis. Sorry er komt een spoedgeval tussen. Het word 10 mei.
Spoedgeval over een week is toch vrij apart.
Als zo door gaat word ik zelf een spoed geval.
  woensdag 26 april 2006 @ 19:04:31 #183
72282 360sjors
King of the Hill
pi_37319499
Komend weekend gaat niet lukken Lars.. ik ben ingeroosterd op zaterdag en kan het niet maken om mijn 7e weekend in 3 maanden vrij te nemen
  woensdag 26 april 2006 @ 19:08:53 #184
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_37319625
quote:
Op woensdag 26 april 2006 19:04 schreef 360sjors het volgende:
Komend weekend gaat niet lukken Lars.. ik ben ingeroosterd op zaterdag en kan het niet maken om mijn 7e weekend in 3 maanden vrij te nemen
Ik had de moed al opgegeven. Jammer.
pi_37371588
Leuk rijtje boards met de Malolo, de Jussi en een soort van DCP late model Custom X voor volgend seizoen

vrijdag 28 april 2006 @ 12:59:49 #186
71115 Rnej
I walk the line
pi_37373733
*slabbetje nodig heeft*
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:39:44 #187
72282 360sjors
King of the Hill
pi_37376994
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:38 schreef Kentaro het volgende:
Leuk rijtje boards met de Malolo, de Jussi en een soort van DCP late model Custom X voor volgend seizoen
Burton fanboy
pi_37377085
er ligt ook een Salomon Josh Dirksen tussen
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:11:59 #189
72282 360sjors
King of the Hill
pi_37378145
Kentaro, heb je al op de CO2's gereden?
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:05:19 #191
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_37379646
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:39 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Burton fanboy
Burton Rulez

pi_37386714
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:18 schreef beerke het volgende:
Kentaro, heb je al op de CO2's gereden?
Ja, ik heb op de CO2's, de nieuwe Custom en de Custom X gereden. Ik zal binnenkort een uitgebreid verslag posten - maar tot die tijd - Deze bindingen en boards zijn zo super. Vooral de nieuwe Custom is echt waanzinnig.
  zaterdag 29 april 2006 @ 02:24:08 #193
71115 Rnej
I walk the line
pi_37395193
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:11 schreef 360sjors het volgende:
Railen rules!

http://www.break.com/index/sarabail13.html
kijk sara.... snowboarden niet kunnen is 1 ding

maar ollie-en is toch wel essentieel als je je kaak niet wil breken
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:37:23 #194
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_37405235
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 02:24 schreef Rnej het volgende:

[..]

kijk sara.... snowboarden niet kunnen is 1 ding

maar ollie-en is toch wel essentieel als je je kaak niet wil breken
Wil wel eens helpen ja

Maar het is sowieso een rare actie. Op het moment dat ze het kickertje verlaat gaat de punt van haar board direct naar beneden. Daarnaast is haar lichaamshouding echt helemaal kut op dat moment. Volgens mij was ze niet helemaal zeker van haar zaak hehe
pi_37415437
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:11 schreef 360sjors het volgende:
Railen rules!
http://www.break.com/index/sarabail13.html
Pijnlijk! Scheelde niet veel of ze had ook haar been gebroken
  zondag 30 april 2006 @ 02:36:57 #196
71115 Rnej
I walk the line
pi_37419434
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wil wel eens helpen ja

Maar het is sowieso een rare actie. Op het moment dat ze het kickertje verlaat gaat de punt van haar board direct naar beneden. Daarnaast is haar lichaamshouding echt helemaal kut op dat moment. Volgens mij was ze niet helemaal zeker van haar zaak hehe
ze kan niet snowboarden.. duidelijk

zo'n kicker met die snelheid en de juiste techniek hoef je niet eens te ollie-en...
  zondag 30 april 2006 @ 12:54:27 #197
71115 Rnej
I walk the line
pi_37423828
jeuuuj ik heb de DVD van mtn. lab binnen inclusief fotoboek

de extras zijn koeoeoel
  maandag 1 mei 2006 @ 12:23:41 #198
72282 360sjors
King of the Hill
pi_37450483
Ergens in het funpark van Joue du Loup..

In de gaydiscotheek van Joue du loup was het beregezellig!

Bonusvraag: welke film wordt hier boven me geprojecteerd op de muur?
pi_37450522
bourne identity?
pi_37451382
M-I:2
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')