quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:55 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar 't blijft een feit dat flows gewoon de beste zijn.![]()
Het enige vervelende aan flow bindingen is dat je de hele tijd moet wachten op de gasten die geen flow bindingen hebben..... (als je met dat soort gasten omgaat teminste)
Heet jouw konijn Jenna Jamesson ofzo?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:44 schreef Kentaro het volgende:
[..]
120 hits op googleMijn konijn heeft er nog meer
Smaken verschillen.....quote:Op zaterdag 22 april 2006 04:28 schreef Rnej het volgende:
[..]
jaaa ik ga flows op mijn T6 zetten..... gelijk mijn hele aankoop nutteloos maken
![]()
ik hou mijn mond wel weer
ohja, jij was die gast die dacht dat ik dat echt wasquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:47 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Smaken verschillen.....
mompelt iets over iets over een paarse jas...![]()
Cartels zijn er zeker goed bij, Cartels of Missions. Als je naar strapbindingen kijkt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:03 schreef NickNEC het volgende:
[..]
Hij is idd van dit jaar.. 20% off.. dat weer mooi meegenomen...!
thnx voor de bevestiging qua board. De bindingen ook goed? of raadt je andere aan?
Niet dan ? Dan gaat mijn waardering voor je weer een puntje omhoog. Dacht idd dat jij dat wasquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:07 schreef Rnej het volgende:
[..]
ohja, jij was die gast die dacht dat ik dat echt was![]()
precies, kutbindingen...quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:45 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Niet dan ? Dan gaat mijn waardering voor je weer een puntje omhoog. Dacht idd dat jij dat was. Dan zijn alleen je bindingen nog een puntje van kritiek
`quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:07 schreef Rnej het volgende:
[..]
ohja, jij was die gast die dacht dat ik dat echt was![]()
thnx voor je reactie ook Komakie. Ben heel erg benieuwd hoe de rest erover denkt?quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mijn mening: Hij is te kort om te beginnen. 1.57m voor een persoon van 1.88m is gewoon te klein. Hij rijdt dan 7cm korter dan ik mijn boards rij en terwijl hij ongeveer net zo lang is als ik. Hij kan wel iets korter rijden ivm niveau maar iemand van 1.88m zou ik nooit op een board van 1.57m zetten.
Daarnaast is de Air ook te smal. Net als de Custom trouwens. Als je schoenmaat 44 hebt (heb ik ook toevallig) dan wil je niet op een board staan dat smaller is van 25.5cm in het midden. De Air 1.57m is maar 24.8cm breed. Dat is wel erg smal voor iemand met maatje 44. De 1.58m Custom is precies net zo breed en daarom ook te smal.
Mijn advies: Probeer een Burton Royale te krijgen in 1.62m.
Je zult het nu misschien niet heel erg merken als je tenen iets meer over het board steken, maar je wilt doorgroeien op het board. Als je door groeit ga je ook harder en moet je dus meer op je kanten gaan staan en mogen je tenen dus minder ver over het board steken. De Royale is 25.6cm breed in het midden. Scheelt bijna een hele centimeter. Het is de ideale breedte voor jou schoenmaat. Geloof me, je zult uiteindelijk het verschil duidelijk merken.
[..]
de air rijdt wel makkelijk, maar als je 44 hebt denk ik dat je er toch niet op past...quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:52 schreef NickNEC het volgende:
[..]
thnx voor je reactie ook Komakie. Ben heel erg benieuwd hoe de rest erover denkt?
Het is zo f**ing moeilijk om een board te kopen die echt goed bij je past, daarom ben ik ook blij dat er meerdere mensen op reageren.
nog even een aanvulling: mijn gewicht is 78kg - en mijn eigenlijke schoenmaat is 43-43,5 maar ik heb maat 44 genomen (ik weet niet of dat iets uitmaakt)
Kentaro: ik ben toch met die Sansalone 157 (custom ltd) in zee gegaan (remember?) >> ik kon er niet mee overweg, heb het board in Oostenrijk aan de kant gezet en een board van iemand daar geleend. Het probleem was dat ik totaal geen controle had over de Sansalone, recht vooruit was een drama en bochtjes helemaal - no control - (ten doodde opgeschreven)
Dat plankje wat ik geleend had was van een jongen die in ons hotel werkte, een Oxygen. Die was breder en langer. En daar ging ik "goed" op, alleen was ik het vertrouwen een beetje verloren in het boarden na de eerste 2 dagen op de sansalone. En onzekerheid op een board..![]()
Ik heb de sansalone terug mogen geven, en ik mag iets anders uitkiezen. Nu raad de verkoper mij deze Air aan.. (veel meer heeft hij niet staan voor mij) Wat is wijsheid...?
(ik ben in iedergeval blij dat hier genoeg ervaring te vinden is)
hier de vorige discussie
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:06 schreef Rnej het volgende:
hannah teter rijdt custom X .. dat is gewoonweg geil
quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:40 schreef ForumGek het volgende:
Whaaa !! Tijdje niet gepost!
Ik heb besloten om volgend winter seizoen in de sneeuw door te brengen, dan wacht ik een jaartje met het starten van mijn opleiding Fysiotherapie, dus het wordt helemaal goed.
Vanaf de vakantie wil ik een week of 12 full-time gaan werken als auto onderdelen koerier voor een auto onderdelen bedrijf, die zoeken namelijk full-time mensen voor in de zomerperiode voor minstens 4 weken !
En dan op de Mölltaler Gletscher mijn Anwärter halen en dan op de Ankogel (Kärnten, Oostenrijk) een seizoen snowboard/ski leraar zijn !!
Over 110 minuten is First Descent binnen:
Nouja, First Descent is ook zo ongeveer 2x zo lang als de meeste snowboardfilms en is echt een docu. Dat kijk je wat minder makkelijk dan een gewone snowboardfilm vind ik.quote:Op zondag 23 april 2006 00:34 schreef Kentaro het volgende:
Fisrst Decent is wel leuk, maar het valt me wel op dat ik hem maar 1 keer gekeken heb en daarna nooit meer. Terwijl ik One Love, Mtn Lab en andere al tig keer gezien heb
nope.. keb de film wel...?quote:Op zondag 23 april 2006 18:16 schreef ForumGek het volgende:
Heeft iemand bittorrent links voor DC's Mountain Lab ?
ik betaalde in solden 4 euro voor een pak ranzige rijst..... kan t nog duurder?quote:Op zondag 23 april 2006 18:27 schreef 360sjors het volgende:
* Supermarktprijzen 2x zo hoog als in andere wintersportgebieden.
Goede actie. Zo werkt het!quote:Op maandag 24 april 2006 18:25 schreef Mars het volgende:
Wij reden van Les Arcs naar beneden met de bestelbus, voor 200 euro voer bij de Lidl halen en weer terug de berg op!
Zeker alleen pro deo zakenquote:Op maandag 24 april 2006 18:25 schreef Mars het volgende:
Wij reden van Les Arcs naar beneden met de bestelbus, voor 200 euro voer bij de Lidl halen en weer terug de berg op!
Amen!quote:Op woensdag 26 april 2006 13:00 schreef Basje_B het volgende:
'If freestyle is about what can be done on a snowboard, Freeriding is about what can be done on a mountain. The mountains are huge playgrounds and we are just little kids daring each other to new extremes. It is scary, it is dangerous, it is fun as hell, and if our parents found out what we get up to, they would probably stop our pocket money.'
Belde die hufters van het ziekenhuis. Sorry er komt een spoedgeval tussen. Het word 10 mei.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:23 schreef Basje_B het volgende:
Heb eindelijk de datum voor operatie. 2 mei lig ik onder het mes voor me schouder. Daarna 8 weken vrij en maximaal 6 maanden niet sporten. Ruim optijd dus weer actief voor neiuwe seizoen. Als dat geen planning is!!![]()
Ik had de moed al opgegeven. Jammer.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:04 schreef 360sjors het volgende:
Komend weekend gaat niet lukken Lars.. ik ben ingeroosterd op zaterdag en kan het niet maken om mijn 7e weekend in 3 maanden vrij te nemen
Burton fanboyquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:38 schreef Kentaro het volgende:
Leuk rijtje boards met de Malolo, de Jussi en een soort van DCP late model Custom X voor volgend seizoen
Ja, ik heb op de CO2's, de nieuwe Custom en de Custom X gereden. Ik zal binnenkort een uitgebreid verslag posten - maar tot die tijd - Deze bindingen en boards zijn zo super. Vooral de nieuwe Custom is echt waanzinnig.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:18 schreef beerke het volgende:
Kentaro, heb je al op de CO2's gereden?
kijk sara.... snowboarden niet kunnen is 1 dingquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:11 schreef 360sjors het volgende:
Railen rules!
http://www.break.com/index/sarabail13.html
Wil wel eens helpen jaquote:Op zaterdag 29 april 2006 02:24 schreef Rnej het volgende:
[..]
kijk sara.... snowboarden niet kunnen is 1 ding
maar ollie-en is toch wel essentieel als je je kaak niet wil breken![]()
Pijnlijk! Scheelde niet veel of ze had ook haar been gebrokenquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:11 schreef 360sjors het volgende:
Railen rules!
http://www.break.com/index/sarabail13.html
ze kan niet snowboarden.. duidelijkquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wil wel eens helpen ja
Maar het is sowieso een rare actie. Op het moment dat ze het kickertje verlaat gaat de punt van haar board direct naar beneden. Daarnaast is haar lichaamshouding echt helemaal kut op dat moment. Volgens mij was ze niet helemaal zeker van haar zaak hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |