subtielquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:33 schreef beerke het volgende:
tEEEEEEEvEEEEEEEEEEEpEEEEEEEEEE
Normaal heb je mooiere foto's beer.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:33 schreef beerke het volgende:
tEEEEEEEvEEEEEEEEEEEpEEEEEEEEEE
dankjequote:
Nederlanders zijn altijd weg in april.quote:Op maandag 17 april 2006 15:39 schreef Kentaro het volgende:
Foto's wordt een beetje lastig want ik was mijn camera vergeten..
Om een lang verslag kort te houden, Ischgl is een mooi plaatsje met weinig Nederlanders maar met lekkere Russische chicks. Dus wbt apres-ski is het goed te doen
sterkte man! ... en succes!quote:Op woensdag 19 april 2006 17:23 schreef Basje_B het volgende:
Heb eindelijk de datum voor operatie. 2 mei lig ik onder het mes voor me schouder. Daarna 8 weken vrij en maximaal 6 maanden niet sporten. Ruim optijd dus weer actief voor neiuwe seizoen. Als dat geen planning is!!![]()
Wel ff met merkstift aangeven dat ze de andere schouder niet moeten hebben hequote:Op woensdag 19 april 2006 17:23 schreef Basje_B het volgende:
Heb eindelijk de datum voor operatie. 2 mei lig ik onder het mes voor me schouder. Daarna 8 weken vrij en maximaal 6 maanden niet sporten. Ruim optijd dus weer actief voor neiuwe seizoen. Als dat geen planning is!!![]()
Je kunt het dan misschien beter laten tattoeren, samen met de instructies van wat er precies moet gebeuren. Na de operatie kun je er dan een mooie lichaamsbedekkende tribal van maken, ziet niemand er iets van.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wel ff met merkstift aangeven dat ze de andere schouder niet moeten hebben he. Lig je daar op je buik, lezen ze zo de instructie: rechterschouder moet geopereerd worden; mooi!
Je kunt niet zeker genoeg zijn![]()
Een lichaamsbedekkende plattegrond danquote:Op woensdag 19 april 2006 18:22 schreef XL het volgende:
[..]
Je kunt het dan misschien beter laten tattoeren, samen met de instructies van wat er precies moet gebeuren. Na de operatie kun je er dan een mooie lichaamsbedekkende tribal van maken, ziet niemand er iets van.
Damn, wat is prison break toch spannend
Goed idee. doen ze standaard tochquote:Op woensdag 19 april 2006 18:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wel ff met merkstift aangeven dat ze de andere schouder niet moeten hebben he. Lig je daar op je buik, lezen ze zo de instructie: rechterschouder moet geopereerd worden; mooi!
Je kunt niet zeker genoeg zijn![]()
airbagquote:Op donderdag 20 april 2006 11:54 schreef Komakie het volgende:
woohoo vanmiddag weer ff snowboarden.
Wel in snowworld zoetermeer, maar toch
Ik denk dat hij iemand snowboardles gaat gevenquote:
wie? jou?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:25 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk dat hij iemand snowboardles gaat geven
Hij zou me niks kunnen leren. Check R&Pquote:
ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 20 april 2006 14:34 schreef XL het volgende:
[..]
Hij zou me niks kunnen leren. Check R&P
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:35 schreef Komakie het volgende:
"Hey Tom, is het al gelukt om em er bij die chick in te carven?"
"Nope, ben nog steeds bij de einzel schwung"
Die airback zoog echt. Mag je alleen op als je een helm op hebt (ok het is ook wel begrijpelijk) maar ja, die had ik natuurlijk niet bij me...quote:
Dat erin carven is het probleem niet hoorquote:Hey Tom, is het al gelukt om em er bij die chick in te carven?"
"Nope, ben nog steeds bij de einzel schwung"
whahahahaha vet op je achterste been hangen en niet afzetten.... lullige val wel.....quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:20 schreef -Jewcookie- het volgende:
The perfect grind. Hier kan menig snowboarder nog wat van leren.
http://www.wimp.com/snowboards/
![]()
2,50 bij de uitgifte....quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die airback zoog echt. Mag je alleen op als je een helm op hebt (ok het is ook wel begrijpelijk) maar ja, die had ik natuurlijk niet bij me...
kunnen is niet de vraagquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:33 schreef beerke het volgende:
Kun je niet even een FTP'tje in elkaar draaien?
ehm... in welk onderdeelquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:29 schreef RijstNatie het volgende:
Kent iemand Eelco de koning hier?
NL's snowboard kampioen...
http://www.google.nl/search?q=eelco+de+koning++snowboard&hl=nl&lr=&start=0&sa=Nquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:34 schreef Komakie het volgende:
Nou ik kan niets over hem vinden op internet.
Heb ook nog nooit van de naam gehoord trouwens en ik ken de meeste toch wel...
Misschien een paar jaar terug ofzo
Je hebt trouwens een aantal onderdelen he.
Big Air, half pipe, boardercross, slalom, reuzenslalom, paralel slalom, etc
120 hits op googlequote:Op vrijdag 21 april 2006 22:42 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=eelco+de+koning++snowboard&hl=nl&lr=&start=0&sa=N
Hij is idd van dit jaar.. 20% off.. dat weer mooi meegenomen...!quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:43 schreef Kentaro het volgende:
De Air lijkt me helemaal goed. Een Air of een Custom. Als je een board van dit jaar koop zou ik een Air kopen. Als je toch pas in sept/okt koopt zou ik de nieuwe Custom kopen.
maar ik weet niet wat mijn vrienden ervan vinden
Qua bindingen heb ik 1 advies voorje, neem Flow bindingen. Voet erin, klik en gaan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:03 schreef NickNEC het volgende:
[..]
Hij is idd van dit jaar.. 20% off.. dat weer mooi meegenomen...!
thnx voor de bevestiging qua board. De bindingen ook goed? of raadt je andere aan?
Vergis je niet, met een dergelijke uitspraak kun je hier nog heel wat losmaken. Dat onderwerp ligt namelijk nogal gevoelig.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:26 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Qua bindingen heb ik 1 advies voorje, neem Flow bindingen. Voet erin, klik en gaan.![]()
Smaken verschillen, maar 't blijft een feit dat flows gewoon de beste zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Vergis je niet, met een dergelijke uitspraak kun je hier nog heel wat losmaken. Dat onderwerp ligt namelijk nogal gevoelig.![]()
no shit sherlock!quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:42 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=eelco+de+koning++snowboard&hl=nl&lr=&start=0&sa=N
Mijn mening: Hij is te kort om te beginnen. 1.57m voor een persoon van 1.88m is gewoon te klein. Hij rijdt dan 7cm korter dan ik mijn boards rij en terwijl hij ongeveer net zo lang is als ik. Hij kan wel iets korter rijden ivm niveau maar iemand van 1.88m zou ik nooit op een board van 1.57m zetten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:43 schreef Kentaro het volgende:
De Air lijkt me helemaal goed. Een Air of een Custom. Als je een board van dit jaar koop zou ik een Air kopen. Als je toch pas in sept/okt koopt zou ik de nieuwe Custom kopen.
maar ik weet niet wat mijn vrienden ervan vinden
aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:55 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar 't blijft een feit dat flows gewoon de beste zijn.![]()
Het enige vervelende aan flow bindingen is dat je de hele tijd moet wachten op de gasten die geen flow bindingen hebben..... (als je met dat soort gasten omgaat teminste)
Dit is geen discussie.quote:aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die discussie is hier verboden!!!
Nog een keer erover beginnen en je krijgt een ban![]()
je hebt zowieso al 1 vriend gemaakt denk ik toch wel !quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:55 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar 't blijft een feit dat flows gewoon de beste zijn.![]()
Het enige vervelende aan flow bindingen is dat je de hele tijd moet wachten op de gasten die geen flow bindingen hebben..... (als je met dat soort gasten omgaat teminste)
Nee maar het is wel aanleiding om er 1 op te starten die we niet willen op starten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |