quote:Op maandag 3 april 2006 23:36 schreef hardsilence het volgende:
Dit is Deel 9 by the way.
Hij moet zijn haar afknippen, dat vind ik echt lelijk...quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:53 schreef Airelle het volgende:
Ja, die Yves is niet helemaal jofel of wel? Hij doet altijd zo lallerig.
Het verandert alleen weinig aan zijn onnozele blik.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:59 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hij moet zijn haar afknippen, dat vind ik echt lelijk...
Lijkt me sterk dat die er sowieso zijn!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:09 schreef Ace1 het volgende:
Iemand filmpjes van reinier? Van vorig seizoen?
Ik heb geen flimpjes, maar op http://novikov.com/foto/moscow-peking/index.htm staan hele mooie foto's. Vooral deze serie is heel erg mooi : http://novikov.com/foto/moscow-peking/030729.htmquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die er sowieso zijn!![]()
Reinier dus terug, what's next? Rink en Jorien?![]()
er gaat steeds een cameraman ja, er moet dus ruimte genoeg zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kijk het ook en vind het wel cool. Amir & Jimmy zijn wel lal, zeggen ze dat ze voor de groep gaan, en dan toch uiteindelijk alleen de lift nemen. Tactisch.
Maar ik vraag me af hoe ze het filmen. Gaat er met elke lift een cameraman mee? Dan moeten ze dus 3 plaatsen vragen.
Helemaal mee eens, suf onozel stelletje, zo'n koppel kan nooit winnenquote:
Volgens mij zijn er regiebusjes ter beschikking van de camera en geluidmensen, de lifters hoor je ook vaak genoeg zeggen "only for 2 persons" oid. Voor de leuke shots gaat er wel eens een cameramannetje mee in de auto, maar dat is niet omdat het noodzakelijk is.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:34 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
er gaat steeds een cameraman ja, er moet dus ruimte genoeg zijn.
Laten we zeggen hij was spraakmakend.quote:Op donderdag 6 april 2006 08:36 schreef Koningin het volgende:
Ik heb de eerste seizoenen niet gezien. Ik snap dus die hele Reinier gekte niet zo goed
Is die man echt zo geweldig?
Hier heb je wat aan!quote:Het is heel goed mogelijk dat we de hele serie gaan herhalen, maar het is nog niet bekend wanneer. peking Express is niet verkrijgbaar op DVD.
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:12 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb mail van net 5!!
[..]
Hier heb je wat aan!
Overigens is de eerste serie ooit toch op DVD verschenen? Of begin ik echt gek te worden?
Reinier was uhm.....erg enthousiast.quote:Op donderdag 6 april 2006 08:36 schreef Koningin het volgende:
Ik heb de eerste seizoenen niet gezien. Ik snap dus die hele Reinier gekte niet zo goed
quote:
haha ja ik ook. de een ziet er niet uit en de ander is onuitstaanbaar irritant aanwezigquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:01 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
Mán, wat heb ik een hekel, afkeer, haat tegen die wijven...
Als ze deze deelnemers voor de eerste Peking Express hadden gebruikt had ik het denk ik niet meer gevolgdquote:Op donderdag 6 april 2006 08:36 schreef Koningin het volgende:
Vanavond gaat Reinier is even het zooitje een trap onder hun hol geven hopelijk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:58 schreef Leep het volgende:
ik vind de kandidaten tot nu toe maar saai
veel te aardig voor elkaar
kom op zeg
hoe kan je reinier vergetenquote:Op zondag 9 april 2006 19:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
mn geheugen is slecht omtrend reinier.. ik heb toen dat hele seizoen gezien... was hij niet een beetje een druk balletje?
Precies.quote:Op zondag 9 april 2006 19:44 schreef schatje het volgende:
Dat zou imo tenminste wel terecht zijn. Anders maar Yves & Wendy . Die potten moeten blijven. Anders wordt het helemaal een saaie bedoeling. Ik wil me wel kunnen ergeren.
iddquote:Op zondag 9 april 2006 20:17 schreef MrX1982 het volgende:
Dit gaat weer een aflevering worden om je dood te ergeren.
Ja aan de ene kant wel maar aan de andere kant zie ik die twee potten graag vertrekken. Mja verliezen in de finale zou mooi zijnquote:
quote:Op zondag 9 april 2006 20:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Het wordt tijd dat er iemand van die wagen valt, ik wil nu wel weten wie dat nou is.
ze maken t programma zo smeuigquote:Op zondag 9 april 2006 20:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel maar aan de andere kant zie ik die twee potten graag vertrekken. Mja verliezen in de finale zou mooi zijn.
Ja vandaar mijn innerlijke tweestrijdquote:Op zondag 9 april 2006 20:22 schreef dolle_hond het volgende:
ze maken t programma zo smeuig
begint t eerder vandaag?quote:Op zondag 9 april 2006 20:24 schreef haagse_elfje het volgende:
nog 4 minuutjes
Peking Express: Stijd der titanenquote:Op zondag 9 april 2006 20:38 schreef Cybart het volgende:
(ik wil ook een PE All Star Editie !)
yo frank listen upquote:Op zondag 9 april 2006 20:39 schreef Cybart het volgende:
Kan iemand even aan Frank uitleggen dat ie echt mee doet aan een WEDSTRIJD !!!!
onder welke steen kom jij vandaan gekropen?quote:Op zondag 9 april 2006 20:39 schreef Scope het volgende:
Hoe komt die Lien aan zo'n haat? Het is echt pathogisch
Hoezo?quote:Op zondag 9 april 2006 20:40 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
onder welke steen kom jij vandaan gekropen?
dat hebben ze denk ik al meegemaaktquote:Op zondag 9 april 2006 20:42 schreef borisz het volgende:
hopelijk krijgen pot en pot een bal tegen hun hoofd aan
Nee, maar het zijn zulke watjes dat ze niet zonder elkaar kunnenquote:
hmmz verwarrendquote:Op zondag 9 april 2006 20:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, iedereen lift met elkaar mee dit jaar
het feit dat ze zo afgezeken worden door Pot&Pot, maakt mij persoonlijk een beetje fan van ze....quote:Op zondag 9 april 2006 20:44 schreef Scope het volgende:
Zijn ook wel watjes hoor, die Wendy en Ives.
Nee Inge en Lien zijn gezondquote:Op zondag 9 april 2006 20:49 schreef BVO het volgende:
Wat zijn die Mark, Theo, Yves en Wendy een partij onnozele mensen zeg, ongeloofelijk.
en daarmee is dan ook echt alles gezegd... die twee mogen echt achter van de vrachtwagen afvallen.quote:Op zondag 9 april 2006 20:51 schreef BVO het volgende:
Tenminste niet zo onnozel.
Mark en theo zijn er wel als eerstequote:Op zondag 9 april 2006 20:49 schreef BVO het volgende:
Wat zijn die Mark, Theo, Yves en Wendy een partij onnozele mensen zeg, ongeloofelijk.
dat ben ik niet helemaal met je eens eigenlijk. Als je bekijkt hoe de Amerikaanse Survivor serie zich heeft ontwikkeld over de jaren heen (vooral kwa speelstijl van de deelnemers) dan zie je daar een veel grotere vooruit gang dan bij Expeditie Robinson. Vorig seizoen werd er waren er wederom poep-deelnemertjes die het psychisch en fysisch niet trokkenquote:Op zondag 9 april 2006 20:49 schreef Cairon het volgende:
Beetje raar eigenlijk, want Expeditie Robinson word ieder jaar leuker...
quote:Op zondag 9 april 2006 20:52 schreef Cairon het volgende:
[..]
en daarmee is dan ook echt alles gezegd... die twee mogen echt achter van de vrachtwagen afvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
met de stoere johny als hoogtepuntquote:Op zondag 9 april 2006 20:53 schreef merino het volgende:
[..]
dat ben ik niet helemaal met je eens eigenlijk. Als je bekijkt hoe de Amerikaanse Survivor serie zich heeft ontwikkeld over de jaren heen (vooral kwa speelstijl van de deelnemers) dan zie je daar een veel grotere vooruit gang dan bij Expeditie Robinson. Vorig seizoen werd er waren er wederom poep-deelnemertjes die het psychisch en fysisch niet trokken
Ach altijd nog beter dan Lien.quote:
ik ookquote:
Type-casting.quote:Op zondag 9 april 2006 20:57 schreef Cybart het volgende:
en nu is ze opeens de blijste muts ter wereld
hoezo schizo!
"Als ik de baas niet mag spelen ga ik wel huilen en weg!"quote:Op zondag 9 april 2006 20:54 schreef Cybart het volgende:
met de stoere johny als hoogtepunt
mwa vond John en Carl ook behoorlijke hoogtepunten. Ik hou best van de bad-guy types bij Survivor omdat die vaak een mega strakke (sneaky) strategie hebben maar John en Carl waren gewoon paupers die zich door de psychische druk van het survivallen nog zieliger gingen gedragen. Vond ER vorig jaar echt 1 grote ergenis...quote:
en helemaal niets eten, dat gek wijf...quote:Op zondag 9 april 2006 20:57 schreef Scope het volgende:
En nu is het weer lekker geweldig allemaal, he kutwijf. Als je je echt bij je principes zou houden zou je op een plank in de tuin moeten slapen
Ik troost me met de wetenschap dat John en Carl op straat meerdere malen erop zijn aangesproken itt Esther die op straat als een heldin is onthaaldquote:Op zondag 9 april 2006 20:58 schreef Cairon het volgende:
maar voor iedere Johny hadden we een John... die gast wil ik een jaar na dato nog vol op z'n smoel meppen.
cairon had de juiste john voor zichquote:Op zondag 9 april 2006 20:59 schreef merino het volgende:
[..]
mwa vond John en Carl ook behoorlijke hoogtepunten. Ik hou best van de bad-guy types bij Survivor omdat die vaak een mega strakke (sneaky) strategie hebben maar John en Carl waren gewoon paupers die zich door de psychische druk van het survivallen nog zieliger gingen gedragen. Vond ER vorig jaar echt 1 grote ergenis...
dat was idd nogal jammerlijk. Helemaal toen die body-builder ook nog om zijn kinderen ging jankenquote:Op zondag 9 april 2006 21:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
cairon had de juiste john voor zich
ik bedoelde johny die na 2 dagen opgaf omdat ie zn zoontje miste
(ja het was een stoere rotterdammer die wel even leider van zn eiland zou worden)
I sure hope soquote:Op zondag 9 april 2006 21:01 schreef BVO het volgende:![]()
Inge en Lien krijgen Reinier als blok aan het been
![]()
.
brilliantquote:Op zondag 9 april 2006 21:01 schreef BVO het volgende:![]()
Inge en Lien krijgen Reinier als blok aan het been
![]()
.
Elmerquote:Op zondag 9 april 2006 21:02 schreef merino het volgende:
[..]
dat was idd nogal jammerlijk. Helemaal toen die body-builder ook nog om zijn kinderen ging janken
vraag me echt af hoe ze de Nederlands/Belgische casting doen..
De Nederlandse casting:quote:Op zondag 9 april 2006 21:02 schreef merino het volgende:
[..]
dat was idd nogal jammerlijk. Helemaal toen die body-builder ook nog om zijn kinderen ging janken
vraag me echt af hoe ze de Nederlands/Belgische casting doen..
ER gaat helaas voor 90% over persoonlijkheid terwijl Survivor maar voor 20% over persoonlijkheid gaat (strategie en mazzel vormen de overige 80%). Vind het laatste leuker eikquote:Op zondag 9 april 2006 21:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
verder had ie wel een lieve persoonlijkheid eigenlijk
bullshit. Heb belgen nog nooit een (echte) stem-alliancie zien maken namelijk...quote:Op zondag 9 april 2006 21:05 schreef Cairon het volgende:
[..]
De Belgische casting:
Wil je winnen? Wil je mensen in de rug steken om te kunnen winnen? Wil je over lijken gaan om te winnen? Ben je bereid om bananen te jatten om te winnen?
Duidelijkquote:Op zondag 9 april 2006 21:07 schreef MrX1982 het volgende:
Reinier gaat Lien gek maken.
omg die rooie die Reinier een verschijning vind met zijn rode t-shirtquote:Op zondag 9 april 2006 21:07 schreef MrX1982 het volgende:
Reinier gaat Lien gek maken.
Dat was idd te lompquote:Op zondag 9 april 2006 21:08 schreef PirE het volgende:
[..]
omg die rooie die Reinier een verschijning vind met zijn rode t-shirt![]()
Wat een verschijning, zegt ze.quote:Op zondag 9 april 2006 21:08 schreef Scope het volgende:
Knalrood t-shirt? Moet jij zeggen domme doos met je knalrode kapsel
ik kan me nog een jaar herrineren dat alle belgen hadden besloten "laten we de Nederlanders eruit werken"quote:Op zondag 9 april 2006 21:07 schreef merino het volgende:
[..]
bullshit. Heb belgen nog nooit een (echte) stem-alliancie zien maken namelijk...
owh zeker, ze zijn idd zo laf dat ze uit gemak eerste de Nederlanders eruit pikken. Maar ik zit nog steeds te wachten tot 4 deelnemers met de camera erbij afspreken om samen final-4 te worden...quote:Op zondag 9 april 2006 21:09 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik kan me nog een jaar herrineren dat alle belgen hadden besloten "laten we de Nederlanders eruit werken"
En laten we elkaar nou geen mietje noemen... ieder jaar is hetzelfde gedonder goed te zien Belgen klampen veel meer aan elkaar en aan het "belg-zijn" dan de Nederlanders dat ooit zouden durven.
pottenquote:Op zondag 9 april 2006 21:10 schreef Cairon het volgende:
kut
Vast gehad van die rijke gast. Waar een lapdance al niet goed voor isquote:Op zondag 9 april 2006 21:11 schreef mhr-zip het volgende:
Belde chris nou met een mobiel?
Dit is geen goede reclame voor de lesbische medemensquote:Op zondag 9 april 2006 21:12 schreef Cairon het volgende:
het is gewoon beangstigend hoe dit potten zich gedragen.
En mensen vragen zich af waarom ik een natuurlijke aversie heb van feminazi's
kleine adertje?quote:Op zondag 9 april 2006 21:12 schreef MrX1982 het volgende:
Kan er bij Lien niet een klein adertje springen.
Ze maken wel het programma én ze hebben succes.quote:Op zondag 9 april 2006 21:13 schreef Liejannuh het volgende:
Dat wijf spoort echt niet.
Ik hoef niet te vertellen wie ik bedoel geloof ik.
Correctie: ze maken het programma kapot, wat mij betreft.quote:Op zondag 9 april 2006 21:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze maken wel het programma én ze hebben succes.
nouja, of dat laatste in het dagelijks leven ook zo isquote:Op zondag 9 april 2006 21:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze maken wel het programma én ze hebben succes.
Vrijgeleidequote:Op zondag 9 april 2006 21:17 schreef Rev- het volgende:
waar zijn amir en jimmy? ze zijn toch niet eruit?(heb 1 aflevering gemist)
Zonder hun zou het programma enorm veel saaier zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 21:16 schreef Scope het volgende:
[..]
Correctie: ze maken het programma kapot, wat mij betreft.
Die hebben een vrijgeleide deze afleveringquote:Op zondag 9 april 2006 21:17 schreef Rev- het volgende:
waar zijn amir en jimmy? ze zijn toch niet eruit?(heb 1 aflevering gemist)
wat is er dan geweldig aan haarquote:
Ik geloof je nietquote:Op zondag 9 april 2006 21:18 schreef amaranta het volgende:
En dat te bedenken dat Lien opvoedkunde studeert![]()
gelukiigquote:Op zondag 9 april 2006 21:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Die hebben een vrijgeleide deze aflevering
Saaier misschien wel, maar ik vind hun (of beter gezegd Liens) fanatisme gewoon eng.quote:Op zondag 9 april 2006 21:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Zonder hun zou het programma enorm veel saaier zijn.
is Frank+dochter beetje leuk koppel? hoe bedoel je dat je niet snapt waarom ie aan de wedstrijd meedoet?quote:Op zondag 9 april 2006 21:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
en die wens was inderdaad mooi...
Frank is ook een best goede kerel, al snapt ie niet echt dat ie aan een wedstrijd mee doet
dat zeg ik niet, maar wederzijds respect is iets wat niet meer dan normaal is lijkt mequote:Op zondag 9 april 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
Jullie zien liever allemaal Yves en Wendy's?
De meeste suffe en domme kanidaten ever.
Misschien wel... misschien ook niet.quote:Op zondag 9 april 2006 21:18 schreef k_man het volgende:
Zonder hun zou het programma enorm veel saaier zijn.
Wendy is toch best welquote:Op zondag 9 april 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
ze zijn te aardig voor andere koppelsquote:Op zondag 9 april 2006 21:19 schreef merino het volgende:
[..]
is Frank+dochter beetje leuk koppel? hoe bedoel je dat je niet snapt waarom ie aan de wedstrijd meedoet?
Sorry maar ik kan geen kinderachtiger, onsportiever, hysterischer kind voorstellen dan Lien.quote:Op zondag 9 april 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
Wendy saaiquote:Op zondag 9 april 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
Tja, jij vond Reinier ook verschrikkelijk.quote:Op zondag 9 april 2006 21:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Saaier misschien wel, maar ik vind hun (of beter gezegd Liens) fanatisme gewoon eng.
Geweldige tv toch! Waren ze allemaal maar zo!quote:Op zondag 9 april 2006 21:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
ze zijn te aardig voor andere koppels
laten mensen hun liften krijgen, laten mensen meeliften met hen terwijl ze kans maken op eliminatie, en dat eigenlijk de hele serie al
Een beetje strijd is niet erg maar er zijn wel grenzen.quote:Op zondag 9 april 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
Ja precies, ze mogen best fanatiek zijn, dat waren Reinier en Clarinca, Jeroen en Manja ook..., maar Lien en Plien maken het te persoonlijk, inderdaad gewoon grof naar andere kandidaten. Fuck you bitch.., zonder aanleiding, daar zouden ze een gele kaart voor moeten krijgen. Tuurlijk is het een wedstrijd, een competitie, maar een beetje fair play is wel gewenst vind ik.quote:Op zondag 9 april 2006 21:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar wederzijds respect is iets wat niet meer dan normaal is lijkt me
ik vind het een mooie eigenschap van zequote:Op zondag 9 april 2006 21:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Geweldige tv toch! Waren ze allemaal maar zo!
dat bedoel ik inderdaadquote:Op zondag 9 april 2006 21:22 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja precies, ze mogen best fanatiek zijn, dat waren Reinier en Clarinca, Jeroen en Manja ook..., maar Lien en Plien maken het te persoonlijk, inderdaad gewoon grof naar andere kandidaten. Fuck you bitch.., zonder aanleiding, daar zouden ze een gele kaart voor moeten krijgen. Tuurlijk is het een wedstrijd, een competitie, maar een beetje fair play is wel gewenst vind ik.
quote:Op zondag 9 april 2006 21:23 schreef Cairon het volgende:
Recept: Geluk.
Ingredienten:
1 plank
1 hamer
1 roestige met tetanus besmette spijker.
1 hoogblonde irritante lesbie of een hoogrode, evenzo, irritante tapijthapper
Bereidingswijze:
Men neme de plank en met slaat de roestige met tetanus geinfecteerde spijker door de plank heen met de hamer.
Neem de plank, met de roestige uitstekende spijker en sla de matjes-knabbelaar tegen het hoofd, voor een optimaal effect herhaal deze handeling herhaaldelijk.
Variatie-tip:
Bij gebrek aan geduld kan met de hamer, of de plank of de roestige spijker gebruiken los van elkaar.
Dat is een punt.quote:Op zondag 9 april 2006 21:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Tja, jij vond Reinier ook verschrikkelijk.
Ik heb het gewoon niet zo op die mensen die altijd maar alles leuk en aardig willen doen.quote:Op zondag 9 april 2006 21:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik vind het een mooie eigenschap van ze
maar daar gaat het niet om, want jij probeert met die opmerking stiekem Lien goed te praten...
daar kan ik me best wel aan ergeren ben ik bangquote:Op zondag 9 april 2006 21:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
ze zijn te aardig voor andere koppels
laten mensen hun liften krijgen, laten mensen meeliften met hen terwijl ze kans maken op eliminatie, en dat eigenlijk de hele serie al
Reinier was weer geweldig, maar hij zat toch effe misquote:Op zondag 9 april 2006 21:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is een punt.Alhoewel ik Reinier nu heel erg leuk vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |