Waar dan?quote:
Svenquote:
CDP zegt van welquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:29 schreef PeRi het volgende:
Niet!
Is dát Kelly?quote:
Nou Sven, doe er eens wat aanquote:
Het kan taaltechnisch allebeiquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:30 schreef Bupatih het volgende:
met / meet
Jaloers kreng ben je. Jij had ver kunnen komen met een Zoolander filmpjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:30 schreef Bupatih het volgende:
Is dát Kelly?
Oh, dan vind ik díé irritant.
quote:
Whehequote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:31 schreef Dada het volgende:
[..]
Jaloers kreng ben je. Jij had ver kunnen komen met een Zoolander filmpje
Doeiquote:
Ik zwaaide evenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doei. Veel plezier, wat je ook gaat doen
.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:32 schreef Bupatih het volgende:! Zie je het al voor je? Half Fok! met mijn kop als avatar.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doei. Veel plezier, wat je ook gaat doen
.
Mijn PI maakte het weer wat Bupiaanser.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:34 schreef Dada het volgende:
[..]wat een onbuupiaanse opmerking!
Jouw Zoolander reeks was geniaal. Haalde het niveau van een "Pomme en Kelly"
Jaja, zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:38 schreef donnahvh het volgende:
[..]
puur toeval![]()
stond bovenaan in de active topics![]()
ja die ava komt recht uit mn hartquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag je eerst niet!Je avatar enzo!!
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:43 schreef Airelle het volgende:
ShowChat #706 met vanavond Kate Hudson
VS.
Wel laat...
Af Bupa!quote:
Ik wil ook koest en braaf bij jou zitten, maar de vraag is: mág dat wel?quote:
Fuck... helemaal vergetenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Waarom reageerde je niet op mijn leuke franse berichtje?
Vandaar dat het een met Google gevonden plaatje is.quote:
Vanavond welquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil ook koest en braaf bij jou zitten, maar de vraag is: mág dat wel?
Jij doet dat altijd met de mail enzo he?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fuck... helemaal vergetenIk had bij de notificatie email van fotoboek nog zo een vlaggetje gezet en zo
Ik laat me altijd waarschuwen als ik een berichtje hebquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij doet dat altijd met de mail enzo he?. Lijkt me heel onhandig...
Ik ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik laat me altijd waarschuwen als ik een berichtje heb
Braaf!quote:
Heb em niet zelf gemaakt, helaasquote:
Nee sorry. Maar ik kan ook niet meer instappen nu. En ik het begin wist ik het ECHT helemaal niet hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:52 schreef Svensational het volgende:
Airelle, je hebt niet eens meegedaan met de prono.
Wat hij, met zijn wonderschone avatar, zegt!quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee sorry. Maar ik kan ook niet meer instappen nu. En ik het begin wist ik het ECHT helemaal niet hoor.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:04 schreef Svensational het volgende:. Ik heb een ronde gemist, kan ik dan nog meedoen?
Uiteraard, er zijn zóveel punten te verdienen dat meedoen altijd nog zin heeft..
Wie zijn nu precies de "kanslozen" in jouw betoog?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:57 schreef BVO het volgende:
Nou ja, was best leuk, maar wanneer allerlei kanslozen achter een hype aanlopen in plaats van zelf origineel zijn wordt het al gauw heel flauw.
Degenen die nu óók opeens zo'n avatar gaan nemenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wie zijn nu precies de "kanslozen" in jouw betoog?.
Dat is juist het leukequote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Degenen die nu óók opeens zo'n avatar gaan nemen.
Kijk, de eerste paar zijn leuk, maar als er al tientallen zijn met zo'n avatar wordt het flauw en makkelijk.
Ja, want dat was bij Idols idd ook niet zo.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Degenen die nu óók opeens zo'n avatar gaan nemen.
Kijk, de eerste paar zijn leuk, maar als er al tientallen zijn met zo'n avatar wordt het flauw en makkelijk.
Haar man speelt in Paradiso vanaafquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:47 schreef niksan het volgende:
Maar hoe zit dat nou CDP, wat doet KH in Nederland?![]()
Die van jou is nog wel te pruimen.quote:
Wat heb je op het oog?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:38 schreef Dizer het volgende:
Damn.. heb weer wat op eBay gezien.. gaat me 130 euro kosten
Pomme en Kellyquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:06 schreef Airelle het volgende:
Wat voor avatars hebben jullie het over?
Ik leef echt onder een steen of niet?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:10 schreef Dada het volgende:
[..]
Pomme en Kelly![]()
![]()
![]()
Tik die opdracht maar in bij Google video en gij zult vinden
Dat was inderdaad een voorwaarde jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die van jou is nog wel te pruimen.Omdat je vuurvliegje erin terugkomt.
ik ben pas net online, bokkenlulquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:24 schreef Svensational het volgende:
Babette, je hebt nog niet eens verklapt wie eruit is bij WIDM!
Adoreer hier Kelly en Pomme deel 4quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik leef echt onder een steen of niet?
Ga het gelijk doen.
Nee hoor, ligt daar niet aan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet iemand waarom mn FF nie meer wil fokken? Ligt t aan mn Quick-Quote en Quick PI's?
Weird!quote:
Oh, twee hystrische wijvenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Adoreer hier Kelly en Pomme deel 4
Daar staan ze ook allemaal.![]()
![]()
Al opnieuw geïnstalleerd?quote:
Bijna goedquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:17 schreef Airelle het volgende:
histrische
Ik krijg wel de index en template. Maar geen topics..quote:
je leeft er iig niet alleen, ik heb ook geen flauw idee wie die mutsen zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:12 schreef Airelle het volgende:
Ik leef echt onder een steen of niet?
Ga het gelijk doen.
Met een y. Maar ach heb Nederlands toch al af (wb m'n schoolexamens). Dus who cares?quote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
je leeft er iig niet alleen, ik heb ook geen flauw idee wie die mutsen zijn
en dat wil ik graag zo houden![]()
Patserquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met een y. Maar ach heb Nederlands toch al af (wb m'n schoolexamens). Dus who cares?
Met een acht overigens.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:24 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand een goedkope reisorganisatie voor New York?
Al-Qaida.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:24 schreef Dizer het volgende:
als jij m'n ticket regelt, wil ik je wel voor niets rondleiden hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:24 schreef Dizer het volgende:
LP?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
als jij m'n ticket regelt, wil ik je wel voor niets rondleiden hoor
maar eh, waar heb je 'n reisorganisatie voor nodig?!? koop de LP en de rest kun je zelf wel
Ik had het meer over... waar kan ik het goedkoopst boekenquote:
Klinkt goedkoop maar daarna komen er 175 aan kosten bijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:36 schreef Airelle het volgende:
D-reizen?
Zoveel is dat toch niet?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klinkt goedkoop maar daarna komen er 175 aan kosten bij
Uit welk liedje komt jouw ava?quote:
Linkjes waar 'r' of 'ref' achterstaat met een getal!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:38 schreef Svensational het volgende:
http://www.doemaardiemp3speler.nl/index.php?r=222645!
Ja maar das Londonquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:39 schreef Airelle het volgende:
Vorig jaar zomer ging ik voor 9 euro naar London. (Excl. luchthavenbelasting uiteraard).
Toen ik de link wilde bekijken heb ik dus maar http://www.doemaardiemp3speler.nl/index.php?r=222644 geopend in plaats van die met 45 op het einde.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Linkjes waar 'r' of 'ref' achterstaat met een getal!
That Don't Impress Me Much.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:39 schreef Svensational het volgende:
Uit welk liedje komt jouw ava?
Nou ja, het gaat niet alleen of je klikt, het gaat er ook om of je je aanmeldt. maar dat moet wel op mijn nummerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Toen ik de link wilde bekijken heb ik dus maar http://www.doemaardiemp3speler.nl/index.php?r=222644 geopend in plaats van die met 45 op het einde.
Opgerot met die troep.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat niet alleen of je klikt, het gaat er ook om of je je aanmeldt. maar dat moet wel op mijn nummer.
Oh my...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
That Don't Impress Me Much.
Ze zingt 'I think you're allright'.
Dude, je bent toch altijd zo behulpzaamquote:
ik dacht dat je dat allang gedaan had?!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:35 schreef Dizer het volgende:
Ik had het meer over... waar kan ik het goedkoopst boeken
Ja, en dan moet ik eerst 20 anderen lastigvallen met mijn "KLIK HIER OP!!!!1"-linkjes zeker.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, je bent toch altijd zo behulpzaam? Je kan er 200 euri mee verdienen
.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht dat je dat allang gedaan had?!![]()
gaat het alleen om de vlucht, of ook accomodatie??!
het nadeel van online boeken, is da er zóveel keus is dat je door de bomen 't bos niet meer ziet.
daarnaast wordt het vaak pas vlak voor betalen duidelijk hoeveel extra kosten erbij komen.
voor 'n stedentripje in Europa is dat te doen, maar voor zo'n verre reis is het toch aan te raden om een reisbureau binnen te stappen. Laat je lekker adviseren enzo, dan weet je tenminste waar je voor kiest
En nu voel ik me kut.. heb er zo op verheugdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:45 schreef Dizer het volgende:
Nou Bet... je krijgt misschien je zin. Misschien gaat New York toch niet door... goedkoper dan 700 euro in een fluthotel kunnen we niet vinden en dat is buiten de budget
10.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en dan moet ik eerst 20 anderen lastigvallen met mijn "KLIK HIER OP!!!!1"-linkjes zeker.
Ja, van alles, Ipods tot 60 GB, ander mp3-spelers, of je kunt kiezen voor 100 of 200 euriquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:46 schreef Airelle het volgende:
Sven ik wil wel. Kan ik er zelf ook iets mee verdienen?.
ahhh nu lijkt 't net of ik je die trip niet guntquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:45 schreef Dizer het volgende:
Nou Bet... je krijgt misschien je zin. Misschien gaat New York toch niet door... goedkoper dan 700 euro in een fluthotel kunnen we niet vinden en dat is buiten de budget
En dat geloof jij?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, van alles, Ipods tot 60 GB, ander mp3-spelers, of je kunt kiezen voor 100 of 200 euri!
Nou ja, mijn behulpzaamheid kent ook zo zijn grenzen.quote:
Nou hoop ik dat ik in de stad in Purmerend een mooie aanbod tref hiervoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ahhh nu lijkt 't net of ik je die trip niet gunt
maar da's niet waar hoor, 't lijkt me supertof voor....
zolang je maar niet met what's her name gaat........
Ik heb het gemist... wat was er?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:50 schreef babette21 het volgende:
OMG zagen jullie net dat fragment bij Jensen??!?!
"in mijn kont"ik spuugde m'n drinken bijna uit
Die T-Pad he... das dus de eerste aanleiding waar ik dus opeens zou gaan denken om een senseo te kopenquote:
Beetje en onzinnig ding. Moet je eerst dat hele apparaat schoonkrijgen van de koffie. En je krijgt slappe thee (vind ik). Kun je beter de waterkoker gewoon even aanzetten.quote:
Meld je nou maar even aan, dan is er weer meer kans dat ik naar de meet komquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dat geloof jij?Ik had je wel wat hoger ingeschat
![]()
Tempting Redquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die T-Pad he... das dus de eerste aanleiding waar ik dus opeens zou gaan denken om een senseo te kopen
Ik spoel m 1x door. En de thee is niet zo slap als je mn starbucks mok vultquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Beetje en onzinnig ding. Moet je eerst dat hele apparaat schoonkrijgen van de koffie. En je krijgt slappe thee (vind ik). Kun je beter de waterkoker gewoon even aanzetten.
Belgisch programma, ouder koppel werd aangesproken op straat, de ene kreeg een koptelefoon op, de ander moest drie vragen beantwoorden.quote:
quote:
Jensenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:50 schreef babette21 het volgende:
OMG zagen jullie net dat fragment bij Jensen??!?!
"in mijn kont"ik spuugde m'n drinken bijna uit
Is dat nou je tweede edit van dat bericht?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:56 schreef babette21 het volgende:
edit: met Air France kun je voor 132 euro naar NY
inmiddels mijn vierde ofzo, ik zie nu pas dat we al een blz verder zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
Is dat nou je tweede edit van dat bericht?
Wheheheheehquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
Belgisch programma, ouder koppel werd aangesproken op straat, de ene kreeg een koptelefoon op, de ander moest drie vragen beantwoorden.
1 wanneer voor het laatst sex [a: gisteren]
2 me wie [a: met mijn vrouw]
3 waar [a: op de keukentafel]
vervolgens moest de vrouw dezelfde vragen beantwoorden, de eerste twee had ze goed, bij de derde zei ze "dat wil ik niet zeggen hoor". zegt die man "doe maar, ik heb het ook gezegd"....
zegt die vrouw: in m'n kont
Maar... geen hotel... ik had het over 700 incl hotel + belasting en zoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:56 schreef babette21 het volgende:
edit: met Air France kun je voor 132 euro naar NY
zelfde prijs terug + 200 toeslag is 460 euro [nog veel, maar scheelt al 240 euro]
oh ik dacht alleen de vlucht....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:07 schreef Dizer het volgende:
Maar... geen hotel... ik had het over 700 incl hotel + belasting en zo
Ach, laat ook maar. Heb nooit geluk met dat soort dingen. Daarom ben ik in mijn hele leven maar 2 keer opvakantie geweestquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ik dacht alleen de vlucht....
wat dat betreft kun je toch het beste via 'n buitenlandse maatschappij vliegen
en waarom geen hostel?!? je bent er toch bijna nooit en het scheelt vet veel geld
ach joh, als 't om vakantie gaat: kamperen in Toscane is óókquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:11 schreef Dizer het volgende:
Ach, laat ook maar. Heb nooit geluk met dat soort dingen. Daarom ben ik in mijn hele leven maar 2 keer opvakantie geweest
Ik ga slapen.. moet om 6 uur op
Welke kutmod heeft dat gedaan dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:12 schreef Svensational het volgende:
Zhensational, the kick-off.
Een slotje.. Over een paar maanden proberen we het gewoon weer, Zhenar
.
Geen.quote:
quote:
Oh.quote:
Hoe kómen ze erop he?!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Zit ik net een beetje te googelen!!
Daar was toch een rel over dat sommigen de belasting erover niet konden betalen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil ook wel een auto...
Gefeliciteerdquote:
Feliquote:
Congratulations!quote:
Tussen 6 en 9.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:48 schreef chansadres het volgende:
Is het al tijd voor een vroegie check
2:29 ongeveer toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tussen 6 en 9.Althans, dat is doordeweeks zo.
De vroegie-weekendtijden weet ik niet.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:56 schreef Bupatih het volgende:
Bwahahha!!!! Zal ze allemaal KEIhard leren!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
En gefeliciteerd Tom_Tom-, met je kaarjtes voor Radiohead.!
!
!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
En gefeliciteerd. Tom_Tom-
., met je kaarjtes voor Radiohead.
!
!
!
Kom ff naar het Zhensational-topicquote:
Maar... dat is dicht!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom ff naar het Zhensational-topic.
OH NEE, DAT KAN NIET MEERquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom ff naar het Zhensational-topic.
Doorquote:
IDD!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
OH NEE, DAT KAN NIET MEER![]()
rrrrrrrrr
!! ! 1 ! ! 1 ! ! !!!!1!1una!!!!1
Tof!!!quote:
Nu niet meer.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tof!!!![]()
Ik ben helemaal fan geworden![]()
Had deze week voor het eerst een liedje van hem gehoord.![]()
quote:
Uhuhquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Maar door naar zijn concert te gaan heb ik wel een inhaalslag gemaakt, vind ik zo.![]()
Stukken minder leukquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:27 schreef Bupatih het volgende:
[[url=http://i1.tinypic.com/s5wobk.png]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[[url=http://i20.photobucket.com/albums/b236/Tha_Erik/balltoucher.jpg]afbeelding][/url]
`Photoshopquote:
Alleen de witten en de gelen hequote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je hebt 147 ballen aangeraakt?
Welke arme ziel had er maar 1?. Of 3?
.
Gevalletje racisme?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen de witten en de gelen he!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je hebt 147 ballen aangeraakt?
Welke arme ziel had er maar 1?. Of 3?
.
Echt niet!quote:
Bwahahha!!!! Zal jullie allemaal KEIhard leren!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:56 schreef Bupatih het volgende:
Bwahahha!!!! Zal ze allemaal KEIhard leren!!![]()
![]()
Lekker boeiendquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bwahahha!!!! Zal jullie allemaal KEIhard leren!!![]()
![]()
quote:
Kom ik aan met m'nquote:
Jij en liefquote:
Als je er zo over nadenkt moet die cabaretcarriëre toch best kunnenquote:
Je moet ballen aanraken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:29 schreef MissBliss het volgende:
Wat voor spelletje is dat?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je er zo over nadenkt moet die cabaretcarriëre toch best kunnen.
Ik vind het maar blije kutjes.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bwahahha!!!! Zal jullie allemaal KEIhard leren!!![]()
![]()
quote:
Met wát?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:34 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb het al 300 keer gezegd, maar kom maar op dan![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Met wát?
Liefde geven / lief zijn op commando is echt zóóó not done.!
Je moet mijn liefde eerst maar eens zien te verdienen.quote:
WTFquote:
Ik ben niet zoals al die anderen. Dat weet je toch allangquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet mijn liefde eerst maar eens zien te verdienen.Net als al die anderen hier hebben gedaan
.
Ja, dat snapte ik, maar ik zag geen verschil met die andere venstersquote:
Wel één van je mindere grappen.quote:
Nee, misschien ga ik ooit met mijn neefje van 16 die als rebels aan het worden is en wilt stappen. Als ik binnenkom met mijn 24 jaar (om over mijn allochtonenkop maar te zwijgen.quote:
Ach, man!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel één van je mindere grappen.
Je bent eigenlijk gewoon het leukst als je een poging doet to serieus zijn.
Kijk, en dit is dan wél weer grappigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, man!Jij hebt er dus duidelijk géén verstand van!
Ik ben er niet goed in.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet ballen aanraken.
www.balltoucher.com
Ach...er lopen daar wel vaker gasten van rond de 24 rond, hoor.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, misschien ga ik ooit met mijn neefje van 16 die als rebels aan het worden is en wilt stappen. Als ik binnenkom met mijn 24 jaar (om over mijn allochtonenkop maar te zwijgen.) Hoewel ik maar 1 keer ben geweigerd.
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk, en dit is dan wél weer grappig.
Ha! Dus je bent er wel ooit eens geweest.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach...er lopen daar wel vaker gasten van rond de 24 rond, hoor.
Kan het misschien iets sneller, Buupquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:50 schreef LeBeau het volgende:
Bupatih!
Leg even uitgebreid het verschil tussen cynisme en sarcasme uit, inclusief verschillende voorbeelden die het verschil goed duidelijk maken.
Dank.
Ja. Dat had ik toch al een keer verteld (in je fotoboek volgens mij)?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ha! Dus je bent er wel ooit eens geweest.
En dan proberen die gasten zeker meisjes van 15 te versieren.
Nee, precies ik heb het zelfs bij een vriend van me meegemaakt. Alleen was zij 16 en hij 21.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. Dat had ik toch al een keer verteld (in je fotoboek volgens mij)?
Whehe, zal me niks verbazen.
Sarcasme is 'bijtende spot'. Zeg maar de vergrotende trap van ironie, maar bij ironie is er geen sprake van mensen kwetsen en bij sarcasme vaak wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:50 schreef LeBeau het volgende:
Bupatih!
Leg even uitgebreid het verschil tussen cynisme en sarcasme uit, inclusief verschillende voorbeelden die het verschil goed duidelijk maken.
Dank.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Cynisme is 'bijtende spot'. Zeg maar de vergrotende trap van ironie, maar bij ironie is er geen sprake van mensen kwetsen en bij cynisme vaak wel.
- "Ben je naar de kapper geweest? Of heeft je nichtje van 4 zich met een schaar uitgeleefd?"
- "Jij hebt echt een perfecte kop voor de radio!"
Sarcasme is nóg wat erger, zeg maar type 'zwarte humor'. Meestal is het de bedoeling om iets of iemand te kwetsen.
"Toch leuk, dat kanker! Want kaal staat je érg goed!"
"Je hebt kanker en dan? Je hebt tenminste nog elke dag eten op je bord, dat kunnen ze in Afrika niet zeggen."
Eigen voorbeeld (over de beruchte stoeprand-scène in American History X):
"Ach, die neger met zijn kop op de stoep heeft het zo slecht nog niet. Het is altijd nog beter dan ín de goot eindigen."
Zie ook:
http://users.pandora.be/dirk.viaene/taal_5.htm
http://www.collegenet.nl/(...)jlfiguren/index.html
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/430/
Euh, cynisme is 'erger' dan sarcasme, hoor.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:12 schreef Bupatih het volgende:
Sarcasme is nóg wat erger (dan cynisme.)
Ja klopt. Maar ook een tikkie anders.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:30 schreef Paltos het volgende:
Euh, cynisme is 'erger' dan sarcasme, hoor.
Dit is vast wel een goed voorbeeld van 'ironie'...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:09 schreef MissBliss het volgende:
Jezus, DIT is erg
Toen het uitging met HW lagen er daar nog spullen van me, waaronder een boek dat ik nodig had voor mn tentamens, maar toen ik het op wou halen kon dat niet ofzoDus dat was onhandig...
Nu moet ik het tentamen herkansen en................. ik kan dat kutboek niet vinden dus het ligt vast bij mn kersverse ex....
Die voorbeelden die je nu geeft zijn erger dan sarcasme hoor.quote:Sarcasme is nóg wat erger, zeg maar type 'zwarte humor'. Meestal is het de bedoeling om iets of iemand te kwetsen.
"Toch leuk, dat kanker! Want kaal staat je érg goed!"
"Je hebt kanker en dan? Je hebt tenminste nog elke dag eten op je bord, dat kunnen ze in Afrika niet zeggen. "
Nee, maar heeft het ook een beetje mis.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:34 schreef Paltos het volgende:
Bupatih volgt zijn bronnen geeneens.
Bwa.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, maar heeft het ook een beetje mis.
Hoe dan ook, zowel sarcasme als cynisme zijn leuke humor.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:37 schreef Airelle het volgende:
Hoe dan ook, zowel sarcasme als cynisme zijn leuke humor.
Aah.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:40 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar dan wordt iedereen steeds boos op me.![]()
Gilmore Girls?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:44 schreef Svensational het volgende:
Ik heb er de ballen verstand van, hoe heet die humor in GG, Airelle?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gilmore Girls?
Snelpraathumor?.
Mwah, af en toe wel een beetje cynisch... niet heel erg.
In het Frans nog wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:50 schreef Airelle het volgende:
http://fr.wikipedia.org/wiki/Cynisme
Speciaal voor Bupa.
Niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hebben we het weer.
Dat ook wel eens ja. Maar ook cynisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |