DE wereldberoemde Kelly wil zich dus registreren op fok maar kan dat niet omdat hotmail adressen niet geaccepteerd wordenquote:Hahaha, bedankt voor je comment!! :aww:
Ja, ik heb het forum al gezien. =P Ik heb ook gemerkt dat dat halve forum opeens mij toevoegde op msn ;P - ik had er 2 geaccepteerd ofzo, omdat ik jullie wčl even wilde bedanken voor alle support! :dance:
Ik wilde me eigenlijk ook even registreren op het Fok-forum maar dat lukte niet (hotmail-adres ^^;), maarja misschien kan jij deze comment even naar ze door-kopiëren (wat hoooogstwaarschijnlijk toch wel zal gebeuren XD)!
Ontzettend bedankt voor alle adoratie (haha, dat klinkt erg leuk) en alle stemmen! :airborne: En hoewel jullie een klopjacht geopend hebben op al onze persoonlijke informatie =P, zijn jullie wel allemaal heel aardig en positief over ons en dat is natuurlijk echt heel leuk! :aww: :excited:
Dus zou je misschien even tegen alle Fok-forum-mensen kunnen zeggen dat ik het (ondanks sommige 'aparte' avatars die jullie in elkaar geknutseld hebben :paranoid:, haha) wel heel erg leuk vind dat jullie nou al 4 hele topics over ons volgeluld hebben. :giggle: En ja (zoals sommigen zich al afvroegen), ik kan de humor er echt wel van inzien hoor, hahhaa, het is tenslotte ook begonnen als 1 grote grap
Maarja ontzettend bedankt dus voor alle support!! :glomp:
En wel blijven stemmen natuurlijk! ^^
Baibai! ^^
Kelly (the one and only, mwahaa )
Shit, helemaal vergeten...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:07 schreef Bupatih het volgende:
Mooi zo!
En je kan je niet registreren op FOK! met een Gmail-account, hoor.
+1 subtielquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:10 schreef dfens het volgende:
Maar is ze nog maagd?
Ik durfte dit niet te postenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:10 schreef dfens het volgende:
Maar is ze nog maagd?
Juist nietquote:
fok dusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:04 schreef BobbyB het volgende:
Sites die hotmail adressen blokkeren
Net alsof er niet genoeg andere gratis diensten zijn waarvan je misbruik van kan maken
quote:Ja, ik heb het forum al gezien. =P Ik heb ook gemerkt dat dat halve forum opeens mij toevoegde op msn ;P
Voor wat?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Die is 15 ja. Oud genoeg dus.
Hmm, een mooi 15 jarig meisje, daar kun je heel goed mee...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:34 schreef Duiveltja het volgende:
Voor wat?
Volgens haar profiel welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:10 schreef dfens het volgende:
Maar is ze nog maagd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |