Pomme en Kellyquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:06 schreef Airelle het volgende:
Wat voor avatars hebben jullie het over?
Ik leef echt onder een steen of niet?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:10 schreef Dada het volgende:
[..]
Pomme en Kelly![]()
![]()
![]()
Tik die opdracht maar in bij Google video en gij zult vinden
Dat was inderdaad een voorwaarde jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die van jou is nog wel te pruimen.Omdat je vuurvliegje erin terugkomt.
ik ben pas net online, bokkenlulquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:24 schreef Svensational het volgende:
Babette, je hebt nog niet eens verklapt wie eruit is bij WIDM!
Adoreer hier Kelly en Pomme deel 4quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik leef echt onder een steen of niet?
Ga het gelijk doen.
Nee hoor, ligt daar niet aan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet iemand waarom mn FF nie meer wil fokken? Ligt t aan mn Quick-Quote en Quick PI's?
Weird!quote:
Oh, twee hystrische wijvenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Adoreer hier Kelly en Pomme deel 4
Daar staan ze ook allemaal.![]()
![]()
Al opnieuw geïnstalleerd?quote:
Bijna goedquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:17 schreef Airelle het volgende:
histrische
Ik krijg wel de index en template. Maar geen topics..quote:
je leeft er iig niet alleen, ik heb ook geen flauw idee wie die mutsen zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:12 schreef Airelle het volgende:
Ik leef echt onder een steen of niet?
Ga het gelijk doen.
Met een y. Maar ach heb Nederlands toch al af (wb m'n schoolexamens). Dus who cares?quote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
je leeft er iig niet alleen, ik heb ook geen flauw idee wie die mutsen zijn
en dat wil ik graag zo houden![]()
Patserquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met een y. Maar ach heb Nederlands toch al af (wb m'n schoolexamens). Dus who cares?
Met een acht overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |