Wat hij, met zijn wonderschone avatar, zegt!quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee sorry. Maar ik kan ook niet meer instappen nu. En ik het begin wist ik het ECHT helemaal niet hoor.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:04 schreef Svensational het volgende:. Ik heb een ronde gemist, kan ik dan nog meedoen?
Uiteraard, er zijn zóveel punten te verdienen dat meedoen altijd nog zin heeft..
Wie zijn nu precies de "kanslozen" in jouw betoog?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:57 schreef BVO het volgende:
Nou ja, was best leuk, maar wanneer allerlei kanslozen achter een hype aanlopen in plaats van zelf origineel zijn wordt het al gauw heel flauw.
Degenen die nu óók opeens zo'n avatar gaan nemenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wie zijn nu precies de "kanslozen" in jouw betoog?.
Dat is juist het leukequote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Degenen die nu óók opeens zo'n avatar gaan nemen.
Kijk, de eerste paar zijn leuk, maar als er al tientallen zijn met zo'n avatar wordt het flauw en makkelijk.
Ja, want dat was bij Idols idd ook niet zo.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Degenen die nu óók opeens zo'n avatar gaan nemen.
Kijk, de eerste paar zijn leuk, maar als er al tientallen zijn met zo'n avatar wordt het flauw en makkelijk.
Haar man speelt in Paradiso vanaafquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:47 schreef niksan het volgende:
Maar hoe zit dat nou CDP, wat doet KH in Nederland?![]()
Die van jou is nog wel te pruimen.quote:
Wat heb je op het oog?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:38 schreef Dizer het volgende:
Damn.. heb weer wat op eBay gezien.. gaat me 130 euro kosten
Pomme en Kellyquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:06 schreef Airelle het volgende:
Wat voor avatars hebben jullie het over?
Ik leef echt onder een steen of niet?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:10 schreef Dada het volgende:
[..]
Pomme en Kelly![]()
![]()
![]()
Tik die opdracht maar in bij Google video en gij zult vinden
Dat was inderdaad een voorwaarde jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die van jou is nog wel te pruimen.Omdat je vuurvliegje erin terugkomt.
ik ben pas net online, bokkenlulquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:24 schreef Svensational het volgende:
Babette, je hebt nog niet eens verklapt wie eruit is bij WIDM!
Adoreer hier Kelly en Pomme deel 4quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik leef echt onder een steen of niet?
Ga het gelijk doen.
Nee hoor, ligt daar niet aan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet iemand waarom mn FF nie meer wil fokken? Ligt t aan mn Quick-Quote en Quick PI's?
Weird!quote:
Oh, twee hystrische wijvenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Adoreer hier Kelly en Pomme deel 4
Daar staan ze ook allemaal.![]()
![]()
Al opnieuw geïnstalleerd?quote:
Bijna goedquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:17 schreef Airelle het volgende:
histrische
Ik krijg wel de index en template. Maar geen topics..quote:
je leeft er iig niet alleen, ik heb ook geen flauw idee wie die mutsen zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:12 schreef Airelle het volgende:
Ik leef echt onder een steen of niet?
Ga het gelijk doen.
Met een y. Maar ach heb Nederlands toch al af (wb m'n schoolexamens). Dus who cares?quote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
je leeft er iig niet alleen, ik heb ook geen flauw idee wie die mutsen zijn
en dat wil ik graag zo houden![]()
Patserquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met een y. Maar ach heb Nederlands toch al af (wb m'n schoolexamens). Dus who cares?
Met een acht overigens.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:24 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand een goedkope reisorganisatie voor New York?
Al-Qaida.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:24 schreef Dizer het volgende:
als jij m'n ticket regelt, wil ik je wel voor niets rondleiden hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:24 schreef Dizer het volgende:
LP?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
als jij m'n ticket regelt, wil ik je wel voor niets rondleiden hoor
maar eh, waar heb je 'n reisorganisatie voor nodig?!? koop de LP en de rest kun je zelf wel
Ik had het meer over... waar kan ik het goedkoopst boekenquote:
Klinkt goedkoop maar daarna komen er 175 aan kosten bijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:36 schreef Airelle het volgende:
D-reizen?
Zoveel is dat toch niet?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klinkt goedkoop maar daarna komen er 175 aan kosten bij
Uit welk liedje komt jouw ava?quote:
Linkjes waar 'r' of 'ref' achterstaat met een getal!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:38 schreef Svensational het volgende:
http://www.doemaardiemp3speler.nl/index.php?r=222645!
Ja maar das Londonquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:39 schreef Airelle het volgende:
Vorig jaar zomer ging ik voor 9 euro naar London. (Excl. luchthavenbelasting uiteraard).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |