Ik ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik laat me altijd waarschuwen als ik een berichtje heb
Braaf!quote:
Heb em niet zelf gemaakt, helaasquote:
Nee sorry. Maar ik kan ook niet meer instappen nu. En ik het begin wist ik het ECHT helemaal niet hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:52 schreef Svensational het volgende:
Airelle, je hebt niet eens meegedaan met de prono.
Wat hij, met zijn wonderschone avatar, zegt!quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee sorry. Maar ik kan ook niet meer instappen nu. En ik het begin wist ik het ECHT helemaal niet hoor.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:04 schreef Svensational het volgende:. Ik heb een ronde gemist, kan ik dan nog meedoen?
Uiteraard, er zijn zóveel punten te verdienen dat meedoen altijd nog zin heeft..
Wie zijn nu precies de "kanslozen" in jouw betoog?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:57 schreef BVO het volgende:
Nou ja, was best leuk, maar wanneer allerlei kanslozen achter een hype aanlopen in plaats van zelf origineel zijn wordt het al gauw heel flauw.
Degenen die nu óók opeens zo'n avatar gaan nemenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wie zijn nu precies de "kanslozen" in jouw betoog?.
Dat is juist het leukequote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Degenen die nu óók opeens zo'n avatar gaan nemen.
Kijk, de eerste paar zijn leuk, maar als er al tientallen zijn met zo'n avatar wordt het flauw en makkelijk.
Ja, want dat was bij Idols idd ook niet zo.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Degenen die nu óók opeens zo'n avatar gaan nemen.
Kijk, de eerste paar zijn leuk, maar als er al tientallen zijn met zo'n avatar wordt het flauw en makkelijk.
Haar man speelt in Paradiso vanaafquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:47 schreef niksan het volgende:
Maar hoe zit dat nou CDP, wat doet KH in Nederland?![]()
Die van jou is nog wel te pruimen.quote:
Wat heb je op het oog?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:38 schreef Dizer het volgende:
Damn.. heb weer wat op eBay gezien.. gaat me 130 euro kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |