abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36312793
Welkom in het slowchat-topic van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die evenmin worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom.
Vergeet je ponskaart niet.
pi_36312834
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:03:27 #3
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_36313063
En we gaan weer verder:
quote:
Säpo reveals Swedish embassy threats

Published: 23rd March 2006 09:11 CET

Sweden's security police, Säpo, has revealed that serious threats were directed at Swedish embassies abroad after the far right group Sweden Democrats published one of the pictures of the prophet Muhammad on its web site.

According to a letter from Säpo, signed by the organisation's boss Klas Bergenstrand, sent to the Chancellor of Justice, a competition run on the Sweden Democrats' site to draw another Muhammad picture was widely reported in the mainstream Middle East media.

The first response to the drawing came in January via the embassy of a Muslim country. On January 31st Sweden's Ministry of Foreign Affairs had a meeting with ambassadors from Muslim countries, and just a few days later the Sweden Democrats published the drawing on its web site, reported Göteborgs-Posten.

The reaction was such that Säpo considered there to be a risk that Swedish embassies, agency representatives and other institutions could be exposed to serious criminal attacks. In its letter to the Chancellor of Justice, the security police also stated that Swedes abroad could be in danger.

A Sweden Democrats board member, Adam Marttinen, was in contact with Säpo in February, as was Levonline, the company which hosted the Sweden Democrats' web site.

According to Säpo, the threat against Sweden also included Levonline. In his letter to the Chancellor of Justice, Klas Bergenstrand emphasised that Säpo simply informed the hosting company of its views of the situation. How Levonline responded was up to them.

The company closed the web site, and the Chancellor of Justice is now investigating the legality of that decision.

Adam Marttinen says that he was not given a clear impression of how serious the threat against him and others within the Sweden Democrats was.

He also said that the Säpo official he met tried to convince him to take the picture off the web site, which Säpo denies.
http://www.thelocal.se/article.php?ID=3348

Jullie dachten toch niet dat dit voorbij was hč? It ain't over untill the fat lady sings.
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:05:27 #4
93744 Finder_elf_towns
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:07:20 #5
93744 Finder_elf_towns
pi_36313228
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het Sigme-virus slaat over
Goede ontwikkeling trouwens, mits er een betere behandelmethode voor blaasontsteking komt.
pi_36313273
http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-rape_female_condom

"Should an attacker attempt vaginal rape, the penis would penetrate the latex and be hooked by the barbs, causing the attacker pain and (ideally) giving the victim time to escape."
.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:09:35 #7
93744 Finder_elf_towns
pi_36313500
Sharon Dijksma op Nederland 3 bij Paul de Leeuw, dat u het weet
pi_36313644
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:08 schreef RichardQuest het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-rape_female_condom

"Should an attacker attempt vaginal rape, the penis would penetrate the latex and be hooked by the barbs, causing the attacker pain and (ideally) giving the victim time to escape."
.
Die dingen kraken als de tyfus, ik denk dat dat sowieso al een afschrikmethode is
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_36313891
Santegoeds: SBS6 is één grote jatfabriek
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:53 schreef Salvad0R het volgende:
boeieh .
hele media zuigt negerpenis in hel .
.
pi_36313998
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:18 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Die dingen kraken als de tyfus, ik denk dat dat sowieso al een afschrikmethode is
Hey, abolitionist, doe er wat aan!.
pi_36314238
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:27 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Hey, abolitionist, doe er wat aan!.
quote:
According to free market logic, that which sells most is wanted most. So apparently most of us prefer— and feel most comfortable with-- white male leaders.
Oneens Zoek het maar in schappen, bij Dickman's
pi_36314421
Wat een leuke sig, nikker.
pi_36314506
Mja, ik wordt er altijd een beetje misselijk van, die negerzoenen. Soort van assimilatie, zwart van buiten, wit van binnen.
pi_36314569
Raad het citaat.
Wie bekent hier een trolposting.?
Tip: befaamde holocaustontkenningposting
quote:
Ryan3 zal het niet kunnen velen uit te spreken dat hij in het opzetje tuinde dat jou een fles wijn kostte om hem tot een zoveelste toeschrijving te verleiden. Hij moest wel theater maken om zijn ego te redden. Datzelfde ego speelt hem nu parten.
pi_36314572
Eat more bananas
pi_36314617
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:40 schreef Bluesdude het volgende:
Raad het citaat.
Wie bekent hier een trolposting.?
Tip: befaamde holocaustontkenningposting
[..]
Call-tv-tip
pi_36314762
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:41 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Call-tv-tip
Ik krijg net door dat de telefoon nog 5 minuten openstaat...
Wil je niet die 1000 euro verdienen? Bel dan niet..
Wil je dat wel?... wat let je die telefoon te pakken..
pi_36315007
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:40 schreef Tafkahs het volgende:
Eat more bananas
Ken je deze Simpsons-episode: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Trouble_with_Trillions ?

Leuke scene met Fidel Castro
pi_36315050
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik krijg net door dat de telefoon nog 5 minuten openstaat...
Wil je niet die 1000 euro verdienen? Bel dan niet..
Wil je dat wel?... wat let je die telefoon te pakken..
Wat? Mensen, ik krijg te horen dat we de prijs verhogen naar 250 euro! Ongekend!
pi_36315191
pi_36315203
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:51 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ken je deze Simpsons-episode: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Trouble_with_Trillions ?

Leuke scene met Fidel Castro
dat ie het briefje wil bekijken en het in z'n binnenzak stopt. What trilion dollar bill

Geniaal was die aflevering
pi_36315260
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:54 schreef RichardQuest het volgende:
Werkt dit ook op je hormonen, Johan_De_With?
Geen idee, maar DoG is lekker bezig achter de schermen
pi_36315270
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:55 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

dat ie het briefje wil bekijken en het in z'n binnenzak stopt. What trilion dollar bill

Geniaal was die aflevering
.

pi_36315328
pi_36315975
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:55 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Geen idee, maar DoG is lekker bezig achter de schermen
Huh?
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_36316080
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:56 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

.

[afbeelding]
Ik heb de afleveringen van south parc gezien mbt the scientology church, dat was pas lachen
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  vrijdag 24 maart 2006 @ 00:28:32 #28
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36316147
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 00:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Huh?
het is een beetje aso voor de rest, maar ik bedoel dit: http://forum.fok.nl/topic/827427/4/50#36313461
pi_36316183
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 00:28 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

het is een beetje aso voor de rest, maar ik bedoel dit: http://forum.fok.nl/topic/827427/4/50#36313461
Oh dat, zij doet gewoon aan polissen en ik aan cateren.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 00:30:43 #30
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36316202
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 00:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Oh dat, zij doet gewoon aan polissen en ik aan cateren.
My sentiments exactly, maar dat hoeft Jehan niet te weten
pi_36316239
Ik heb wel eens naakt gekookt. Dan moet je wel kunnen koken, en zelfs dan is het nog oppassen.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 00:33:18 #32
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36316254
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 00:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik heb wel eens naakt gekookt. Dan moet je wel kunnen koken, en zelfs dan is het nog oppassen.
Zeker met vetspetters enzo, daar kun je je lelijk aan bezeren. Wat is er trouwens leuk aan naakt koken?
pi_36316342
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 00:33 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Zeker met vetspetters enzo, daar kun je je lelijk aan bezeren. Wat is er trouwens leuk aan naakt koken?
Tis meer dat de ovens behoorljk schoeien.

Ik gebruik weinig olie namelijk.

Voor de rest was het gewoon luiheid, geen zin om me aan te kleden.
pi_36316707
ik ben maffen

truste moppies
  vrijdag 24 maart 2006 @ 00:59:20 #35
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36316722
me 2.
pi_36318426
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het Sigme-virus slaat over

Goedemorgen natuurlijk, allen. Zal ik vandaag een rokje aandoen, om mijn virus verder te verspreiden? Het is nog wel erg koud..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36319082
pi_36319091
  vrijdag 24 maart 2006 @ 08:43:01 #39
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36319104
Het is nu nog mooi, maar volgens het journaal wordt het alleen maar minder gedurende de dag...
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 08:43:31 #40
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36319108
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:41 schreef RichardQuest het volgende:
'Morgen

wat is jouw geheime fantasie

.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 08:45:16 #41
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36319125
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36319208
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 05:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Goedemorgen natuurlijk, allen. Zal ik vandaag een rokje aandoen, om mijn virus verder te verspreiden? Het is nog wel erg koud..
Korte rokjes zijn in de Haagse binnensteden al jaren uitgestorven. Lange zwarte gewaden hebben de plaats ingenomen, insallah.
Op vrijdag 31 maart 2006 19:45 schreef Triggershot het volgende:
als jij die kk kop van je en je taal niet aanpast ga ik jou eens weg blazen
pi_36319228
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:43 schreef George-Butters het volgende:
Het is nu nog mooi, maar volgens het journaal wordt het alleen maar minder gedurende de dag...
Tsja, ik moet mijn kleedbeslissing nemen voordat ik zie wat voor weer het is. Ik ben kortgerokt (met hoge laarzen anders is het te koud). Dus nou moet het wel mooi weer blijven .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36319250
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:51 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Korte rokjes zijn in de Haagse binnensteden al jaren uitgestorven. Lange zwarte gewaden hebben de plaats ingenomen, insallah.
Ik vervul mijn rol in de strijd tegen de lange zwarte gewaden. Met verve .
pi_36319272
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik vervul mijn rol in de strijd tegen de lange zwarte gewaden. Met verve .
Vooral links stemmen dan
pi_36319298
En dan Floripas: "De linkse lente is begonnen. Korte rokjes overal lalala".

Nee kut: de linkse lente is begonnen: zwarte gewaden overal.
pi_36319328
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:56 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Vooral links stemmen dan
Nah, ik kan geen partij / persoon vinden die me aanspreekt. Landelijk neig ik naar Hirsi Ali, maar de VVD he, de VVD , ik weet het nog niet.
pi_36319640
Het Midden-Oosten is achterlijk.
pi_36319725
quote:
Minder koffie in senseopad

EINDHOVEN - De koffie gezet met de Senseo koffiepads smaakt volgens sommige gebruikers al maanden niet meer zo lekker als voorheen. Met het apparaat is niets mis, ze leggen de pads er goed in, de koffiemelk is niet bedorven en er komt nog steeds hetzelfde water uit de kraan. Is er misschien iets veranderd aan de pads? Inderdaad: Er zit minder koffie in.

Sinds mei vorig jaar zit er in plaats van 7,3 nog maar 7 gram koffie in een pad, dat is ruim 4 procent minder. Je moet wel een echte fijnproever zijn om het verschil te kunnen merken volgens producent Douwe Egberts. „Het zou effect gehad hebben op de smaak als wij de koffie niet pittiger zouden zijn gaan branden. Maar omdat we dat wel zijn gaan doen, zou je hetzelfde kopje koffie moeten krijgen”, aldus Bas Deijkstra.
Volgens de productmanager Senseo Nederland is het aantal mensen dat geklaagd heeft over een smaakafwijking ’marginaal’. Douwe Egberts ziet dan ook geen enkele reden om iets aan de inhoud van de koffiepads te veranderen.
Een aantal gebruikers overweegt dan maar over te stappen op andere koffie. „Ik ben van plan weer gewone koffie te gaan zetten. Ik vind de Senseo echt niet meer lekker”, meldde een mevrouw uit Deurne aan de krant. „Het is ook niet correct naar de klant dat je minder krijgt terwijl je hetzelfde moet betalen.” Sterker nog de prijs van de Senseo koffiepads is, net als die van andere DE-koffie, in juni verhoogd vanwege de hogere koffieprijs.
Douwe Egberts produceert per week 35 miljoen Senseo koffiepads in Nederland: in elke pad 0,3 gram minder koffie doen, betekent dus dat het bedrijf per week ruim 10.000 kilo koffie minder nodig heeft om dezelfde hoeveelheid pads te maken.
Toch moet het verminderen van de inhoud volgens Deijkstra absoluut niet gezien worden als bezuiniging. „Senseo is tegenwoordig ook in negen andere landen verkrijgbaar. Afgesproken is dat de inhoud vanaf mei 2005 overal 7 gram is. ”
pi_36319759
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Nah, ik kan geen partij / persoon vinden die me aanspreekt. Landelijk neig ik naar Hirsi Ali, maar de VVD he, de VVD , ik weet het nog niet.
Wat staat je niet aan bij de VVD? Liberalisme of conservatisme?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:35:32 #51
130955 Floripas
Blast from the past
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:37:25 #52
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36319812
Als kind was ziek zijn leuk. Dan ging je op de bank voor de tv liggen met je dekentje (niet dat er iets op was - school-tv) of je las een boek van Johan Fabricius. Dan kreeg je thee.

Nu is ziek zijn niet meer leuk. Je moet al je werk weer gaan inhalen, je moet mensen afbellen, de ouwe kan geen dag zonder zorg - niks aan.
pi_36319848
Moguh, Gaat niet echt lekker met het forum volgens mij
pi_36319883
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:37 schreef Floripas het volgende:
Als kind was ziek zijn leuk. Dan ging je op de bank voor de tv liggen met je dekentje (niet dat er iets op was - school-tv) of je las een boek van Johan Fabricius. Dan kreeg je thee.

Nu is ziek zijn niet meer leuk. Je moet al je werk weer gaan inhalen, je moet mensen afbellen, de ouwe kan geen dag zonder zorg - niks aan.
En andere prioriteiten .
pi_36319897
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:26 schreef MrX1982 het volgende:
Het Midden-Oosten is achterlijk.
Joh.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:42:29 #56
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36319933
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:43:28 #58
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36319938
Wel fucking 46 keer naar mijn topic kijken, maar niet reageren.

Moet
Naar
Bieb
Slepen.

Ouwe gaat maar mooi mee.
pi_36319943
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:42 schreef Floripas het volgende:
En taboes: Godverdomme klotevader
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:44:15 #60
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36319956
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:43 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

[Deel 908]Met een ponskaart naar internet
Okee, omdat jij dat zo graag wil trek ik mijn rokje weer uit en doe ik mijn burqa vandaag aan.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:46:13 #61
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36319998
Triggershot begrijpt mijn topic weer eens niet

En ray, doddie, wijd eens wat uit, anders wordt het nooit wat met dat ding.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:47:12 #62
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36320045
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:42 schreef Floripas het volgende:
En taboes: Godverdomme klotevader
Godverdomme klotevader . Nummer 1 was dat hč?
pi_36320075
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:44 schreef Floripas het volgende:

[..]

Okee, omdat jij dat zo graag wil trek ik mijn rokje weer uit en doe ik mijn burqa vandaag aan.
Dat is al een decennia of wat de situatie in de binnensteden hoor.
pi_36320176
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:49 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Een decennium of wat? In de binnensteden?

Niet in mijn binnenstad, heden. Niet in mijn binnenstad toen ik een paar decennia geleden nog in Rotterdam Oude Westen woonde.

Woon jij in Arabië ofzo?
pi_36320195
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:33 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Wat staat je niet aan bij de VVD? Liberalisme of conservatisme?
Conservatisme.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:56:21 #67
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36320260
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:47 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Godverdomme klotevader . Nummer 1 was dat hč?
Ha, die vader-zoonstrips. Taboetjes ā gogo.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:57:09 #68
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36320278
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:49 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

In Utrecht-binnen valt het best mee. Ik zie hier meer moslima's zonder hoofddoekje van met burqa.
pi_36320300
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Een decennium of wat? In de binnensteden?

Niet in mijn binnenstad, heden.
Den Haag, heden.
quote:
Niet in mijn binnenstad toen ik een paar decennia geleden nog in Rotterdam Oude Westen woonde.
Nee, maar een PAAR decennia geleden was de bevolkingssamenstelling ook COMPLEET anders alhier. Ik heb het met eigen ogen zien veranderen.
quote:
Woon jij in Arabië ofzo?
Zo zou je het kunnen noemen. Het wordt ook wel eens Den Haag genoemd
pi_36320338
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:57 schreef Floripas het volgende:

[..]

In Utrecht-binnen valt het best mee. Ik zie hier meer moslima's zonder hoofddoekje van met burqa.
Ik zie hier bijna alleen maar hoofddoekjes.
Bij de Appie hier heeft trouwens ELKE cassierre een theedoek om
En ze worden steeds groter. Waren het eerst kleine doekjes, tegenwoordig omsluiten ze ook de nek en borst
Wat een verrijking
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:59:08 #71
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36320362
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:59 schreef Floripas het volgende:
Tsss, Ray woont op 't klei.
Op 't zand, kut.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:00:15 #73
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36320367
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:58 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Ik zie hier bijna alleen maar hoofddoekjes.
Bij de Appie hier heeft trouwens ELKE cassierre een theedoek om
En ze worden steeds groter. Waren het eerst kleine doekjes, tegenwoordig omsluiten ze ook de nek en borst
Wat een verrijking
Op een gegeven moment groeien ze ook over jou heen.

Hier heb je veel van die hoofddoekjes die zo naar achter gaan in plaats van onder de kin. Dat vind ik charmanter dan zo'n "gewone" hoofddoek.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:00:43 #74
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36320380
Een opvallend & zorgwekkend fenomeen is dat ook kassieres bij de AH hier, met Nederlandse naam & uiterlijk er voor kiezen een hoofddoek te dragen. Wat bezielt hen dan, vraag ik me af.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:01:01 #75
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36320387
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:59 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Op 't zand, kut.
Ja, kut voor je dat je die duintoppen niet blank kunt houden
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:01:28 #76
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36320395
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:01:40 #77
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36320399
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een opvallend & zorgwekkend fenomeen is dat ook kassieres bij de AH hier, met Nederlandse naam & uiterlijk er voor kiezen een hoofddoek te dragen. Wat bezielt hen dan, vraag ik me af.
Wellicht bekeerlinges?

Hoofddoekjes zijn weer terug. Mijn oma droeg ze ook.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:02:41 #78
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36320419
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:01 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wellicht bekeerlinges?

Hoofddoekjes zijn weer terug. Mijn oma droeg ze ook.
Misschien hebben ze een permanentje laten zetten en zijn ze bang dat de sprinklerinstallatie afgaat.
pi_36320435
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:00 schreef Floripas het volgende:

[..]

Op een gegeven moment groeien ze ook over jou heen.

Hier heb je veel van die hoofddoekjes die zo naar achter gaan in plaats van onder de kin. Dat vind ik charmanter dan zo'n "gewone" hoofddoek.
Jaja. Whatever.

Den Haag anno 2006:

Leuke meisjes hoor, zo in de zomer. Echte verrijking
Bedankt Den Uyl
pi_36320458
quote:
Landverraad, dat bezielt hen dan.

En groepsdruk natuurlijk.
pi_36320551
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:01 schreef Floripas het volgende:

[..]
Mijn oma droeg ze ook.
Ja. Toen ze de 60 gepasseerd was en tegen de regen/wind.
Niet verplicht van een neppe maangod en niet overal ophouden tot aan rechtszaken aan toe.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:16:04 #82
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36320689
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:16 schreef Floripas het volgende:
Bedankt, den Uyl!

[afbeelding]
Jammer dat de realiteit van alledag wat anders laat zien.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:17:02 #84
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36320700
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:07 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Landverraad, dat bezielt hen dan.
Natuurlijk!
Iedereen weet dat onder die hoofddoek een stapel anti-Oranjepamfletten zit verborgen.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:21:14 #85
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36320796
Nou, de ouwe zit in de kar.
Ik parkeer 'm straks bij de Encyclopaedia Brittanica, dan is-ie uren zoet.

Andere bibliotheekgangers hebben alleen over hem geklaagd - hij heeft wat luchtwegproblemen, dus hij ademt nogal luid.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:21:55 #86
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36320811
En mijn topic heeft ook potentie, mooi.

Ik heb ook een keer een baby meegenomen naar de bibliotheek. Ze keken raar, maar het mág wel.
pi_36320904
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:17 schreef Floripas het volgende:

[..]

Natuurlijk!
Iedereen weet dat onder die hoofddoek een stapel anti-Oranjepamfletten zit verborgen.
Je bent mi gewoon een landverraadster als je je als NLse tot die fascistenreligie bekeert. Punt.
Ik zou die hoeren dan ook nog niet uitpissen al staan ze in de fik
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:29:25 #88
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36321008
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:25 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Je bent mi gewoon een landverraadster als je je als NLse tot die fascistenreligie bekeert. Punt.
Ik zou die hoeren dan ook nog niet uitpissen al staan ze in de fik
Hier gingen mijn wenkbrouwen wel even van omhoog.
Ben jij geen voorstander van de vrijheid van meningsuiting?
pi_36321214
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:29 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jazeker wel, maar het staat mij vrij mijn oordeel over die mening te geven.
Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je alles maar leuk en okay moet vinden, ze mogen het doen, maar mijn oordeel over hun is: landverraad en ik zal ze met geen millimeter compassie benaderen.
pi_36321264
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:29 schreef Floripas het volgende:

Nee, Floripas, Raymondje is alleen een voorstander van zijn vrijheid van meningsuiting
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:41:58 #91
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36321315
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:38 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Jazeker wel, maar het staat mij vrij mijn oordeel over die mening te geven.
Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je alles maar leuk en okay moet vinden, ze mogen het doen, maar mijn oordeel over hun is: landverraad en ik zal ze met geen millimeter compassie benaderen.
Dat snap ik, maar je wenst ze bekant dood om de mening die ze uiten.
Wat mij betreft mag je iedere gedegen kritiek uiten die je maar wil. Maar dan wel met argumenten, nietwaar?

Ik kan ook wel roepen DAT JIJ DOOD MOET en JE NAGESLACHT OOK, maar dat discussieert niet heel lekker, wel?

Landverraad is het ontrouw zijn aan het eigen land, waarmee je de veiligheid van het land in gevaar brengt. In hoeverre doen bekeerlinges dat?
pi_36321414
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, Floripas, Raymondje is alleen een voorstander van zijn vrijheid van meningsuiting
Nee tiatijgetje in het achterbuurtje. Je moet eens lezen wat ik schrijf, ook al zal dat moeilijk zijn met je MULO.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:46:28 #93
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36321436
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:45 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Nee tiatijgetje in het achterbuurtje. Je moet eens lezen wat ik schrijf, ook al zal dat moeilijk zijn met je MULO.
Ik moet deze discussie eigenlijk nu niet aangaan, want ik moet weg - maar zullen we 'm hangende verklaren?
pi_36321488
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:41 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar je wenst ze bekant dood om de mening die ze uiten.
Ja, daar zou ik geen traan (integendeel) om laten.
quote:
Wat mij betreft mag je iedere gedegen kritiek uiten die je maar wil. Maar dan wel met argumenten, nietwaar?
Oh die heb ik genoeg, zeker op dat vlak.
quote:
Ik kan ook wel roepen DAT JIJ DOOD MOET en JE NAGESLACHT OOK, maar dat discussieert niet heel lekker, wel?
Jawel hoor, van mij mag je.
quote:
Landverraad is het ontrouw zijn aan het eigen land, waarmee je de veiligheid van het land in gevaar brengt. In hoeverre doen bekeerlinges dat?
De islam is, zeker momenteel, een godsdienst op oorlogspad wiens kerntaak het is zich te verspreiden over gebieden die nog niet 'het huis vd vrede' zijn en daar acties te ondernemen zodat ook deze ten prooi zullen van aan de profeet met de kindervoorliefde en al zijn barbaarse wetten.
NLers die zich tot deze, per definitie voor niet islamitische staatsbestellen, vijandige godsdienst bekeren heulen met de vijand om dit doel te bereiken.
Niets anders dan de 21e eeuwse equivalent van de moffenhoer dus.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:51:11 #95
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36321627
quote:
All your bases are belong to us
pi_36321773
quote:
De islam is, zeker momenteel, een godsdienst op vredespad wiens kerntaak het is zich te verspreiden over gebieden die nog niet 'het huis vd vrede' zijn en daar acties te ondernemen zodat ook deze ten prooi zullen van aan het geloof van de liefde en al zijn respectabele wetten.
NLers die zich tot deze vriendelijke godsdienst bekeren doen hun best om dit doel te bereiken.
Niets anders dan de 21e eeuwse equivalent van moeder Theresa dus.
Je zou juist extatisch moeten zijn omdat ook NL gekozen is om onderdeel uit te maken van het huis vd vrede.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:16:09 #98
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36322294
.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:20:40 #99
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36322418
quote:
'Ambtenaar verliest speciale status'

Uitgegeven: 24 maart 2006 08:24
Laatst gewijzigd: 24 maart 2006 08:24
AMSTERDAM - Ambtenaren van het rijk en overheidsinstanties worden gewone werknemers. In een nog geheim advies van ambtenarencentrales en overheidswerkgevers staat dat de speciale status voor ambtenaren gaat verdwijnen. Dat meldt Algemeen Dagblad vrijdag. Nederland telt bijna een miljoen ambtenaren.

Ambtenaren worden nu officieel nog eenzijdig aangesteld door de overheid. Bij gewone werknemers wordt tweezijdig een arbeidsovereenkomst aangegaan. Dat verschil moet volgens het advies verdwijnen. Minister van Binnenlandse Zaken Johan Remkes (VVD) zou vinden dat de ambtenarenstatus niet meer van deze tijd is. Bij ambtenaren zou het afschaffen van de status gevoelig liggen. De ontslagbescherming voor de ambtenaren zou door het verdwijnen van de speciale status op de helling staan.

De vakbonden Abvakabo FNV en CNV Publieke Zaak zeggen in het dagblad dat de positie van overheidspersoneel de laatste jaren al veel meer op die van gewone werknemers is gaan lijken. Volgens de bonden blijft het ambtenaarschap, het dienen van het overheidsbelang, wel bestaan.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:27:59 #100
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36322760
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:41 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Joh.
Het zijn niet eens mijn eigen woorden.

Gadhafi: situatie Midden-Oosten achterlijk
pi_36323145
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Je zou juist extatisch moeten zijn omdat ook NL gekozen is om onderdeel uit te maken van het huis vd vrede.
Dat is zo, overal waar de islam in de meerderheid is, is het fantastisch vertoeven.

Religie van vrede
pi_36323514
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 11:43 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Dat is zo, overal waar de islam in de meerderheid is, is het fantastisch vertoeven.
Zie het als een gewenninsproces. Eenmaal ingewerkt, wil je niets anders meer.
pi_36323592
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 11:43 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

[afbeelding]

Religie van vrede
Wat een mooie gebouwen op de achtergrond. Wat voor land is dat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36323602
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 11:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Zie het als een gewenninsproces. Eenmaal ingewerkt, wil je niets anders meer.
Zoiets zeker?

pi_36323638
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 11:31 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het zijn niet eens mijn eigen woorden.

Gadhafi: situatie Midden-Oosten achterlijk
Ghadaffi heeft gelijk, niemand is wat dat betreft zo genuanceerd als Ghadaffi, hij weer precies wat ie zegt. Extremisten moeten altijd weggebeukt worden, of dat nu Christenen, Joden of Moslims zijn. En in die zin is het Midden-Oosten inderdaad gegroeit tot een gebied dat in de greep is van de radicalen, dankzij een uit de hand gelopen experiment van Saoedie Arabie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36323677
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat een mooie gebouwen op de achtergrond. Wat voor land is dat.
Maleisie
pi_36323697
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ghadaffi heeft gelijk, niemand is wat dat betreft zo genuanceerd als Ghadaffi, hij weer precies wat ie zegt. Extremisten moeten altijd weggebeukt worden, of dat nu Christenen, Joden of Moslims zijn. En in die zin is het Midden-Oosten inderdaad gegroeit tot een gebied dat in de greep is van de radicalen, dankzij een uit de hand gelopen experiment van Saoedie Arabie.
De pest is dus dat het er serieus op lijkt dat een dictator die met harde hand de boel in het gareel houdt de beste oplossing lijkt te zijn aldaar.
pi_36323700
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:03 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Maleisie
Wonen veel blanke moslims in Maleisie zeg, ze zien er helemaal niet aziatisch uit.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36323719
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wonen veel blanke moslims in Maleisie zeg, ze zien er helemaal niet aziatisch uit.
Nou! Die spleetogen, gele huid en vooral die bruinere op de achtergrond zien er erg blank uit zeg!

Het zijn zeker Westerlingen volgens jou?
pi_36323732
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:04 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

De pest is dus dat het er serieus op lijkt dat een dictator die met harde hand de boel in het gareel houdt de beste oplossing lijkt te zijn aldaar.
Een dictator is de beste oplossing om radicalen uit te sluiten ja, maar het is geen oplossing om het gebied vooruit te helpen. Ik neem het proces van mijn geliefde Marokko als voorbeeld. Koning heeft nog redelijk veel macht, maar democratisch processen beginnen ook te groeien. Stapje voor stapje dus, niet zoals het in Irak is gegaan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36323760
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:05 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Nou! Die spleetogen, gele huid en vooral die bruinere op de achtergrond zien er erg blank uit zeg!

Het zijn zeker Westerlingen volgens jou?
Dat zijn geen spleetogen maar dat is een persoon die moeilijk kijkt. En ik zie zeker geen "gele huid". Het zijn midden-oosterlingen volgens mij. Midden-oosterlingen in Maleisie op reis!
Allah Al Watan Al Malik
pi_36323786
Maareh ik ga maar even naar de moskee! Toedels!
Allah Al Watan Al Malik
pi_36323787
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:00 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Zoiets zeker?
In jouw geval zou ik het zien als een opvoedingskamp. Sommige mensen hebben nu eenmaal een grotere plaat voor hun kop en die dient eerst vakkundig verwijderd te worden. Daar is zo'n opvoedingskamp zeer geschikt voor.
pi_36323811
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
Ach zat tijd. Moet je soms lang reizen of ga je er eerst thee drinken?
pi_36323812
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een dictator is de beste oplossing om radicalen uit te sluiten ja, maar het is geen oplossing om het gebied vooruit te helpen. Ik neem het proces van mijn geliefde Marokko als voorbeeld. Koning heeft nog redelijk veel macht, maar democratisch processen beginnen ook te groeien. Stapje voor stapje dus, niet zoals het in Irak is gegaan.
Marokko is wat dat betreft een prettige uitzondering, maar vreemd genoeg is Marokko wel de hofexporteur van terroristen in Europa. Zowel in NL, Spanje als Italie zijn het telkens Marokkanen die opgepakt worden voor dat soort gein.
Nu weet ik wel dat de Marokkaanse regering allesbehalve lief is voor die gastjes dus ik moest wel erg lachen toen 2 van die Hofstad-nerds gingen huilen vorige week toen bleek dat ze uitgezet zouden worden naar Marokko. En dan opeens NL willen aanklagen wegens schenden vd mensenrechten door ze naar Marokko uit te willen zetten!
"Ik ga jullie opblazen, ongelovige NLe infedels. Ik erken jullie ongelovige rechtsstaat niet."
"Ja leuk, je wordt opgezet naar Marokko."
"Ja maar, mijn rechten!? De NLe staat moet mijn mensenrechten waarborgen".
pi_36323836
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

In jouw geval zou ik het zien als een opvoedingskamp. Sommige mensen hebben nu eenmaal een grotere plaat voor hun kop en die dient eerst vakkundig verwijderd te worden. Daar is zo'n opvoedingskamp zeer geschikt voor.
Prima. Beginnen we met les 1 van de grote mensenwereld:

1. Voor iets dat 0,0 bewijs is mag in alle redelijkheid aangenomen worden dat het niet bestaat totdat het tegendeel bewezen is.
pi_36324125
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
MoskNee!
pi_36324162
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:09 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Prima. Beginnen we met les 1 van de grote mensenwereld:

1. Voor iets dat 0,0 bewijs is mag in alle redelijkheid aangenomen worden dat het niet bestaat totdat het tegendeel bewezen is.
Donker is niets anders dan het gemis aan licht. Je kunt het niet bewijzen. Maakt dat 'donker' niet bestaand?
pi_36324403
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Donker is niets anders dan het gemis aan licht. Je kunt het niet bewijzen. Maakt dat 'donker' niet bestaand?
Donker is te bewijzen. Pak een lux-meter et voila!
pi_36324420
quote:
24 Maart 2006 12:18

Rusland maakt OVSE harde verwijten

De Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa, OVSE, heeft de oppositie in Wit-Rusland opgestookt. Dat zegt de Russische minister Larov van Buitenlandse Zaken.

De OVSE heeft scherpe kritiek op de verkiezingen in Wit-Rusland van zondag. Zittend president Loekasjenko behaalde een overweldigende meerderheid, maar volgens de OVSE waren de verkiezingen niet eerlijk. Volgens Larov is de OVSE bevooroordeeld. Russische waarnemers hadden niets aan te merken, zegt hij.

Naar aanleiding van de verkiezingen gaat de EU sancties instellen tegen de leiders van Wit-Rusland.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C64F347E8A6BE7.html

het zou zo de woorden van Gadhafi kunnen zijn
pi_36324497
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:27 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Donker is te bewijzen. Pak een lux-meter et voila!
Precies. En wat bewijs je daar precies mee? Het gemis aan licht. Niet aan de aanwezigheid van 'donker'
pi_36324560
Anywho. Tijd om weer eens naar de locale moskee te gaan om te kijken welke infidels we nu weer mogen vermoorden van de imam.

pi_36324564
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Precies. En wat bewijs je daar precies mee? Het gemis aan licht. Niet aan de aanwezigheid van 'donker'
Daar zit een casuaal verband tussen.
pi_36324614
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Anywho. Tijd om weer eens naar de locale moskee te gaan om te kijken welke infidels we nu weer mogen vermoorden van de imam.

Weet je, ik zie jullie in zo'n moskee/kerk/synagoge altijd als huisdieren die bang zijn voor het onweer.
Schattige, onwetende en bange wezens wiens gebrek aan inzicht en kennis hun in onzin laat geloven.

Veel plezier met het letterijk nemen van 1500 jaar oude proza
  vrijdag 24 maart 2006 @ 12:40:06 #126
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36324845
Waar is Godslasteraar eigenlijk gebleven?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 12:41:39 #127
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36324896
pi_36325370
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waar is Godslasteraar eigenlijk gebleven?
Geen flauw idee
  vrijdag 24 maart 2006 @ 13:00:28 #129
93744 Finder_elf_towns
pi_36325742
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
Ah eindelijk wat realisme van je als het op de islam aankomt.
pi_36325995
Wouter Bos: Indiase economie groeit wel 8%.

Ja, geen wonder als je niets hebt, dan stelt die 8% ook weinig voor.
pi_36326028
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:16 schreef pberends het volgende:
Wouter Bos: Indiase economie groeit wel 8%.

Ja, geen wonder als je niets hebt, dan stelt die 8% ook weinig voor.
Wat vindt je van m'n fotofuck, Pberends?

pi_36326163
Korthals op ned2 met een lok haar over z'n voorhoofd geplakt .
pi_36326172
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:17 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Wat vindt je van m'n fotofuck, Pberends?

[afbeelding]
.
pi_36326190
Er is een school opgeblazen in Frankrijk, denet "Breaking news" van BBC News...
pi_36326275
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:23 schreef pberends het volgende:
Er is een school opgeblazen in Frankrijk, denet "Breaking news" van BBC News...
Serieus?
pi_36326281
Frankrijk gaat ten onder aan haar eigen arrogantie.

Chirac wenst geen Engels te horen
pi_36326291
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:25 schreef pberends het volgende:
Leve de emancipatie
Gewoon een paar hoertjes voor die legerdebielen.
pi_36326296
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:26 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Serieus?
Het zal wel een opgeblazen verhaal zijn.
pi_36326327
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:26 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Gewoon een paar hoertjes voor die legerdebielen.
Tja, dat mag dus niet.
pi_36326329
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:26 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Serieus?
Klotende leerling:

PARIS, France (AP) -- A large explosion rocked a chemistry school in eastern France on Friday, police said. Fire services said there were casualties.

Police said the blast occurred at a chemistry school at Mulhouse, near the border with Germany, but said they had no other immediate details.

Fire services reported casualties but gave no other immediate information.

The surrounding area was evacuated.
pi_36326383
Klinkt wel vrij ernstig.

Frankrijk komt de laatste tijd lekker in het nieuws.
pi_36326396
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:25 schreef pberends het volgende:
Leve de emancipatie
dit pleit voor een robotleger
pi_36326589
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:27 schreef pberends het volgende:

[..]

Tja, dat mag dus niet.
Aanranden wel?
pi_36326682
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:34 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Aanranden wel?
Ook niet.
pi_36326783
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:26 schreef MrX1982 het volgende:
Frankrijk gaat ten onder aan haar eigen arrogantie.

Chirac wenst geen Engels te horen
Tijd om Elzas-Lotharingen terug te geven.
pi_36326837
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:40 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Tijd om Elzas-Lotharingen terug te geven.
Is dat niet zo'n onderontwikkelde Franse regio?
pi_36326841
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:34 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Aanranden wel?
Beetje een Animal Farm(stalin)-tactiek...."you don't want Mr Jones back do you?"
  vrijdag 24 maart 2006 @ 13:43:37 #150
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36326917
quote:
*** Gedreven ex-politicus Ria Beckers overleden ***

Ria Beckers, oud-partijleider van de PPR en GroenLinks, is woensdag overleden. Zij was al geruime tijd ernstig ziek. Beckers is 67 jaar oud geworden....
http://www.volkskrant.nl/den_haag/article258758.ece
Mijn condoleances. Ook aan Du_ke
pi_36326919
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:41 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

niet echt, behalve dat het Europarlement daar zit
pi_36327018
pi_36327086
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:43 schreef zakjapannertje het volgende:
niet echt, behalve dat het Europarlement daar zit
Dat zegt toch al genoeg.
pi_36327207
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:49 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat zegt toch al genoeg.
dan heb je Herben nog niet gehoord:
quote:
LPF woedend op Europees Parlement

De LPF reageert woedend op het bericht dat het Europese parlement een oproep van de Duitse socialist Leinen heeft aangenomen om voortaan alleen Europese politieke partijen toe te laten in het Europees Parlement. Volgens de fortuynisten is het uitsluiten van nationale partijen 'de doodsteek voor de democratie'.

LPF-Kamerlid Herben meent dat dit besluit 'eens te meer bewijst dat het Europees Parlement overbodig is'. 'Onvoorstelbaar dat de Brusselse bureaucraten zo een greep naar de macht durven doen', stelt hij. 'Dit eerdere initiatief van de Italiaanse communist Catania, gesteund door PvdA, GroenLinks en D66, is natuurlijk de oude droom van de Socialistische Internationale.' Herben voorspelt zelfs het begin van het einde van de Europese samenwerking als 'dit schertsparlement' nog meer macht krijgt. 'Juist de partijen die opkomen voor de belangen van de burger, mogen niet in Brussel hun stem laten horen.'
http://www.overheidsinfor(...)sp?artidt=Art_020374
  vrijdag 24 maart 2006 @ 13:54:24 #155
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_36327237
nog 329 dagen
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_36327369
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:53 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

dan heb je Herben nog niet gehoord:

[..]

http://www.overheidsinfor(...)sp?artidt=Art_020374
Wat naīef is Herben toch ook. Net alsof ze zich uberhaupt interesseren voor de belangen van Europese burgers. Wat een gotspe.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:00:15 #157
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36327434
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:54 schreef DionysuZ het volgende:
nog 329 dagen
En dan? Dan begint carnaval weer ofzo?
pi_36327489
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 14:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

In Limburg draait alles om carnaval...
pi_36327575
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:05:52 #160
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36327620
quote:
het is soms zo simpel he?
pi_36327628
Allah Al Watan Al Malik
pi_36327657
quote:
Als je iedereen van of preventief oppakt is er volgens mij vrijwel geen criminaliteit meer .
pi_36327747
Prachtige spotprent uit een Marokkaanse krant:

Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:13:13 #164
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_36327907
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 14:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_36328945
quote:
VVD: plantaardige vervangers kunststoffen verplicht stellen

Het Europees Parlement heeft een voorstel aangenomen van Europarlementariër Jan Mulder (VVD) om het gebruik van plantaardige vervangers van kunststoffen (zoals plastics) en vezels verplicht te stellen, wanneer zij een goed alternatief vormen.

Mulder hoopt dat de Europese Commissie zijn voorstel zal oppikken en met concrete voorstellen zal komen. Van belang daarbij is ook dat zoveel mogelijk plantaardige alternatieven voor kunststoffen en vezels ontwikkeld worden.

Mulder: "Het verplicht stellen van goede plantaardige alternatieven voor kunststoffen en vezels is goed voor het milieu, maakt ons minder afhankelijk van fossiele producten en kan bovendien een interessante markt creëren voor akkerbouwers."
http://www.zibb.nl/landentuinbouw/akkerbouw/nieuwsbericht.asp?artnr=1147644&versie=1&rss=true

VVD
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:45:45 #166
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36329018
de zon schijnt nog steeds. Deze jongeman gaat naar buiten
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36329065
hier lijkt ie geprivatiseerd te zijn ofzo
pi_36329208
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:41 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

pi_36329876
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:09 schreef pberends het volgende:

[..]

VVD against ondernemers... raar volk.
ze proberen juist het belastingstelsel van de overheid te ondermijnen ten gunste van de ondernemers, bv. op niet-fossiele brandstoffen kan de overheid minder accijns heffen waarmee voor ondernemers de lasten veel minder gaan worden
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:43:09 #171
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36330835
Ontslagzwendel: Celstraffen ontslagzwendel ICT boooorinnggg
Rare praktijken op een gevangenisboot: Hebben we dan niks geleerd van de Schipholbrand?
Iets in Minsk: mja, boooriinngg Loekasjenka: "Terroristen nek omdraaien"

Een diefstal, leuk! Eens kijken of het een buitenlander was.
Tante toos die zichzelf buitensloot, waardoor haar huisdier de kat niet meer kon eten, emotioneel!

Ik ben naīef.

[ Bericht 19% gewijzigd door Yildiz op 24-03-2006 15:49:44 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_36331608
Tijd voor een recessie.
pi_36332117
De wereld is wel groter dan Microsoft.

Daar gaan de reserves van Bill. Wat zal het pijn doen .
pi_36332327
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:14 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

ze proberen juist het belastingstelsel van de overheid te ondermijnen ten gunste van de ondernemers, bv. op niet-fossiele brandstoffen kan de overheid minder accijns heffen waarmee voor ondernemers de lasten veel minder gaan worden
Bedrijven die vrijwillig belasting betalen .
pi_36332374
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 16:05 schreef zakjapannertje het volgende:
[afbeelding]
100 dollar was echt extreem hoog, zeker als je er nog inflatie bijrekent .
pi_36332572
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 16:28 schreef pberends het volgende:

[..]

Bedrijven die vrijwillig belasting betalen .
hebben ze anders wel de Koude Oorlog mee gewonnen
  vrijdag 24 maart 2006 @ 16:40:18 #179
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36332723
Briljant, al zeg ik het zelf.
quote:
Ideals are like stars: you will not succeed in touching them with your hands, but like the seafaring man on the ocean desert of waters, you choose them as your guides, and following them, you reach your destiny.

If you want to be free, there is but one way; it is to guarantee an equally full measure of liberty to all your neighbors. There is no other.

Our country, right or wrong. When right, to be kept right, when wrong to be put right.

Carl Schurz US (German-born) general & politician [more author details]
  vrijdag 24 maart 2006 @ 16:41:48 #180
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36332770
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 16:21 schreef MrX1982 het volgende:
De wereld is wel groter dan Microsoft.

Daar gaan de reserves van Bill. Wat zal het pijn doen .
Microsoft vind ik nog 1 van de weinige bedrijven die nog iets doet om netjes over te komen. Halliburton, Exxon, Enron e.d. geven nergens geen enkele fuck om, en lobbyen bij het leven.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 16:50:36 #181
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36333029
Wat vinden jullie van Malcolm X?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 17:09:50 #182
93744 Finder_elf_towns
pi_36333573
Wat denk je?
pi_36333585
over de doden niets dan goeds
  vrijdag 24 maart 2006 @ 17:11:13 #184
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36333609
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wat denk je?
Weet ik niet, ik heb het nog nooit gevraagd volgens mij.
pi_36333736
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 16:50 schreef Yildiz het volgende:
Een islamitisch racistitsch blankenhatend pokkejoch. Wat anders?
pi_36333747
Net 500 gulden uitgegeven aan een bril...
Allah Al Watan Al Malik
pi_36333797
Malcom X owned, tis een creatie van de Westerse wereld, net als Osama dat is trouwens.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36333808
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:16 schreef Mutant01 het volgende:
Zo te lezen was dat niet echt een zichtbaar goede aankoop
pi_36333839
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:18 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Zo te lezen was dat niet echt een zichbaar goede aankoop
Ik drukte het express in guldens uit om te laten zien hoe belachelijk veel geld het is
Allah Al Watan Al Malik
pi_36333846
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
Malcom X owned, tis een creatie van de Westerse wereld, net als Osama dat is trouwens.
Eigenlijk zijn er weinig mensen zo Amerikaans als Malcolm X.
pi_36333872
quote:
Na-aper. Ik zaterdag 255 euro's oftwel ruim 500 pietermannen.
pi_36333888
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:19 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Eigenlijk zijn er weinig mensen zo Amerikaans als Malcolm X.
Wat dacht je van Osama dan:

Westerser dan dit kan niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36333892
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
Niet zeuren dan als we dat probleem ook zelf oplossen.
pi_36333902
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Een kruisje is heel Westers ja.
pi_36333921
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:21 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Niet zeuren dan als we dat probleem ook zelf oplossen.
You and what army Maar we moeten het inderdaad ook zelf oplossen, en dus niet overleveren aan andere landen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36333926
.
pi_36333942
Waarom doet ie het plots niet meer.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36333944
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Toch anders.
pi_36333959
Allah Al Watan Al Malik
pi_36333962
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:43 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Mijn condoleances. Ook aan Du_ke
Voor mijn tijd.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_36333966
pi_36333969
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

You and what army
pi_36333997
Is Raymond plots de Westerse wereld geworden?

Nou ja, .
pi_36334008
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:23 schreef Mutant01 het volgende:
[afbeelding]
Dat was voor de grote stap terug in de tijd?
pi_36334031
quote:
Laatst ook 70 euro omdat een contactlens gesneuveld was .
pi_36334036
quote:
Turn towards extremism

The Soviet invasion of Afghanistan resulted in a call to arms by religious leaders all over the Muslim world to liberate the country from pro-Soviet rule. Bin Laden eagerly sent money, supplies, and weapons to the mujahideen in Afghanistan. Furthermore, under CIA supervision Bin Laden was trained by American special forces in guerilla warfare to counter the Soviet invasion in Afghanistan.

When Iraq under Saddam Hussein ordered a military invasion of Kuwait on August 2, 1990, Bin Laden called for jihad against Saddam and asked the Saudi government for permission to send jihadists to protect the country and help liberate Kuwait. Instead the government invited a coalition made up of forces from the United States and other non-Muslim nations to establish a base in Saudi Arabia. Bin Laden, who had hated the United States even before the Gulf War, was outraged; he considered the presence of non-Muslim forces on Saudi soil as an affront to himself and to Muslims in general. Disagreements and squabbling between Bin Laden and the Saudi royal family soon exploded into full-blown hostility, especially after US forces remained in Saudi Arabia upon liberating Kuwait.

Bin Laden left Saudi Arabia in 1991, moving to Sudan at the behest of its Islamist government. There he began to build al-Qaeda and much of its current militant and governmental structure. He also helped build a motorway and several dental surgeries. According to The History Channel program History's Hotspots- Osama's Hideouts In exchange for helping fund the Sudanese government for a while and opening a pharmaceutical factory, he received a luxury villa in Khartoum and was allowed to set up an early al-Qaeda training camp in the desert.
Hoe bad is Bin Laden eigenlijk?
Allah Al Watan Al Malik
pi_36334040
quote:
VVD die een goed besluit veroorzaakt.
pi_36334065
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:25 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Dat was voor de grote stap terug in de tijd?
Blame it on the communists.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36334103
Wisten jullie trouwens dat Osama bijna person of the year was (in Times magazine) in december 2001?
Allah Al Watan Al Malik
pi_36334111
Allah Al Watan Al Malik
pi_36334197
Wie is Masashi Tashiro? De japanse premier ofzo?
pi_36334232
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:33 schreef du_ke het volgende:
Wie is Masashi Tashiro? De japanse premier ofzo?
Ik krijg slechts 3 resultaten @ google
Allah Al Watan Al Malik
pi_36334235
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:27 schreef du_ke het volgende:

[..]

VVD die een goed besluit veroorzaakt.
idd., en nu we gaan weer over tot de orde van de dag
pi_36334279
wikipedia:
quote:
Provisionele winnaar van TIME Magazine het "Person of the Year Award" in 2001

Deze titel kreeg Tashiro in 2001. Het is mogelijk dat hij dit verdiende doordat een heel aantal programmeurs scriptjes hadden gekregen om automatisch te stemmen op de website van de Time. Zo'n scriptjes waren bijvoorbeeld de "Tashiro Cannon", de "Mega particle Tashiro Cannon" , de "Repeating 25 punch Tashiro Cannon" de "Super Tashiro Cannon" etc.
pi_36334312
Wat is dat nou weer voor onzin
Allah Al Watan Al Malik
pi_36334327
Hallo lieverds
pi_36334726
Dag.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 17:57:05 #219
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_36334767
wie kent tashiro nou niet?
pi_36334790
* Mutant01 raises hand.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36334837
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:57 schreef DionysuZ het volgende:
wie kent tashiro nou niet?
Dat is een Google-gevoelige vraag, waarde Chefiel. Maar aangezien er meerdere spleetogen zo heten, moet ik bekennen dat ik zo iemand ben.
pi_36334888
Op de marineboot....

"In de ontbijtzaal zou porno worden gekeken"

Schrokkend...
pi_36334904
Naja tijdens je ontbijt porno kijken is niet echt het meest frisse nee.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36334930
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:02 schreef Mutant01 het volgende:
Naja tijdens je ontbijt porno kijken is niet echt het meest frisse nee.
Hoezo, heb je je handen ergens anders voor nodig?
pi_36335011
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:01 schreef pberends het volgende:
Op de marineboot....

"In de ontbijtzaal zou porno worden gekeken"

Schrokkend...
Wij hadden in dienst een budget voor porno. En de vrouwelijke soldaten / onderofficieren keken net zo hard mee.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 18:15:50 #226
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36335226
zeg DoG, had jij niet ook al een dergelijk topic in NWS eigenlijk?

Kamp: wangedrag bij leger niet ernstiger dan elders
  vrijdag 24 maart 2006 @ 18:16:09 #227
127507 LodewijkNapoleon
Le Roi Est Mort
pi_36335240
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:56 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Geen flauw idee
Jij bent GL?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 18:19:45 #228
127507 LodewijkNapoleon
Le Roi Est Mort
pi_36335351
quote:
Een terrorist, doe mij dr.King maar.
pi_36335525
quote:
Een hypocriet, op z'n zachtst gezegd. Al kan ik wel bewondering hebben voor een Amerikaanse neger die temidden van alle volkshysterie over JFK opmerkt dat 'ie z'n trekken heeft thuisgekregen.
pi_36335567
Ik noem hem eerder een vrijheidsstrijder.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 24 maart 2006 @ 18:29:06 #231
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36335611
dit is wel een stoere quote
quote:
"Nobody can give you freedom. Nobody can give you equality or justice or anything. If you're a man, you take it."
pi_36335650
Die komt in mn sig!
Allah Al Watan Al Malik
pi_36335693
Dr. King was trouwens ook niet altijd even zuiver op de graat. Maar het is voor ons onvoorstelbaar dat een heel volk zo in de hoek gedreven wordt tijdens vredestijd. Dit kan de bewondering voor King vergroten, maar ons ook doen beseffen dat de meer militante activisten alla Malcolm, met alle verwerpelijke onzin die hij verder aanhing, een product van hun tijd waren.
pi_36335698
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:15 schreef Tafkahs het volgende:
zeg DoG, had jij niet ook al een dergelijk topic in NWS eigenlijk?

Kamp: wangedrag bij leger niet ernstiger dan elders
Omvangrijk seksueel wangedrag op fregat Tjerk Hiddes
pi_36335714
Ik denk dat er geen enkele vrijheidsstrijder is die zuiver is.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 24 maart 2006 @ 18:33:41 #236
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36335723
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Dr. King was trouwens ook niet altijd even zuiver op de graat.
Maar de man had wel een droom, dat wel
pi_36335736
Daar staat de reactie van Kamp ook al in trouwens.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 18:36:13 #238
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36335802
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Daar staat de reactie van Kamp ook al in trouwens.
ik sluit de mijne wel
pi_36335833
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:33 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Maar de man had wel een droom, dat wel
Dromen zijn niet altijd even zuiver, je moest eens weten wat ik allemaal droom.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 18:38:34 #240
93744 Finder_elf_towns
pi_36335881
http://www.americanrhetoric.com/speeches/malcolmxballot.htm

Dit is wel een redevoering die alles goed samen vat.
pi_36335889
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
please
The chickens have come home to roost.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 18:40:00 #243
127507 LodewijkNapoleon
Le Roi Est Mort
pi_36335905
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Dr. King was trouwens ook niet altijd even zuiver op de graat.
Wat ook meespeelt is de vaak zwart-witte benadering van iconen die we vaak hebben als mens, werd vroeger b.v. Abraham Kuijper bijna aanbeden, tegenwoordig wordt 'ie zowat verguist, terwijl dat m.i. beide natuurlijk onterecht is, misschien moeten we maar gewoon een cijfer toekennen aan historische figuren.
pi_36336092
Malcom X was gewoon een blankenhatend, crimineel kutjoch. Niets meer, niets minder.
Dat hij door sommige mensen als held wordt gezien zegt meer over die mensen dan over hem.
pi_36336112
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:46 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Malcom X was gewoon een blankenhatend, crimineel kutjoch. Niets meer, niets minder.
Dat hij door sommige mensen als held wordt gezien zegt meer over die mensen dan over hem.
Ja!
Allah Al Watan Al Malik
pi_36336252
Nou ja, ik zie ook geen enkel heil in de dingen die Malcolm X voor stond, maar in vergelijking met andere ''zwarte nationalisten'', zowel die van destijds als die van nu, springt hij er nog positief uit.
pi_36336284
Ik verbaas me echt serieus dat er anno 2006 nog mensen zijn die religieuze geschriften serieus nemen.
Iedere nitwit kan toch zien dat religie niets anders is als een sussertje voor het menselijk intelect? We weten dat we dood gaan en we zijn slim genoeg om te zien dat er logische verbanden voor alles bestaan. Aangezien we niet alles weten en de wetenschap dood te gaan niet al te prettig is knaagt dat aan de menselijke geest en als simpele oplossing is daar: religie.
Het sust de geest en kan misschien voor veel mensen troost en rust bieden... maar dat maakt het nog niet de waarheid.
Ergo: religieuze mensen houden zichzelf voor de gek om de pijnlijke waarheid niet te onderkennen.
pi_36336332
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Nou ja, ik zie ook geen enkel heil in de dingen die Malcolm X voor stond, maar in vergelijking met andere ''zwarte nationalisten'', zowel die van destijds als die van nu, springt hij er nog positief uit.
Op 't einde ja.
pi_36336338
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:39 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

The chickens have come home to roost.
Werd ik geroepen?
pi_36336361
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:54 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Op 't einde ja.
Eind goed...
pi_36336396
Ik heb trouwens twee jaar geleden een slordige 8000,- gulden betaald, maar ik heb nu bril noch lenzen meer nodig ..
pi_36336399
Waar is gelly eigenlijk? Onze printercartrigde held op kamers.

Op z'n 30e.
pi_36336420
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:57 schreef sigme het volgende:
Ik heb trouwens twee jaar geleden een slordige 8000,- gulden betaald, maar ik heb nu bril noch lenzen meer nodig ..
Ik hoop het volgend of het jaar daarna te laten doen. Maar alleen Vision Clinics laat ik aan m'n ogen zitten.
pi_36336514
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:40 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Wat ook meespeelt is de vaak zwart-witte benadering van iconen die we vaak hebben als mens, werd vroeger b.v. Abraham Kuijper bijna aanbeden, tegenwoordig wordt 'ie zowat verguist, terwijl dat m.i. beide natuurlijk onterecht is, misschien moeten we maar gewoon een cijfer toekennen aan historische figuren.
Misschien moet je van mensen geen iconen maken, of iconen niet terugbrengen naar menselijke proporties .

Ik wil me ooit wat meer verdiepen in Ghandi, dat kan nooit zo'n heilige zijn geweest als hij in de -zeer gebrekkige - kennis die ik erover heb lijkt.
pi_36336564
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:57 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Ik hoop het volgend of het jaar daarna te laten doen. Maar alleen Vision Clinics laat ik aan m'n ogen zitten.
Ik ben naar Antwerpen geweest. Beviel me bést.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 19:06:10 #256
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36336650
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 19:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Misschien moet je van mensen geen iconen maken, of iconen niet terugbrengen naar menselijke proporties .

Ik wil me ooit wat meer verdiepen in Ghandi, dat kan nooit zo'n heilige zijn geweest als hij in de -zeer gebrekkige - kennis die ik erover heb lijkt.
Waarom?
En wat is dan je mening over 'An eye for an eye and the whole world gets blind'?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 19:10:26 #257
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36336742
Misschien had Ghandi niet van die hele zware problemen zoals tegenwoordig. Ik heb ook altijd een beetje het idee gehad dat zijn revolutie meer op spiritueel vlak bevond dan dat hij in werkelijkheid voor elkaar kreeg. In zijn tijd had je nog Karma en Dharma enzo.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 19:10:51 #258
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36336765
SBS6 is FOX news geworden

'omstreden plan van maastrichtse blabla'
'kon niet op internet gezet worden vanwege de 'privacy wetgeving' (met een duidelijke walging in het schuingedrukte)
'wiettelers aan de schandpaal nagelen'

En dat heeft dan een miljoen kijkers.

[ Bericht 2% gewijzigd door Yildiz op 24-03-2006 19:16:51 ]
pi_36336920
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 19:06 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Waarom?
Ik neem an dat je vraagt naar verdiepen in Ghandi?

Omdat ik een klein stukje ooit heb gelezen, waarin stond dat hij de traditionele Indiase geneeskunst propagandeerde en de westerse slecht vond. Maar toen hij een blindedarm ontsteking kreeg wou hij toch graag onder het mes in plaats van een compres met koeiepoep.

Dat soort dingen intrigeert mij.
quote:
En wat is dan je mening over 'An eye for an eye and the whole world gets blind'?
Een dooddoener. Is 'ie van Ghandi?
pi_36336929
Brillen zijn voor nerds.

Lenzen zijn voor meisjes.

Laseren is voor onzekere arroganten.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 19:35:16 #261
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36337339
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 19:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik neem an dat je vraagt naar verdiepen in Ghandi?

Omdat ik een klein stukje ooit heb gelezen, waarin stond dat hij de traditionele Indiase geneeskunst propagandeerde en de westerse slecht vond. Maar toen hij een blindedarm ontsteking kreeg wou hij toch graag onder het mes in plaats van een compres met koeiepoep.
Nooit geweten, ik heb mij ook niet verdiept in het leven van Ghandi, ik moet dit maar eens lezen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mahatma_Gandhi
quote:
Dat soort dingen intrigeert mij.
[..]

Een dooddoener. Is 'ie van Ghandi?
Nouja, deze: "An eye for an eye makes the whole world blind".
Ik vind em wel toepasselijk, om even stil te staan bij 'wraak'.

Waarom vind je het een dooddoener?
pi_36337472
quote:
De toekomst van tbs

Hoe kan het dat de effectiviteit van de tbs-behandeling wetenschappelijk nooit goed werd onderzocht. Is het waar dat veel ernstige recidives hadden kunnen worden voorkomen? En wat valt de politiek te verwijten? Vanavond een debat over het nut en de veiligheid van het tbs-systeem.

Met: Dick Oppedijk, voormalig directeur van tbs-kliniek Veldzicht in Balkbrug, Corine de Ruiter, forensisch psycholoog, Joost Eerdmans, Tweede Kamerlid voor de LPF en Cees Korvinus, advocaat, Eric, tbs'er in Kliniek Kijvelande, en Peter, de schoonzoon van het eerste slachtoffer van tbs'er Wilhelm S.

Verder de Politieke Barometer, de rubriek 'De Straat' en de visie van cartoonist Joep Bertrams.

Presentatie: Clairy Polak en Ferry Mingelen
  vrijdag 24 maart 2006 @ 19:45:43 #263
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36337581
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 19:41 schreef pberends het volgende:

[..]
De ultieme grap.

Ik zag vanochtend Korthals, die even in een paar minuten wist uit te leggen dat er op deze manier niemand verantwoordelijk was.

Heerlijk systeem.
pi_36337644
De visie van cartoonist Joep Bertrams.

Hebben cartoonisten tegenwoordig ook al een visie .
pi_36337673
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 19:35 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nooit geweten, ik heb mij ook niet verdiept in het leven van Ghandi, ik moet dit maar eens lezen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mahatma_Gandhi
[..]

Nouja, deze: "An eye for an eye makes the whole world blind".
Ik vind em wel toepasselijk, om even stil te staan bij 'wraak'.

Waarom vind je het een dooddoener?
Omdat oog om oog natuurlijk over iets anders gaat dan over letterlijk iemand een oog uitprikken. Als je dat letterlijk gaat nemen is de discussie over wraak, staf, rechtvaardiging en rechtvaardigheid snel afgelopen.

Da's makkelijk natuurlijk, maar enig inzicht in menselijke natuur zou te denken moeten geven. Zo makkelijk is het niet, wraak, straf, rechtvaardigheid en rechtvaardiging hangen met elkaar samen.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 19:56:33 #266
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36337847
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 19:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Omdat oog om oog natuurlijk over iets anders gaat dan over letterlijk iemand een oog uitprikken. Als je dat letterlijk gaat nemen is de discussie over wraak, staf, rechtvaardiging en rechtvaardigheid snel afgelopen.

Da's makkelijk natuurlijk, maar enig inzicht in menselijke natuur zou te denken moeten geven. Zo makkelijk is het niet, wraak, straf, rechtvaardigheid en rechtvaardiging hangen met elkaar samen.
Ik zie het nog even anders.
Ik denk dat men wel eens geneigd is om tot een hogere vorm van geweld te grijpen, om het geweld te stoppen. Dit kan wel eens uit de hand lopen. Dat zie je bij het al bijna eeuwig durende conflict in Israël en Palestina. Een soldaat van de ene kant schiet een kind neer, de andere kant vergeld dat door een aanslag, en de andere kant vergeld dat weer door een raketaanval, et cetera. Op die manier komt men er nooit uit. Maar wie ben ik.

Op die manier is het een verwijzing naar de oog om oog, tand om tand.
Van: jij slaat mij, dan sla ik jou, en daar heb ik recht op ook.
Doordat mensen allemaal een verschillende perceptie hebben (ik ook) wordt het alleen maar groter, omdat men het elke keer als 'zwaarder' interpreteerd, ook al was het even 'erg'.
Op die manier loopt het denk ik uit de hand, en dat is denk ik waar Ghandi op doelt.
Dat vergelding een tijdelijke oplossing is.

Over die perceptie, daar past deze wel bij: http://en.wikipedia.org/wiki/Hostile_media_effect

[ Bericht 9% gewijzigd door Yildiz op 24-03-2006 20:07:48 ]
pi_36338046
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 19:48 schreef MrX1982 het volgende:
De visie van cartoonist Joep Bertrams.

Hebben cartoonisten tegenwoordig ook al een visie .
Linkse cartoons natuurlijk wel .
pi_36338111
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:03 schreef pberends het volgende:
Linkse cartoons natuurlijk wel .
Je ziet inderdaad in het algemeen wel welke visie hij heeft.
Dat spreekt in zijn voordeel. Zijn visie is zo klaar als een klontje.
pi_36338290
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:46 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Als jij dit zegt, dan moet het niet kloppen.....

Nou ja, whatever, ik weet te weinig van die man en we moeten niet gaan doen alsof we weten hoe de situatie was die hem zijn macht gaf.
pi_36338371
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 19:56 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik denk dat men wel eens geneigd is om tot een hogere vorm van geweld te grijpen, om het geweld te stoppen. Dit kan wel eens uit de hand lopen. Dat zie je bij het al bijna eeuwig durende conflict in Israël en Palestina. Een soldaat van de ene kant schiet een kind neer, de andere kant vergeld dat door een aanslag, en de andere kant vergeld dat weer door een raketaanval, et cetera. Op die manier komt men er nooit uit. Maar wie ben ik.

Doordat mensen allemaal een verschillende perceptie hebben (ik ook) wordt het alleen maar groter, omdat men het elke keer als 'zwaarder' interpreteerd, ook al was het even 'erg'.
Op die manier loopt het denk ik uit de hand, en dat is denk ik waar Ghandi op doelt.

Over die perceptie, daar past deze wel bij: http://en.wikipedia.org/wiki/Hostile_media_effect
Ja, dat is eigenlijk bij elke oorlog geweest hč. In de Tweede Wereldoorlog zag je ook roekeloze acties van de geallieerde waarvan je nu zou zeggen, waar ben je mee bezig? Dat is die blindheid. Ik zie zijn uitspraak als een aanzet tot rationalisme.
pi_36338453
quote:

[..]

Misschien moeten we erkennen dat er geen zwart-wit-goed-slecht-wereld is.
pi_36338479
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 19:56 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Het eeuwig durend conflict in Isreal / Palestina bestaat nog geen 100 jaar. Ik vind dat erg kort voor een eeuwigheid.

De mensheid pleegt al wraak sinds mensenheugenis, toch hebben we elkaar nog niet uitgeroeid. Náást wraak en vergelding leven er altijd, overal ook andere sentimenten.
Maar wraak afdoen als zinloos is zoiets als het hele menselijk leven afdoen als zinloos. Correct natuurlijk, we gaan dood en dan is er geen leven meer, maar het is zo nutteloos als je iets over menselijk leven of gedrag wil vertellen.
quote:
Dat is -en dat bedoel ik ook- nogal een beperkte lezing van de uitspraak 'oog om oog, tand om tand'. Die uitspraak behelst bijvoorbeeld ķķk dat je niet een hoofd neemt om een oog. En ook dat je niet zomaar je oog uit laat steken.
quote:
Goeie vergelding is juist heel definitief .
quote:
Ach ja, perceptie. Is meestal ook een dooddoener .

Ik ga naar bed, morgen weer een dag. !
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:19:34 #273
66825 Reya
Fier Wallon
pi_36338569
quote:

[..]

Het boetekleed ontsiert de man niet. Zijn woorden zijn tenminste legendarisch geworden

Er is geloof ik niet zolang geleden een biografie van Kuijper uitgekomen. Heb je dat toevallig gelezen, Lodewijk_Napoleon, en zoja, is het de moeite waard?
pi_36338606
Edit. Ik ga het MO-probleem niet bespreken op vrijdagavond

[ Bericht 43% gewijzigd door RichardQuest op 24-03-2006 20:28:02 ]
pi_36338984
http://www.rubaquagirl.com/ (Safe for work)

LOL, moet je hier een zwelling van krijgen of wat? .

[ Bericht 5% gewijzigd door RichardQuest op 24-03-2006 20:38:01 ]
pi_36339198
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:41:19 #277
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36339208
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:32 schreef RichardQuest het volgende:
http://www.rubaquagirl.com/

LOL, moet je hier een zwelling van krijgen of wat? .
Denk het. Het zijn de zwemvliezen die het 'm doen

Why won't you die..
pi_36339285

*fap *fap
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:48:24 #280
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36339406
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Het eeuwig durend conflict in Isreal / Palestina bestaat nog geen 100 jaar. Ik vind dat erg kort voor een eeuwigheid.
Ik zeg ook bijna, ik kan me al geen tijd herinneren uit mijn eigen leven dat er een lange tijd vrede was in dat gebied.
quote:
De mensheid pleegt al wraak sinds mensenheugenis, toch hebben we elkaar nog niet uitgeroeid. Náást wraak en vergelding leven er altijd, overal ook andere sentimenten.
Ik schop je een gebroken been, omdat jij tegen mijn been schopte en ik een blauwe plek kreeg.
Jij leeft nog, ik leef nog, ben ik dan slecht? Ja.
quote:
Maar wraak afdoen als zinloos is zoiets als het hele menselijk leven afdoen als zinloos. Correct natuurlijk, we gaan dood en dan is er geen leven meer, maar het is zo nutteloos als je iets over menselijk leven of gedrag wil vertellen.
[..]

Dat is -en dat bedoel ik ook- nogal een beperkte lezing van de uitspraak 'oog om oog, tand om tand'. Die uitspraak behelst bijvoorbeeld ķķk dat je niet een hoofd neemt om een oog. En ook dat je niet zomaar je oog uit laat steken.
[..]

Goeie vergelding is juist heel definitief .
Ja, ik vind daar niks lolligs aan, gezien je geen goede vergelding kan maken, alleen maar een smerige, gedeeltelijke.
Men kan bijvoorbeeld nooit alle criminelen uitroeien. Een doodstraf is ook maar een 'oplossing'.
Terwijl doodstraf een grote vorm van vergelding is, en vaak aangehaald wordt alszijnde 'dit zal ze leren'. Nou, dat blijkt.
quote:
[..]

Ach ja, perceptie. Is meestal ook een dooddoener .
Ik vind van niet hoor, als men zich bewust is dat iedereen selectieve perceptie is, en nooit de waarheid in pacht heeft is er toch niks aan de hand?
quote:
Ik ga naar bed, morgen weer een dag. !
Trusten.
pi_36339435
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:46 schreef pberends het volgende:
Das meer een latex fetish.
Oh ja? Zeg het eens, expert.

Duikpakkenlatexfetisjist!
pi_36339441
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:40 schreef RichardQuest het volgende:
McCarthy's eerste natte droom
dat zal Beatrix niet leuk vinden
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:49:45 #283
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36339443
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:43 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]

*fap *fap
Zieke cultuur.
Allemaal.

pi_36339501
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:49 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Zieke cultuur.
Allemaal.

"Dit plaatje is duidelijk het beeld van een verziekte samenleving zonder God en geloof in de natie. De moraliteit die ...... blabla"
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:51:50 #285
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36339519
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:49 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Oh ja? Zeg het eens, expert.

Duikpakkenlatexfetisjist!
Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten. Deze lijkt wel op die ene 40ster die je regelmatig post..

pi_36339557
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:51 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten. Deze lijkt wel op die ene 40ster die je regelmatig post..

[afbeelding]
Dione?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:54:01 #287
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36339588
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:52 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dione?
Nee, die vrouw die Cleopatra speelde in die Asterix film, kom, hoe heet ze?
In irrevirsible werd ze 10 minuten lang in d'r kont verkracht door een vieze fransman
pi_36339629
http://www.imdb.com/name/nm0000899/

Heb ik die wel eens gepost?
pi_36339672
Jij bedoelt het stokpaardje van pberends. Mo B.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:56:48 #290
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36339675
yep, die. (ik wilde het gewoon toelichten, weet je)
pi_36339819
Nu er een topic geopend moet worden komt Johan ook even langs hoor . Kiekeboe!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:03:09 #292
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36339843
Johan mag ook meedoen, zolang hij maar aan de zijlijn blijft
pi_36339847
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:01 schreef RichardQuest het volgende:
Nu er een topic geopend moet worden komt Johan ook even langs hoor . Kiekeboe!
Ik steek het niet onder stoelen of banken, maar de eer is aan jou.
pi_36339849
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:51 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

[afbeelding]
pi_36339888
Wat is er sexy aan het openen van een slowchat?
pi_36339911
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:03 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik steek het niet onder stoelen of banken, maar de eer is aan jou.
.
pi_36339918
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:04 schreef MrX1982 het volgende:
Wat is er sexy aan het openen van een slowchat?
Wat is er sexy aan strikvragen?
pi_36339937
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:06 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Wat is er sexy aan retorische vragen?
pi_36339944
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Slechts opvulling zodat er een nieuw deel aangemaakt kan worden.
pi_36339945
Hup
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:07:49 #302
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36339959
ik denk dat ik jullie maar met liefde ga verlaten

Yep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')