en hij was natuurlijk zo brutaal dat zijn ouders er van verschotenquote:
En ik zal blij zijn als ik volgend jaar mn examen doe. Eindelijk eens af van dat gezeik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:16 schreef descendent1 het volgende:
Het puberale leven gaat niet over rozen he?
En...?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:11 schreef destrovel het volgende:
Ma na paar minuten: "Wat heb je niet begrepen? "
Dat krijg je als je in achtergestelde stadjes woont he? Spraakgebreken.quote:
Straks weer knallende ruzie omdat ze pa allerlei "plaatjes" kwijt is op zijn werk-pc.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:17 schreef SHE het volgende:
Je moet je ouders dankbaar zijn. Ze proberen je ervoor te behoeden dat je een game kneus gaat worden en over luttele jaren je dagen slijt in een veel te kleine, slecht geventileerde, donkere kamer. Omringd door fastfood verpakkingen, lege flessen cola en ongewassen sokken. Meisjes ken je alleen in 2D en je rechterhand vertoont ernstige spierontstekingen door de grote hoeveelheden pr0n waar je jezelf mee in slaap wankt.
Je haar is doorgaans ongewassen en , hebben je lokken eens geluk, dan was je met afwasmiddel, omdat dat het enige is in je kamer wat nog niet leeg is.
Ik zeg het je...beter doe je normaal tegen je ouders...je mag ze later bedanken.
Ik krijg de neiging om om 3 uur 's nachts op te staan en of:quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:18 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Straks weer knallende ruzie omdat ze pa allerlei "plaatjes" kwijt is op zijn werk-pc.
Zoek een leven nerd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:20 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ik krijg de neiging om om 3 uur 's nachts op te staan en of:
1) De drivers van zijn toetsenbord en muis te deleten (geeft leuke effecten, ervaring)
2) Format C uit te voeren
3) Toch eens een wat minder saai achtergrondje neer te pleuren, met bijpassende opstartgeluiden.
Zeg! Moet jij niet al lang slapen! T is al puberbedtijd weet je!quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:20 schreef destrovel het volgende:
[..]
1) De drivers van zijn toetsenbord en muis te deleten (geeft leuke effecten, ervaring)
3) Toch eens een wat minder saai achtergrondje neer te pleuren, met bijpassende opstartgeluiden.
*kijkt om zich heenquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:17 schreef SHE het volgende:
Je moet je ouders dankbaar zijn. Ze proberen je ervoor te behoeden dat je een game kneus gaat worden en over luttele jaren je dagen slijt in een veel te kleine, slecht geventileerde, donkere kamer. Omringd door fastfood verpakkingen, lege flessen cola en ongewassen sokken. Meisjes ken je alleen in 2D en je rechterhand vertoont ernstige spierontstekingen door de grote hoeveelheden pr0n waar je jezelf mee in slaap wankt.
Je haar is doorgaans ongewassen en , hebben je lokken eens geluk, dan was je met afwasmiddel, omdat dat het enige is in je kamer wat nog niet leeg is.
Ik zeg het je...beter doe je normaal tegen je ouders...je mag ze later bedanken.
voorzover ik weet installeerd windows die opnieuwquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:20 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer vroeg op, dus er komt toch niets van. Maar het voelt gewoon goed om eraan te denken wat voor effect dat zou hebben.quote:
Op de HCC dagen gedaan bij een computerbeveiligingsprogramma.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
voorzover ik weet installeerd windows die opnieuw
of je moet ff die drivers openen met kladblok en dan ff paar dingen erin veranderen zodat ie niet meer geldig is
Ja man!quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:20 schreef destrovel het volgende:
[..]
Koop je eigen computer danquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:26 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ik heb al een mp3speler, zelf betaald en het geld ook zelf verdiend.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:27 schreef -Wolf- het volgende:
je hebt een verslaving en je moet hulp zoeken. en blijf voortaan met je poten van de comp van je pa.
idd blijf van die PC van je PA af !!quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:26 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ik heb al een mp3speler, zelf betaald en het geld ook zelf verdiend.
Fuck off. Waar denk je dat ik dit typ? Juist. Achter mn eigen pc.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[..]
idd blijf van die PC van je PA af !!
Lees jij mijn tekst !?
koop er zelf 1
Wat heb je niet begrepen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:20 schreef destrovel het volgende:
[..]
Zeg! Wat heb je niet begrepen van de tekst: 'Het is al lang puberbedtijd hoor!'quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:30 schreef destrovel het volgende:
[..]
Fuck off. Waar denk je dat ik dit typ? Juist. Achter mn eigen pc.
Eerste uur vrij.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:32 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Zeg! Wat heb je niet begrepen van de tekst: 'Het is al lang puberbedtijd hoor!'![]()
Als je je nu nog ff snel afrukt op de Playboys die ongetwijfeld in je nachtkastje liggen kun je nog vóór 12 uur slapen...![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:33 schreef destrovel het volgende:
[..]
Eerste uur vrij.
En k heb geen playboy. FHM Magazine![]()
Daarbij zijn pubers er om te muiten. Ook tegen snertventjes zoals jij.
Nooit gedacht dat de gemiddelde fok!ker dat soort woordjes kende.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:35 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Recalcitrant puberaal gedrag...
![]()
Was die van jou maffe Meestrichter? Vond m niet echt lolleromfg ofzo...quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:35 schreef Jaz het volgende:
[..]
hoe kon ik het vergeten dat ie van jou was...![]()
Dan heb je alleen maar full games. En dan is het niet je eigen werk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |