Het zijn niet eens mijn eigen woorden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:41 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Joh.
Dat is zo, overal waar de islam in de meerderheid is, is het fantastisch vertoeven.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je zou juist extatisch moeten zijn omdat ook NL gekozen is om onderdeel uit te maken van het huis vd vrede.![]()
Zie het als een gewenninsproces. Eenmaal ingewerkt, wil je niets anders meer.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:43 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Dat is zo, overal waar de islam in de meerderheid is, is het fantastisch vertoeven.
Wat een mooie gebouwen op de achtergrond. Wat voor land is dat.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:43 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Dat is zo, overal waar de islam in de meerderheid is, is het fantastisch vertoeven.
[afbeelding]
Religie van vrede
Zoiets zeker?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zie het als een gewenninsproces. Eenmaal ingewerkt, wil je niets anders meer.![]()
Ghadaffi heeft gelijk, niemand is wat dat betreft zo genuanceerd als Ghadaffi, hij weer precies wat ie zegt. Extremisten moeten altijd weggebeukt worden, of dat nu Christenen, Joden of Moslims zijn. En in die zin is het Midden-Oosten inderdaad gegroeit tot een gebied dat in de greep is van de radicalen, dankzij een uit de hand gelopen experiment van Saoedie Arabie.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het zijn niet eens mijn eigen woorden.
Gadhafi: situatie Midden-Oosten achterlijk
Maleisiequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een mooie gebouwen op de achtergrond. Wat voor land is dat.
De pest is dus dat het er serieus op lijkt dat een dictator die met harde hand de boel in het gareel houdt de beste oplossing lijkt te zijn aldaar.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ghadaffi heeft gelijk, niemand is wat dat betreft zo genuanceerd als Ghadaffi, hij weer precies wat ie zegt. Extremisten moeten altijd weggebeukt worden, of dat nu Christenen, Joden of Moslims zijn. En in die zin is het Midden-Oosten inderdaad gegroeit tot een gebied dat in de greep is van de radicalen, dankzij een uit de hand gelopen experiment van Saoedie Arabie.
Nou! Die spleetogen, gele huid en vooral die bruinere op de achtergrond zien er erg blank uit zeg!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wonen veel blanke moslims in Maleisie zeg, ze zien er helemaal niet aziatisch uit.
Een dictator is de beste oplossing om radicalen uit te sluiten ja, maar het is geen oplossing om het gebied vooruit te helpen. Ik neem het proces van mijn geliefde Marokko als voorbeeld. Koning heeft nog redelijk veel macht, maar democratisch processen beginnen ook te groeien. Stapje voor stapje dus, niet zoals het in Irak is gegaan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:04 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
De pest is dus dat het er serieus op lijkt dat een dictator die met harde hand de boel in het gareel houdt de beste oplossing lijkt te zijn aldaar.
Dat zijn geen spleetogen maar dat is een persoon die moeilijk kijkt. En ik zie zeker geen "gele huid". Het zijn midden-oosterlingen volgens mij. Midden-oosterlingen in Maleisie op reis!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:05 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Nou! Die spleetogen, gele huid en vooral die bruinere op de achtergrond zien er erg blank uit zeg!
Het zijn zeker Westerlingen volgens jou?
In jouw geval zou ik het zien als een opvoedingskamp. Sommige mensen hebben nu eenmaal een grotere plaat voor hun kop en die dient eerst vakkundig verwijderd te worden. Daar is zo'n opvoedingskamp zeer geschikt voor.quote:
Ach zat tijd. Moet je soms lang reizen of ga je er eerst thee drinken?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
Maareh ik ga maar even naar de moskee! Toedels!
Marokko is wat dat betreft een prettige uitzondering, maar vreemd genoeg is Marokko wel de hofexporteur van terroristen in Europa. Zowel in NL, Spanje als Italie zijn het telkens Marokkanen die opgepakt worden voor dat soort gein.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een dictator is de beste oplossing om radicalen uit te sluiten ja, maar het is geen oplossing om het gebied vooruit te helpen. Ik neem het proces van mijn geliefde Marokko als voorbeeld. Koning heeft nog redelijk veel macht, maar democratisch processen beginnen ook te groeien. Stapje voor stapje dus, niet zoals het in Irak is gegaan.
Prima. Beginnen we met les 1 van de grote mensenwereld:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik het zien als een opvoedingskamp. Sommige mensen hebben nu eenmaal een grotere plaat voor hun kop en die dient eerst vakkundig verwijderd te worden. Daar is zo'n opvoedingskamp zeer geschikt voor.
MoskNee!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
Maareh ik ga maar even naar de moskee! Toedels!
Donker is niets anders dan het gemis aan licht. Je kunt het niet bewijzen. Maakt dat 'donker' niet bestaand?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:09 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Prima. Beginnen we met les 1 van de grote mensenwereld:
1. Voor iets dat 0,0 bewijs is mag in alle redelijkheid aangenomen worden dat het niet bestaat totdat het tegendeel bewezen is.
Donker is te bewijzen. Pak een lux-meter et voila!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Donker is niets anders dan het gemis aan licht. Je kunt het niet bewijzen. Maakt dat 'donker' niet bestaand?
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C64F347E8A6BE7.htmlquote:24 Maart 2006 12:18
Rusland maakt OVSE harde verwijten
De Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa, OVSE, heeft de oppositie in Wit-Rusland opgestookt. Dat zegt de Russische minister Larov van Buitenlandse Zaken.
De OVSE heeft scherpe kritiek op de verkiezingen in Wit-Rusland van zondag. Zittend president Loekasjenko behaalde een overweldigende meerderheid, maar volgens de OVSE waren de verkiezingen niet eerlijk. Volgens Larov is de OVSE bevooroordeeld. Russische waarnemers hadden niets aan te merken, zegt hij.
Naar aanleiding van de verkiezingen gaat de EU sancties instellen tegen de leiders van Wit-Rusland.
Precies. En wat bewijs je daar precies mee? Het gemis aan licht. Niet aan de aanwezigheid van 'donker'quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:27 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Donker is te bewijzen. Pak een lux-meter et voila!
Daar zit een casuaal verband tussen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Precies. En wat bewijs je daar precies mee? Het gemis aan licht. Niet aan de aanwezigheid van 'donker'![]()
Weet je, ik zie jullie in zo'n moskee/kerk/synagoge altijd als huisdieren die bang zijn voor het onweer.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Anywho. Tijd om weer eens naar de locale moskee te gaan om te kijken welke infidels we nu weer mogen vermoorden van de imam.
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waar is Godslasteraar eigenlijk gebleven?
Ah eindelijk wat realisme van je als het op de islam aankomt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
Ghadaffi heeft gelijk, niemand is wat dat betreft zo genuanceerd als Ghadaffi, hij weer precies wat ie zegt. Extremisten moeten altijd weggebeukt worden, of dat nu Christenen, Joden of Moslims zijn. En in die zin is het Midden-Oosten inderdaad gegroeit tot een gebied dat in de greep is van de radicalen, dankzij een uit de hand gelopen experiment van Saoedie Arabie.
Wat vindt je van m'n fotofuck, Pberends?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:16 schreef pberends het volgende:
Wouter Bos: Indiase economie groeit wel 8%.
Ja, geen wonder als je niets hebt, dan stelt die 8% ook weinig voor.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:17 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Wat vindt je van m'n fotofuck, Pberends?
[afbeelding]
Serieus?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:23 schreef pberends het volgende:
Er is een school opgeblazen in Frankrijk, denet "Breaking news" van BBC News...
Het zal wel een opgeblazen verhaal zijn.quote:
Tja, dat mag dus niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Gewoon een paar hoertjes voor die legerdebielen.
Klotende leerling:quote:
Ook niet.quote:
Tijd om Elzas-Lotharingen terug te geven.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:26 schreef MrX1982 het volgende:
Frankrijk gaat ten onder aan haar eigen arrogantie.
Chirac wenst geen Engels te horen
Is dat niet zo'n onderontwikkelde Franse regio?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:40 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Tijd om Elzas-Lotharingen terug te geven.
Mijn condoleances. Ook aan Du_kequote:*** Gedreven ex-politicus Ria Beckers overleden ***
Ria Beckers, oud-partijleider van de PPR en GroenLinks, is woensdag overleden. Zij was al geruime tijd ernstig ziek. Beckers is 67 jaar oud geworden....
http://www.volkskrant.nl/den_haag/article258758.ece
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |