En andere prioriteitenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:37 schreef Floripas het volgende:
Als kind was ziek zijn leuk. Dan ging je op de bank voor de tv liggen met je dekentje (niet dat er iets op was - school-tv) of je las een boek van Johan Fabricius. Dan kreeg je thee.
Nu is ziek zijn niet meer leuk. Je moet al je werk weer gaan inhalen, je moet mensen afbellen, de ouwe kan geen dag zonder zorg - niks aan.
Joh.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:26 schreef MrX1982 het volgende:
Het Midden-Oosten is achterlijk.
Okee, omdat jij dat zo graag wil trek ik mijn rokje weer uit en doe ik mijn burqa vandaag aan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:43 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
[Deel 908]Met een ponskaart naar internet
Dat is al een decennia of wat de situatie in de binnensteden hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Okee, omdat jij dat zo graag wil trek ik mijn rokje weer uit en doe ik mijn burqa vandaag aan.
Een decennium of wat? In de binnensteden?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:49 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Dat is al een decennia of wat de situatie in de binnensteden hoor.
Conservatisme.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat staat je niet aan bij de VVD? Liberalisme of conservatisme?
Ha, die vader-zoonstrips. Taboetjes à gogo.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Godverdomme klotevader. Nummer 1 was dat hè?
In Utrecht-binnen valt het best mee. Ik zie hier meer moslima's zonder hoofddoekje van met burqa.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:49 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Dat is al een decennia of wat de situatie in de binnensteden hoor.
Den Haag, heden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Een decennium of wat? In de binnensteden?
Niet in mijn binnenstad, heden.
Nee, maar een PAAR decennia geleden was de bevolkingssamenstelling ook COMPLEET anders alhier. Ik heb het met eigen ogen zien veranderen.quote:Niet in mijn binnenstad toen ik een paar decennia geleden nog in Rotterdam Oude Westen woonde.
Zo zou je het kunnen noemen. Het wordt ook wel eens Den Haag genoemdquote:Woon jij in Arabië ofzo?
Ik zie hier bijna alleen maar hoofddoekjes.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
In Utrecht-binnen valt het best mee. Ik zie hier meer moslima's zonder hoofddoekje van met burqa.
Op 't zand, kut.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:59 schreef Floripas het volgende:
Tsss, Ray woont op 't klei.
Op een gegeven moment groeien ze ook over jou heen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:58 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Ik zie hier bijna alleen maar hoofddoekjes.
Bij de Appie hier heeft trouwens ELKE cassierre een theedoek om
En ze worden steeds groter. Waren het eerst kleine doekjes, tegenwoordig omsluiten ze ook de nek en borst
Wat een verrijking
Wellicht bekeerlinges?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een opvallend & zorgwekkend fenomeen is dat ook kassieres bij de AH hier, met Nederlandse naam & uiterlijk er voor kiezen een hoofddoek te dragen. Wat bezielt hen dan, vraag ik me af.
Misschien hebben ze een permanentje laten zetten en zijn ze bang dat de sprinklerinstallatie afgaat.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wellicht bekeerlinges?
Hoofddoekjes zijn weer terug. Mijn oma droeg ze ook.![]()
Jaja. Whatever.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Op een gegeven moment groeien ze ook over jou heen.![]()
Hier heb je veel van die hoofddoekjes die zo naar achter gaan in plaats van onder de kin. Dat vind ik charmanter dan zo'n "gewone" hoofddoek.
Landverraad, dat bezielt hen dan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een opvallend & zorgwekkend fenomeen is dat ook kassieres bij de AH hier, met Nederlandse naam & uiterlijk er voor kiezen een hoofddoek te dragen. Wat bezielt hen dan, vraag ik me af.
Ja. Toen ze de 60 gepasseerd was en tegen de regen/wind.quote:
Jammer dat de realiteit van alledag wat anders laat zien.quote:
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:07 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Landverraad, dat bezielt hen dan.
Je bent mi gewoon een landverraadster als je je als NLse tot die fascistenreligie bekeert. Punt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Iedereen weet dat onder die hoofddoek een stapel anti-Oranjepamfletten zit verborgen.
Hier gingen mijn wenkbrouwen wel even van omhoog.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:25 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Je bent mi gewoon een landverraadster als je je als NLse tot die fascistenreligie bekeert. Punt.
Ik zou die hoeren dan ook nog niet uitpissen al staan ze in de fik![]()
Jazeker wel, maar het staat mij vrij mijn oordeel over die mening te geven.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hier gingen mijn wenkbrouwen wel even van omhoog.
Ben jij geen voorstander van de vrijheid van meningsuiting?
Nee, Floripas, Raymondje is alleen een voorstander van zijn vrijheid van meningsuitingquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:29 schreef Floripas het volgende:
Hier gingen mijn wenkbrouwen wel even van omhoog.
Ben jij geen voorstander van de vrijheid van meningsuiting?
Dat snap ik, maar je wenst ze bekant dood om de mening die ze uiten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:38 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Jazeker wel, maar het staat mij vrij mijn oordeel over die mening te geven.
Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je alles maar leuk en okay moet vinden, ze mogen het doen, maar mijn oordeel over hun is: landverraad en ik zal ze met geen millimeter compassie benaderen.
Nee tiatijgetje in het achterbuurtje. Je moet eens lezen wat ik schrijf, ook al zal dat moeilijk zijn met je MULO.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, Floripas, Raymondje is alleen een voorstander van zijn vrijheid van meningsuiting![]()
Ik moet deze discussie eigenlijk nu niet aangaan, want ik moet weg - maar zullen we 'm hangende verklaren?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:45 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Nee tiatijgetje in het achterbuurtje. Je moet eens lezen wat ik schrijf, ook al zal dat moeilijk zijn met je MULO.
Ja, daar zou ik geen traan (integendeel) om laten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je wenst ze bekant dood om de mening die ze uiten.
Oh die heb ik genoeg, zeker op dat vlak.quote:Wat mij betreft mag je iedere gedegen kritiek uiten die je maar wil. Maar dan wel met argumenten, nietwaar?
Jawel hoor, van mij mag je.quote:Ik kan ook wel roepen DAT JIJ DOOD MOET en JE NAGESLACHT OOK, maar dat discussieert niet heel lekker, wel?
De islam is, zeker momenteel, een godsdienst op oorlogspad wiens kerntaak het is zich te verspreiden over gebieden die nog niet 'het huis vd vrede' zijn en daar acties te ondernemen zodat ook deze ten prooi zullen van aan de profeet met de kindervoorliefde en al zijn barbaarse wetten.quote:Landverraad is het ontrouw zijn aan het eigen land, waarmee je de veiligheid van het land in gevaar brengt. In hoeverre doen bekeerlinges dat?
All your bases are belong to usquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Je zou juist extatisch moeten zijn omdat ook NL gekozen is om onderdeel uit te maken van het huis vd vrede.quote:De islam is, zeker momenteel, een godsdienst op vredespad wiens kerntaak het is zich te verspreiden over gebieden die nog niet 'het huis vd vrede' zijn en daar acties te ondernemen zodat ook deze ten prooi zullen van aan het geloof van de liefde en al zijn respectabele wetten.
NLers die zich tot deze vriendelijke godsdienst bekeren doen hun best om dit doel te bereiken.
Niets anders dan de 21e eeuwse equivalent van moeder Theresa dus.
quote:'Ambtenaar verliest speciale status'
Uitgegeven: 24 maart 2006 08:24
Laatst gewijzigd: 24 maart 2006 08:24
AMSTERDAM - Ambtenaren van het rijk en overheidsinstanties worden gewone werknemers. In een nog geheim advies van ambtenarencentrales en overheidswerkgevers staat dat de speciale status voor ambtenaren gaat verdwijnen. Dat meldt Algemeen Dagblad vrijdag. Nederland telt bijna een miljoen ambtenaren.
Ambtenaren worden nu officieel nog eenzijdig aangesteld door de overheid. Bij gewone werknemers wordt tweezijdig een arbeidsovereenkomst aangegaan. Dat verschil moet volgens het advies verdwijnen. Minister van Binnenlandse Zaken Johan Remkes (VVD) zou vinden dat de ambtenarenstatus niet meer van deze tijd is. Bij ambtenaren zou het afschaffen van de status gevoelig liggen. De ontslagbescherming voor de ambtenaren zou door het verdwijnen van de speciale status op de helling staan.
De vakbonden Abvakabo FNV en CNV Publieke Zaak zeggen in het dagblad dat de positie van overheidspersoneel de laatste jaren al veel meer op die van gewone werknemers is gaan lijken. Volgens de bonden blijft het ambtenaarschap, het dienen van het overheidsbelang, wel bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |