abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36312793
Welkom in het slowchat-topic van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die evenmin worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom.
Vergeet je ponskaart niet.
pi_36312834
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:03:27 #3
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_36313063
En we gaan weer verder:
quote:
Säpo reveals Swedish embassy threats

Published: 23rd March 2006 09:11 CET

Sweden's security police, Säpo, has revealed that serious threats were directed at Swedish embassies abroad after the far right group Sweden Democrats published one of the pictures of the prophet Muhammad on its web site.

According to a letter from Säpo, signed by the organisation's boss Klas Bergenstrand, sent to the Chancellor of Justice, a competition run on the Sweden Democrats' site to draw another Muhammad picture was widely reported in the mainstream Middle East media.

The first response to the drawing came in January via the embassy of a Muslim country. On January 31st Sweden's Ministry of Foreign Affairs had a meeting with ambassadors from Muslim countries, and just a few days later the Sweden Democrats published the drawing on its web site, reported Göteborgs-Posten.

The reaction was such that Säpo considered there to be a risk that Swedish embassies, agency representatives and other institutions could be exposed to serious criminal attacks. In its letter to the Chancellor of Justice, the security police also stated that Swedes abroad could be in danger.

A Sweden Democrats board member, Adam Marttinen, was in contact with Säpo in February, as was Levonline, the company which hosted the Sweden Democrats' web site.

According to Säpo, the threat against Sweden also included Levonline. In his letter to the Chancellor of Justice, Klas Bergenstrand emphasised that Säpo simply informed the hosting company of its views of the situation. How Levonline responded was up to them.

The company closed the web site, and the Chancellor of Justice is now investigating the legality of that decision.

Adam Marttinen says that he was not given a clear impression of how serious the threat against him and others within the Sweden Democrats was.

He also said that the Säpo official he met tried to convince him to take the picture off the web site, which Säpo denies.
http://www.thelocal.se/article.php?ID=3348

Jullie dachten toch niet dat dit voorbij was hč? It ain't over untill the fat lady sings.
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:05:27 #4
93744 Finder_elf_towns
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:07:20 #5
93744 Finder_elf_towns
pi_36313228
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het Sigme-virus slaat over
Goede ontwikkeling trouwens, mits er een betere behandelmethode voor blaasontsteking komt.
pi_36313273
http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-rape_female_condom

"Should an attacker attempt vaginal rape, the penis would penetrate the latex and be hooked by the barbs, causing the attacker pain and (ideally) giving the victim time to escape."
.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:09:35 #7
93744 Finder_elf_towns
pi_36313500
Sharon Dijksma op Nederland 3 bij Paul de Leeuw, dat u het weet
pi_36313644
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:08 schreef RichardQuest het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-rape_female_condom

"Should an attacker attempt vaginal rape, the penis would penetrate the latex and be hooked by the barbs, causing the attacker pain and (ideally) giving the victim time to escape."
.
Die dingen kraken als de tyfus, ik denk dat dat sowieso al een afschrikmethode is
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_36313891
Santegoeds: SBS6 is één grote jatfabriek
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:53 schreef Salvad0R het volgende:
boeieh .
hele media zuigt negerpenis in hel .
.
pi_36313998
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:18 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Die dingen kraken als de tyfus, ik denk dat dat sowieso al een afschrikmethode is
Hey, abolitionist, doe er wat aan!.
pi_36314238
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:27 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Hey, abolitionist, doe er wat aan!.
quote:
According to free market logic, that which sells most is wanted most. So apparently most of us prefer— and feel most comfortable with-- white male leaders.
Oneens Zoek het maar in schappen, bij Dickman's
pi_36314421
Wat een leuke sig, nikker.
pi_36314506
Mja, ik wordt er altijd een beetje misselijk van, die negerzoenen. Soort van assimilatie, zwart van buiten, wit van binnen.
pi_36314569
Raad het citaat.
Wie bekent hier een trolposting.?
Tip: befaamde holocaustontkenningposting
quote:
Ryan3 zal het niet kunnen velen uit te spreken dat hij in het opzetje tuinde dat jou een fles wijn kostte om hem tot een zoveelste toeschrijving te verleiden. Hij moest wel theater maken om zijn ego te redden. Datzelfde ego speelt hem nu parten.
pi_36314572
Eat more bananas
pi_36314617
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:40 schreef Bluesdude het volgende:
Raad het citaat.
Wie bekent hier een trolposting.?
Tip: befaamde holocaustontkenningposting
[..]
Call-tv-tip
pi_36314762
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:41 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Call-tv-tip
Ik krijg net door dat de telefoon nog 5 minuten openstaat...
Wil je niet die 1000 euro verdienen? Bel dan niet..
Wil je dat wel?... wat let je die telefoon te pakken..
pi_36315007
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:40 schreef Tafkahs het volgende:
Eat more bananas
Ken je deze Simpsons-episode: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Trouble_with_Trillions ?

Leuke scene met Fidel Castro
pi_36315050
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik krijg net door dat de telefoon nog 5 minuten openstaat...
Wil je niet die 1000 euro verdienen? Bel dan niet..
Wil je dat wel?... wat let je die telefoon te pakken..
Wat? Mensen, ik krijg te horen dat we de prijs verhogen naar 250 euro! Ongekend!
pi_36315191
pi_36315203
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:51 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ken je deze Simpsons-episode: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Trouble_with_Trillions ?

Leuke scene met Fidel Castro
dat ie het briefje wil bekijken en het in z'n binnenzak stopt. What trilion dollar bill

Geniaal was die aflevering
pi_36315260
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:54 schreef RichardQuest het volgende:
Werkt dit ook op je hormonen, Johan_De_With?
Geen idee, maar DoG is lekker bezig achter de schermen
pi_36315270
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:55 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

dat ie het briefje wil bekijken en het in z'n binnenzak stopt. What trilion dollar bill

Geniaal was die aflevering
.

pi_36315328
pi_36315975
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:55 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Geen idee, maar DoG is lekker bezig achter de schermen
Huh?
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_36316080
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:56 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

.

[afbeelding]
Ik heb de afleveringen van south parc gezien mbt the scientology church, dat was pas lachen
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  vrijdag 24 maart 2006 @ 00:28:32 #28
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36316147
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 00:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Huh?
het is een beetje aso voor de rest, maar ik bedoel dit: http://forum.fok.nl/topic/827427/4/50#36313461
pi_36316183
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 00:28 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

het is een beetje aso voor de rest, maar ik bedoel dit: http://forum.fok.nl/topic/827427/4/50#36313461
Oh dat, zij doet gewoon aan polissen en ik aan cateren.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 00:30:43 #30
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36316202
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 00:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Oh dat, zij doet gewoon aan polissen en ik aan cateren.
My sentiments exactly, maar dat hoeft Jehan niet te weten
pi_36316239
Ik heb wel eens naakt gekookt. Dan moet je wel kunnen koken, en zelfs dan is het nog oppassen.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 00:33:18 #32
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36316254
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 00:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik heb wel eens naakt gekookt. Dan moet je wel kunnen koken, en zelfs dan is het nog oppassen.
Zeker met vetspetters enzo, daar kun je je lelijk aan bezeren. Wat is er trouwens leuk aan naakt koken?
pi_36316342
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 00:33 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Zeker met vetspetters enzo, daar kun je je lelijk aan bezeren. Wat is er trouwens leuk aan naakt koken?
Tis meer dat de ovens behoorljk schoeien.

Ik gebruik weinig olie namelijk.

Voor de rest was het gewoon luiheid, geen zin om me aan te kleden.
pi_36316707
ik ben maffen

truste moppies
  vrijdag 24 maart 2006 @ 00:59:20 #35
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36316722
me 2.
pi_36318426
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het Sigme-virus slaat over

Goedemorgen natuurlijk, allen. Zal ik vandaag een rokje aandoen, om mijn virus verder te verspreiden? Het is nog wel erg koud..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36319082
pi_36319091
  vrijdag 24 maart 2006 @ 08:43:01 #39
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36319104
Het is nu nog mooi, maar volgens het journaal wordt het alleen maar minder gedurende de dag...
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 08:43:31 #40
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36319108
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:41 schreef RichardQuest het volgende:
'Morgen

wat is jouw geheime fantasie

.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 08:45:16 #41
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36319125
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36319208
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 05:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Goedemorgen natuurlijk, allen. Zal ik vandaag een rokje aandoen, om mijn virus verder te verspreiden? Het is nog wel erg koud..
Korte rokjes zijn in de Haagse binnensteden al jaren uitgestorven. Lange zwarte gewaden hebben de plaats ingenomen, insallah.
Op vrijdag 31 maart 2006 19:45 schreef Triggershot het volgende:
als jij die kk kop van je en je taal niet aanpast ga ik jou eens weg blazen
pi_36319228
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:43 schreef George-Butters het volgende:
Het is nu nog mooi, maar volgens het journaal wordt het alleen maar minder gedurende de dag...
Tsja, ik moet mijn kleedbeslissing nemen voordat ik zie wat voor weer het is. Ik ben kortgerokt (met hoge laarzen anders is het te koud). Dus nou moet het wel mooi weer blijven .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36319250
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:51 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Korte rokjes zijn in de Haagse binnensteden al jaren uitgestorven. Lange zwarte gewaden hebben de plaats ingenomen, insallah.
Ik vervul mijn rol in de strijd tegen de lange zwarte gewaden. Met verve .
pi_36319272
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik vervul mijn rol in de strijd tegen de lange zwarte gewaden. Met verve .
Vooral links stemmen dan
pi_36319298
En dan Floripas: "De linkse lente is begonnen. Korte rokjes overal lalala".

Nee kut: de linkse lente is begonnen: zwarte gewaden overal.
pi_36319328
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:56 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Vooral links stemmen dan
Nah, ik kan geen partij / persoon vinden die me aanspreekt. Landelijk neig ik naar Hirsi Ali, maar de VVD he, de VVD , ik weet het nog niet.
pi_36319640
Het Midden-Oosten is achterlijk.
pi_36319725
quote:
Minder koffie in senseopad

EINDHOVEN - De koffie gezet met de Senseo koffiepads smaakt volgens sommige gebruikers al maanden niet meer zo lekker als voorheen. Met het apparaat is niets mis, ze leggen de pads er goed in, de koffiemelk is niet bedorven en er komt nog steeds hetzelfde water uit de kraan. Is er misschien iets veranderd aan de pads? Inderdaad: Er zit minder koffie in.

Sinds mei vorig jaar zit er in plaats van 7,3 nog maar 7 gram koffie in een pad, dat is ruim 4 procent minder. Je moet wel een echte fijnproever zijn om het verschil te kunnen merken volgens producent Douwe Egberts. „Het zou effect gehad hebben op de smaak als wij de koffie niet pittiger zouden zijn gaan branden. Maar omdat we dat wel zijn gaan doen, zou je hetzelfde kopje koffie moeten krijgen”, aldus Bas Deijkstra.
Volgens de productmanager Senseo Nederland is het aantal mensen dat geklaagd heeft over een smaakafwijking ’marginaal’. Douwe Egberts ziet dan ook geen enkele reden om iets aan de inhoud van de koffiepads te veranderen.
Een aantal gebruikers overweegt dan maar over te stappen op andere koffie. „Ik ben van plan weer gewone koffie te gaan zetten. Ik vind de Senseo echt niet meer lekker”, meldde een mevrouw uit Deurne aan de krant. „Het is ook niet correct naar de klant dat je minder krijgt terwijl je hetzelfde moet betalen.” Sterker nog de prijs van de Senseo koffiepads is, net als die van andere DE-koffie, in juni verhoogd vanwege de hogere koffieprijs.
Douwe Egberts produceert per week 35 miljoen Senseo koffiepads in Nederland: in elke pad 0,3 gram minder koffie doen, betekent dus dat het bedrijf per week ruim 10.000 kilo koffie minder nodig heeft om dezelfde hoeveelheid pads te maken.
Toch moet het verminderen van de inhoud volgens Deijkstra absoluut niet gezien worden als bezuiniging. „Senseo is tegenwoordig ook in negen andere landen verkrijgbaar. Afgesproken is dat de inhoud vanaf mei 2005 overal 7 gram is. ”
pi_36319759
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Nah, ik kan geen partij / persoon vinden die me aanspreekt. Landelijk neig ik naar Hirsi Ali, maar de VVD he, de VVD , ik weet het nog niet.
Wat staat je niet aan bij de VVD? Liberalisme of conservatisme?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')