Hmmm... dit topic heb ik over het hoofd gezien
![]()
Sex is een erg ruim begrip. Wat de ene super geil vind, vind de ander echt 3x niets. Waarom iemand iets wel of niet kan waarderen is meestal niet te verklaren. Soms kun je iets herleiden naar de jeugd cq. opvoeding van iemand, maar dat gaat lang niet altijd op.
Als ik naar mijzelf kijk, dan heb ik al -zo lang ik mij kan herrinneren- iets van:
hoe knapper een meisje is, hoe minder pijn (fysiek) ze je kan doen. Of misschien, is het meer iets van
hoe knapper een meisje, hoe beter je een fysieke pijn kunt verdragen. Als je dat logisch gaat beredeneren, dan boor je dat zo de grond in; maar het gevoel is er wel en is er eigenlijk altijd al geweest.
Iets wat niet altijd geweest is, is mijn intresse in plassex. Ik weet nog wel dat ik dat vroeger 'vies' vond. Maar op 7 of 8 jarige leeftijd ging ik met een meisje 'doktertje' ging spelen, waarbij we elkaar telkens uitdaagden om 'iets geks' te doen en zo kwam het dat ze mij vroeg of ik haar kutje durfde te likken. Blijkbaar raakte ik iets gevoeligs want ze reageerde er meteen op alsof dat kietelde. Nu was ik altijd al een beetje plagerig en kietelde haar regelmatig onder haar oksels en voeten, dus ik ging hier op door. Ze kwam toen al giegellend met een excuus dat ze moest plassen; een excuus dat ze altijd gebruikte als ik haar kietelde -- al was het alleen maar om los te komen, weg te rennen en mij weer uit te dagen. Dus ik besteedde er geen aandacht aan.... maar dit keer was het wél serieus en ik proefde ineens een ander smaakje. Na van de eerste schrik bekomen te zijn, vond ik het eigenlijk toch wel lekker. Ik vond het in elk geval niet vies, zoals iedereen altijd riep. Het meisje in kwestie was er erger aan toe, die schaamde zich dat ze haar plas niet op kon houden en voelde zich een klein kind. 'Doktertje spelen' wilde ze daarna dus niet meer doen... en dat vond ik echt jammer!
Hoe je tegen bepaalde takken van sex aankijkt kan imo. dus aangeboren of aangeleerd zijn. Al moet ik wel zeggen dat ik geen ervaring heb met SM, evenmin met echt geslagen worden door een meisje, dus ik heb nooit echt in de praktijk mee mogen maken hoe het is om pijn te ontvangen van een knap meisje. Ik wordt in elk geval niet opgewonden van hardcore-SM filmpjes, maar kan filmpjes over bondage en lichte vormen van SM wel waarderen.
Wel wordt ik er erg opgewonden van om een meisje te zien plassen, en dat kan niet close-up genoeg zijn. Zelfs niet als dat zou betekenen dat ik recht in mijn gezicht of mond geplast wordt, dat zou het er voor mij alleen maar geiler op maken. Maar wat ik er nou zo geil aan vindt? Sorry, ik heb werkelijk geen enkel idee. Kun jij vertellen wat jij zo geil vindt aan sex op de manier zoals jij dat graag beleeft?? Ik betwijfel het.
Maar hoewel de topictitel erg ruim is, is deze lap tekst nog niet echt ontopic als je de OP leest; dus tijd om daar verandering in te brengen. Want ik herken het probleem in de OP helaas maar al te goed. Veel mensen zijn bang voor het onbekende en knappen af als je ze met zoiets confronteert. Recht voor z'n raap vragen of een meisje van plassex houdt, is als een roulettetafel... je moet net het geluk hebben dat je de juiste hebt. Als het meisje zelf ook van plassex houdt heb je echt geluk... houdt ze er niet van, heb je grote kans dat ze schrikt en je voor een of andere goorlap aan gaat zien.
Een ideale manier om zoiets te vragen of om een meisje met jouw fantasie kennis te laten maken is er niet. Simpelweg omdat elk meisje anders is. Maar de slow-approach is denk ik de juiste weg. Dus als je al zover bent dat je er bij mag zijn als een meisje op de WC zit, maak dan bv. een speelse opmerking als: "Zo, jij moest nodig, dat lijkt de niagara wel
![]()
" en laat het daarbij. De volgende keer kun je een stapje verder gaan en vragen of je tussen d'r benen door mag gluren. Ze zal dat misschien wel vreemd vinden, dus breng ook dat een beetje taktisch / speels. Weer later kun je vragen of je na het plassen haar kutje af mag vegen. En nog een keertje later vergeet je 'per ongeluk' om wc-papier te pakken en/of om te wachtten tot ze klaar is. Anyway, met geduld en kleine stapjes.
Ook kan het geen kwaad om eens een openhartig gesprek met een meisje te voeren, maar dan bij voorkeur als zij erover begint. Dus als ze eens een vraag stelt in de trand van:
"Wat heb jij toch dat je er zo graag bij wilt zijn als ik naar de WC ga?" dan kun je (afhankelijk van haar intonatie) inschatten hoe zij er tot dan toe tegenover staat. Vraagt ze het een beetje nors dan is het tijd om het wat rustiger aan te doen (of het kwaad is al geschied), maar vraagt ze het geintresseerd of speels, dan kun je voorzichtig door laten schemeren dat dat je opwindt. Dan zal ze ongetwijfeld met meer vragen komen en dan komt het neer op jouw kennis van haar karakter en je inschattingsvermogen.
Door deze post lijkt het misschien alsof ik enorm veel ervaring daarmee heb, maar dat valt helaas ook tegen. Ik vind het nl. erg belangrijk dat een meisje zich prettig blijft voelen bij wat ze doet. Dus tegen een meisje die twijfelt of ze iets wel of niet wil doen, zeg ik steevast dat ze het dan maar niet moet doen, tot ze zeker van haar zaak is. Want hoe voorzichtig je het ook brengt, voor veel mensen zit de 'plas is vies' er zo diep ingebakken, dat je ze echt niet zover krijgt. Of je krijgt ze wel zover dat ze het willen proberen maar dat ze dan gewoon niet kunnen plassen, al moeten ze nog zo nodig.