abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36592081
Jullie weten hoe het werkt ?
of weten jullie alleen wat jullie zien ?
jullie praten over hoe je oraal, anaal kan bevredigd worden enz. mischien kan het ook wel telepatisch .. ? of mischien ook weer niet.

mischien is dit een droom ? of is dit toeval ?
slaap je als je wakker bent of ben je wakker als je slaapt ?

zien we alles in echt in kleur ? of lijkt het zo ?
is alles onderste boven ? of niet juist niet ?

maar het voelt zo echt als als ik me zelf knijp dus ik weet zeker dat ik leef . of toch niet ?

hulp & advies > dr.ömer
.
pi_36592568
Waar blijven de vrouwen die van plassex houden?
pi_36628646
*meldt*

Nouja, ervan houden... Ik heb het nog nooit gedaan ofzo. Wel regelmatig over gehad met een goede vriend (toen in elk geval) die er een soort fetish voor heeft en het lijkt me wel wat, maar tot nu toe is het toch meer het idee dan de praktijk geloof ik.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_36648300
Wow! Een meisje dat er voor uit komt Zie je niet vaak!

Zie je jezelf dan als de gever of de ontvanger?
Don't hurry, be crappy!
pi_36648553
Ik heb een keer over een ex heen gepist in een dronken bui, onder de douche. Het leek hem geil. Ik vond het 3x nix, maar hij vond het helemaal geweldig
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:13:48 #106
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_36649294
de eerste die over mij heen pist stomp ik in elkaar...

....zou geen fantasie voor mij zijn(heb wel is gefantaseerd dat me vriendin werd verkracht waar ik bij was)-eigenlijk net zo raar!!
Bas heeft gesproken...
pi_36649356
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:13 schreef baskabel4 het volgende:
de eerste die over mij heen pist stomp ik in elkaar...

....zou geen fantasie voor mij zijn(heb wel is gefantaseerd dat me vriendin werd verkracht waar ik bij was)-eigenlijk net zo raar!!
De eerste paaldate met zó'n fantasie mep ík in elkaar
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:18:22 #108
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_36649494
Bas heeft gesproken...
pi_36649963
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 18:43 schreef RiDo78 het volgende:
Wow! Een meisje dat er voor uit komt Zie je niet vaak!

Zie je jezelf dan als de gever of de ontvanger?
Weet ik eigenlijk niet, dan zou ik het eerst allebei moeten proberen.
pi_36650029
quote:
Op maandag 20 februari 2006 13:17 schreef 303Viper het volgende:
Hoi,

Ik heb al een geruime tijd de fantasie dat een lekker dametje over me heen plast. Maar hoe vertel ik dat tegen een date? Er zijn hier vast een paar lui die ook wel eens over zich heen laten plassen, hoe hebben jullie dat geregeld? Wel heb ik al meerdere malen naar plassende dames mogen kijken op het toilet , hier werd ik zooooo geil van! Als ik de dame in kwestie dan vraag (onder de douche) om over me heen te plassen vind ze dat maar niets...

Er zijn hier vast een paar lui die ook wel eens over zich heen laten plassen , hoe hebben jullie dat geregeld?

Gelieve geen stomme opmerkingen, ik zit hier al best een tijd mee.
date-rape-drug. slang in d'r kanaal douwen. slang op je kop zetten. klaar
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_36650600
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:35 schreef Aarde het volgende:

[..]

date-rape-drug. slang in d'r kanaal douwen. slang op je kop zetten. klaar
Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.
pi_36654426
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Weet ik eigenlijk niet, dan zou ik het eerst allebei moeten proberen.
Nou ik denk dat het makkelijker is om als meisje een jongen te vinden die daar voor in is dan andersom. Dus wat let je?
Don't hurry, be crappy!
pi_36654520
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:29 schreef RiDo78 het volgende:

[..]

Nou ik denk dat het makkelijker is om als meisje een jongen te vinden die daar voor in is dan andersom. Dus wat let je?
Is dat zo? Ik ken er anders niet veel. Maar goed, het is ook niet iets dat ik per se binnenkort wil doen.
pi_36654701
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:31 schreef Mini_rulez het volgende:
Is dat zo? Ik ken er anders niet veel. Maar goed, het is ook niet iets dat ik per se binnenkort wil doen.
Nee je moet het niet overhaasten, dan heb je grote kans dat het alleen maar tegen valt. En in geval van nood kun je altijd zelf nog experimenteren.
Don't hurry, be crappy!
pi_36654729
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:27 schreef Enil het volgende:

[..]

Gisteravond hebben we het een beetje geprobeerd, in een te krappe douche
Ik ben op m'n knieen gaan zitten en half onder d'r gaan hangen. Er kwam alleen niet echt veel uit, ze hoefde niet zo veel Het kwam dus niet echt over me heen gesproeid maar meer gedrupt

Mgoed, het was wel een geinige ervaring. Zij weet nog niet echt wat ze er van moet denken, ze vond het vreemd, maar wel interessant. Ik kick d'r wel op en krijg graag een iets vollere lading...

Ze heeft i.i.g. gezegd het nog eens over te willen doen
Volgende keer dus pas gaan douchen als haar blaas op klappen staat, dan krijg je denk ik wel de lading waar je op kickt.
♥ K, N, R en F ♥
pi_36654819
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:31 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Jij hebt toch ook een vriend?
pi_36655060
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Volgende keer dus pas gaan douchen als haar blaas op klappen staat, dan krijg je denk ik wel de lading waar je op kickt.
En dan de douche aanzetten, krijg je er vanzelf desperation bij...
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:46:22 #118
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_36655072
inderdaad onder de douche doen.
Pauzes in sex zijn kut, want als ze over je heen heeft gepist is je hele b ed naar de tyfus en rol je in die natte plas als je hem net in haar huisdier wil stoppen. moet je eerst weer je bed verschonen. Of je zet in de krant advertentie

jonge potente man zoekt vrouw die over hem heen wil plassen,eventueel betaald!

Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_36655078
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:39 schreef MrBean het volgende:

[..]

Jij hebt toch ook een vriend?
Ja, klopt. Maar dat betekent niet dat ik dit niet kan proberen.
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:50:23 #120
37769 erodome
Zweefteef
pi_36655230
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Valt tegen, je moet leren het te laten gaan, toen ik dit voor het eerst probeerde kwamen er wat schamele drupjes uit terwijl ik echt moest, zindelijkheidstraining zit er goed in he

Pas als je de schaamte een beetje kan overwinnen kan je loslaten en gaat het goed...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_36655306
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:46 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ja, klopt. Maar dat betekent niet dat ik dit niet kan proberen.
Ik zou het raar vinden als mijn partner voor een fetish het bij een vreemde moet gaan zoeken.
♥ K, N, R en F ♥
pi_36655384
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:52 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Ik zou het raar vinden als mijn partner voor een fetish het bij een vreemde moet gaan zoeken.
Nee, dat bedoel ik ook helemaal niet.
Mijn vriend staat er wel voor open, maar verder ben ik nog weinig mannen tegengekomen die er interesse in hebben. Daarnaast is het natuurlijk niet zeker dat deze relatie voor eeuwig duurt. Bovendien, als mijn huidige vriend het uiteindelijk toch niet wil is mijn behoefte echt niet zo groot dat ik het bij een ander ga zoeken.

MrBean: hoe weet jij eigenlijk dat ik een vriend heb?
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:58:30 #123
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_36655545
het liefst in bed, met ontlasting
om er sex in te hebben en in slaap te vallen
bloemen, daar hou ik van!
pi_36656159
Onder de douche is het wel geil als een man tegen je clitoris aan plast.
pi_36909253
Plasseks heb ik inmiddels in een aantal varianten geprobeerd. Naast het machtsspelletje dat erg lekker kan zijn is het natuurlijk ook erg intiem. Dat soort dingen met elkaar delen. Maar ook het taboe kan een lick geven. PLassen op elkaars genitalieen geeft hetzelfde gevoel als met water. de smaak is ook iets waar je van kan houden, of de geur. Niet voor mij iig. maar ook inwendig plassen is erg geil.

zo vaak hoor je mensen zeggen hoe lekker het is om na het lang op te moeten te kunnen plassen. sex is lekker. En met en volle blaas is alles intenser qua gevoel. simpel geval van 1+1+1=4 :p

die gedachte heeft bij mij iig het balletje aan het rollen gebracht. nu weer een nieuwe partner die er ook mee wil experimenteren. Maar het is zeker geen halszaak. er zijn andere dingen die belangrijker zijn.
Helaas zijn vrouwen minder openminded in dit soort dingen (tot ze 35 worden lijkt het wel) maar de uitdaging is ook wel leuk.

enjoy while u can
  donderdag 13 april 2006 @ 01:43:48 #126
145012 johnbrooks
try it all :-)
pi_36909800
k'heb eerder al gepost over m'n ervaringen in dit topic, maar had het er, per toeval, deze week nog eens over met m'n vriendin.

Bleek dat zij dit aan haar beste vriendin had verteld (opnieuw: als positieve ervaring), en die vriendin stond er blijkbaar ook niet al te vies tegenover...

en zo is het ook: niet vies!
  donderdag 13 april 2006 @ 10:05:14 #127
144341 Mister_Maikel
I'm here to annoy you....
pi_36913097
quote:
Op donderdag 13 april 2006 01:04 schreef makkie123 het volgende:
Plasseks heb ik inmiddels in een aantal varianten geprobeerd. Naast het machtsspelletje dat erg lekker kan zijn is het natuurlijk ook erg intiem. Dat soort dingen met elkaar delen. Maar ook het taboe kan een lick geven. PLassen op elkaars genitalieen geeft hetzelfde gevoel als met water. de smaak is ook iets waar je van kan houden, of de geur. Niet voor mij iig. maar ook inwendig plassen is erg geil.
zo vaak hoor je mensen zeggen hoe lekker het is om na het lang op te moeten te kunnen plassen. sex is lekker. En met en volle blaas is alles intenser qua gevoel. simpel geval van 1+1+1=4 :p

die gedachte heeft bij mij iig het balletje aan het rollen gebracht. nu weer een nieuwe partner die er ook mee wil experimenteren. Maar het is zeker geen halszaak. er zijn andere dingen die belangrijker zijn.
Helaas zijn vrouwen minder openminded in dit soort dingen (tot ze 35 worden lijkt het wel) maar de uitdaging is ook wel leuk.

enjoy while u can
Inwendig plassen? Leg eens uit.
pi_36985268
Er is weinig vies als je het maar doet met iemand die de persoonlijke hygïene ook hoog heeft staan. Alhoewel poep voor mij altijd een nono zal blijven net als kinderen en dieren.

Maar inwendig is gewoon als een je diep in een vrouw bent, om het dan te laten lopen/spuiten. Schijnen niet veel mannen te kunnen met een erectie, en ik moet zeggen dat het tijdens de sex ook erg lastig is.
pi_37973275
Vanochtend na het slapen zei ze naar de wc te moeten, maar het zou niet zo veel zijn. Heb haar gevraagd of ze het tot onder de douche wilde bewaren, and so it went.
Maar weer onder haar gaan zitten/ liggen, en in plaats van een klein beetje kreeg ik de volle lading, and to be honest: ik kick er best wel op
Maargoed ze vond het nog steeds vreemd en onwennig, geen idee of het zich nog zal herhalen

Woei
pi_37973334
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:49 schreef Enil het volgende:
Vanochtend na het slapen zei ze naar de wc te moeten, maar het zou niet zo veel zijn. Heb haar gevraagd of ze het tot onder de douche wilde bewaren, and so it went.
Maar weer onder haar gaan zitten/ liggen, en in plaats van een klein beetje kreeg ik de volle lading, and to be honest: ik kick er best wel op
Maargoed ze vond het nog steeds vreemd en onwennig, geen idee of het zich nog zal herhalen

Woei
Goed dat het is gelukt! Ben erg benieuwd of er idd een vervolg komt. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_37974186
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:51 schreef Insomaniac het volgende:
Goed dat het is gelukt! Ben erg benieuwd of er idd een vervolg komt. .
Heb het al even met d'r over gehad. Ze sluit het iig niet uit, en zei dat wanneer ze 's ochtends weer een keer sleepy was ik het maar weerns moest vragen Het spookte iig vandaag telkens lekker door mn hoofd
I'll be in touch...
pi_37974309
-doe normaal-

[ Bericht 89% gewijzigd door Insomaniac op 19-05-2006 09:08:27 ]
Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk!
pi_37988764
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 00:17 schreef Enil het volgende:

[..]

Heb het al even met d'r over gehad. Ze sluit het iig niet uit, en zei dat wanneer ze 's ochtends weer een keer sleepy was ik het maar weerns moest vragen Het spookte iig vandaag telkens lekker door mn hoofd
I'll be in touch...
Leuk dat ze dat voor je wilde doen. Ik denk wel dat het voor jou ook leuk is als zij het aangeeft. Zovan "ik denk dat we zo naar de douche moeten gaan...." Weet je gelijk of zij het net zo leuk vind als jou.
♥ K, N, R en F ♥
pi_37994870
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:23 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Leuk dat ze dat voor je wilde doen. Ik denk wel dat het voor jou ook leuk is als zij het aangeeft. Zovan "ik denk dat we zo naar de douche moeten gaan...." Weet je gelijk of zij het net zo leuk vind als jou.
Zij vindt er zelf weinig tot niets aan, en dat weet ik al. Ze hoeft er verder ook niets van te hebben, maar doet het af en toe voor mij. Jammer aan de ene kant dus, maar aan de andere kant is het voor mij af en toe dus WEL leuk
Het is niet alsof ze het vreselijk vindt om te doen, dus het is niet tegen haar zin in. MAar vanuit haar eigen standpunt zal ze er dus niet vanuit zichzelf mee komen, en ik weet ook dat ze niet zo is. Sterker nog, ze zal zelfs uit zichzelf bijna nooit aandringen op seks, helaas...
pi_37999451
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:38 schreef Enil het volgende:

[..]

Zij vindt er zelf weinig tot niets aan, en dat weet ik al. Ze hoeft er verder ook niets van te hebben, maar doet het af en toe voor mij. Jammer aan de ene kant dus, maar aan de andere kant is het voor mij af en toe dus WEL leuk
Het is niet alsof ze het vreselijk vindt om te doen, dus het is niet tegen haar zin in. MAar vanuit haar eigen standpunt zal ze er dus niet vanuit zichzelf mee komen, en ik weet ook dat ze niet zo is. Sterker nog, ze zal zelfs uit zichzelf bijna nooit aandringen op seks, helaas...
Ja waar de ene op kickt, vind de ander weer niets. Ik denk wel dat je op moet passen dat zij er geen hekel aan krijgt als je het wat vaker vraagt. Maar ik vind het leuk voor je dat ze het voor je heeft gedaan (en nu dus wat meer )
♥ K, N, R en F ♥
pi_38006339
ik weet niet wat er geil aan is ik bedoel een beetje pissen vind ik wel een fetish hoor
maar squirten vind ik wel supergeil !
pi_38013756
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:49 schreef Enil het volgende:
Erg leuk dat ze dit voor je wilde doen...
Maar ochtendurine

Ik vind het supergeil als een meisje over mij heen of in mijn gezicht of mond plast, maar de ochtendplas wil ik zeker niet in mijn gezicht of mond hebben. Dat smaakt toch wel zo vreselijk! Verder op de dag maakt het mij niet uit en vind ik het zelfs leuk om verrast te worden (bv. als ze de plas laat lopen tijdens het beffen).
Don't hurry, be crappy!
pi_38036020
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 12:28 schreef RiDo78 het volgende:
Erg leuk dat ze dit voor je wilde doen...
Maar ochtendurine
En dit ging dan ook op het kruis en de buik, niet verder
Ik vond het niet erg dat het ochtend was, gaf misschien zelfs wel wat extra's
pi_38036144
quote:
Op zondag 21 mei 2006 00:57 schreef Enil het volgende:

[..]

En dit ging dan ook op het kruis en de buik, niet verder
Ik vond het niet erg dat het ochtend was, gaf misschien zelfs wel wat extra's
Slimme zet. Ochtendurine lijkt me dan ook niet zo fijn *ril*
♥ K, N, R en F ♥
pi_38039319
Ik heb ook wel eens een gozer ondergezeken. Hij was erg extreem die gozer. Omdat ik hem altijd peste dat ik meesteres was,bleek dat hij dit erg serieus te nemen.
Hij had een baan was directeur bij een heel groot bedrijf in het buitenland waar ik ook was. Ik moest hem vastbinden met zijn eigen riem en moest potloden in zijn kont stoppen. En hem aframmen. HIj was homo en zijn vriend vond het geil dat ie striemen zag als hij hem van achteren nam vertelde hij. Daarna moest ik hem onderzeiken HIj vond het heerlijk als ik over zijn ballen heen pieste. Hij wilde oko dat ik over hem heen ging poepen,maar dat vond ik nogal extreem. Ook omdat ik erg last had van obstipatie. Daarna mocht ik hem nog een keertje in zijn auto aan zijn stuur vastbinden. Na een paar weken was hij weer terug naar Engeland waar hij woonde Ik heb hem nooit meer gezien. Had het best nog een keertje willen doen.
  zondag 21 mei 2006 @ 14:35:47 #141
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_38045484
-edit- daar gaat het hier niet over.

[ Bericht 81% gewijzigd door Sc0rPi0n op 21-05-2006 15:48:12 ]
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')