Bedrijven die vrijwillig belasting betalenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:14 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ze proberen juist het belastingstelsel van de overheid te ondermijnen ten gunste van de ondernemers, bv. op niet-fossiele brandstoffen kan de overheid minder accijns heffen waarmee voor ondernemers de lasten veel minder gaan worden
100 dollar was echt extreem hoog, zeker als je er nog inflatie bijrekentquote:
hebben ze anders wel de Koude Oorlog mee gewonnenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Bedrijven die vrijwillig belasting betalen.
quote:Ideals are like stars: you will not succeed in touching them with your hands, but like the seafaring man on the ocean desert of waters, you choose them as your guides, and following them, you reach your destiny.
If you want to be free, there is but one way; it is to guarantee an equally full measure of liberty to all your neighbors. There is no other.
Our country, right or wrong. When right, to be kept right, when wrong to be put right.
Carl Schurz US (German-born) general & politician [more author details]
Microsoft vind ik nog 1 van de weinige bedrijven die nog iets doet om netjes over te komen. Halliburton, Exxon, Enron e.d. geven nergens geen enkele fuck om, en lobbyen bij het leven.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:21 schreef MrX1982 het volgende:
De wereld is wel groter dan Microsoft.
Daar gaan de reserves van Bill. Wat zal het pijn doen.
Weet ik niet, ik heb het nog nooit gevraagd volgens mij.quote:
Een islamitisch racistitsch blankenhatend pokkejoch. Wat anders?quote:
Zo te lezen was dat niet echt een zichtbaar goede aankoopquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:16 schreef Mutant01 het volgende:
Net 500 gulden uitgegeven aan een bril...
Ik drukte het express in guldens uit om te laten zien hoe belachelijk veel geld het isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:18 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Zo te lezen was dat niet echt een zichbaar goede aankoop
Eigenlijk zijn er weinig mensen zo Amerikaans als Malcolm X.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
Malcom X owned, tis een creatie van de Westerse wereld, net als Osama dat is trouwens.
Na-aper. Ik zaterdag 255 euro's oftwel ruim 500 pietermannen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:16 schreef Mutant01 het volgende:
Net 500 gulden uitgegeven aan een bril...
Wat dacht je van Osama dan:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn er weinig mensen zo Amerikaans als Malcolm X.
Niet zeuren dan als we dat probleem ook zelf oplossen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
Malcom X owned, tis een creatie van de Westerse wereld, net als Osama dat is trouwens.
Een kruisje is heel Westers ja.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Osama dan:
[afbeelding]
Westerser dan dit kan niet.
You and what armyquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:21 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Niet zeuren dan als we dat probleem ook zelf oplossen.
Toch anders.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Osama dan:
[afbeelding]
Westerser dan dit kan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |