1. Angelique - Knockin' On Heavens Doorquote:
Nu niet meer.quote:
Het is goed dat ik het niet fout heb gedaan met het sms'en tijdens de finalequote:
Ik edit sneller dan jij kan quotenquote:
Huh?quote:
quote:
Het was wel grappig bij die voorlichting over Taal en Cultuurstudies, ik za de hele tijd zo te denken; PeRi vindt het niks, en ze heeft nog gelijk ookquote:
Check.quote:
En een hogere knipoogquote:
Tuurlijk heeft Peri gelijk. Want Peri is tof.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was wel grappig bij die voorlichting over Taal en Cultuurstudies, ik za de hele tijd zo te denken; PeRi vindt het niks, en ze heeft nog gelijk ook.
Ah...quote:
Je hebt gelijk. Ben je nu ook tof?quote:Op zondag 19 maart 2006 12:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft Peri gelijk. Want Peri is tof.
Dat zegt ze tochquote:
Waar héb je het overquote:
Peri zegt: Peri is tof.quote:
Ik las foutquote:Op zondag 19 maart 2006 12:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Peri zegt: Peri is tof.
Jij vraagt: Ben je nu ook tof.
Toch?
Dat vind ik echt vreemd, in light zijn alle PI's hetzelfde als in silver, behalve die knipoog-PI.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding], [afbeelding]
Die linker PI heeft een langere knipoog!
Jij hebt bijna 10.000.quote:
Open er een FB topic over.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vind ik echt vreemd, in light zijn alle PI's hetzelfde als in silver, behalve die knipoog-PI.
Is dat mogelijk?!?!?!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:41 schreef Paltos het volgende:
Gaat die even mooi worden als #600? (Zhenar)
Misschien toch wel!!!!!1!!1!quote:
Ik ga niet weer een jubileumtopic maken!!1!111!quote:
Oké, maar dan hopelijk wel een beetje een goed topic.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ga niet weer een jubileumtopic maken!!1!111!![]()
![]()
Dizer moet zijn woorden maar eens nakomen!![]()
![]()
![]()
![]()
Been there, done that.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Open er een FB topic over. [afbeelding]
Mensen met fokforum_dark kunnen niet dezelfde emoties meegeven middels een PI als mensen met foksilver.
Jij bent een kneus.quote:
Ik lees gewoon snel.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent een kneus.
Jij hebt gereageerd in dat topic, alvorens je de hele OP hebt gelezen c.q. bestudeerd!
Ik heb wel alles gelezen.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent een kneus.
Jij hebt gereageerd in dat topic, alvorens je de hele OP hebt gelezen c.q. bestudeerd!
Ik walg van jouw soort!quote:
Als je even naar je zogenaamde 'reacties' kijkt, zie je dat er van Renesite, Messenga, en een quoter wiens naam ik niet eens vernoem, veel minder hoogstaande reacties gekomen zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik walg van jouw soort! [afbeelding]
Daarvoor open ik toch geen hoogstaande topics?
Ook bovengenoemde personen verafschuw ik vanwege hun lakse gedrag.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:23 schreef Paltos het volgende:
[..]
Als je even naar je zogenaamde 'reacties' kijkt, zie je dat er van Renesite, Messenga, en een quoter wiens naam ik niet eens vernoem, veel minder hoogstaande reacties gekomen zijn.![]()
Ik ga meteen met je akkoord.![]()
![]()
Hihi.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:40 schreef Bupatih het volgende:
Verdulleme, dat is een snel én onterecht slotje.
Misschien.. was je topic toch niet zo hoogstaand.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:40 schreef Bupatih het volgende:
alwaysthebestquote:Op zondag 19 maart 2006 13:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoi Svensational, bupatih, Paltos, rena, mark_03, MissBliss, pberends, Dizer, Tha_Erik, BVO, Zhenar, Airelle en PeRi.![]()
Je kunt AFK's niet quick-quotenquote:
Ik ga vanmiddag ook quick-quotenquote:
Whehequote:Op zondag 19 maart 2006 13:40 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op zondag 19 maart 2006 14:19 schreef Dizer het volgende:
Hoi MissBliss [afbeelding] [afbeelding]
incrowd joke...
Dat vroeg ik me dus gisteren ook al af. Totdat er weer een nieuwe Mister FOK verkiezingen komen als ik me niet vergis. Van mij mag het nog lang blijven zoquote:Op zondag 19 maart 2006 14:19 schreef Svensational het volgende:
Dizzle, hoe lang blijf jij eigenlijk nog Mister FOK!?
quote:Op zondag 19 maart 2006 14:19 schreef Dizer het volgende:
incrowd joke...
Met wie?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:24 schreef Dizer het volgende:
Damn.. ik heb veel te doen vandaag maar het enoige waar ik zin in heb is Sex
quote:Op zondag 19 maart 2006 14:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag ook quick-quoten!
Ik ben 'm kwijtquote:Op zondag 19 maart 2006 14:36 schreef Paltos het volgende:
[..]
[insert "ga lekker in een hoekje zitten huilen quote"]
Jensen?quote:
te lui om 't origineel te zoeken, hèquote:Op zondag 19 maart 2006 14:36 schreef Paltos het volgende:
[insert "ga lekker in een hoekje zitten huilen quote"]
Zoeken?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
te lui om 't origineel te zoeken, hè
Dat dus.quote:
daarvoor zal ik 't topic eerst moeten teruglezen......quote:Op zondag 19 maart 2006 14:37 schreef Bupatih het volgende:
En mij.
Ja, was leukquote:
Hai vriend.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:19 schreef Dizer het volgende:
incrowd joke...
Hier ook.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:04 schreef MissBliss het volgende:
Active topics is leeg.
En opgelost.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:04 schreef MissBliss het volgende:
Active topics is leeg.
Die ga ik ooit nog wel een keer aanschaffen.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb op aanraden van jullie Opperlans! taal- & letterkunde besteld..
Oké.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik had eerst staan: "Vind je B-town niet cool?"
![]()
![]()
Ik zou zeggen: vraag het haar via sms.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:32 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Waarom kijkt die Duitse hoer altijd zo arrogant?
Omdat ze arrogant is?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:32 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:16 schreef armmoetzaaier het volgende:
ik snap zo-i-zo niet waarom iemand gaat roken. je kan net zo goed 10 euro op de grond legen in de fik steken en dan met je neus er boven hangen. heeft het zelfde effect.
Omdat ze denkt dat iedereen op haar geilt?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:32 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ga je daarvan arrogant kijken?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:28 schreef rena het volgende:
[..]
Omdat ze denkt dat iedereen op haar geilt?![]()
quote:
Ja.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:14 schreef BVO het volgende:
Fok!kers met een W zijn vervelend.
Heb je nog geen antwoord op gegeven.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:31 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vraag ik me toch echt af hoe jullie pijpen![]()
Doel je op iemand specifieks, of gewoon allemaalquote:Op zondag 19 maart 2006 19:14 schreef BVO het volgende:
Ga ik ook niet doen ookquote:Op zondag 19 maart 2006 19:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[..]
Heb je nog geen antwoord op gegeven.
En Tha_Erik.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:18 schreef Bupatih het volgende:
Fok!kers met een 'a' of een 'i' in hun username zijn tof. (Allebei is nóg toffer -> niksan / Bupatih / Tania18)
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:18 schreef Bupatih het volgende:
Fok!kers met een 'a' of een 'i' in hun username zijn tof.
Fok!kers met een 'a' of een 'i' in hun username zijn tof.
Dat mens is echt strontvervelendquote:Op zondag 19 maart 2006 19:14 schreef BVO het volgende:
Die Woellenfan.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg gewoon een naam (of meerdere)! Daar hebben we veel meer aan.
Fok!kers met een 'a' of een 'i' in hun username zijn tof. (Allebei is nóg toffer -> niksan / Bupatih / Tania18)
Oh, dit gaat niet op als je Svensational heet.
Aan WFloortjeMfan kan ik me meer ergeren dan aan Woellenfan.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Woellenfan.
Die WFloortjeMfan ook soms, maar op een positievere manier.
Hoe subtiel en gecodeerd.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:23 schreef BVO het volgende:
Die Woellenfan.
Die WFloortjeMfan ook soms, maar op een iets positievere manier.
+2597 subtiliteit.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Woellenfan.
Die WFloortjeMfan ook, maar op een iets positievere manier.
met vriendelijke groet,quote:Op zondag 19 maart 2006 19:18 schreef Bupatih het volgende:
Airellequote:Op zondag 19 maart 2006 19:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
met vriendelijke groet,
Babette Eenentwintig![]()
Oh, ik omgedraaid.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aan WFloortjeMfan kan ik me meer ergeren dan aan Woellenfan.
Je heet toch MissBliss? Niet zeuren dan!quote:
2 zelfs... maar geen a...quote:
Tha_Erik is er in ieder geval niet.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik weet niet precies welke IDO'ers over zijn gelopen naar ShowChat, dus ik weet niet over wie ik kan roddelen.
Precies.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
met vriendelijke groet,
Babette Eenentwintig![]()
Ik ben overgestapt, maar je mag nog steeds wel over me roddelen hoor.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik weet niet precies welke IDO'ers over zijn gelopen naar ShowChat, dus ik weet niet over wie ik kan roddelen.
Okay.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:27 schreef Bupatih het volgende:
Jij heet eigenlijk Tim_Tim-
JA, HET RIJMT ZO MOOI, HÈ?!!quote:Op zondag 19 maart 2006 19:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
HEEE BUPA VOND JE DAT OOK NIET EEN PUIK STUKJE POËZIE?
Ik heb zelfs 2 a's, Loekie.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:18 schreef Bupatih het volgende:
Mooi bedacht, jaquote:Op zondag 19 maart 2006 19:30 schreef Bupatih het volgende:
Is er al een alwaysthebeast-kloon aangemaakt?
Zo nee, mooi bedacht, hè?
Genoeg.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Keigoed.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:30 schreef Bupatih het volgende:
Is er al een alwaysthebeast-kloon aangemaakt?
Zo nee, mooi bedacht, hè?
MassBlissquote:Op zondag 19 maart 2006 19:32 schreef MissBliss het volgende:
MissBlass? MassBliss?
Jij hebt geen a of i nodig om tof te zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:32 schreef MissBliss het volgende:
MissBlass? MassBliss?
Ja, en?quote:
Daar denken velen anders over.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en?Voor mijn part had je honderd a's in je naam!
Die tofheid gaat gewoon niet op als je Svensational heet.
Geen idee, zodra er een FA is.quote:
Noem eens namenquote:
MissPiss.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:32 schreef MissBliss het volgende:
MissBlass? MassBliss?
Kunnen we niet volgende week zaterdag 20.00 doen? Dan is het Idols-rouwen echt begonnen natuurlijkquote:
Wel toepasselijk met mijn regelmatige blaasontstekingenquote:
quote:
WTF wou je nu nog in IDO bespreken behalve de slowchat die er nu bezig isquote:Op zondag 19 maart 2006 19:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kunnen we niet volgende week zaterdag 20.00 doen? Dan is het Idols-rouwen echt begonnen natuurlijk
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wel toepasselijk met mijn regelmatige constante blaasontstekingen
CDPquote:Op zondag 19 maart 2006 19:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kunnen we niet volgende week zaterdag 20.00 doen? Dan is het Idols-rouwen echt begonnen natuurlijk
Wat mijn IDO-steun en toeverlaat zegt.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:40 schreef Svensational het volgende:
WTF wou je nu nog in IDO bespreken behalve de slowchat die er nu bezig is?
Ik had nog gehoopt op een IDO-hoogtepunten topic incl de leukste quotes/relletjesquote:Op zondag 19 maart 2006 19:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
WTF wou je nu nog in IDO bespreken behalve de slowchat die er nu bezig is?
Nu toevallig even nietquote:
Daar ben je dan een week te laat mee.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had nog gehoopt op een IDO-hoogtepunten topic incl de leukste quotes/relletjes
Is dan niks meer zeker in het levenquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:44 schreef PeRi het volgende:
Waarom is 'iedereen' tegen de sluiting van IDO?.
Het is voorbij, Idols is afgelopen. Er wordt alleen geslowchat nog.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom niet?
Tevens 200e reactie in dit topic
IDO Afscheidstopicquote:Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had nog gehoopt op een IDO-hoogtepunten topic incl de leukste quotes/relletjes
Want?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan niet wachten tot Sven weer zwart is.
En als het nou leuke sc wasquote:Op zondag 19 maart 2006 19:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is voorbij, Idols is afgelopen. Er wordt alleen geslowchat nog.
Hihi. Ik las het verkeerd.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is voorbij, Idols is afgelopen. Er wordt alleen geslowchat nog.
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:44 schreef PeRi het volgende:
Waarom is 'iedereen' tegen de sluiting van IDO?.
Oeh.. die winnen wijquote:Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:43 schreef BVO het volgende:
Stekker kan ermaar beter uit, anders wordt het zo'n Terri Schiavone ding.
Dan hoor je weer waar je thuishoort. Bij het andere plebs.quote:
Dat kan wel in de slowchat.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
een IDO-Hoogtepunten topic, Sven..
Samengesteld door onze beschermheren Tommeke en Svenske!
Volgens mij zei ze toch echt "Gggnnn krrrgggg gnnggg"quote:
Goeie vraag.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:49 schreef PeRi het volgende:
Bupa? Waarom haat je Sven je zo?
Ik spreek Schiavoiaans, ik heb het even vertaald.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:49 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij zei ze toch echt "Gggnnn krrrgggg gnnggg"
Mijn liefde voor jou welquote:Op zondag 19 maart 2006 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dan niks meer zeker in het leven?
Ze zag er best leuk uitquote:Op zondag 19 maart 2006 19:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik spreek Schiavoiaans, ik heb het even vertaald.
[afbeelding]
Voor haar plantschap leek ze wel wat op miendobbelsteen..
Een van de je's zou ik weghalen.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:49 schreef PeRi het volgende:
Je zit er echt mee he?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:52 schreef PeRi het volgende:
Ik vind Sven lief, hoewel ik hem niet mocht zoenen.
Nou nee. Die eer gaat naar Beev met zn revenge of the SHO-clanquote:
Maar ik haat niemand, hoor.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een van de je's zou ik weghalen.
Maar de vraag is: Welke?
Eig'lijk is 'ie flieft op 'em! Hihihi!quote:Op zondag 19 maart 2006 19:49 schreef PeRi het volgende:
Haal die laatste maar weg.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een van de je's zou ik weghalen.
Maar de vraag is: Welke?
Het hele HOMO-topic dat mij eruit kwam stemmenquote:Op zondag 19 maart 2006 19:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou nee. Die eer gaat naar Beev met zn revenge of the SHO-clan
Dan heb ik die gemist. En wij hebben zo ons best gedaan voor die awardquote:Op zondag 19 maart 2006 19:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou nee. Die eer gaat naar Beev met zn revenge of the SHO-clan
Jullie rel was zóóóó geforceerd en matigquote:Op zondag 19 maart 2006 19:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan heb ik die gemist. En wij hebben zo ons best gedaan voor die award
Ik vind wel dat er nog awards moeten komen inderdaad.
Leukste User
Meest muzikale user
blabla..
Beste rel
Ik ga het over een maand goedmaken wat Sven niet kon doenquote:
Geef toe, je bent jaloersquote:Op zondag 19 maart 2006 19:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Jullie rel was zóóóó geforceerd en matig.
2 survivalgames zijn wel genoeg reetlikkerij en backstabberij geweest.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:54 schreef Dizer het volgende:
Dan heb ik die gemist. En wij hebben zo ons best gedaan voor die award
Ik vind wel dat er nog awards moeten komen inderdaad.
Leukste User
Meest muzikale user
blabla..
Beste rel
Het was terugkijkend wel een leuk gedoequote:Op zondag 19 maart 2006 19:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Het hele HOMO-topic dat mij eruit kwam stemmen. En vervolgens werd je genadeloos hard teruggepakt
.
Ja maar awards is toch andersquote:Op zondag 19 maart 2006 19:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
2 survivalgames zijn wel genoeg reetlikkerij en backstabberij geweest.
Dat was leuk! Met name het "twee dagen lang drie keer -5 uitdelen"quote:Op zondag 19 maart 2006 19:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het was terugkijkend wel een leuk gedoe
Die 2e poging tot een usergame was helemaal een blamage
Die had nooit moeten komen. Sloeg nergens op.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beetje als BB2, ook een zeer matig aftrekselquote:Op zondag 19 maart 2006 19:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bah, en dat had niemand van tevoren kunnen vermelden?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die had nooit moeten komen. Sloeg nergens op.
Gelukkig gaf PeRi het een vlammend end..
Volgens mij was het voor de "laatbloeiers" wel heel leukquote:Op zondag 19 maart 2006 19:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die had nooit moeten komen. Sloeg nergens op.
Je bedoelt de laat wakkergemaakte usersquote:Op zondag 19 maart 2006 19:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij was het voor de "laatbloeiers" wel heel leuk![]()
Ik hoor erbijquote:Op zondag 19 maart 2006 19:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bedoelt de laat wakkergemaakte users.
Had je maar moeten kijkenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:00 schreef Bupatih het volgende:
Oh, gaan we híér Idols naspreken als IDO sluit?
Das onmogelijkquote:Op zondag 19 maart 2006 19:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
PeRi kan alles een leuk tintje geven. Die zou zelfs een duet met Maike dragelijk kunnen maken.
Dat las ikquote:Op zondag 19 maart 2006 19:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
PeRi kan alles een leuk tintje geven. Die zou zelfs een duet met Maike dragelijk kunnen maken.
Het is een compliment hoor.quote:
Think Again.quote:
Dat heeft ze ook als een compliment opgevat. Vandaar haar PIquote:
Wat denk jij dan dat ik binnenkort ga doenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Think Again.
Ik zou als ik hetero was er gelijk opgedoken zijn tijdens de meet
En dat is?quote:
Ze gooit gelijk haar pijpbekkie i.d. strijd?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook als een compliment opgevat. Vandaar haar PI
Even bezet als Nederland tijdens WO II.quote:
Geheim enzoquote:Op zondag 19 maart 2006 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat is?
Wow! Ik heb gewoon in je quote alvast de me-tag er goed ingezet...
Ik wel! Ik had het namelijk al veranderd.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Think Again.
Ik zou als ik hetero was er gelijk opgedoken zijn tijdens de meet
Hebben we het nog steeds over mij?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat denk jij dan dat ik binnenkort ga doen![]()
Doet ze vaker hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 20:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze gooit gelijk haar pijpbekkie i.d. strijd?
en ik beantwoordquote:Op zondag 19 maart 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wel! Ik had het namelijk al veranderd.
Maar ik vroeg je dus wat.
Foto's zijn een must he?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat denk jij dan dat ik binnenkort ga doen![]()
Echt welquote:Op zondag 19 maart 2006 20:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
[..]
Hebben we het nog steeds over mij?.
En ik had die laatste zin al weer doorgestreept.quote:
En ik dan? Ik ben toch ook je speelgoed.. je hebt me inmiddels gekocht en ik heb mijnzelf in bubbeltjesenvelop naar je toe verzondenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:06 schreef Skaai het volgende:
Hallo, PeRi is mijn speelgoed!
Yup..over welke andere geile vrouwelijke IDO-user dacht jij dat het ging?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
[..]
Hebben we het nog steeds over mij?.
Jij bent mijn reserve toy. Zegmaar de GI-Joe die een arm mist.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ik dan? Ik ben toch ook je speelgoed.. je hebt me inmiddels gekocht en ik heb mijnzelf in bubbeltjesenvelop naar je toe verzonden
Kirsten schijnt niet te bestaanquote:Op zondag 19 maart 2006 20:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup..over welke andere geile vrouwelijke IDO-user dacht jij dat het ging?
(en nee kirsten is geen optie)
PeRi goes Parisquote:
Nou dan ga ik maar met je reserve barbie spelen, die ene die te grote tieten heeft en daarom als reserve staatquote:Op zondag 19 maart 2006 20:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij bent mijn reserver toy. Zegmaar de GI-Joe die een arm mist.
Ik nietquote:
Nee we gaan oldschool... PeRi goes Pamela Lee Andersonquote:
quote:
Nee, jij speelt maar met de barbie met korte-potten-kapsel die een schedelbasis fractuur en een gebroken rechterpols heeft. Oh en haar linkerbeen ontbreekt. En haar tieten zijn niet te grootquote:Op zondag 19 maart 2006 20:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou dan ga ik maar met je reserve barbie spelen, die ene die te grote tieten heeft en daarom als reserve staat
Je kan het proberen.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:11 schreef PeRi het volgende:
Heb ik hier ook nog iets in te zeggen in dit allemaal?.
Neukbaarquote:Op zondag 19 maart 2006 20:11 schreef PeRi het volgende:
Heb ik hier ook nog iets in te zeggen in dit allemaal?.
Dat kan ik ontkrachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |