Ja. Ik ben het nietquote:Op zondag 19 maart 2006 13:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wist je dat..................er ook een P.bertens bestaat?
Ging de opbrensgt van de Playboy shoot vanneh... oh mijn god, ben ik nu echt zo brak dat ik de naam van dat mens niet meer weet? ook niet naar een goed doel of zo?quote:
Iedereen die aan het goede doel geeft doet het om het eigenbelang. Om jezelf het gevoel te geven dat je iets hebt betekend voor die arme stervende kinderen in verre landen. Het sussen van je geweten en dergelijke.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:01 schreef MrX1982 het volgende:
Uiteindelijk is het allemaal eigen belang.
Ze interesseren zich echt niet voor al die hongerige negertjes als het geen publiciteit zou opleveren.
Precies daarna ga je gewoon weer verder met je leven zoals sterren gewoon doorgaan met het uitgeven van hun kapitalen aan dure kleding etcquote:Op zondag 19 maart 2006 14:10 schreef Aurelianus het volgende:
Iedereen die aan het goede doel geeft doet het om het eigenbelang. Om jezelf het gevoel te geven dat je iets hebt betekend voor die arme stervende kinderen in verre landen. Het sussen van je geweten en dergelijke.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:33 schreef __droogkloot__ het volgende:
Het is een goed iets dat ze zich voor armen inzetten. Als jij zoveel geld zou hebben zou je waarschijnlijk net zo'n dure dingen kopen als de sterren nu. Sterren spreken mensen aan, het zorgt in ieder geval voor mediaaandacht voor de problemen.
Juist. Moeder Theresa is de grootste egoist allertijden.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:10 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Iedereen die aan het goede doel geeft doet het om het eigenbelang. Om jezelf het gevoel te geven dat je iets hebt betekend voor die arme stervende kinderen in verre landen. Het sussen van je geweten en dergelijke.
Die wilde maar al te graag de hemel in komen ja.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:27 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Juist. Moeder Theresa is de grootste egoist allertijden.
quote:Op zondag 19 maart 2006 15:45 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Die wilde maar al te graag de hemel in komen ja.
Je komt nooit meer bij de pol SCquote:Op zondag 19 maart 2006 14:01 schreef MrX1982 het volgende:
Uiteindelijk is het allemaal eigen belang.
Ze interesseren zich echt niet voor al die hongerige negertjes als het geen publiciteit zou opleveren.
Mejonge, je vergeet die duizenden euro's die hij besteedt aan zulke doelen en de hoeveelheid tijd die hij er insteektquote:Op zondag 19 maart 2006 13:30 schreef pberends het volgende:
Doet me ook altijd denken aan Bono van U2 met z'n brillen van duizenden dollar's die dan hand in hand met een paar hongerige negertjes op de foto gaat staan... Goedzo, Bono.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |