Eig'lijk is 'ie flieft op 'em! Hihihi!quote:Op zondag 19 maart 2006 19:49 schreef PeRi het volgende:
Bupa? Waarom haat je Sven je zo?
Haal die laatste maar weg.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een van de je's zou ik weghalen.
Maar de vraag is: Welke?
Het hele HOMO-topic dat mij eruit kwam stemmenquote:Op zondag 19 maart 2006 19:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou nee. Die eer gaat naar Beev met zn revenge of the SHO-clan
Dan heb ik die gemist. En wij hebben zo ons best gedaan voor die awardquote:Op zondag 19 maart 2006 19:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou nee. Die eer gaat naar Beev met zn revenge of the SHO-clan
Jullie rel was zóóóó geforceerd en matigquote:Op zondag 19 maart 2006 19:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan heb ik die gemist. En wij hebben zo ons best gedaan voor die award
Ik vind wel dat er nog awards moeten komen inderdaad.
Leukste User
Meest muzikale user
blabla..
Beste rel
Ik ga het over een maand goedmaken wat Sven niet kon doenquote:
Geef toe, je bent jaloersquote:Op zondag 19 maart 2006 19:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Jullie rel was zóóóó geforceerd en matig.
2 survivalgames zijn wel genoeg reetlikkerij en backstabberij geweest.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:54 schreef Dizer het volgende:
Dan heb ik die gemist. En wij hebben zo ons best gedaan voor die award
Ik vind wel dat er nog awards moeten komen inderdaad.
Leukste User
Meest muzikale user
blabla..
Beste rel
Het was terugkijkend wel een leuk gedoequote:Op zondag 19 maart 2006 19:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Het hele HOMO-topic dat mij eruit kwam stemmen. En vervolgens werd je genadeloos hard teruggepakt
.
Ja maar awards is toch andersquote:Op zondag 19 maart 2006 19:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
2 survivalgames zijn wel genoeg reetlikkerij en backstabberij geweest.
Dat was leuk! Met name het "twee dagen lang drie keer -5 uitdelen"quote:Op zondag 19 maart 2006 19:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het was terugkijkend wel een leuk gedoe
Die 2e poging tot een usergame was helemaal een blamage
Die had nooit moeten komen. Sloeg nergens op.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beetje als BB2, ook een zeer matig aftrekselquote:Op zondag 19 maart 2006 19:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bah, en dat had niemand van tevoren kunnen vermelden?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die had nooit moeten komen. Sloeg nergens op.
Gelukkig gaf PeRi het een vlammend end..
Volgens mij was het voor de "laatbloeiers" wel heel leukquote:Op zondag 19 maart 2006 19:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die had nooit moeten komen. Sloeg nergens op.
Je bedoelt de laat wakkergemaakte usersquote:Op zondag 19 maart 2006 19:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij was het voor de "laatbloeiers" wel heel leuk![]()
Ik hoor erbijquote:Op zondag 19 maart 2006 19:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bedoelt de laat wakkergemaakte users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |