Had je maar moeten kijkenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:00 schreef Bupatih het volgende:
Oh, gaan we híér Idols naspreken als IDO sluit?
Das onmogelijkquote:Op zondag 19 maart 2006 19:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
PeRi kan alles een leuk tintje geven. Die zou zelfs een duet met Maike dragelijk kunnen maken.
Dat las ikquote:Op zondag 19 maart 2006 19:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
PeRi kan alles een leuk tintje geven. Die zou zelfs een duet met Maike dragelijk kunnen maken.
Het is een compliment hoor.quote:
Think Again.quote:
Dat heeft ze ook als een compliment opgevat. Vandaar haar PIquote:
Wat denk jij dan dat ik binnenkort ga doenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Think Again.
Ik zou als ik hetero was er gelijk opgedoken zijn tijdens de meet
En dat is?quote:
Ze gooit gelijk haar pijpbekkie i.d. strijd?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook als een compliment opgevat. Vandaar haar PI
Even bezet als Nederland tijdens WO II.quote:
Geheim enzoquote:Op zondag 19 maart 2006 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat is?
Wow! Ik heb gewoon in je quote alvast de me-tag er goed ingezet...
Ik wel! Ik had het namelijk al veranderd.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Think Again.
Ik zou als ik hetero was er gelijk opgedoken zijn tijdens de meet
Hebben we het nog steeds over mij?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat denk jij dan dat ik binnenkort ga doen![]()
Doet ze vaker hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 20:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze gooit gelijk haar pijpbekkie i.d. strijd?
en ik beantwoordquote:Op zondag 19 maart 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wel! Ik had het namelijk al veranderd.
Maar ik vroeg je dus wat.
Foto's zijn een must he?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat denk jij dan dat ik binnenkort ga doen![]()
Echt welquote:Op zondag 19 maart 2006 20:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
[..]
Hebben we het nog steeds over mij?.
En ik had die laatste zin al weer doorgestreept.quote:
En ik dan? Ik ben toch ook je speelgoed.. je hebt me inmiddels gekocht en ik heb mijnzelf in bubbeltjesenvelop naar je toe verzondenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:06 schreef Skaai het volgende:
Hallo, PeRi is mijn speelgoed!
Yup..over welke andere geile vrouwelijke IDO-user dacht jij dat het ging?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
[..]
Hebben we het nog steeds over mij?.
Jij bent mijn reserve toy. Zegmaar de GI-Joe die een arm mist.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ik dan? Ik ben toch ook je speelgoed.. je hebt me inmiddels gekocht en ik heb mijnzelf in bubbeltjesenvelop naar je toe verzonden
Kirsten schijnt niet te bestaanquote:Op zondag 19 maart 2006 20:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup..over welke andere geile vrouwelijke IDO-user dacht jij dat het ging?
(en nee kirsten is geen optie)
PeRi goes Parisquote:
Nou dan ga ik maar met je reserve barbie spelen, die ene die te grote tieten heeft en daarom als reserve staatquote:Op zondag 19 maart 2006 20:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij bent mijn reserver toy. Zegmaar de GI-Joe die een arm mist.
Ik nietquote:
Nee we gaan oldschool... PeRi goes Pamela Lee Andersonquote:
quote:
Nee, jij speelt maar met de barbie met korte-potten-kapsel die een schedelbasis fractuur en een gebroken rechterpols heeft. Oh en haar linkerbeen ontbreekt. En haar tieten zijn niet te grootquote:Op zondag 19 maart 2006 20:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou dan ga ik maar met je reserve barbie spelen, die ene die te grote tieten heeft en daarom als reserve staat
Je kan het proberen.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:11 schreef PeRi het volgende:
Heb ik hier ook nog iets in te zeggen in dit allemaal?.
Neukbaarquote:Op zondag 19 maart 2006 20:11 schreef PeRi het volgende:
Heb ik hier ook nog iets in te zeggen in dit allemaal?.
Dat kan ik ontkrachtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |