Daar denken velen anders over.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en?Voor mijn part had je honderd a's in je naam!
Die tofheid gaat gewoon niet op als je Svensational heet.
Geen idee, zodra er een FA is.quote:
Noem eens namenquote:
MissPiss.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:32 schreef MissBliss het volgende:
MissBlass? MassBliss?
Kunnen we niet volgende week zaterdag 20.00 doen? Dan is het Idols-rouwen echt begonnen natuurlijkquote:
Wel toepasselijk met mijn regelmatige blaasontstekingenquote:
quote:
WTF wou je nu nog in IDO bespreken behalve de slowchat die er nu bezig isquote:Op zondag 19 maart 2006 19:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kunnen we niet volgende week zaterdag 20.00 doen? Dan is het Idols-rouwen echt begonnen natuurlijk
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wel toepasselijk met mijn regelmatige constante blaasontstekingen
CDPquote:Op zondag 19 maart 2006 19:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kunnen we niet volgende week zaterdag 20.00 doen? Dan is het Idols-rouwen echt begonnen natuurlijk
Wat mijn IDO-steun en toeverlaat zegt.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:40 schreef Svensational het volgende:
WTF wou je nu nog in IDO bespreken behalve de slowchat die er nu bezig is?
Ik had nog gehoopt op een IDO-hoogtepunten topic incl de leukste quotes/relletjesquote:Op zondag 19 maart 2006 19:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
WTF wou je nu nog in IDO bespreken behalve de slowchat die er nu bezig is?
Nu toevallig even nietquote:
Daar ben je dan een week te laat mee.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had nog gehoopt op een IDO-hoogtepunten topic incl de leukste quotes/relletjes
Is dan niks meer zeker in het levenquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:44 schreef PeRi het volgende:
Waarom is 'iedereen' tegen de sluiting van IDO?.
Het is voorbij, Idols is afgelopen. Er wordt alleen geslowchat nog.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom niet?
Tevens 200e reactie in dit topic
IDO Afscheidstopicquote:Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had nog gehoopt op een IDO-hoogtepunten topic incl de leukste quotes/relletjes
Want?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan niet wachten tot Sven weer zwart is.
En als het nou leuke sc wasquote:Op zondag 19 maart 2006 19:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is voorbij, Idols is afgelopen. Er wordt alleen geslowchat nog.
Hihi. Ik las het verkeerd.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is voorbij, Idols is afgelopen. Er wordt alleen geslowchat nog.
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:44 schreef PeRi het volgende:
Waarom is 'iedereen' tegen de sluiting van IDO?.
Oeh.. die winnen wijquote:Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |