1. Angelique - Knockin' On Heavens Doorquote:
Nu niet meer.quote:
Het is goed dat ik het niet fout heb gedaan met het sms'en tijdens de finalequote:
Ik edit sneller dan jij kan quotenquote:
Huh?quote:
quote:
Het was wel grappig bij die voorlichting over Taal en Cultuurstudies, ik za de hele tijd zo te denken; PeRi vindt het niks, en ze heeft nog gelijk ookquote:
Check.quote:
En een hogere knipoogquote:
Tuurlijk heeft Peri gelijk. Want Peri is tof.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was wel grappig bij die voorlichting over Taal en Cultuurstudies, ik za de hele tijd zo te denken; PeRi vindt het niks, en ze heeft nog gelijk ook.
Ah...quote:
Je hebt gelijk. Ben je nu ook tof?quote:Op zondag 19 maart 2006 12:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft Peri gelijk. Want Peri is tof.
Dat zegt ze tochquote:
Waar héb je het overquote:
Peri zegt: Peri is tof.quote:
Ik las foutquote:Op zondag 19 maart 2006 12:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Peri zegt: Peri is tof.
Jij vraagt: Ben je nu ook tof.
Toch?
Dat vind ik echt vreemd, in light zijn alle PI's hetzelfde als in silver, behalve die knipoog-PI.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding], [afbeelding]
Die linker PI heeft een langere knipoog!
Jij hebt bijna 10.000.quote:
Open er een FB topic over.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vind ik echt vreemd, in light zijn alle PI's hetzelfde als in silver, behalve die knipoog-PI.
Is dat mogelijk?!?!?!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:41 schreef Paltos het volgende:
Gaat die even mooi worden als #600? (Zhenar)
Misschien toch wel!!!!!1!!1!quote:
Ik ga niet weer een jubileumtopic maken!!1!111!quote:
Oké, maar dan hopelijk wel een beetje een goed topic.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ga niet weer een jubileumtopic maken!!1!111!![]()
![]()
Dizer moet zijn woorden maar eens nakomen!![]()
![]()
![]()
![]()
Been there, done that.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Open er een FB topic over. [afbeelding]
Mensen met fokforum_dark kunnen niet dezelfde emoties meegeven middels een PI als mensen met foksilver.
Jij bent een kneus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |