en dat terwijl het potjandriedubbeltjes Winterspelen warenquote:van de zomer met die stomme klote Olymipische Spelen laten ze speciale Olympische treinen rijden.
Het waren van die oranje treinen geloof ik, dus dat zal wel iets langer geleden zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:17 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
en dat terwijl het potjandriedubbeltjes Winterspelen waren
Die olympische trein kwam te Zwolle aan net toen ik op t station liep en me dus een weg moest banen door al die juichjosti's die kwamen kijken daaro...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Het waren van die oranje treinen geloof ik, dus dat zal wel iets langer geleden zijn.
Ruim baan voor de Olympische spelers. Ruim baan voor de juichjosti's. Maar de normale reiziger is weer totaal de dupe van dit soort onzin. Dat bedoel ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:30 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Die olympische trein kwam te Zwolle aan net toen ik op t station liep en me dus een weg moest banen door al die juichjosti's die kwamen kijken daaro...![]()
![]()
"Gratis" bestaat niet, zeker als het om de NS gaat. Het is altijd wel door iets of iemand betaald.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:52 schreef Quinazoline het volgende:
Er werden anders laatst op het traject Eindhoven-Schiphol wel gratis upgradekaartjes uitgedeeld waarmee ik met mijn OV gewoon lekker 2 keer eerste klas kan reizen. Niks tegen die publiekscampagne hoor!
Nooit van economie gehoord? Je betaalt het zelf, en als dat niet zo is wel de normale reiziger. Het is complete schandequote:Op zondag 19 maart 2006 19:30 schreef Remzz het volgende:
Heb ook wel een keer gratis ovvergangs kaartje gehad met sinterklaas. Gratis chocolade medaille met de winterspelen, nee heb niets te klagen
Ik betaal liever en dat ie op tijd is, dan een flinke vertraging en gratis. Net zoals de meeste reizigers die ergens op tijd moeten zijn neem ik aan.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:43 schreef MLF het volgende:
soms krijg je waar voor je geld, zit je een uur langer in de trein omdat er weer vertraging heeft, hoef je niet eens bij te betalen
Op dit moment is helaas de realiteit dat ook mét betalen de treinen niet op tijd rijden.... In dat geval kies ik voor gratis hoor.... Dan hoef ik ook niet meer te mopperen over weggegooid geldquote:Op zondag 19 maart 2006 19:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik betaal liever en dat ie op tijd is, dan een flinke vertraging en gratis. Net zoals de meeste reizigers die ergens op tijd moeten zijn neem ik aan.
"Gratis" m'n reet.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Op dit moment is helaas de realiteit dat ook mét betalen de treinen niet op tijd rijden.... In dat geval kies ik voor gratis hoor.... Dan hoef ik ook niet meer te mopperen over weggegooid geld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |