Ja, en niet zo'n beetje ook.. je gaat er van uit je bek stinken en je krijgt er gele tanden van.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:20 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik snap je probleem niet, maakt roken je minder aantrekkelijk? Persoonlijk vind ik het wel wat hebben als zo'n ruig bonkerig type een sjekkie opsteekt![]()
ALLEMAAAAL!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:20 schreef Chriz2k het volgende:
Omdat het allemaal hoeren zijn.
rauchen is wel cheil en duidelijk nicht voor heaumauxquote:Op maandag 13 maart 2006 20:20 schreef veldmuis het volgende:
Roken is geil.
Me neitherquote:Op maandag 13 maart 2006 20:19 schreef PsyCha het volgende:
ik rook niet
Roken+veel neuken=slank!quote:
Ja, kijk over een paar jaartjes nog maar es naar dat verrookte gezichtquote:Op maandag 13 maart 2006 20:20 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik snap je probleem niet, maakt roken je minder aantrekkelijk?
gadverquote:Op maandag 13 maart 2006 20:45 schreef PsyCha het volgende:
En wat als je blowtjes rookt? Is dat net zo erg dan?
Wazige kanker...quote:Op maandag 13 maart 2006 20:45 schreef PsyCha het volgende:
En wat als je blowtjes rookt? Is dat net zo erg dan?
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:20 schreef veldmuis het volgende:
Roken is geil. *NOT*
Tjek je plaatjequote:Op maandag 13 maart 2006 20:22 schreef Evil_Jur het volgende:
Wordt je van roken populair? Rokers zijn momenteel net zo populair als joden in 1940...
Ik rook en heb geen problemen met mooie vrouwen die roken, maar het heeft volgens mij niks met populariteit te maken.quote:
hoe ben je dan begonnen om er niet bij te horen. ???quote:Op maandag 13 maart 2006 21:14 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik rook en heb geen problemen met mooie vrouwen die roken, maar het heeft volgens mij niks met populariteit te maken.
Alsof je je tong in een asbak steektquote:Op maandag 13 maart 2006 20:45 schreef Marruk het volgende:
Een rokende vriendin, nooit meer!
Ergste was nog dat ze echt beloofde te stoppen maar toen ik mn rug omdraaide zat ze bij wijze van alweer eentje op te steken. Erg ranzige gewoonte is het.
Omdat ik nieuwsgierig was en het lekker vond. Soms rook ik een paar maandjes niet, dan weer wel, ligt er gewoon aan waar ik zin in heb.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:17 schreef armmoetzaaier het volgende:
[..]
hoe ben je dan begonnen om er niet bij te horen. ???![]()
Die kende ik nog niet!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:16 schreef armmoetzaaier het volgende:
zo-i-zo
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:25 schreef armmoetzaaier het volgende:
[..]
had al een vermoede dat iemand er op ging reageren (2 zelfs boven mijn verwachting)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |