Ja, en niet zo'n beetje ook.. je gaat er van uit je bek stinken en je krijgt er gele tanden van.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:20 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik snap je probleem niet, maakt roken je minder aantrekkelijk? Persoonlijk vind ik het wel wat hebben als zo'n ruig bonkerig type een sjekkie opsteekt![]()
ALLEMAAAAL!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:20 schreef Chriz2k het volgende:
Omdat het allemaal hoeren zijn.
rauchen is wel cheil en duidelijk nicht voor heaumauxquote:Op maandag 13 maart 2006 20:20 schreef veldmuis het volgende:
Roken is geil.
Me neitherquote:Op maandag 13 maart 2006 20:19 schreef PsyCha het volgende:
ik rook niet
Roken+veel neuken=slank!quote:
Ja, kijk over een paar jaartjes nog maar es naar dat verrookte gezichtquote:Op maandag 13 maart 2006 20:20 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik snap je probleem niet, maakt roken je minder aantrekkelijk?
gadverquote:Op maandag 13 maart 2006 20:45 schreef PsyCha het volgende:
En wat als je blowtjes rookt? Is dat net zo erg dan?
Wazige kanker...quote:Op maandag 13 maart 2006 20:45 schreef PsyCha het volgende:
En wat als je blowtjes rookt? Is dat net zo erg dan?
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:20 schreef veldmuis het volgende:
Roken is geil. *NOT*
Tjek je plaatjequote:Op maandag 13 maart 2006 20:22 schreef Evil_Jur het volgende:
Wordt je van roken populair? Rokers zijn momenteel net zo populair als joden in 1940...
Ik rook en heb geen problemen met mooie vrouwen die roken, maar het heeft volgens mij niks met populariteit te maken.quote:
hoe ben je dan begonnen om er niet bij te horen. ???quote:Op maandag 13 maart 2006 21:14 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik rook en heb geen problemen met mooie vrouwen die roken, maar het heeft volgens mij niks met populariteit te maken.
Alsof je je tong in een asbak steektquote:Op maandag 13 maart 2006 20:45 schreef Marruk het volgende:
Een rokende vriendin, nooit meer!
Ergste was nog dat ze echt beloofde te stoppen maar toen ik mn rug omdraaide zat ze bij wijze van alweer eentje op te steken. Erg ranzige gewoonte is het.
Omdat ik nieuwsgierig was en het lekker vond. Soms rook ik een paar maandjes niet, dan weer wel, ligt er gewoon aan waar ik zin in heb.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:17 schreef armmoetzaaier het volgende:
[..]
hoe ben je dan begonnen om er niet bij te horen. ???![]()
Die kende ik nog niet!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:16 schreef armmoetzaaier het volgende:
zo-i-zo
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:25 schreef armmoetzaaier het volgende:
[..]
had al een vermoede dat iemand er op ging reageren (2 zelfs boven mijn verwachting)
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:38 schreef PsygoN het volgende:
Geloof het of niet, als ik een leuke vrouw/meid zie lopen en dan ineens een sigaret in dr hand dan vind ik dat echt een afknapper.
Als je zelf rookt maakt het je weinig uit denk ik.
WTF!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:50 schreef Henk-B het volgende:
Omdat het allemaal wannabe gangsters willen zijn!!!!
Wil je echt stoer zijn, doe dan dit :
[afbeelding]
Die werden zelfs in hun eigen wijken nog achterna gezeten, kun je nagaanquote:Op maandag 13 maart 2006 20:22 schreef Evil_Jur het volgende:
Wordt je van roken populair? Rokers zijn momenteel net zo populair als joden in 1940...
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:06 schreef sjippen het volgende:
Een grotere afknapper als roken bestaat er niet.
Ze willen er altijd wel knap en gezond uitzien maar waarom roken ze dan? Het getuigt van weinig tot geen verstand dus...
Eensch.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:38 schreef PsygoN het volgende:
Geloof het of niet, als ik een leuke vrouw/meid zie lopen en dan ineens een sigaret in dr hand dan vind ik dat echt een afknapper.
Als je zelf rookt maakt het je weinig uit denk ik.
Nou, en als ze de pijp uit gaat kun je er de achterstoep mee asfalterenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:38 schreef mazaru het volgende:
Wat maakt het nou uit of ze rookt?
Dan is het toch gewoon je "teerbeminde"![]()
Liever eentje die rookt dan zo een lelijke dikke spellap als die van jou.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:27 schreef speedfreakssj het volgende:
mwa, dat is er echt eentje die je vol moet spuiten en an de deur uit trappen.
ik vind het echtr zielig dat mensen hun verslaving dan zo open en bloot gaat verorberen miden op straat. tasje open, aansteker zoeken, pejk in de bek en dan nog doorpraten ook en aansteken en dan alles weer in het tashe lazeren.
KOM OP, as je nu eens snel dood zo gaan ofzo maar nee, het hele leven moeten anderen aanzien dat je eigenlijk een stomme slappe inhoudloze aandachteisende takkesloerie bent die te dom is om na te denken.
Dit is correct .quote:Op maandag 13 maart 2006 20:20 schreef Chriz2k het volgende:
Wat hij zegtquote:Op maandag 13 maart 2006 20:20 schreef veldmuis het volgende:
Roken is geil.
Zodat ze de honger wegrokenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:18 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ik heb de llaatste tijd steeds vaker, dat wanneer ik in de stad ben en ik zie een mooi vrouwtje, dat ik r vrij snel weer aan de sigaret zie.. Ik snap dat echt niet, waarom roken mooie vrouwen?? Van lelijke vrouwen kan ik het me nog wel voorstellen.. die roken om nog enigzinds semi-populair te worden.
Reken er niet op dat ze dat gaat volhouden als je er langer dan een dag blijftquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:09 schreef Oesie het volgende:
Roken is zooooooooooo vies. Eén keer gezoent met een dame die gerookt hadYakkie, blegh. Toen voorgenomen om nooit een rokende vriendin te hebben.
Echter gaat die regel nu niet meer helemaal op... begin iemand nu wel erg leuk te vinden die rookt. Maar die rookt een dag niet als ik kom
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:22 schreef Evil_Jur het volgende:
Ja, dan zou ik zo zeiken, dan is het direct mijn kamer uit..quote:Op maandag 13 maart 2006 21:34 schreef MarMar het volgende:
zou je ook zo zeiken als het om een asp-tje (after seks peukje) ging?
waarom zouden mooie vrouwen zich wat aantrekken van wat jij wel of niet tof vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij bent ook lelijk! TS bedoelt MOOIE VROUWEN!! HOERRRRRRRquote:Op maandag 13 maart 2006 20:19 schreef PsyCha het volgende:
ik rook niet
Eensch.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:14 schreef RearGuard het volgende:
Dames, roken betekend - 8Echt damn wat is dat ranzig.. en je conditie gaat er ook van achteruit.. nog een groot nadeel!
Als ik er last van heb dan ben ik toch echt wegquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:24 schreef Doderok het volgende:
[..]
Reken er niet op dat ze dat gaat volhouden als je er langer dan een dag blijft![]()
Van mij mag iedereen zich kapot roken hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:50 schreef MarMar het volgende:
damn zeg
de hele antirook hetze maakt dat ik eigenlijk weer zin krijg om gewoon weer te beginnen met roken als ik uit de borstvoedingperiode ben..
nogmaals:
als iedereen die zeikt over gerook nou eens bewust de auto laat staan en kapt met het vernielen van mijn ozonlaag, mogen ze terugkomen met gezeik!
Typisch zo'n rokersreactie, dus wij moeten ons maar aanpassen omdat jij rookt?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:50 schreef MarMar het volgende:
damn zeg
de hele antirook hetze maakt dat ik eigenlijk weer zin krijg om gewoon weer te beginnen met roken als ik uit de borstvoedingperiode ben..
nogmaals:
als iedereen die zeikt over gerook nou eens bewust de auto laat staan en kapt met het vernielen van mijn ozonlaag, mogen ze terugkomen met gezeik!
Ik denk om dezelfde reden dat lelijke vrouwen, lelijke mannen en mooie mannen rokenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:18 schreef Don_Vanelli het volgende:
waarom roken mooie vrouwen??
hjmm, van niet roken blijf je in elk geval niet intelligenter... als je goed leest heb je door dat ik niet meer rook...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Typisch zo'n rokersreactie, dus wij moeten ons maar aanpassen omdat jij rookt?![]()
Waar herken ik dit van, rokers (en ex-rokers) hebben altijd van die typische argumenten waarom het niet zo erg zou zijn om te rokenquote:Op maandag 13 maart 2006 21:41 schreef MarMar het volgende:
t'is dat ik gestopt ben met roken..
maar gezeik over roken is eigenlijk ook tamelijk onaantrekkelijk
als je nou es spontaan met de fiets gaat en je auto verkoopt en mijn ozonlaag niet meer verkloot, mag je verder zeiken
quote:
Sommige mensen zullen altijd falen in hun leven. Jij bent er een van.quote:
Laat me raden, je hebt net je horoscoop gelezen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:35 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen altijd falen in hun leven. Jij bent er een van.
geniaal!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:15 schreef PhatRabbit het volgende:
Rokende dames, check ook eens http://www.uglysmoking.info.
Hoe ranzig. Voor die tijd stop ik echt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:15 schreef PhatRabbit het volgende:
Daar blijven ze slank van.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:18 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ik heb de llaatste tijd steeds vaker, dat wanneer ik in de stad ben en ik zie een mooi vrouwtje, dat ik r vrij snel weer aan de sigaret zie.. Ik snap dat echt niet, waarom roken mooie vrouwen?? Van lelijke vrouwen kan ik het me nog wel voorstellen.. die roken om nog enigzinds semi-populair te worden.
www.uvsv.nlquote:Op maandag 13 maart 2006 20:18 schreef Don_Vanelli het volgende:
hehequote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:15 schreef PhatRabbit het volgende:
Post eens een foto, kunnen we zien of dit TS's stelling bevestigt danwel weerlegtquote:Op maandag 13 maart 2006 20:19 schreef PsyCha het volgende:
ik rook niet
jezus.... daar zou ik spontaan van gaan rokenquote:
Klein beginnen en groot eindigenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:18 schreef Don_Vanelli het volgende:
Daar is overigens niets mis mee.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:53 schreef Maikuuul het volgende:
Omdat ze dan de "stoere gasten die ook roken" mogen pijpen ?
Dat zeg ik ook niet maar tis wel zoquote:
Mijn vriendin rookt lekker neitquote:
De mijne ook niet..quote:
Maar we hadden het over mooie vrouwenquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maar we hadden het over mooie vrouwen
quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maar we hadden het over mooie vrouwen
Precies.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:01 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik denk om dezelfde reden dat lelijke vrouwen, lelijke mannen en mooie mannen roken
Owja, mensen rijden alleen auto als het echt nodig is en ik was even vergeten dat het hartstikke milieuvriendelijk is, daar gaat inderdaad niemand op achteruit, wauw, wat een keihard argument, hier kan ik nooooooooooooit tegenop..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waar herken ik dit van, rokers (en ex-rokers) hebben altijd van die typische argumenten waarom het niet zo erg zou zijn om te roken![]()
Als je eens kijkt naar hoe we leven, er zijn mensen die een baan hebben waarbij een auto noodzakelijk is, wat gebeurd er als een mens zijn leven lang niet rookt? Gaat doe erop achteruit? Neen!![]()
oh wach ff
Rook je?quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Owja, mensen rijden alleen auto als het echt nodig is en ik was even vergeten dat het hartstikke milieuvriendelijk is, daar gaat inderdaad niemand op achteruit, wauw, wat een keihard argument, hier kan ik nooooooooooooit tegenop..
oh wacht ff...
of nog erger, belinda mentholquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:01 schreef teknomist het volgende:
Omdat roken een sieraad is en filmsterren het ook doen. Ik vind het overigens geen afknapper bij vrouwen tenzij het shag is of als ze heel neurotisch haar Marlboro Lights rookt.
jij hebt het topic goed gevolgd zegquote:
Och, je doet maar. Roken is bij mij afknapper #1. Jammer, je was net zo`n MILFquote:
lol schat.. check mijn fotoboek ff..quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Och, je doet maar. Roken is bij mij afknapper #1. Jammer, je was net zo`n MILFmaar nu niet meer
![]()
helaas ken ik er dan ook wel weer die na een bezoekje aan de sportschool een peuk gaan paffenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:53 schreef fffan het volgende:
zijn ook genoeg mooie vrouwen die erg sportief zijn..en dus NIET roken![]()
Moet je eens bij hoogspringsters kijken daar zitten genoeg rokers tussen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:53 schreef fffan het volgende:
zijn ook genoeg mooie vrouwen die erg sportief zijn..en dus NIET roken![]()
quote:Athens - Hestrie Cloete's focus is so intense, she's smoking. Literally.
The women's world high jump champion faced the international media on Tuesday afternoon, in her final public appearance ahead of her Olympic qualification round (8pm Athens time on Thursday).
Cloete - IAAF Female Athlete of the Year for 2003 - already has two world titles and two Commonwealth Games gold medals to her name. Olympic gold has eluded her though: she won silver at Sydney in 2000.
Despite the weight of expectation, Cloete appeared confident: and she had no qualms about telling the media that she's a smoker.
That raised a few eyebrows. Most of the media contingent had heard about Cloete lighting up away from the stadium after major competitions. But this was the first time she'd gone public about her habit.
quote:Cloete, who annoys her coach by smoking up to a packet of cigarettes a day, had lost out on gold on countback in Sydney, coincidentally to another Russian called Yelena -- Yelena Yelesina.
.. even "sexy" als een travestietquote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:20 schreef Chriz2k het volgende:
Verbeter de wererld, leer het je baby ook aan! [14.gif]quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:50 schreef MarMar het volgende:
damn zeg
nogmaals:
Liever dattie later rookt, dan dattie een veroordelend eikeltje, danwel trutje, wordt zonder al teveel zelfkennisquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:36 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Verbeter de wererld, leer het je baby ook aan! [14.gif]
Wat heeft zelfkennis hier nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Liever dattie later rookt, dan dattie een veroordelend eikeltje, danwel trutje, wordt zonder al teveel zelfkennis
simpel: Hoe gezond leef je en hoe perfect ben je?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat heeft zelfkennis hier nou weer mee te maken?
Meteen na het sporten een peukie opsteken is trouwens extra ongezond.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
helaas ken ik er dan ook wel weer die na een bezoekje aan de sportschool een peuk gaan paffen![]()
lekker.... dan staan je longblaasjes nog lekker openquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Meteen na het sporten een peukie opsteken is trouwens extra ongezond.
ach jahquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Meteen na het sporten een peukie opsteken is trouwens extra ongezond.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
ach jah
Met de auto naar de sportschool gaan om vervolgens 20 minuten op een hometrainer te gaan fietsen om op te warmen heb ik ook nooit begrepen eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |