Dat is de datum van "een of andere beurs" ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:12 schreef __Saviour__ het volgende:
9 mei?
da's de release, of een of andere beurs ofzo?
Beurzen FTWquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat is de datum van "een of andere beurs" ja.
Zou ik niet erg vinden hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:26 schreef __Saviour__ het volgende:
ah zo. Ik dacht al, release zou anders wel al erg rap zijn.
ik heb er is een flash presentatie over gehouden en kreeg er (als enigste) een 10 voor!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:27 schreef RaymanNL het volgende:
E3
Ik ga vnadaag op school de hele klas een revolution aan smeren
In mijn Pro-Nintendo presentatie![]()
![]()
Als je een 10 had zal het wel de enigste presentatie geweest zijn ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:04 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik heb er is een flash presentatie over gehouden en kreeg er (als enigste) een 10 voor!![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je een 10 had zal het wel de enigste presentatie geweest zijn ja.
Ideetje voor de volgende generatie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zou cool zijn, maar niet erg waarschijnlijk.
weer?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:53 schreef Tware het volgende:
Miyamoto heeft weer een mooie uitspraak gedaan. Deze keer in de Business Week:
In the future, what do you think video games will be like?
It's convenient to make games that are played on TVs. But I always wanted to have a custom-sized screen that wasn't the typical four-cornered cathode-ray-tube TV. I've always thought that games would eventually break free of the confines of a TV screen to fill an entire room. But I would rather not say anything more about that.
Wie weet iets voor de revo of opvolger ervan
Dat zegt de meneer al sinds de komst van de nesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:53 schreef Tware het volgende:
Jaja... zulke dromen hebben en dan niet eens HDTV ondersteunen met de Rev!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:53 schreef Tware het volgende:
It's convenient to make games that are played on TVs. But I always wanted to have a custom-sized screen that wasn't the typical four-cornered cathode-ray-tube TV. I've always thought that games would eventually break free of the confines of a TV screen to fill an entire room. But I would rather not say anything more about that.
Als er een beamer in de controller zou zitten zou dat ook absoluut niet nodig zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Jaja... zulke dromen hebben en dan niet eens HDTV ondersteunen met de Rev!
...dan zou dat de bewegingsvrijheid van de controller enórm beperken!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:56 schreef disjfa het volgende:
Als er een beamer in de controller zou zitten...
Heb je die presentatie nog ergens? ik wil m wel eens zien.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:04 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik heb er is een flash presentatie over gehouden en kreeg er (als enigste) een 10 voor!![]()
quote:THQ heeft vandaag bekend gemaakt aan de eerste titels voor de Nintendo Revolution te werken. Het bedrijf onthulde dat één van hun eerste games voor de nieuwe spelcomputer een versie van Disney en Pixar’s nieuwe animatiefilm Cars zal zijn en tijdens de lanceringperiode zal verschijnen.
quote:Natsume heeft bevestigd zeer geïnteresseerd te zijn in de Nintendo Revoltuion en is al bezig met de ontwikkeling van een game voor de nieuwe spelcomputer. Natsume staat erom bekend een goede relatie te hebben met Nintendo en is vooral befaamd dankzij de Harvest Moon reeks.
Wat voor soort game Natsume aan het maken is voor de Revolution is nog niet bekend. Een woordvoerder van het Japanse bedrijf wist wel te bevestigen dat de titel achter gesloten deuren op de Electronic Entertainment Expo (E3) 2006 aankomende mei in Los Angeles aanwezig zal zijn.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Heb je die presentatie nog ergens? ik wil m wel eens zien.
Nintendo ON babyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:53 schreef Tware het volgende:
Met 3 dimensionale controlls kun je het eigenlijk zo realistisch maken als je zelf wilt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Ben benieuwd hoe realistisch ze het willen maken.
Dat ligt gewoon aan de Duitsers.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:39 schreef peristilius het volgende:
Zouden ze het bloed hier ook groen maken?
groen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:39 schreef peristilius het volgende:
Zouden ze het bloed hier ook groen maken?
Resident Evil kreeg toch groen bloed ofzo?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
groen?
ik heb (de demo van) trauma center op de ds gespeeld, maar dat was gewoon rood hoor
Mortal Kombat anyone?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:45 schreef __Saviour__ het volgende:
andere games worden idd nogal eens gecensureerd. Vooral duitslandNintendo is daar goed in.
Das wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ouwe koe hequote:
Oke, oke true maar wel een van de meest treffende voor het beleid van Nintendo.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ouwe koe heHeb je RE4 al eens gezien?
Klopt ook wel, maar Nintendo is niet de enige. In heel veel games wordt tijdens het lokaliseren van alles aangepast. Al snap ik niet waarom dat tegenwoordig nog moet als er games als GTA te koop zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:43 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Oke, oke true maar wel een van de meest treffende voor het beleid van Nintendo.
Er zijn ook recentere voorbeelden. Zoals de conversie van Skies of Arcadia waar ze sigaren vervangen hebben voor wortels.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:43 schreef piet_pelle het volgende:
Zoals de conversie van Skies of Arcadia waar ze sigaren vervangen hebben voor wortels.
Kijk dat is weer goed voor je ogen....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:43 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Oke, oke true maar wel een van de meest treffende voor het beleid van Nintendo.
Er zijn ook recentere voorbeelden. Zoals de conversie van Skies of Arcadia waar ze sigaren vervangen hebben voor wortels.
http://revolution.advancedmn.com/article.php?artid=6442quote:Square Enix president, Youichi Wada, tells gamers what to expect from the next generation Final Fantasy game.
Youichi Wada has recently released a few more details regarding the Revolution iteration of Final Fantasy: Crystal Chronicles. Wada says that we can look forward to "online capabilities, magnificent graphics, and an intense use of the revolutionary control of the platform."
This game has apparently been in development for quite a long time, so we can also probably expect a little deeper and more cohesive story-line than was featured in the GameCube version. Final Fantasy: Crystal Chronicles Revolution will be in US stores by the end of the year.
AMN will keep you updated on any other news involving Square Enix.
Dan is het voor mij een slecht spel. Daar komt nog bij dat het verhaal me eigelijk ook niet kon boeien.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het was geen slecht spel, de verzorging was perfect Final Fantasy. De gameplay suckte alleen een beetje en het was eentonig (vooral omdat je elke keer dezelfde levels moet halen). Ze kunnen van FFCC echt wel een mooie serie maken als ze de tekortkomingen verbeteren
Ja oke de sfeer heb ik ook niks op aan te merken, die is prima. De muziek vond ik zelfs geweldig. Maar het idee van zon blobje (die veelste vaak moe werd) dat achter je aan loopt met zon verkapte lamp vond ik echt heel matig. Dat blobje vertraagt je echt enorm. Het enige plezier wat ik aan dat blobje heb beleefd is het bekladden van het beest.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt een punt hoor, gameplay is het belangrijkste (anders had ik FFCC ook wel uitgespeeld) maar ik bedoel vooral te zeggen dat het best een goed idee was dat een perfecte sfeer kende.
BLOBJE !?!?!?!quote:Op zondag 5 maart 2006 13:10 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja oke de sfeer heb ik ook niks op aan te merken, die is prima. De muziek vond ik zelfs geweldig. Maar het idee van zon blobje (die veelste vaak moe werd) dat achter je aan loopt met zon verkapte lamp vond ik echt heel matig. Dat blobje vertraagt je echt enorm.
Dat weet ik niet eens meer. Moet je nagaan.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BLOBJE !?!?!?!![]()
Het was een Moogle!
...quote:Op zondag 5 maart 2006 13:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eens meer. Moet je nagaan.
Vind ik niet. Maar het is wel leuk om ze te bekladden.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
...
Moogles zijn de tofste gamecharacters OOIT!
Je kent ze verder niet he...quote:Op zondag 5 maart 2006 13:13 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Vind ik niet. Maar het is wel leuk om ze te bekladden.
[afbeelding]
Ze komen in de hele FF serie zo'n beetje voor, vooral in deel 9 spelen ze een grote rol.quote:
Dat klopt dan precies. Ik ken zo'n beetje de hele FF serie niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze komen in de hele FF serie zo'n beetje voor, vooral in deel 9 spelen ze een grote rol.
Confirmed dus.quote:Future Publishing's Nintendo Official Magazine UK today took the unusual step of admitting it made a blunder in its launch issue by releasing a statement on its official site correcting its assertion that the stand for the upcoming Revolution was the machine's power supply.
“...we'll put our hands on our hearts and admit that last month we got a bit over-excited and printed some information that wasn't actually true”, an unnamed writer at the magazine stated.
“Those of you who read last month's 12-page ‘New Ways To Play’ feature may have picked up on the fact that we claimed the Revolution's stand doubled as a power supply for the next-generation unit. This was actually wishful thinking on our part and we apologise profusely for misleading you. After all, you come to us looking for the truth, the whole truth and nothing but the truth. The fact of the matter is that Nintendo has not released any information on the Revolution's power supply or confirmed any other uses for the base stand.”
As to how anyone could wish for the Revolution to require it's slanted stand to double up as a power supply is anyone's guess, as such a concept would force the machine to be upright and leaning a bit, a nightmare for all of us unable to leave our houses as we battle with crippling OCD (obsessive compulsive disorder).
The wording of the NOM statement does seem to contradict that of Nintendo's explanation of the incident, with the firm putting the page down to a 'production error' rather than a wilful lie.
The mag continued, “We would like to apologise to anyone who feels misled by this untruth. We would also like to apologise to Nintendo.”
Of course, the even bigger lie, “World's first hands-on session with the Revolution controller!” printed in clear bold lettering on the front cover was not addressed...
Moogles zijn helemaal niet tof manquote:
Bek! Kupo.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Moogles zijn helemaal niet tof man
kutbeesten![]()
GUYBRUSH FTW!
Dus ze zeggen hier eigenlijk, we lulden maar wat, omdat er niets bekend is. Komt me bekend voor.quote:
Zo gaat het in dit topic ook.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:01 schreef peristilius het volgende:
Dus ze zeggen hier eigenlijk, we lulden maar wat, omdat er niets bekend is. Komt me bekend voor.
Of Star Wars games. Lekker met je lightsaber enzo.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:15 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Over Flippendo gesproken, Harry Potter games lijken me wel relaxed met zo'n afstnadsbediening. Lekker toveren met je stokje.
Dan gaan ze voor een Xbox, Playstation of GameCube.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Eigenlijk is de revo wat dat betreft wel kut. Denk eens aan die arme gehandicapte kindjes die niet kunnen buiten spelen, en enkel hun console hebben ter vermaak. Die gaan echt niet zulke bewegingen kunnen doen
Idd, een super idee voor een commercial.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:13 schreef Xrenity het volgende:
Lijkt me puik idee voor een commercial.
Dude loopt over straat en steeds veranderd z'n controller in iets.
*pop* lightsaber, hakt wat mannetjes in elkaar
*pop* tennisracket, slamt een bal
*pop* een gun, schiet wat space pirates neer
enz.
Als ik mag kiezen tussen Star wars en Harry Potter dan weet ik het wel.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:10 schreef magnifor het volgende:
[..]
Of Star Wars games. Lekker met je lightsaber enzo.
Kindjes met een arm zouden juist blij zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Eigenlijk is de revo wat dat betreft wel kut. Denk eens aan die arme gehandicapte kindjes die niet kunnen buiten spelen, en enkel hun console hebben ter vermaak. Die gaan echt niet zulke bewegingen kunnen doen
Ik zou zeggen, solliciteer bij de marketing afdeling van Nintendo!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:13 schreef Xrenity het volgende:
*pop* lightsabre, hakt wat mannetjes in elkaar
enz.
"Hallo, ik kom Reggie vervangen."quote:Op zondag 5 maart 2006 19:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, solliciteer bij de marketing afdeling van Nintendo!![]()
relaxt id, ik ga het misschien wel verfilmen!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:13 schreef Xrenity het volgende:
*pop* lightsabre, hakt wat mannetjes in elkaar
enz.
like duhquote:Op zondag 5 maart 2006 23:18 schreef MMaRsu het volgende:
E3 2006 gaat zo :
We present to you the Nintendo Revolution
filmpje
We are gonna launch this fall in Japan and usa, and march for Europe!
Iedereen hyped
Nou ja, uniek zijn ze niet, want bv Apple lukt het vaak ook, en ook bijvoorbeeld Rockstar weet veel stil te houden (over nieuwe games dan, geen hot coffee mods), maar het blijft indrukwekkend,quote:Op zondag 5 maart 2006 17:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zo gaat het in dit topic ook.Toch eigelijk best knap dat NIntendo alles zo goed weet achter te houden. Ik bedoel tegenwoordig staat elke scheet op internet.
Reggie is inderdaad de enige marketeer bij Nintendo. Als ze straks iemand anders met een marketing-diploma aannemen kan Reggie zijn biezen pakken.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
"Hallo, ik kom Reggie vervangen."
"17 jaar ja."
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:12 schreef pkwarts het volgende:
Peristilius en ik hadden vanochtend een briljant idee voor de revolution:
[afbeelding]
[afbeelding]
Update:quote:Op zondag 5 maart 2006 10:47 schreef Xrenity het volgende:
Kan de TT worden aangepast naar "Ping Pong ftw!" ?
anywaysss
[..]
http://revolution.advancedmn.com/article.php?artid=6442
Ze zeggen wel nog dat Square-Enix de online mogelijkheden van de Revolution graag wil ondersteunen, maar het is dus niet zeker of FF:CC ook online gaat.quote:Square-Enix has dismissed reports that Final Fantasy: Crystal Chronicles Revolution will be released by 2007, telling Eurogamer that they are "incorrect."
The rumours began to emerge after an article appeared on N-Planet.com which claimed the game would hit US shelves by 2007. Squenix president Yoichi Wada was quoted as saying that the game will feature "online capabilities, magnificent graphics and an intense use of the revolutionary control of the platform."
But a spokesperson for Square-Enix told us: "The online reports are incorrect. No new information has been disclosed since the official announcement last May.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Nibris heeft naast Raid Over The River nog een game voor de Nintendo Revolution in ontwikkeling. Het gaat hier om de gothic horror game Sadness. Nibris verwacht eind april met artwork naar buiten te kunnen komen en rond de E3 met de eerste screens. Tot die tijd kunnen wij enkel speculeren over de gameplay van deze game.
quote:
quote:Crossbeam ook voor revolutionaire horror
Crossbeam heeft bekend gemaakt te werken aan een action adventure horror game genaamd Darkness. Deze game is in ontwikkeling voor de Nintendo Revolution.
De game zal twee speelbare karakters bevatten met elk meerdere vecht technieken. De speelwereld zal bestaan uit 32 omgeving met elk een groot oppervlak bestaand uit grote steden, woestijnen en tempels in de bergen.
In een post-apocalyptische wereld is de wereld overgenomen door vampiers. De mensheid heeft één keer geprobeerd terug te vechten. We verloren genadeloos. Nu leven wij ondergronds in de riolen en is er niemand meer over die de wil heeft om te vechten. Op één man na... Jouw innerlijke kracht en doorzettingsvermogen is de enige hoop voor de mensheid.
Daarom koop ik Consoles dan ook bijna nooit bij de launch...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:44 schreef BMH het volgende:
Het gros van de launcgames stinken zowiezo toch altijd.
Je krijgt meer dan genoeg, momentquote:Op maandag 6 maart 2006 22:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey, wat moet dit voorstellen?
Waar is onze credit.
Ik zoek atm contact met jequote:Hey, Robert Ashley from EGM here. The Bob Ross Revolution game is wicked funny. Did you create it? If so, can we use it for our "Design-o-rama" section? Thanks.
Wat coolquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:46 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je krijgt meer dan genoeg, moment
EGM wil hem namelijk plaatsen:D:D:D
[..]
Ik zoek atm contact met je
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:46 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je krijgt meer dan genoeg, moment
EGM wil hem namelijk plaatsen:D:D:D
[..]
Ik zoek atm contact met je
Even voor de duidelijkheid:quote:
Hopelijk was ik snel genoegquote:Hey Xrenity. I do the letters section for EGM, and there's a little mini-section in it called Design-O-Rama, where we publish gamer created photoshop games. I dig the Bob Ross game, and I'm wondering if you'd mind if we published it (you get credit, and you can write the description, if you'd like). We're at the end of our deadline, so I need to hear back soon. Thanks,
Robert Ashley.
Hele artikelquote:Update Regarding "Sadness", NIBRIS Publisher
Concerning the studio's newly announced title Sadness (working title), Orlowski firmly stated that the "project is confidential."
All I can say now is that it is going to be a gothic horror which will scare not with the amount of blood but sheer atmosphere. Imagine a game in which you do not use guns or knives but you will have to protect yourself with the objects you find exploring the ground – a stone, a stick, etc. Some examples of using the controller – you swing a torch with it to scare the rats off, you slit the throat (controller as a piece of glass or a knife); if you want to climb the wall you will have to hook a rope over the piece of a wall sticking out (controller serving as a lasso). And this is only the beginning. The game will be for single player and single player only. For an adult player with strong nerves. Let me mention that the scenario will have associations with narcolepsy, nyctophobia and paranoid schizophrenia.
idee isquote:
En ik ben het helemaal met hem eens!quote:As a final word, Orlowski noted, "We do not make games for money but for sheer pleasure. We create games which we would like to play but they are missing on the market. Our games are only for Nintendo – only DS and Revolution are the consoles which can realize our visions."
"We agree with Nintendo – that the market needs new ideas, not just larger amount of polygons. Of course it doesn’t mean that we will no pay attention to the graphics – definitely not! However we want the games to provide entertainment in the first place," he said. "Our aim is to make the player feel emotions and feelings We desire real smile, sadness, fear and tears. We believe we are able to achieve this."
Ik vraag me al bijna meteen af hoe de besturing van zo'n spel gaat worden. Elk object zou je vrij moeten kunnen gebruiken, dus dan lijkt het me lastig met zo'n addon ding van de controller, maar met rondlopen/kijken is het juist wel weer handig om 1 van de addons te gebruikenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:57 schreef peristilius het volgende:
Het idee klinkt erg leuk, maar ja, dat is eigenlijk altijd zo. Hopen dat ze niet tegen al teveel problemen aanlopen bij de uitvoering ervan.
Als je de standaard controller gebruikt om voorwerpen te gebruiken en de add-on voor rondlopen/kijken moet dat volgens mij wel te doen zijn. De add-on is ook handig als je per ongeluk je controller weggooit als je over een muurtje wilt klimmen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vraag me al bijna meteen af hoe de besturing van zo'n spel gaat worden. Elk object zou je vrij moeten kunnen gebruiken, dus dan lijkt het me lastig met zo'n addon ding van de controller, maar met rondlopen/kijken is het juist wel weer handig om 1 van de addons te gebruiken
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
De add-on is ook handig als je per ongeluk je controller weggooit als je over een muurtje wilt klimmen.
quote:I can't believe you guys found out about our AAA launch title for Revolution!!! In the UK it's going to be localised to Rolf Harris to maximise impact and awareness. Can you tell what it is yet?
OMG dat meeen je nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:40 schreef Xrenity het volgende:
Nin UK werknemer Gaybrush Threepio over Bob Ross mock-up
[..]
Is dat serieus?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:40 schreef Xrenity het volgende:
Nin UK werknemer Gaybrush Threepio over Bob Ross mock-up
quote:More...
I can't believe that E3 2006 is only a couple of months away. The real debut of Nintendo's next console and it's almost here. I call it the real debut because up until now we've only seen the hardware and heard countless promises about its potential. That is, when Nintendo isn't diving head first into marketing speak. Blue ocean. Red waters. All-access gaming. This is a company whose executives need some real games to talk about just so that they can stop repeating themselves.
Luckily, that time is almost here and it's exciting. I find myself very optimistic about the big show and this is partly true because already I'm seeing active support from various third party publishers. Unexpectedly varied support. Sure, there are the kid games. THQ and Midway have them and, frankly, I expected more. But to my surprise, some third parties have really stepped up. Ubisoft's mysterious first-person shooter. Activision with a rumored version of Call of Duty that takes full advantage of the Revmote. Midway with a few "grown up" efforts of its own. And smaller studios like Atlus with Trauma Center. This is to say nothing of SEGA's sweet stuff or Capcom's sweet stuff. There's potential here. Lots.
By this time next month, I will have seen and/or played a handful of very promising Revolution games and will in turn have a much better understanding of the software on the horizon. Perhaps I'll have a vastly different opinion or more likely my current enthusiasm will be validated. Regardless, I always love these periods. You don't entirely know what to expect, but you're jazzed about the possibilities.
E3 brings about the end of an era for IGNcube and IGN Revolution. For a couple years now we've been writing about a console that doesn't really exist. We don't have a previews section on IGN Revolution because there are no detailed/shown games. Oh, we know of a couple dozen titles in development, but we don't know anything about them. Not really, anyway -- except the obvious. I mean, I can tell you that Final Fantasy Crystal Chronicles is on the way and that it'll look good and support the Nintendo Wi-Fi Connection, but beyond that we enter into the realm of speculation.
E3 changes that. There will be games. They will be playable. And hence, the transition from GameCube to Revolution will be complete. I love my GameCube and I'm looking forward to Zelda. But even so, I'm anticipating the jump.
I've been disappointed by Nintendo in the past. I believe it was E3 2004 that Shigeru Miyamoto touted a GCN demo of Pac-Man as the highlight of the Big N's media briefing. Few in attendance would disagree that Nintendo's show that year was under-whelming, to put it mildly. But I don't expect to be disappointed this year.
I think the only people who might find themselves let down are those who still haven't grasped what Nintendo is going for with Revolution. I read the boards and even now there are posters who still believe Revolution might be able to compete with Xbox 360 or PlayStation 3 from a graphic horsepower standpoint. They tell themselves that it has to because Nintendo, IBM and ATI have spent the last five years developing tech.
Revolution will be adequately powerful, but people still holding out for the miracle are setting themselves up for a smack in the face. Power is not the focus here. Revolution as a console is merely a vehicle for the new controller. Think of it this way and you're going to be happy. I'm going to be writing an editorial very soon that talks about this point.
At the same time, I don't want to undersell the system's graphical ability. Games like Resident Evil 4 and Black came about on consoles five years old. Revolution is certainly more capable and therefore the potential for some gorgeous software is there. I'm quite certain that Retro's Metroid Prime 3 will be a stunner -- and it's going to play like no console game before it.
Can't wait.
hier dus : http://video.google.com/videoplay?docid=-3523670659115894947&q=nintendo+revolutionquote:Concept artist Andrew Jones hintte in Gamez for Members Only al naar de productie van het derde deel in de Metroid Prime reeks, die stevig op gang zou zijn. Nu duiken er weer videobeelden op die tot nog toe weinig mensen hebben gezien.
Deze beelden zouden achter gesloten deuren zijn vertoond op de E3 2005, om Reggie Fils-Aime’s verhaal tegen ontwikkelaars over de graphics en de specs van de Nintendo Revolution te illustreren
quote:Van dat nieuwsbericht op gamez
Ook het logo van de next gen console van Nintendo is in het filmpje te zien.
http://www.nintendo-europ(...)rDSfZqO7tENFoEJTzEILquote:He’s the mastermind behind Mario, The Legend of Zelda and countless other unforgettable Nintendo creations. Now legendary video game designer Shigeru Miyamoto is taking part in a very special Q&A session - and you’re invited to take part!
Mr. Miyamoto will be giving fans the chance to ask him the questions they really want to ask. Maybe you have a query about Nintendo’s most recent handheld system, the Nintendo DS, or perhaps you want to know more about DS games like Nintendogs or Animal Crossing: Wild World.
On Friday March 17 at 7pm GMT (8pm CET) Mr. Miyamoto will participate in a video based web-chat located at www.webchats.tv . Visit the site now in order to submit your questions, then return to www.webchats.tv on Friday March 17 to watch Mr Miyamoto answer as many of these questions as he can.
With exciting prospects like the long-awaited New Super Mario Bros. just around the corner, plus new experiences like Dr Kawashima’s Brain Training: How Old Is Your Brain?, there’s plenty to talk about - so don’t miss out! Think of a great question and submit it today! You never know, maybe Mr. Miyamoto will be answering it next Friday…
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:47 schreef Xrenity het volgende:
Was een release list van UBI gelekt, met onder andere Brothers in Arms 3 voor Revolution (en Nintendo DS)
Lijst is gepost op een grote games site, en toen heeft UBI gevraagd met spoed die lijst eraf te halen
UBI
Uit 360 topicquote:Tom Clancy's Firehawk (PS3, Xbox 360, PC) - Maart 2007
Rainbow Six: Vegas (PS3, Xbox 360, NRev, PC, PSP) - November 2006
Ghost Recon 4 (PS3, Xbox 360, PC, Xbox, PS2) - Maart 2007
Assassin (PS3, Xbox 360, NRev, PC, PSP) - Maart 2007
Lumines 2 (PS2, PSP)
Game 5 (PS3, Xbox 360, PC) - Voorjaar 2007
Alive (PS3, Xbox 360, PC) - Voorjaar 2007
Naruto (Xbox 360)
Rayman 4 (PS3, Xbox 360, NRev, PC, PS2, handhelds) - November 2006
Dark Messiah of Might & Magics (PC, PS3, Xbox 360)
Brothers in Arms 3 (PS3, Xbox 360, PC, NRev, DS) - Februari 2007
Ninja Turtles (PS3, Xbox 360, NRev, PC, handhelds) - Voorjaar 2007
Highway Battles (Xbox 360)
Enchant Arm (Xbox 360) - Juli 2006
Blazing Angels 1.5 (PS3, Xbox 360, Xbox) - November 2006
Ghost Recon: Advanced Warfighter (PS3) - November 2006
Ghost Recon: Advanced Warfighter - Mission Pack (PS3, Xbox 360, PC, PSP)
Resident Evil 4 (PC) - Mei 2006
Devil May Cry 3 (PC) - April 2006
quote:March 9, 2006 - Nintendo's vice president of sales and marketing, Reggie Fils-Aime, recently revealed that more than 1,000 Revolution controller development kits have been sent out to various software houses in order to familiarize studios with the workings of the device. IGN Revolution had the chance to go hands-on with one of these "kits," and we have new details on its basic setup, including how it looks and feels.
Readers should note that the Revolution controller-specific development kits sent out to some third parties, as described by Fils-Aime, offer little insight into the horsepower of the new generation console. These kits are very preliminary, intended only to demonstrate to potential developers how the controller may function. Most major third parties have since received updated revisions of the Revolution hardware more reflective of final systems.
One thing is crystal clear from the controller-based development kits, though: Revolution will definitely operate as an extension of the GameCube hardware. These preliminary kits include only a wired Revolution controller, a wired nunchuck attachment and a wired motion bar, which some studios have labeled the "wand." So the obvious question is, how can developers possibly hope to test any of this gear out? The answer is simple: the controller and its attachments plug into existing GameCube development hardware.
The wired Revolution controller is inserted into a control socket on the GameCube hardware. The nunchuck unit connects to the freehand-style controller via a makeshift Ethernet cable. And the so-called wand plugs into a Memory Pak slot on the GCN development hardware. A software solution undoubtedly resolves any initial compatibility issues. Studios have been told by Nintendo to experiment from there.
The freehand-style controller is small -- miniscule compared to a GCN controller.
The freehand-style remote included in the preliminary kit is neither as well produced nor as finalized as the slick hardware Nintendo has showcased in official photos. It's not wireless, for starters. But even from a visual standpoint, it's different, sporting a grayish color and a flimsy, plastic-like design. It's much lighter in the hands than we had anticipated, which makes sense given that it doesn't use batteries. The unit is powered through its wired connection to the GCN development hardware. The final, wireless controller will need batteries, which should give it some weight.
One attribute about the controller that may be difficult to ascertain from photos is its size. For as many times as we've seen it in various videos and pictures, we're surprised at how tiny the device feels in the hands. The freehand unit is much smaller than the remote that ships with the premium package of Xbox 360, by comparison. Despite how small it is, it's very natural to hold. The peripheral offers extremely intuitive access to the A button, D-Pad and underbelly B-trigger, all of which are properly labeled. Interestingly, the A and B buttons located beneath the mysterious home key are labeled twice: A and B in capital letters and again in lowercase letters. We're not sure why. The buttons themselves are clicky, not unlike those found on a Game Boy Advance SP.
Artist rendering: The motion sensory bar looks like a black baton on a stand.
The nunchuck unit is snugly held in the opposite hand and the Ethernet wire connecting it to the Revmote is obviously far from final. The two shoulder buttons on the development nunchuck unit are not labeled.
Finally, there's the motion sensory bar, which is a thin black device in the shape of a baton that sits on a tiny stand near or on a television. Nintendo has stated that this bar is a prototype and therefore the unit that ships with the basic developer kit shouldn't be considered final in any way. It is about a foot long and relatively unobtrusive, except for a wire that extends from one side and plugs into the GCN dev kit's Memory Pak slot.
We were disappointingly unable to test any software with the development controller.
Most software houses working with this kit have only a vague idea about what to expect from Revolution where horsepower is concerned. Studio sources regularly reiterate previously reported projections that the hardware will be roughly twice as powerful as GameCube. Development insiders we've spoken to seem unconcerned with power and instead focused on the gameplay possibilities that the new controller may help realize.
IGN Revolution will have more as it breaks.
Mooi, maar ze lopen toch weer een beetje achter met de support... En waar zijn de Rev exclusieve spellen??quote:
Die staan iig niet op die lijst.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mooi, maar ze lopen toch weer een beetje achter met de support... En waar zijn de Rev exclusieve spellen??
Euhm het is een nieuws bericht van ign van vandaag. Ik neem niet aan dat ze het verhaaltje al 2 maanden hadden liggenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:30 schreef Kill_em_all het volgende:
@ kepler: Volgens mij is dat nieuw oud nieuws. Er was eerst ook een bericht dat er al devkits nieuwer dan die uit dat verhaaltje waren verzonden.
Met Nintendo? Ja heel geloofwaardig.quote:
Waarschijnlijk om hele 'mooie' DS spellen aan te kondigen, want Nintendo kennende zou dat gerucht dat ze geen Revo spellen laten zien best wel eens waar kunnen zijn. Ze hebben sowieso niets om te laten zien waarschijnlijk.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:25 schreef Tware het volgende:
ach, ze hebben niet voor niets het kodak theatre afgehuurd![]()
Ze hebben nog maar 100x aangekondigt dat spellen gaan laten zien, maar jij neemt dat met een korrel zout?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om hele 'mooie' DS spellen aan te kondigen, want Nintendo kennende zou dat gerucht dat ze geen Revo spellen laten zien best wel eens waar kunnen zijn. Ze hebben sowieso niets om te laten zien waarschijnlijk.
Ja. Maar misschien heb je een recente bron, die ik over het hoofd heb gezien en betrouwbaar is?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Ze hebben nog maar 100x aangekondigt dat spellen gaan laten zien, maar jij neemt dat met een korrel zout?
van de film "Dragonheart"quote:
haha.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om hele 'mooie' DS spellen aan te kondigen, want Nintendo kennende zou dat gerucht dat ze geen Revo spellen laten zien best wel eens waar kunnen zijn. Ze hebben sowieso niets om te laten zien waarschijnlijk.
dankje, is het inderdaad wel hele zoetsappige muziekquote:Op maandag 13 maart 2006 10:26 schreef Soloman het volgende:
[..]
van de film "Dragonheart"
music by: Randy Edelman.
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is sowieso al bevestigdquote:Op maandag 13 maart 2006 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
Ga er ook vanuit dat de console in wat voor vorm dan ook speelbaar zal zijn?
Dat het bij deze duidelijk moge zijn!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:20 schreef Morthill het volgende:
Idd, de Revo zal speelbaar zijn op de E3, dat is één ding wat zeker is.
http://www.bashers.nl/200(...)_2_al_in_de_maak.phpquote:Beyond Good & Evil 2 al in de maak?
20.54 uur -
Als er één game bestaat die zo overhyped is dat ik bijna stond te juichen toen ze aankondigden dat er geen deel 2 kwam, dan was het Beyond Good & Evil wel. Sorry, maar deze Zelda-lite kon me geen moment bekoren. Een heleboel mensen liepen er desondanks mee weg om een of andere obscure reden (net zoals er echte fans van Rayman schijnen te zijn, bizar).
Welnu, er is misschien goed nieuws voor jullie Ancel-freaks: de beste man schijnt al een paar maanden te werken aan een opvolger voor de nieuwe set spelcomputers.
Als we jeuxpo.com mogen geloven, tenminste. Tijdens zijn riddering vandaag schijnt Michel Ancel namelijk zijn bommetje te hebben gedropt (nu begint het echt flauw te worden) dat hij al een tijdje bezig is met de preproductie van Beyond Good & Evil 2. Hoewel de game voor de next-gen systemen is bedoeld, wordt alleen de Nintendo Revolution bij naam genoemd.
Je zal deze keer tussen verschillende planeten heen en weer kunnen reizen al hoef je niet te verwachten voor 2007 deze ruimtereizen te kunnen maken.
Nou, veel plezier jullie. Laat het me weten als er echt iets veranderd is in die game, OK?
Met dank aan Thomas Haenen voor de tip.
De mooiste sinds de E3 waar de PS2, Xbox en NGC in hun volle glorie getoond werden denk ik zo.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat het bij deze duidelijk moge zijn!Dit wordt één van de mooiste E3's in jaren!
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is dat met dat BashersEen paar nepkenners (ik poep op Niels zn hoofd
) die denken dat ze er verstand van hebben...
It's all in the name: Bashersquote:Op maandag 13 maart 2006 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is dat met dat BashersEen paar nepkenners (ik poep op Niels 't Hooft
) die denken dat ze er verstand van hebben...
quote:I don't know much about what Mr. Iwata is talking about at GDC - but I do know of one announcement which will make Nintendo fans and gamers very happy!!
Jurjen is de dope shizzle manquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:20 schreef MMaRsu het volgende:
Niels 't Hoofd vind ik een mongool, maar Jurjen ook
http://www.nintendo-europe.com/NOE/en/GB/home/index.doquote:OK, time to switch to Miyamoto’s other famous creation: Zelda. What’s the latest on Twilight Princess?
“I would say that we are progressing well with completing it,” says Miyamoto. “And one of the most important features is that, because Revolution can run GameCube software, when you play Twilight Princess on Revolution you can take advantage of the Revolution controller.”
en meer:quote:Yep - this is all true - we weren't expecting Mr. Miyamoto to be quite so open in his interview answers during his visit - but it's great he's announcing these things, especially the Zelda/Revolution control - apparently you can use the wand as the string on the bow, pulling it back as you're riding epona with the analogue stick. Sounds good!!
quote:OK, time to switch to Miyamoto’s other famous creation: Zelda. What’s the latest on Twilight Princess?
“I would say that we are progressing well with completing it,” says Miyamoto. “And one of the most important features is that, because Revolution can run GameCube software, when you play Twilight Princess on Revolution you can take advantage of the Revolution controller.”
We press further but Miyamoto is remaining tight-lipped on specifics. So, speaking of Revolution, what kind of cool software has he seen so far?
“You know, the DS is a very good example when we talk about Revolution software. Nobody would have expected brain training software or puppy communicating software when we were originally talking about the concept of the Nintendo DS. People would never have imagined that line-up of software could ever be as successful in the marketplace as it is now.
“In the case of Revolution, there is going to be a lot of software that are so-called 'sequels' to the existing type of games, however what is going to be the most attractive point about Revolution is the other applications. These kind of applications are going to make Revolution something really important for any ordinary household; more specifically catering for each type of family member in the house.”
So when can we expect to find out more about Revolution? For instance will everything be revealed at E3?
“Almost everything,” he laughs. “I don’t know about the pricing at the moment or anything like that but, yes, basically at E3.”
Ik wil gewoon games, geen rare dingen.quote:“You know, the DS is a very good example when we talk about Revolution software. Nobody would have expected brain training software or puppy communicating software when we were originally talking about the concept of the Nintendo DS. People would never have imagined that line-up of software could ever be as successful in the marketplace as it is now.
“In the case of Revolution, there is going to be a lot of software that are so-called 'sequels' to the existing type of games, however what is going to be the most attractive point about Revolution is the other applications. These kind of applications are going to make Revolution something really important for any ordinary household; more specifically catering for each type of family member in the house.”
Die komen er ook heus welquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik wil gewoon games, geen rare dingen.
Nou ja, bij de DS vind ik het wel heel erg opvallen hoeveel "non-games" er verschijnen, vooral van Nintendo zelf. Als dit op de Revolution ook zo is mag ik toch echt wel hopen op een hele goede third party support.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:27 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Die komen er ook heus wel
Of was dit een ironische opmerking
metroid en new mario komen er aan van nintendo zelf, zijn niet echt non-games....quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nou ja, bij de DS vind ik het wel heel erg opvallen hoeveel "non-games" er verschijnen, vooral van Nintendo zelf. Als dit op de Revolution ook zo is mag ik toch echt wel hopen op een hele goede third party support.
Ik zeg ook niet dat ze alleen maar non-games maken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:07 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
metroid en new mario komen er aan van nintendo zelf, zijn niet echt non-games....
En jawel, de eerste seksgame voor de revoquote:
Waar is die jongen eigenlijk?quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat gaat Ruzbeh als eerste met de revmote doen.
hij heeft toch zo'n cut-out?quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar is die jongen eigenlijk?
Dat wordt de revmote door de kamer heen gooien!quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:31 schreef Thomper het volgende:
De Revolution controller is een boomerang met Twilight Princess, dat post ik ook nog even hier want niemand reageert in het GC-topc![]()
Aldus een interview dat Niels 't Hooft had met Miyamoto, staat ergens op Bashers.nl wel als je maar even zoekt.
met die nunchaku extension eraan is het nog een geducht wapen ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:19 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Dat wordt de revmote door de kamer heen gooien!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:42 schreef H.Flick het volgende:
[afbeelding]
"En toen ving ik een snoek en die was zóóóóóó groot"
Jij kijkt graag naar mannenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:15 schreef Soloman het volgende:
Ik ben zelf ook niet echt knap, maar Miyamoto is, imo, zelfs voor japanse maatstaven een lelijke vent.
Ben blij dat ie veel achter de schermen werkt en goeie games maakt.
Onder de kostprijs verkopen is dus echt niet oneerlijke concurrentie. Dit wordt zoveel gedaan, ook buiten gameconsoles om. Voor veel nieuwe bedrijven zou het geeneens mogelijk zijn om ooit binnen te dringen in een markt zonder door onder de kostprijs te gaan verkopen. En dan is het pas oneerlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:22 schreef alex4allofyou het volgende:
Met succes bedoel ik niet de omverwerping van de PS3 kwa sales, maar een marktgroei van 10-20% tov de Cube. Die PS3 verkoopt zichzelf al puur op hardware (dmv oneerlijke concurrentie IMO) door onder de kostprijs te verkopen.
Dat zou handig zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:29 schreef Xrenity het volgende:
Revolution in juni?
Wordt dan wel eens tijd voor ingame materiaal enzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:29 schreef Xrenity het volgende:
Revolution in juni?
http://yahoo.businessweek(...)b20060315_601738.htm
Daar denkt er iemand van wel... Zou wel vroeg zijn
Tja, Matt schreeuwt iig 'BEELDEN VOOR E3' en 'GDCquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Wordt dan wel eens tijd voor ingame materiaal enzo
Beelden voor GDC, dat lijkt me stugquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:39 schreef disjfa het volgende:
VOOR gdc. Dat is dan dus overmorgen dat er beelden gaan komen. Dat lijkt me wel leuk.
Enige ingame beelden die me echt boeien zijn alleen de beelden op mijn tv
Dat is het wel, maar het wordt in de electronica-industrie vaak gedoogd doordat er maar weinig spelers op de markt zijn. Waarom denk je dat textiel uit China in Europa geweerd gaat worden?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:33 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Onder de kostprijs verkopen is dus echt niet oneerlijke concurrentie. Dit wordt zoveel gedaan, ook buiten gameconsoles om. Voor veel nieuwe bedrijven zou het geeneens mogelijk zijn om ooit binnen te dringen in een markt zonder door onder de kostprijs te gaan verkopen. En dan is het pas oneerlijk.
De Rev zal vaker verkopen dan de Cube denk ik. Maar niet vanwege de DS-sales. Nou ja... wellicht dat de DS een klein beetje invloed zal hebben op de Rev sales, vanwege de verwachte connectivity tussen de twee apparaten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:22 schreef alex4allofyou het volgende:
Denken jullie dat het succes van de DS (in met name Japan) een effect zal hebben op de sales van de REV?
Natuurlijk had Nintendo al een Gameboy dominantie voor de DS, maar IMO is de DS eigenlijk meer console dan portable in vergelijk met de GB. Zal die uitstraling zich over de REV 'omfermen'?
omdat het daar goedkoper gemaakt kan worden?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:46 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat is het wel, maar het wordt in de electronica-industrie vaak gedoogd doordat er maar weinig spelers op de markt zijn. Waarom denk je dat textiel uit China in Europa geweerd gaat worden?
Ik vind persoonlijk wel dat de DS (na vele jaren) eindelijk weer een offensief is van Nintendo. Dat is in ieder geval hoopvolquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
De Rev zal vaker verkopen dan de Cube denk ik. Maar niet vanwege de DS-sales. Nou ja... wellicht dat de DS een klein beetje invloed zal hebben op de Rev sales, vanwege de verwachte connectivity tussen de twee apparaten.
Alleen heeft de electronica-industrie te maken met snel dalende prijzen van componenten. Dus in plaats van de prijzen omhoog te moeten gooien na een tijdje kunnen ze de prijzen laag houden zodat ze uiteindelijk vanzelf wel bij die kostprijs komen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:46 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat is het wel, maar het wordt in de electronica-industrie vaak gedoogd doordat er maar weinig spelers op de markt zijn. Waarom denk je dat textiel uit China in Europa geweerd gaat worden?
Dat goedkoop in de markt zetten in de aanloopperiode valt onder een promotionele actie die tijdelijk is. Vaak is in de electronica-industrie juist sprake van een afvloeiprijs (eerst hoog, dan lager).
Ik hoop zeker op beelden en ik denk ook wel dat ze wat spectaculairs gaan laten zien. Ze moeten eigelijk wel na al die aankondigingen van Sony.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:41 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Beelden voor GDC, dat lijkt me stug
Iwata's keynote is overigens de 23ste
Ik ben niet zo onder de indruk van die aankondigen hoor, geen nieuwe beelden gezien of van nieuwe spellen gehoord.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:42 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik hoop zeker op beelden en ik denk ook wel dat ze wat spectaculairs gaan laten zien. Ze moeten eigelijk wel na al die aankondigingen van Sony.
Idd, enige ingame beelden van de PS3 vallen zwaar tegenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik ben niet zo onder de indruk van die aankondigen hoor, geen nieuwe beelden gezien of van nieuwe spellen gehoord.
quote:On online:
"...There are a lot of hurdles to be crossed to run an online game but we have fixed some of these, such as ease of connection and security. Now that the Nintendo wi-fi service has done so well we are ready to develop it further..."
On expanding the market:
"...When we advertise the DS we never call it an advanced version of the Game Boy Advance but rather a new entertainment gadget. Our mission right now is to find subjects that will appeal to general people and create a new market..."
On people getting bored of gaming:
"...Customers are more interested in variety and quality then straight quantity. Too many game creators listen to requests from existing gamers who simply want beefed-up versions of existing games..."
"...One of my aims is to let game creators know that they shouldn't feel constricted by budget. If you have a good idea, we have the money..."
On the latest PS3 announcements:
"...Any announcement about PS3 will affect Nintendo. But we don't see it as a competition between the two consoles, although the customers always do. It depends on what expectations people have of the PS3 and Revolution. Sony has taken a long time to create their machine but it is obvious that the direction we (Nintendo) are taking is different to the PS3..."
Dat het daar goedkoper is is wel duidelijk, deze maatregel werd gedaan omdat het oneerlijke concurrentie betrof met prijzen onder de kostprijs (dumping).quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:48 schreef kepler het volgende:
[..]
omdat het daar goedkoper gemaakt kan worden?
Maar dat doet niets af aan de oneerlijkheid van deze twee grote reuzen in electronica-/ computerland. Omdat ze zo groot zijn kunnen ze onder de kostprijs leveren.quote:Alleen heeft de electronica-industrie te maken met snel dalende prijzen van componenten. Dus in plaats van de prijzen omhoog te moeten gooien na een tijdje kunnen ze de prijzen laag houden zodat ze uiteindelijk vanzelf wel bij die kostprijs komen.
Het is gewoon een keuze die ze maken. Nintendo is ook groot genoeg om zich het verkopen van hardware onder de kostprijs te kunnen permitteren. Maar Nintendo kiest er nou eenmaal voor om de hardware zelf goedkoper te maken, zodat ze niet onder de kostprijs te hoeven te verkopen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:17 schreef alex4allofyou het volgende:
Maar dat doet niets af aan de oneerlijkheid van deze twee grote reuzen in electronica-/ computerland. Omdat ze zo groot zijn kunnen ze onder de kostprijs leveren.
Who cares hoe een vent eruit ziet? aziatische vrouwen zijn veel beterquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:15 schreef Soloman het volgende:
Ik ben zelf ook niet echt knap, maar Miyamoto is, imo, zelfs voor japanse maatstaven een lelijke vent.
Ben blij dat ie veel achter de schermen werkt en goeie games maakt.
rekkel wijfquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:05 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Who cares hoe een vent eruit ziet? aziatische vrouwen zijn veel beterWas net toevallig bij de Chinees, daar werkt een meisje, denk een jaar of 2 ouder dan mij, niet echt wat veel mensen knap noemen, maar ze had wel zo'n lief groot rond hoofd wat veel aziaten hebben
![]()
![]()
Je moet eens voor de grap DoA 3/Ultimate/4/X spelen. Doll faces, mss, maar wel dat Japanse schattige niveauquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:05 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Who cares hoe een vent eruit ziet? aziatische vrouwen zijn veel beterWas net toevallig bij de Chinees, daar werkt een meisje, denk een jaar of 2 ouder dan mij, niet echt wat veel mensen knap noemen, maar ze had wel zo'n lief groot rond hoofd wat veel aziaten hebben
![]()
![]()
Heuy, paas mij 's ff dat nummer van dat Chinese restaurant.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:05 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:De verjaardag van Pokémon (ze zijn alweer 10 jaar geworden!) is niet zomaar aan iedereen voorbij gegaan. De Famitsu heeft namelijk een interview weten te houden met de heer Tsunekazu Ishihara, de grote man achter de Pokémon franchise. Hij sprak over een eventuele Nintendo Revolution versie die waarschijnlijk in de toekomst wel eens zou kunnen verschijnen op de console. Als het daadwerkelijk zo zou zijn dat een game klaargestoomd wordt voor de next-gen apparatuur dan zullen er nog niet eerder verschenen features geïntegreerd worden. Deze zullen natuurlijk weer met de Revolution controller verband hebben. Ishihara heeft echter nog geen idee hoe dit alles gerealiseerd zal worden. Voorlopig is het dan ook nog even afwachten op verdere statusmeldingen rondom dit alles.
"We're considering many plans for the Revolution. However, there are still areas of the Revolution itself that have not been seen, so we'd like to coordinate with Nintendo's movements."
Maar die zijn niet van vlees en bloed.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je moet eens voor de grap DoA 3/Ultimate/4/X spelen. Doll faces, mss, maar wel dat Japanse schattige niveau![]()
Meen je dat nu echt, damn, das ff balenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:59 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Maar die zijn niet van vlees en bloed.
[compleet offtopic]quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Meen je dat nu echt, damn, das ff balen
Ik heb tijdens mijn studie economie trouwens altijd gelezen dat Predatory Pricing illegaal is. Ik vind het dus ook vreemd dat Sony en Microsoft structureel onder de kostprijs mogen blijven verkopen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het is gewoon een keuze die ze maken. Nintendo is ook groot genoeg om zich het verkopen van hardware onder de kostprijs te kunnen permitteren. Maar Nintendo kiest er nou eenmaal voor om de hardware zelf goedkoper te maken, zodat ze niet onder de kostprijs te hoeven te verkopen.
Concurrentie is concurrentie. Èchte eerlijkheid komt daar eigenlijk zelden bij kijken.
quote:Rev drops in June with 10 or so titles.
Zelda is done, but wont launch until later on (fall)
3 NEW Ip's from Ninty on launch ..one with a "big" name dev supporting.
A few more days and all will have some of this information.
This is from a very reliable source.
Ik vond het tijd om een vrolijkere weg in te slaan. Kleurtjes, vrolijke games, ik ben niet meer de pessimistische PC gamer die ik was. Ben een DS fan geworden, games als Phoenix Wright en Trauma Center zijn games die ik nu speel. Dus een game als Viva Piñata komt daar ook bijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[compleet offtopic]
sjezus man... is wel wennen dat jij geen Garfield meer als icon hebt...
[/compleet offtopic]
Precies, daar heb ik t ook gehoordquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:10 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn studie economie trouwens altijd gelezen dat Predatory Pricing illegaal is. Ik vind het dus ook vreemd dat Sony en Microsoft structureel onder de kostprijs mogen blijven verkopen.
Ze hebben ook nog een cashcow met de Gameboyquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:30 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
De BCG-matrix zal je ook wel bekend zijn, Nintendo zit met de DS in de STARS region (hoog relatief marktaandeel, hoge potentiele groei) en bij de homeconsolemarkt tussen de STARS & QUESTIONMARK region (laag relatief MA, hoge potentiele groei). Beide dus in markten waarin de groei nog steeds hoog is, dat is iets wat elk bedrijf zou willen hebben en Nintendo weet dit na 20 jaar nog steeds te bereiken.
Chapeau Nintendo![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:48 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog een cashcow met de Gameboy
Ik haalde ze door een dag voor het tentamen een all-nighter te makenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:54 schreef Oksel het volgende:
Ik zou dit ook allemaal moeten weten. Maar ik haal mijn tentamens zonder te leren.
Unfortunatly, no one can be told What the Matrix is....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:51 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja(geweldig hoe die matrix klopt als een bus)
Juni denk ik niet, althans, dan zullen ze niet meer een wereldwijde release kunnen doen. Maar ik verwacht wel dat ze vroeg gaan launchen, en dan een soort SNES idee krijgen, dat de console al op de markt is ver voordat er goede games zijn. Het is althans redelijk belangrijk dat ze nog voor de PS3 op de markt komen.quote:
Lijkt me inderdaad ook niet onwaarschijnlijk. Dan moeten ze hem wel voor 200 euro kunnen verkopen, en dat ie ongeveer 2.5 keer zo goed is als de Gamecube zou ook best kunnen.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens Edge wordt de Hollywood ongeveer even sterk als deze
http://www.ati.com/developer/demos/rx800.html
Ben ik tevreden mee.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ookquote:
Hoeft niet per se. Als je hem niet goed gebruikt niet.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:32 schreef speknek het volgende:
Maar met een grote piemel kun je wel meer.
Dan kan je er nog steeds meer mee.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Als je hem niet goed gebruikt niet.
Grappig, dat is dezelfde die ik in mn PC heb zitten en die werkt prima alleen bij heel hoge resoluties kan ie wat moeilijkheden krijgen (dus dat zit wel goed op de REV).quote:Op zondag 19 maart 2006 17:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar als ie weer te groot is kun je er niks meer meequote:Op zondag 19 maart 2006 20:32 schreef speknek het volgende:
Maar met een grote piemel kun je wel meer.
Geen idee eerlijk gezegdquote:Op maandag 20 maart 2006 11:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk consoles vaker speelbaar tijdens developer bijeenkomsten zoals GDC?
Een lounge vol met DS'en?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen idee eerlijk gezegd![]()
Maar goed, Nintendo is er normaal ook nooit geloof ik, alleen met speeches... En wat voor interactieve lounge zou je dan moeten hebben als je als gamedeveloper geen games laat zien?
Ohw ja, das waar ook. Was dat niet iets in een museum?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:24 schreef speknek het volgende:
Was die interactieve vloer waar je overheen kon lopen niet ook gedeeltelijk van Nintendo?
Is dat niet juist die vloer in Roy's link?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:24 schreef speknek het volgende:
Was die interactieve vloer waar je overheen kon lopen niet ook gedeeltelijk van Nintendo?
Hé, dat ziet er cool uit!quote:Op maandag 20 maart 2006 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
We bedoelen dit P:
http://www.youtube.com/w/Nintendo-Floor-Vision?v=lpwBWA15FGc&search=nintendo%20screen%20floor
http://www.4colorrebellio(...)es-with-poem-museum/
Zou best kunnen inderdaad.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:40 schreef speknek het volgende:
Zou me niets verbazen als het interactieve gedeelte van Nintendo gevuld is met dat soort dingen. Om hun nieuwe image van creativiteit te versterken, en misschien de game developers inspireren ofzo.
Tokyo Game Show.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:30 schreef Steeven het volgende:
Ja mensen, het wordt een spannend weekje. Waar is ook weer die Rev.Controller getoond?
Een pokemon MMORPG waar je een eigen beroep ofzo kunt uitoefenen (gym runnen?) lijkt me echt heeel vet.quote:Onlangs heeft het Japanse tijdschrift Famitsu een interview gehad met de baas van de Pokémon Company, waaruit blijkt dat er inderdaad nog dingen zijn die niemand weet over de Revolution van Nintendo. Op de vraag hoe hij de toekomst van de Pokémon-franchise ziet met de mogelijkheden van de Revolution, antwoord hij het volgende:
"[...]
Ishihara said: "We're considering many plans for the Revolution. However, there are still areas of the Revolution itself that have not been seen, so we'd like to coordinate with Nintendo's movements."
[...]"
Misschien dat Nintendo op de GDC die sinds vandaag van start is gegaan meer laat weten. Aankomende donderdag zal de president van Nintendo, Satoru Iwata, een persconferentie geven.
Als dat gebeurt, dan is het de eerste Pokemon sinds het tweede Pokemon GB spel die ik koopquote:Op maandag 20 maart 2006 19:03 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Een pokemon MMORPG waar je een eigen beroep ofzo kunt uitoefenen (gym runnen?) lijkt me echt heeel vet.
Of gewoon met zijn alleen meedoen aan de Pokemon League ofzo.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:03 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Een pokemon MMORPG waar je een eigen beroep ofzo kunt uitoefenen (gym runnen?) lijkt me echt heeel vet.
De mogelijkheden zijn eindeloos.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:59 schreef magnifor het volgende:
[..]
Of gewoon met zijn alleen meedoen aan de Pokemon League ofzo.
Is er 1 Nintendo fan die hier niet op zit te wachten. Kom op, snap niet dat Nintendo hier zelf nog niks aan gedaan heeft. Mss op de Revo. Als dat zo is koop ik de Revo blind.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:03 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En met jou zeker 10M anderen...quote:Op maandag 20 maart 2006 23:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Is er 1 Nintendo fan die hier niet op zit te wachten. Kom op, snap niet dat Nintendo hier zelf nog niks aan gedaan heeft. Mss op de Revo. Als dat zo is koop ik de Revo blind.
Je kunt de berichten die boven die van jou staan niet lezen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:11 schreef piet_pelle het volgende:
We hebben het hier wel over pokemon he, zit er echt iemand ouder dan 6 op po-ke-mon te wachten?!
jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:11 schreef piet_pelle het volgende:
We hebben het hier wel over pokemon he, zit er echt iemand ouder dan 6 op po-ke-mon te wachten?!
Zo'n beetje elke Nintendo fan, iedereen die fan is van strakke gameplay en een vette RPG.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:11 schreef piet_pelle het volgende:
Inderdaad, misschien als dat WiFi goed uitpakt op de Rev dat het kanquote:Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En met jou zeker 10M anderen...
PokeMMORPG als launchtitelAls ze dat toch eens flikken he...
Brain Training erbij...
Sorry, voldoe aan die eisen.. maar heb nog nooit een Pokemon game gespeelt. Mis ik iets?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke Nintendo fan, iedereen die fan is van strakke gameplay en een vette RPG.
Zelfs de RPG's niet? Op een GB emu ofzo?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:04 schreef Oksel het volgende:
[..]
Sorry, voldoe aan die eisen.. maar heb nog nooit een Pokemon game gespeelt. Mis ik iets?
Met uitzondering van de GameCube games natuurlijk. Wat een boutspellen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:26 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zelfs de RPG's niet? Op een GB emu ofzo?
Ja, je mist wat
Precies.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:22 schreef Cheiron het volgende:
Pokemon was leuk joh. Heb het iets van 8 jaar geleden (kan dat?) met een emu gespeeld op de pc. Beetje rondlopen, beestjes vinden, trainen, zoeken. Leuk leuk leuk
Is je leven zo afhankelijk van pokemonquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Precies.
Elke zelfrespecterende jongen heeft in die tijd Pokemon gespeeld, anders kan je net zo goed je hele jeugd over nieuw doen. Je leven is niet compleet zonder Pokemon te hebben gespeeld.
Jij bent in de minderheid hier hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:18 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Is je leven zo afhankelijk van pokemon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |