Dat is de datum van "een of andere beurs" ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:12 schreef __Saviour__ het volgende:
9 mei?
da's de release, of een of andere beurs ofzo?
Beurzen FTWquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat is de datum van "een of andere beurs" ja.
Zou ik niet erg vinden hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:26 schreef __Saviour__ het volgende:
ah zo. Ik dacht al, release zou anders wel al erg rap zijn.
ik heb er is een flash presentatie over gehouden en kreeg er (als enigste) een 10 voor!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:27 schreef RaymanNL het volgende:
E3
Ik ga vnadaag op school de hele klas een revolution aan smeren
In mijn Pro-Nintendo presentatie![]()
![]()
Als je een 10 had zal het wel de enigste presentatie geweest zijn ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:04 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik heb er is een flash presentatie over gehouden en kreeg er (als enigste) een 10 voor!![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je een 10 had zal het wel de enigste presentatie geweest zijn ja.
Ideetje voor de volgende generatie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zou cool zijn, maar niet erg waarschijnlijk.
weer?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:53 schreef Tware het volgende:
Miyamoto heeft weer een mooie uitspraak gedaan. Deze keer in de Business Week:
In the future, what do you think video games will be like?
It's convenient to make games that are played on TVs. But I always wanted to have a custom-sized screen that wasn't the typical four-cornered cathode-ray-tube TV. I've always thought that games would eventually break free of the confines of a TV screen to fill an entire room. But I would rather not say anything more about that.
Wie weet iets voor de revo of opvolger ervan
Dat zegt de meneer al sinds de komst van de nesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:53 schreef Tware het volgende:
Jaja... zulke dromen hebben en dan niet eens HDTV ondersteunen met de Rev!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:53 schreef Tware het volgende:
It's convenient to make games that are played on TVs. But I always wanted to have a custom-sized screen that wasn't the typical four-cornered cathode-ray-tube TV. I've always thought that games would eventually break free of the confines of a TV screen to fill an entire room. But I would rather not say anything more about that.
Als er een beamer in de controller zou zitten zou dat ook absoluut niet nodig zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Jaja... zulke dromen hebben en dan niet eens HDTV ondersteunen met de Rev!
...dan zou dat de bewegingsvrijheid van de controller enórm beperken!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:56 schreef disjfa het volgende:
Als er een beamer in de controller zou zitten...
Heb je die presentatie nog ergens? ik wil m wel eens zien.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:04 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik heb er is een flash presentatie over gehouden en kreeg er (als enigste) een 10 voor!![]()
quote:THQ heeft vandaag bekend gemaakt aan de eerste titels voor de Nintendo Revolution te werken. Het bedrijf onthulde dat één van hun eerste games voor de nieuwe spelcomputer een versie van Disney en Pixar’s nieuwe animatiefilm Cars zal zijn en tijdens de lanceringperiode zal verschijnen.
quote:Natsume heeft bevestigd zeer geïnteresseerd te zijn in de Nintendo Revoltuion en is al bezig met de ontwikkeling van een game voor de nieuwe spelcomputer. Natsume staat erom bekend een goede relatie te hebben met Nintendo en is vooral befaamd dankzij de Harvest Moon reeks.
Wat voor soort game Natsume aan het maken is voor de Revolution is nog niet bekend. Een woordvoerder van het Japanse bedrijf wist wel te bevestigen dat de titel achter gesloten deuren op de Electronic Entertainment Expo (E3) 2006 aankomende mei in Los Angeles aanwezig zal zijn.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Heb je die presentatie nog ergens? ik wil m wel eens zien.
Nintendo ON babyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:53 schreef Tware het volgende:
Met 3 dimensionale controlls kun je het eigenlijk zo realistisch maken als je zelf wilt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Ben benieuwd hoe realistisch ze het willen maken.
Dat ligt gewoon aan de Duitsers.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:39 schreef peristilius het volgende:
Zouden ze het bloed hier ook groen maken?
groen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:39 schreef peristilius het volgende:
Zouden ze het bloed hier ook groen maken?
Resident Evil kreeg toch groen bloed ofzo?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
groen?
ik heb (de demo van) trauma center op de ds gespeeld, maar dat was gewoon rood hoor
Mortal Kombat anyone?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:45 schreef __Saviour__ het volgende:
andere games worden idd nogal eens gecensureerd. Vooral duitslandNintendo is daar goed in.
Das wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ouwe koe hequote:
Oke, oke true maar wel een van de meest treffende voor het beleid van Nintendo.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ouwe koe heHeb je RE4 al eens gezien?
Klopt ook wel, maar Nintendo is niet de enige. In heel veel games wordt tijdens het lokaliseren van alles aangepast. Al snap ik niet waarom dat tegenwoordig nog moet als er games als GTA te koop zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:43 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Oke, oke true maar wel een van de meest treffende voor het beleid van Nintendo.
Er zijn ook recentere voorbeelden. Zoals de conversie van Skies of Arcadia waar ze sigaren vervangen hebben voor wortels.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:43 schreef piet_pelle het volgende:
Zoals de conversie van Skies of Arcadia waar ze sigaren vervangen hebben voor wortels.
Kijk dat is weer goed voor je ogen....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:43 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Oke, oke true maar wel een van de meest treffende voor het beleid van Nintendo.
Er zijn ook recentere voorbeelden. Zoals de conversie van Skies of Arcadia waar ze sigaren vervangen hebben voor wortels.
http://revolution.advancedmn.com/article.php?artid=6442quote:Square Enix president, Youichi Wada, tells gamers what to expect from the next generation Final Fantasy game.
Youichi Wada has recently released a few more details regarding the Revolution iteration of Final Fantasy: Crystal Chronicles. Wada says that we can look forward to "online capabilities, magnificent graphics, and an intense use of the revolutionary control of the platform."
This game has apparently been in development for quite a long time, so we can also probably expect a little deeper and more cohesive story-line than was featured in the GameCube version. Final Fantasy: Crystal Chronicles Revolution will be in US stores by the end of the year.
AMN will keep you updated on any other news involving Square Enix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |