abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 maart 2006 @ 13:57:41 #126
8369 speknek
Another day another slay
pi_35877076
Sadness klinkt tof! Ik denk dat dat heel goed werkt met de revolution controller. Tot voor kort vroeg ik me af hoe je het mogelijk ging maken om tegelijkertijd te richten en rond te kijken met alleen de revmote.. Maar als je geen schietwapens gebruikt, maar kleine voorwerpen kan dat prima. Dan kijk je in de gewone mode gewoon rond met je revmote, en als je de trigger indrukt blijft het beeld stil staan en beweeg je je arm. Bijvoorbeeld om een hak/snij beweging met je stuk glas te maken..

Een Bob Ross spel lijkt me ook nog best aardig trouwens, als je je kunstwerken vervolgens kunt uitwisselen via internet zeker. (Nintendo marketing buffs: maak een upload functie met WiFi naar je pc, zodat mensen het uit kunnen printen, en verdien dan geld aan microtransacties voor het uitwisselen van de kunstwerken)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_35887826
Chatten met Miyamoto
quote:
He’s the mastermind behind Mario, The Legend of Zelda and countless other unforgettable Nintendo creations. Now legendary video game designer Shigeru Miyamoto is taking part in a very special Q&A session - and you’re invited to take part!

Mr. Miyamoto will be giving fans the chance to ask him the questions they really want to ask. Maybe you have a query about Nintendo’s most recent handheld system, the Nintendo DS, or perhaps you want to know more about DS games like Nintendogs or Animal Crossing: Wild World.

On Friday March 17 at 7pm GMT (8pm CET) Mr. Miyamoto will participate in a video based web-chat located at www.webchats.tv . Visit the site now in order to submit your questions, then return to www.webchats.tv on Friday March 17 to watch Mr Miyamoto answer as many of these questions as he can.

With exciting prospects like the long-awaited New Super Mario Bros. just around the corner, plus new experiences like Dr Kawashima’s Brain Training: How Old Is Your Brain?, there’s plenty to talk about - so don’t miss out! Think of a great question and submit it today! You never know, maybe Mr. Miyamoto will be answering it next Friday…
http://www.nintendo-europ(...)rDSfZqO7tENFoEJTzEIL
  vrijdag 10 maart 2006 @ 12:24:00 #128
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_35907165
Past de Wavebird op de Revolution?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_35907873


Was een release list van UBI gelekt, met onder andere Brothers in Arms 3 voor Revolution (en Nintendo DS)

Lijst is gepost op een grote games site, en toen heeft UBI gevraagd met spoed die lijst eraf te halen

UBI
pi_35907923
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:47 schreef Xrenity het volgende:


Was een release list van UBI gelekt, met onder andere Brothers in Arms 3 voor Revolution (en Nintendo DS)

Lijst is gepost op een grote games site, en toen heeft UBI gevraagd met spoed die lijst eraf te halen

UBI
quote:
Tom Clancy's Firehawk (PS3, Xbox 360, PC) - Maart 2007
Rainbow Six: Vegas (PS3, Xbox 360, NRev, PC, PSP) - November 2006
Ghost Recon 4 (PS3, Xbox 360, PC, Xbox, PS2) - Maart 2007
Assassin (PS3, Xbox 360, NRev, PC, PSP) - Maart 2007
Lumines 2 (PS2, PSP)
Game 5 (PS3, Xbox 360, PC) - Voorjaar 2007
Alive (PS3, Xbox 360, PC) - Voorjaar 2007
Naruto (Xbox 360)
Rayman 4 (PS3, Xbox 360, NRev, PC, PS2, handhelds) - November 2006
Dark Messiah of Might & Magics (PC, PS3, Xbox 360)
Brothers in Arms 3 (PS3, Xbox 360, PC, NRev, DS) - Februari 2007
Ninja Turtles (PS3, Xbox 360, NRev, PC, handhelds) - Voorjaar 2007
Highway Battles (Xbox 360)
Enchant Arm (Xbox 360) - Juli 2006
Blazing Angels 1.5 (PS3, Xbox 360, Xbox) - November 2006
Ghost Recon: Advanced Warfighter (PS3) - November 2006
Ghost Recon: Advanced Warfighter - Mission Pack (PS3, Xbox 360, PC, PSP)
Resident Evil 4 (PC) - Mei 2006
Devil May Cry 3 (PC) - April 2006
Uit 360 topic
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 13:44:22 #131
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35909698
dat niemand dit nog gepost heeft

http://revolution.ign.com/articles/694/694785p1.html

hands-on met dev-kit (eigenlijk alleen de controller) van de Revo
quote:
March 9, 2006 - Nintendo's vice president of sales and marketing, Reggie Fils-Aime, recently revealed that more than 1,000 Revolution controller development kits have been sent out to various software houses in order to familiarize studios with the workings of the device. IGN Revolution had the chance to go hands-on with one of these "kits," and we have new details on its basic setup, including how it looks and feels.

Readers should note that the Revolution controller-specific development kits sent out to some third parties, as described by Fils-Aime, offer little insight into the horsepower of the new generation console. These kits are very preliminary, intended only to demonstrate to potential developers how the controller may function. Most major third parties have since received updated revisions of the Revolution hardware more reflective of final systems.

One thing is crystal clear from the controller-based development kits, though: Revolution will definitely operate as an extension of the GameCube hardware. These preliminary kits include only a wired Revolution controller, a wired nunchuck attachment and a wired motion bar, which some studios have labeled the "wand." So the obvious question is, how can developers possibly hope to test any of this gear out? The answer is simple: the controller and its attachments plug into existing GameCube development hardware.

The wired Revolution controller is inserted into a control socket on the GameCube hardware. The nunchuck unit connects to the freehand-style controller via a makeshift Ethernet cable. And the so-called wand plugs into a Memory Pak slot on the GCN development hardware. A software solution undoubtedly resolves any initial compatibility issues. Studios have been told by Nintendo to experiment from there.


The freehand-style controller is small -- miniscule compared to a GCN controller.
The freehand-style remote included in the preliminary kit is neither as well produced nor as finalized as the slick hardware Nintendo has showcased in official photos. It's not wireless, for starters. But even from a visual standpoint, it's different, sporting a grayish color and a flimsy, plastic-like design. It's much lighter in the hands than we had anticipated, which makes sense given that it doesn't use batteries. The unit is powered through its wired connection to the GCN development hardware. The final, wireless controller will need batteries, which should give it some weight.

One attribute about the controller that may be difficult to ascertain from photos is its size. For as many times as we've seen it in various videos and pictures, we're surprised at how tiny the device feels in the hands. The freehand unit is much smaller than the remote that ships with the premium package of Xbox 360, by comparison. Despite how small it is, it's very natural to hold. The peripheral offers extremely intuitive access to the A button, D-Pad and underbelly B-trigger, all of which are properly labeled. Interestingly, the A and B buttons located beneath the mysterious home key are labeled twice: A and B in capital letters and again in lowercase letters. We're not sure why. The buttons themselves are clicky, not unlike those found on a Game Boy Advance SP.


Artist rendering: The motion sensory bar looks like a black baton on a stand.
The nunchuck unit is snugly held in the opposite hand and the Ethernet wire connecting it to the Revmote is obviously far from final. The two shoulder buttons on the development nunchuck unit are not labeled.

Finally, there's the motion sensory bar, which is a thin black device in the shape of a baton that sits on a tiny stand near or on a television. Nintendo has stated that this bar is a prototype and therefore the unit that ships with the basic developer kit shouldn't be considered final in any way. It is about a foot long and relatively unobtrusive, except for a wire that extends from one side and plugs into the GCN dev kit's Memory Pak slot.

We were disappointingly unable to test any software with the development controller.

Most software houses working with this kit have only a vague idea about what to expect from Revolution where horsepower is concerned. Studio sources regularly reiterate previously reported projections that the hardware will be roughly twice as powerful as GameCube. Development insiders we've spoken to seem unconcerned with power and instead focused on the gameplay possibilities that the new controller may help realize.

IGN Revolution will have more as it breaks.
The line is a dot to you!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 13:55:32 #132
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_35910029
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:49 schreef Tain het volgende:

[..]


[..]

Uit 360 topic
Mooi, maar ze lopen toch weer een beetje achter met de support... En waar zijn de Rev exclusieve spellen??
Houd van een lijntje.
pi_35910057
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 13:55 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Mooi, maar ze lopen toch weer een beetje achter met de support... En waar zijn de Rev exclusieve spellen??
Die staan iig niet op die lijst.
Sowieso is die UBI lijst niet compleet (Splinter Cell bv)
  vrijdag 10 maart 2006 @ 13:59:08 #134
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_35910120
Nee klopt, Killing Day (die mischien op de Rev zou komen) staat er ook niet op.

En was er geen gerucht dat ze met een exclusieve shooter zouden komen?
Houd van een lijntje.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 14:24:23 #135
58560 Oksel
Gezellig.
pi_35910904
Ik ben toch nu wel heel nieuwsgierig naar de grafische verschillen..
pi_35911085
@ kepler: Volgens mij is dat nieuw oud nieuws. Er was eerst ook een bericht dat er al devkits nieuwer dan die uit dat verhaaltje waren verzonden.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_35911176
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:30 schreef Kill_em_all het volgende:
@ kepler: Volgens mij is dat nieuw oud nieuws. Er was eerst ook een bericht dat er al devkits nieuwer dan die uit dat verhaaltje waren verzonden.
Euhm het is een nieuws bericht van ign van vandaag. Ik neem niet aan dat ze het verhaaltje al 2 maanden hadden liggen
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_35914790
Ik zeg toch nieuw oud nieuws. Het nieuws is nieuw, maar dat verhaaltje over die devkits is al oud want er zijn al een aardig tijdje versies verstuurd die meer op de echte revo lijken.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_35941624
Wel grappig. Nu wordt er nog niks laten zien aan ons. Maar dalijk naar de persconferentie schieten de screens/filmpjes als paddestoelen uit de grond

Believe
pi_35958683
Leek onder de n00bs
  zondag 12 maart 2006 @ 03:01:46 #141
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_35958831
Yep de revo wordt vet
Houd van een lijntje.
pi_35963003
quote:
Op zondag 12 maart 2006 02:48 schreef Quack_of_Doom het volgende:
Teaser van codenamerevolution.com

lol wat een filmpje, die muziek eronder

PREPARE FOR THE BIGGEST PRE-E3 EVENT EVER!
#winning
pi_35963094
ik ben zelf nog steeds onder de indruk van de diagrammen die ze me tonen
Leek onder de n00bs
  zondag 12 maart 2006 @ 16:20:09 #144
8369 speknek
Another day another slay
pi_35968069
quote:
Op zondag 12 maart 2006 12:55 schreef Tware het volgende:
PREPARE FOR THE BIGGEST PRE-E3 EVENT EVER!
Met Nintendo? Ja heel geloofwaardig.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_35968516
quote:
Op zondag 12 maart 2006 02:48 schreef Quack_of_Doom het volgende:
Teaser van codenamerevolution.com

Wat een kutfilmpje

Maarja.
pi_35969917
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:20 schreef speknek het volgende:

[..]

Met Nintendo? Ja heel geloofwaardig.
ach, ze hebben niet voor niets het kodak theatre afgehuurd
#winning
pi_35974684
quote:
Op zondag 12 maart 2006 02:48 schreef Quack_of_Doom het volgende:
Teaser van codenamerevolution.com

weet iemand waar die muziek van is?
Tri State. Tri State. !
pi_35974998
die muziek is inderdaad erg mooi.
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
  zondag 12 maart 2006 @ 23:59:57 #149
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_35978786
quote:
Zo slecht.
  maandag 13 maart 2006 @ 00:03:04 #150
8369 speknek
Another day another slay
pi_35978887
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:25 schreef Tware het volgende:
ach, ze hebben niet voor niets het kodak theatre afgehuurd
Waarschijnlijk om hele 'mooie' DS spellen aan te kondigen, want Nintendo kennende zou dat gerucht dat ze geen Revo spellen laten zien best wel eens waar kunnen zijn. Ze hebben sowieso niets om te laten zien waarschijnlijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')