Bandit 600 is dat toch? Die moet wel in z'n 2 omhoog kunnen komen lijkt me zo... En dat is idd fijner om te oefenen, door de centifugaalkrachten zal de motor ook mooier in één lijn blijven. Bovendien is hij idd minder zenuwachtig zoals je zelf al zegtquote:Op maandag 27 februari 2006 19:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je zo ...
[afbeelding]
... over je stuurtje heen kunt kijken ja
Ik doe het sowieso in z'n 1 en momenteel alleen op het gas (dippen). Koppeling lukt me ook wel vanuit stilstand / stapvoets rijden en dan redelijk gecontroleerd omhoog komen. Nog niet veel ermee geoefend eigenlijk. Maar echt volgens 'de' manier heb ik het volgens mij nog niet gedaan. Vooral omdat het in z'n 2 schijnt te kunnen (/ moeten - omdat het gas dan minder 'vurig' is??) maar als ik dat in z'n 2 doe dan kom ik niet verder dan een stuitertje
Leren in z'n 1 op de koppeling of doe ik toch iets fout en moet ik overgaan naar de 2? Of heb je daar geen ervaring mee (volgens mij komt de gemiddelde SM in z'n 2 ook wel op het gas omhoog, en in z'n 3 .. en 4 ...)
*stalk*
25Kw? Blijf ma ff in de één oefenen danquote:Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand met een lamme en te zware 25 Kw Bandit.![]()
Wel knap dat hij zelfs daar daar nog powerwheelies mee kan.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
Even wat postjes onder het eten.![]()
[..]
Ik zei gisteren al tegen Mercy dat jij toffere vrinden moest zoeken.![]()
Zou niet weten hoe het moet, zoals ik al zei. Meer dan stuiteren doet ie nietquote:Op maandag 27 februari 2006 19:40 schreef Metz het volgende:
[..]
Bandit 600 is dat toch? Die moet wel in z'n 2 omhoog kunnen komen lijkt me zo... En dat is idd fijner om te oefenen, door de centifugaalkrachten zal de motor ook mooier in één lijn blijven. Bovendien is hij idd minder zenuwachtig zoals je zelf al zegt![]()
In de weg van wat?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
nog ff een reply van vorig topic
[..]
![]()
ik durfde het niet eens te proberen
die tanktas zat in de weg
![]()
Je spreekt typt al met een dikke lquote:Op maandag 27 februari 2006 19:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
Gedulld is een schone zaak ey......nou hebben we er twee![]()
![]()
:^quote:Op maandag 27 februari 2006 19:43 schreef hicham het volgende:
Was al bang dat het lang zou duren, Rebbel is nog *hips* dronken natuurlijk [afbeelding]
Omdat je met je koppeling moet flippen en je voet op de rem.quote:Zou niet weten hoe het moet, zoals ik al zei. Meer dan stuiteren doet ie niet
Waaruit maak je op dat ik dat niet al probeerdequote:Op maandag 27 februari 2006 19:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Omdat je met je koppeling moet flippen en je voet op de rem.![]()
Open ik een keer een topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordt er meteen een slotje aan gehangen.
Damn......life is tough
*I'll do what I want, cuz I can*
Kee. niets gezegd.. verklaart een hoop... denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:45 schreef hicham het volgende:
Waaruit maak je op dat ik dat niet al probeerde
[afbeelding]
Coolquote:Op maandag 27 februari 2006 19:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat ik dat niet al probeerde
[afbeelding]
Hey leuk... vrouwelijk schoon op een motor... Word ik altijd zo geil vanquote:Op maandag 27 februari 2006 19:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
Gedulld is een schone zaak ey......nou hebben we er twee![]()
![]()
Rebbel is NIET dronkenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:43 schreef hicham het volgende:
Was al bang dat het lang zou duren, Rebbel is nog *hips* dronken natuurlijk [afbeelding]
Je spreekt typt al met een dikke lThaFreak is snel, zit al een slotje op
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
Gedulld is een schone zaak ey......nou hebben we er twee![]()
![]()
Had het in de 1e instantie ook niet in de gatenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ik dacht dat je te ver heen was om in de gaten te hebben dat het topic vol zat
Solly![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:52 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Had het in de 1e instantie ook niet in de gaten, maar ben altijd zo trots op mezelf als het me wéér lukt om er één te openen
![]()
like R2D2 used to say:"een echte Fok!ster zorgt dat ze topics openen kanen ik heb niet hopeloos gefaald, was alleen een beetje laat traag
![]()
Als je mij ziet, ben je accuut genezenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:47 schreef Metz het volgende:
[..]
Hey leuk... vrouwelijk schoon op een motor... Word ik altijd zo geil van![]()
![]()
![]()
Te laat, kwaad is al geschied. Iedereen denkt weet dat je stomdronken bentquote:Op maandag 27 februari 2006 19:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Rebbel is NIET dronken, slechts lichtelijk beschonken
, that's all
![]()
He verdorie, je helpt m'n fantasie ook nog om zeepquote:Op maandag 27 februari 2006 19:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Als je mij ziet, ben je accuut genezen![]()
wat nou manquote:Op maandag 27 februari 2006 20:01 schreef hicham het volgende:
Je bent trouwens een posticon freak heb ik gemerkt
Whoehahahaquote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en je heb iedereen weggejaagd![]()
maar wel veel lol gehad dus?quote:
Dat was wel een hele korte vlucht.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:19 schreef hicham het volgende:
Leuk, stiekem in een helikopter stappen en het vervolgens verneuken ook
Dan ben je niet alleen de lul, maar ook een lul
Damn, ik lig echt dubbelquote:Op maandag 27 februari 2006 20:19 schreef hicham het volgende:
Leuk, stiekem in een helikopter stappen en het vervolgens verneuken ook
Dan ben je niet alleen de lul, maar ook een lul
Ghe, ghe.....is m'n 2e natuurquote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en je heb iedereen weggejaagd![]()
Veul lol jah, túúrlijk verkleed, anders herkennen ze mequote:Op maandag 27 februari 2006 20:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
maar wel veel lol gehad dus?
ga je ook verkleed? Daar ben ik dus wel benieuwd naar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ik doe het voor de kids
*I'll do what I want, cuz I can*
Of die beginneling die hem tegen een boom aan reed ...quote:Op maandag 27 februari 2006 20:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat was wel een hele korte vlucht.Net zoiets als dat filmpje van die beginneling die meteen de motor tegen de muur aan reed.
Fear is not an optionquote:Op maandag 27 februari 2006 20:23 schreef Metz het volgende:
[..]
Wat zou ie nou gedacht hebben toen ie los kwam?![]()
Whoehahahahahahahaquote:Op maandag 27 februari 2006 20:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Of die beginneling die hem tegen een boom aan reed ...
[..]
Fear is not an optionFear is not an option
Fear is n... heeeeeeeeeeeeeelp !!!
Je schrikt je toch helemaal 't leplazurusquote:Op maandag 27 februari 2006 20:23 schreef Metz het volgende:
[..]
Damn, ik lig echt dubbelWat een lompe gast
![]()
Wat zou ie nou gedacht hebben toen ie los kwam?![]()
Gelukkig niet. Deze week lekker vakantie, dan kan de tijd niet langzaam genoeg gaanquote:Op maandag 27 februari 2006 20:44 schreef E.r.w.i.n het volgende:
is het al bijna zaterdag?
Flikker op man, zaterdag kan ik m'n CB ophalen!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:48 schreef Metz het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Deze week lekker vakantie, dan kan de tijd niet langzaam genoeg gaan![]()
Heb je mooi de hele week de tijd om je te bedenken of je niet stiekem toch een CBR wil gaan halenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:50 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Flikker op man, zaterdag kan ik m'n CB ophalen!
Het kan niet snel genoeg gaan!
Nu!
(genoeg uitroeptekens?)
Ik zou niet weten waaromquote:Op maandag 27 februari 2006 20:52 schreef Metz het volgende:
[..]
Heb je mooi de hele week de tijd om je te bedenken of je niet stiekem toch een CBR wil gaan halen![]()
![]()
Hoiquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:01 schreef hicham het volgende:
OPM is trouwens een posticon freak heb ik gemerkt
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hoi![]()
hoe vaak heb ik jouw model niet gepost als zijnde ultieme pr0n![]()
![]()
[afbeelding]
ander kleurtje, dat wel![]()
heb in het verleden ook serieus gekeken naar een CBR a la Rausook weer een andere kleurstelling, maar toch
![]()
![]()
![]()
![]()
Kawa Sucks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kawa Sucks
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kawa Sucks
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kawa Sucks
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zow...weer het kawa-gehalte in balans
Kennelijk was het niet zo een natuurtalent, want hij heeft hem nog steeds nietquote:
Welkom thuis br0quote:Op maandag 27 februari 2006 22:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kennelijk was het niet zo een natuurtalent, want hij heeft hem nog steeds nietSorry, ben nog aan het bijlezen ook in de oude topics
quote:
Ja na al die plausibele woorden over Honda had je wel wat goed te maken bij Kawa.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hoi![]()
hoe vaak heb ik jouw model niet gepost als zijnde ultieme pr0n![]()
![]()
[afbeelding]
ander kleurtje, dat wel![]()
heb in het verleden ook serieus gekeken naar een CBR a la Rausook weer een andere kleurstelling, maar toch
![]()
![]()
![]()
![]()
Kawa rulezzz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kawa rulezzz
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kawa rulezzz
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kawa rulezzz
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zow...weer het kawa-gehalte in balans
Coole fotoquote:Op maandag 27 februari 2006 17:13 schreef hicham het volgende:
Klaverblad Gorinchem tijdens Fok!MC meet
[afbeelding]
Hichaaaammmquote:Op maandag 27 februari 2006 17:13 schreef hicham het volgende:
hielt
quote:
Zo hej half 7, lekker uitslapen dus.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:49 schreef Roderick2085 het volgende:moet morgen gewoon om half 7 op staan
![]()
voor het eerst na m'n stage![]()
niet uitslapen dusquote:Op maandag 27 februari 2006 22:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zo hej half 7, lekker uitslapen dus.
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:52 schreef powerpulse het volgende:
[...]
:^ Alleen kwam maar 1 perfecte TL-R tegen, van Jaymn. Daarna nog een paar anderen gevonden via via en dealers enzo.. Was allemaal niks. Verder is een TL-R echt zoiets waar je nooit van denkt. Goh, dit was het dan wel weer.. Dat ding laat je elke keer schrikken als je net 1 stapje te hard wil. Een cbr600 is mjah, behoorlijk straightforward. Limiet zoek je ook snel op en daar blijf je rijden. Zo'n TL-R heeft zijn limiet ver, ver VER boven je sterfgrens liggen.
Jaymn, als je je toch weer bedenkt, denk dan aan mij..
Nu probeer ik zelf maar iets spannends te maken, maar dat geintje kost me meer als een TL kopen hehe..
Say what?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:14 schreef BazzieK het volgende:
toca na akwalnall vegeest, was leuk. enle; nie ewel as gehad.
Iets teveel opquote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:36 schreef bwt het volgende:
Say what?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:55 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij post bwt nog in ziin onderbroek.![]()
Ik had om half 8 al een afspraak bij de fysio, kwartier file over 3 kilometer.![]()
En wat een politie overal zeg, had uit het regiotopic van MF al begrepen dat er een hoop motorrijders bekeurd zijn wegens het rijden op de busbaan.![]()
Oeeeps even uitloggen.
Dat bedacht ik mij ook. Ik neem mijn woorden terug.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:42 schreef worldpimber het volgende:
Op die foto is trouwens niet te vroeg ingestuurd, het is gezichtsbedrog aangezien we hier ergens in het midden van de lus zitten en deze dus gewoon bijna geheel rond is.
Nog wel hard genoeg om mijn rijbewijs kwijt te raken, maar echt lekker nee...quote:Op maandag 27 februari 2006 23:42 schreef hicham het volgende:Succes Pepijn
![]()
En het ging al niet zo lekker in de bochtjes i.c.m strak verkeerd afgestelde vering
Idd, sneeuw, regen, sneeuw. Ik ging bijna onderuit buiten..quote:
Door die bocht zijn wij (pimb en ik) laatst doorheen gereden, toen we langs Arie reden…moest ff terugdenken aan de enige echte proefritmeetquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:03 schreef Worldbeater het volgende:
Knalde bij de CBR600 proefritmeet na 300 meter opstappen al met 160 km/u door een bocht met Raus achterop. Vertrouwen dat die motor gaf.![]()
ben daar ook nog niet zo lang geleden geweestquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
Door die bocht zijn wij (pimb en ik) laatst doorheen gereden, toen we langs Arie reden…moest ff terugdenken aan de enige echte proefritmeetlekkere rotondes hebben ze daar
![]()
Door die bocht zijn wij (cheeky en ik) laatst doorheen gereden, toen we langs Arie reden…moest ff terugdenken aan de enige echte proefritmeet van julliequote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:03 schreef Worldbeater het volgende:
Nog wel hard genoeg om mijn rijbewijs kwijt te raken, maar echt lekker nee...
Knalde bij de CBR600 proefritmeet na 300 meter opstappen al met 160 km/u door een bocht met Raus achterop. Vertrouwen dat die motor gaf.![]()
Honda is goeikoper dan kawaquote:Op maandag 27 februari 2006 16:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
Leuk om te lezen dat OPM toen " maar" een Kawa wilde omdat hij Honda niet kon betalen![]()
en nu loopt ie alleen maar te schelden op Honda![]()
Alweer in de buurt bij Arie?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Door die bocht zijn wij (pimb en ik) laatst doorheen gereden, toen we langs Arie reden…moest ff terugdenken aan de enige echte proefritmeetlekkere rotondes hebben ze daar
![]()
op de beurs was het toch wel duidelijk dat Honda best hoog geprijsd word door iedereenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Door die bocht zijn wij (cheeky en ik) laatst doorheen gereden, toen we langs Arie reden…moest ff terugdenken aan de enige echte proefritmeet van jullielekkere rotondes hebben ze daar
![]()
[..]
Honda is goeikoper dan kawa![]()
Ligt natuurlijk ook aan de keuzemogelijkheden die die toen had, vast de keuze tussen de ZXR400 en een CBR600 oid
Misschien zijn het allemaal net zulke mongolen als jijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op de beurs was het toch wel duidelijk dat Honda best hoog geprijsd word door iedereen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:38 schreef worldpimber het volgende:
Door die bocht zijn wij (cheeky en ik) laatst doorheen gereden, toen we langs Arie reden…moest ff terugdenken aan de enige echte proefritmeet van jullielekkere rotondes hebben ze daar
![]()
Toevalligquote:
Lekkerquote:Maar ik ben bang dat ze dit misschien bedoelen met TL1000R karakter?![]()
Ik heb goede hoop.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Lekkerkarakter dan als dat zo is
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:38 schreef Kanarie het volgende:
Ik ben begonnen op een 600cc 4 cilinder.
Leuk om goed op te leren rijden. Ze vergeven gewoon veel fouten door het lichte gewicht, zijn makkelijk te sturen, doen niets onverwachts.
Daarna op een TL1000R gestapt (1000cc V-Twin) en dit was echt geweldig.
Altijd vermogen in elk toerental, gas open is ook echt gaan. Wel een heel stuk moeilijker te besturen, vooral korte bochten werden een probleem.
Daarna een GSXR750 K1 gekocht. Deze beviel me ook heel goed, rijd erg lekker en makkelijk en ik heb dan ook echt goed leren rijden op deze fiets. Toen alles begon te lukken was de echte uitdaging weg en verveelde ik me op deze fiets.
Nu weer een TL1000R gekocht en vermaak me weer prima.
Bruut vermogen, bruut geluid, een fiets die leeft bij 1 druk op de startknop.
Deze zal dus ook heel lang in mijn bezit blijven, omdat ik weet dat weinig andere fietsen mij hetzelfde gevoel zullen geven. Deze ga ik dan ook helemaal naar mijn zin maken, verander alles wat ik wil veranderen en weet ook dat ik er nog lang van zal kunnen genieten.
Het veranderen en verbeteren van de fiets is dus ook weer een bezigheid op zich. Vooral in de wintermaanden is het leuk om alle onderdelen bij elkaar te zoeken om deze daarna te gaan monteren.
Voor mij voorlopig geen 4 cilinder meer.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Misschien zijn het allemaal net zulke mongolen als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik denk dat je in dit geval de achterband maar een nader moet inspecterenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alweer in de buurt bij Arie?![]()
Van de zomer hadden we daar afgesproken voor de avondmeet.![]()
Maar normaal als je dus te hard met een motor gaat dan kom je steeds meer aan de buitenkant van de bocht.
Aan de hand van deze theorie doseer ik het gas op zoek naar grip en wat maximaal kan, steeds een streepje erbij, lijn proberen vast te houden met het verhogen van het dwingend insturen.
De TL gaat ineens op die lijn hobbelen aan de achterkant, vervolgens heb je het idee dat je boven het wegdek aan het zweven bent en ieder moment eraf geslingerd wordt.
Het moet eruitgaan met het verstellen van de vering... MOET gewoon...![]()
Maar ik ben bang dat ze dit misschien bedoelen met TL1000R karakter?![]()
Maar zover reed ik nog niet op de rand denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik denk dat je in dit geval de achterband maar een nader moet inspecterendaar was al flink mee geragd
het zal me niet verbazen dat ie niet mooi rond mee is
en dus ook niet meer de stabilliteit geeft die je er van mag verwachten.
Klopt, maar dat is minder grip, glijden dus, geen gehobbel.quote:en de temperatuur van afgelopen zondag was ook niet echt lekker om je bandjes snel op te warmen![]()
Door dat raggen kan er best een platte kant op de band zitten ( remactie oid )quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar zover reed ik nog niet op de rand denk ik.
Afgezien daarvan, hij's ook wel aardig plat in het midden. Maar het kan nog ff.![]()
Het zou wel wel lekker zijn als er hagelnieuwe Powers onder zitten.![]()
[..]
Klopt, maar dat is minder grip, glijden dus, geen gehobbel.![]()
Met de Beemer reed ik in 2004 veul harder op de Maasvlakte bij die lange doordraaier.
Ook niet echt bandenwarmtemperatuurtje.![]()
Affijn, even wachten op reacties van de TL1000R vriendjes.
En zodra het van de week droog is rij ik langs het motordealertje.
Dan bekijk ik in iedere geval de uitgaande demping, die kan vast wat minder stroef.
Dat eerst eeensz proberen.![]()
Een platte zijkant door een remactie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
Door dat raggen kan er best een platte kant op de band zitten ( remactie oid )waar je rechtuit niets van merkt maar bij bepaalde hellingshoek wel last van heb
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
Door die bocht zijn wij (pimb en ik) laatst doorheen gereden, toen we langs Arie reden…moest ff terugdenken aan de enige echte proefritmeetlekkere rotondes hebben ze daar
![]()
ik denk dat de vorige eigenaar er best wel mee over weg konquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een platte zijkant door een remactie.![]()
Dan moet het wel helemaal een crack zijn geweest de vorige eigenaar.![]()
Maar het zou inderdaad wel kunnen dat er vanuit het achterwiel gewoon een onbalans komt.![]()
Misschien wel door het raggen en verplaatsen van rubber zoals jij zegt, of een deukje in de velg, whatever.
Ik denk alleen dat ik het rechtuit dan ook enigzins zou moeten merken, de motor loopt echt trillingsvrij.![]()
Misschien toch goed om ook het achterwiel even te checken op een bandenmachien.![]()
Hij wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik denk dat de vorige eigenaar er best wel mee over weg kon![]()
aan het smeren te zien zou het uiteraard best zo zijn dat de vering te hard staatquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:45 schreef Worldbeater het volgende:
Zwaaitopic, ze groeten elkaar alleen nog op Fok! Slapen de hele nacht naast elkaar...
![]()
[..]
Hij wel.![]()
Ik snap nog steeds die achterkant niet, daar valt toch niet mee te rijden op hoge snelheid.
Misschien op het circuit dan... schijnt zo glad te zijn als een biljartlaken.![]()
Nou ja, op is wel een groot woord. (en ik wil er ook niet aan denkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
aan het smeren te zien zou het uiteraard best zo zijn dat de vering te hard staatmaar jouw achterband is op
dus ik zou als ik jou was eerst de band vervangen en dan gaan kijken hoe hij rijd en reageert
![]()
stel je voor dat je de vering helemaal afsteld op de huidige achterband, en na het monteren van een nieuwe band weer aan het afstellen moetdan ben je wel veel meer werk en waarschijnlijk ook geld kwijt
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:17 schreef MadMike het volgende:
Wat ik heb begrepen is dat dit komt door de rotatie demper die er sowieso voor zorgt dat je ruim uitkomt in de bocht. vervangen zou de beste oplossing zijn
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:24 schreef fikser het volgende:
Heeft eerder te maken met bandenspanning en afstelling van de demping dan met de kwaliteit van de demper (je moet wel heel stevig sturen om op de openbare weg al last te krijgen van de rotatiedemper). Ten eerste even de banden controleren en daarna naar de afstelling van de demping kijken.
Damn, stom van mij... bandenspanning.. had ik al willen checken na aankoop.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:43 schreef baka het volgende:
ik had het tegenover gestelde, bij mij leek de motor in het midden te "vouwen" als je over een hobbel ging. demper afstellen en probleem was verholpen. er is best wel te leven met de rotatie demper als je hem een beetje afsteld en niet al te vaak op het circuit gaat.
Ja, maar de nachten lijken wel steeds korter.quote:
Heb ik iets gemist wat dat bezoek aan die veringjongens betreftquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja, op is wel een groot woord. (en ik wil er ook niet aan denken)
Maar voor het bezoek aan die veringjongens zou het idd wel mooi zijn als er vers rubber opligt.![]()
En de TL dudes reageren ook snel.![]()
[..]
[..]
[..]
Damn, stom van mij... bandenspanning.. had ik al willen checken na aankoop.
Ik had alleen zoiets van het is toch winter dus het mag best eventueel wat zachter.
Maar meten is weten.![]()
Zie motorbeurs.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:00 schreef Rausdouwer het volgende:
Heb ik iets gemist wat dat bezoek aan die veringjongens betreft![]()
Wil je dan eventueel een ander soort vering laten monteren?![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zie motorbeurs.![]()
De Bollenhadden een stand bezocht van een veringspecialist en zouden een keer naar dit bedrijf rijden.
![]()
Môggeuhquote:Op maandag 27 februari 2006 22:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Waaah, Metz, welkom, hoe ben je hier gekomen???
Eindelijk iemand die ook de kans heeft een keer achterover te klappen...
Leuke plaaikesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gaaf he?![]()
ik ben weer aan het werk.
![]()
Dat ken ik.. heb al 8 bakken koffie op ofzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
maar op een of andere manier wil het niet echt lukken![]()
Waarom post die knurft dan zelf al een half jaar niet meer?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:13 schreef Metz het volgende:
Hoe hier gekomen? Na, je kent Youp zeker wel... Youp die geile BMW / KTM freakVia hem ben ik hier terecht gekomen
![]()
Whoehahahahaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waarom post die knurft dan zelf al een half jaar niet meer?![]()
En had hij het over breezer sletjes ofzo?![]()
Als trekkertje had hij zeker foto's van IJSmeis gestuurd.![]()
hey pep rustig aan hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waarom post die knurft dan zelf al een half jaar niet meer?![]()
En had hij het over breezer sletjes ofzo?![]()
Als trekkertje had hij zeker foto's van IJSmeis gestuurd.![]()
Je bent er wel snel ineens.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:49 schreef Youp het volgende:
hey pep rustig aan he
ik heb meer dingen te doen dan alleen te fokken
Ja... Aan ze piemel trekken jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:49 schreef Youp het volgende:
ik heb meer dingen te doen dan alleen te fokken
neuh want ik ben nog wel redelijk actief in PTA en ik ben nooit lid geweest van de MC he dus waarom afmelden?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je bent er wel snel ineens.![]()
![]()
![]()
Maar ja meld je dan eerst netjes af enzo.
Anders denken we dat je ons niet meer aardig vind, of beginnen we ons druk te maken of er soms iets met je gebeurt is.![]()
![]()
die is bijna af ondertussenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:54 schreef Worldbeater het volgende:
Weer met z'en witte BMW de bocht uitgevlogen enzo. Of is die al weg ondertussen?![]()
8 bakkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat ken ik.. heb al 8 bakken koffie op ofzo.![]()
Net maar uit verveling en lekkere trek het kerstbrood gesloopt.
Datum tot en met 01-02-06 .. iemand trek in heerlijk kerstbrood zonder spijs?
Gratis af te halen.![]()
[afbeelding]
![]()
Dat hele lid worden is ook overtrokken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:55 schreef Youp het volgende:
neuh want ik ben nog wel redelijk actief in PTA en ik ben nooit lid geweest van de MC he dus waarom afmelden?![]()
jep..... MF boeide me ook niet zo veel, alleen om wat vragen te stellen destijds over mn CR500 en over mn KTM... ben nu vrij actief op SMFquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat hele lid worden is ook overtrokken.![]()
Maar ja soms was je wel eens een avond behoorlijk actief hier.![]()
Het is dat ik een keer zag dat je nog leefde, want ik vroeg me eerder echt af waar je was.
Geloof wel dat ik dit jaar nog een keer naar je posthistorie gekeken had op MF...
..september 2005 voor het laatst.![]()
Jij hebt een oorzaak en een doel om aan het water te zitten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
8 bakken......u stuitert nog niet door de kamer. Mwah...ik zit vnl. aan het water nu, strax wéér
met het nodige gerstenat
Wat is dat nou, zondag had je tenminste nog slagroomtaart die je met Fok!MC wilde delen, en nu slechts een overjarige kerststol
![]()
Ben ik ook lid van geworden, heb je mijn CR daar nog teruggezien?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:00 schreef Youp het volgende:
jep..... MF boeide me ook niet zo veel, alleen om wat vragen te stellen destijds over mn CR500 en over mn KTM... ben nu vrij actief op SMF
quote:
druk genoeg al nuquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:02 schreef Worldbeater het volgende:
Ben ik ook lid van geworden, heb je mijn CR daar nog teruggezien?![]()
Volgens mij is het niet echt druk of ik kwam in de verkeerde topics.![]()
Mailreminder staat aan, maar ik krijg eens in de 2 maanden een berichtje.
vooral geen zin... half jaar stage gelopen (een van de redenen van mn grote afwezigheid op Fok!) en als je de hele dag aan auto's hebt liggen rommelen heb je t wel gezien zo 's avondsquote:[..]
![]()
Geld Student zeker?![]()
Ik hoop het niet voor je, op de terugweg ging je in een korte bocht echt even extreem hobbelenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ik ben bang dat ze dit misschien bedoelen met TL1000R karakter?![]()
Doen ze dat in Den Bosch altijd collectief, bloed prikken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:59 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het was wel lekker snel boodschappen doen vanmorgen, iedereen lag nog in bed of was in het ziekenhuis om bloed te prikken.![]()
Mercy, 14:30 bij Pepijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net maar uit verveling en lekkere trek het kerstbrood gesloopt.
Datum tot en met 01-02-06 .. iemand trek in heerlijk kerstbrood zonder spijs?
Gratis af te halen.![]()
[afbeelding]
![]()
Sue me.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:09 schreef Youp het volgende:
druk genoeg al nutoen jij er bij kwam was het forum ook zeg maar 3 weken oud
je hebt me trouwens nog een PM gestuurd toen
en die heb ik gereplyed... maar niks meer terug gekregen
Van je hobby moet je ook niet je beroep maken.quote:vooral geen zin... half jaar stage gelopen (een van de redenen van mn grote afwezigheid op Fok!) en als je de hele dag aan auto's hebt liggen rommelen heb je t wel gezien zo 's avonds
Je bedoelt dat je zowel het hobbelen als de rest niet gezien hebt zeker?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:27 schreef hicham het volgende:
Ik hoop het niet voor je, op de terugweg ging je in een korte bocht echt even extreem hobbelen(zat een bult in dat korte bochtje en ik reed achter je, zag er wel leuk uit
) En volgens mij zat je ook paar keer expres met je stuur te slaan op rechte stukken?
ah dus je miste me echtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sue me.
Ik weet er niks meer van.![]()
Zie je wel dat ik je miste?![]()
[..]
Van je hobby moet je ook niet je beroep maken.![]()
Ik heb iets raars..
Ineens geen linkermuisknop meer dus ik kon niet posten.![]()
Gooi de PS2 muis eraf en in de hoek om weg te gooien, sluit een USB muis aan, zelfde probleem.
Dus even herstarten, nog steeds geen muisknop, na een paar minuten wel weer.
En soms weer niet.![]()
Ik ging bij een willekeurige achteropquote:Op maandag 27 februari 2006 22:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hichaaaammm
[..]How about die MF meet trouwens? Ging je bij vriendlief achterop of bij een willekeurige MF'er? Heeft hij al zijn rijbewijs
ALT-S is keyboard shorcut om te posten, ALT-P om je post te previewenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb iets raars..
Ineens geen linkermuisknop meer dus ik kon niet posten.![]()
Gooi de PS2 muis eraf en in de hoek om weg te gooien, sluit een USB muis aan, zelfde probleem.
Dus even herstarten, nog steeds geen muisknop, na een paar minuten wel weer.
En soms weer niet.![]()
Juist welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je zowel het hobbelen als de rest niet gezien hebt zeker?
Raar dat de muis wel beweegt over het scherm, maar zowel de linker als de muisknop niets doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:44 schreef hicham het volgende:
ALT-S is keyboard shorcut om te posten, ALT-P om je post te previewenQuoten gaat alleen minder, misschien met behulp van TAB door de links browsen net zo lang tot je bij het juiste quote knopje bent??
quote:Juist wel
Gewicht van de berijder, wat standaardinstellingen die bekend zijn uit ervaring.quote:Hoe gaat vering afstellen eigenlijk? Vering afstellen doe je toch door een rondje te rijden, afstellen, rondje rijden, afstellen, rondje rijden .. etc tot je de boel goed hebt afgesteld?
quote:(of tot je gerealiseerd heb dat je een kutmoter hebt gekocht)
Ervaring dus, en mogelijk wat leuke (lees dure) goodies.quote:Of kunnen die veringgasten het op een andere manier doen?
Boh de nieuwe Maksterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:13 schreef Metz het volgende:
MôggeuhOch unne hèlle?
Hoe hier gekomen? Na, je kent Youp zeker wel... Youp die geile BMW / KTM freakVia hem ben ik hier terecht gekomen
![]()
Achterover gaan is al een hele tijd niet meer gebeurd... gelukkig..![]()
Maar de achterkant van mn learning-wheely-bike zag er destijds écht niet meer uit. Jezus dat ding was gaar... 154x de kentekenplaat rechtgebogen, 138x een nieuwe achterlamp, 128x een nieuw stuur, enz enz![]()
![]()
Was een XL250 trouwens, echt de max van een kut motorMaar toch ben ik hem nog steeds dankbaar... Ik heb met dat ding zelfs m'n eerste slide's gemaakt
![]()
![]()
Jij ook asfalt kussen na (mislukte) wheely? Vertel![]()
![]()
Uber coole foto trouwens van die crash... dat is écht geluk hebben![]()
In ieder geval niet die PS2 muis afkoppelen als ie nog aanstaat...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:32 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb iets raars..
Ineens geen linkermuisknop meer dus ik kon niet posten.![]()
Gooi de PS2 muis eraf en in de hoek om weg te gooien, sluit een USB muis aan, zelfde probleem.
Dus even herstarten, nog steeds geen muisknop, na een paar minuten wel weer.
En soms weer niet.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Datum tot en met 01-02-06 .. iemand trek in heerlijk kerstbrood zonder spijs?
Gratis af te halen.![]()
[afbeelding]
quote:Ek het stadig ry
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:27 schreef hicham het volgende:
Mogguh
[..]
Ik hoop het niet voor je, op de terugweg ging je in een korte bocht echt even extreem hobbelen(zat een bult in dat korte bochtje en ik reed achter je, zag er wel leuk uit
) En volgens mij zat je ook paar keer expres met je stuur te slaan op rechte stukken?
[..]
Doen ze dat in Den Bosch altijd collectief, bloed prikken?
[..]
Mercy, 14:30 bij Pepijn?![]()
![]()
Klinkt interessant allemaal, maar weet niet of ik het ook nodig heb. Heb alleen nog maar op alles op z'n hardst gereden (Riet zo gezet, ik nooit wat aan gedaanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gewicht van de berijder, wat standaardinstellingen die bekend zijn uit ervaring.
Voor de rest vooral een compromis van wat iemand ermee wilt.
Even proberen moet je natuurlijk wel doen, maar zonder testervaring zal je niet altijd vooruit boeren qua afstelling, daar komen de deskundigen om de hoek.
En ik las laatst in een rijstest van de ZX-636 dat ze de vering dus een stuk soepelere hadden gezet voor de langeduurtest, maar zodra er ook maar even geveegd ging worden kwamen ze zwaar tekort.![]()
De instellingen gingen dus maar vlug weer terug.![]()
[..]
Ervaring dus, en mogelijk wat leuke (lees dure) goodies.![]()
Maar niet iedere monteur heeft verstand van vering, is echt een apart specialisme.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:17 schreef gixxerfreak het volgende:
[...]
Heb trouwens in 1ste per ongeluk ff opgetrokken tot in de begrenzer|(
(moest vlug voor een auto wegrijden) en ik denk dat dat niet gezond is:N (motor was wel al warm enz).
als dat zo slecht is voor je motor dan hadden ze vast wel de limiet iets lager gezetquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Klinkt interessant allemaal, maar weet niet of ik het ook nodig heb. Heb alleen nog maar op alles op z'n hardst gereden (Riet zo gezet, ik nooit wat aan gedaan) Maar zolang ik nog geen stapjes opzij heb gezet en ik geen gehobbel merk dan is het niet nodig toch?
Aangezien dit mijn eerste en enige motor is weet ik ook niet anders, ignorance is bless
[..]
Reactie op Quote![]()
?
I know, toch gedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:12 schreef worldpimber het volgende:
In ieder geval niet die PS2 muis afkoppelen als ie nog aanstaat...
Soms willen ze dan ineens niks meer doen
Eerder een lichtgewicht.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:13 schreef worldpimber het volgende:
En die sig dan ookMet dat hobbelen verteld ie je zeker dat je net wat te dik bent.
Ik durf nog niet bij de begrenzer te komen, eerst verse olie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik zat zondag ook een paar keer tegen de begrenser aandacht dat ie in de 6 stond maar bleek later de 3e versnelling te zijn
vond het al vreemd dat ie niet harder wilde
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee een v-twin ga je toch niet de begrenzer in jagenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik durf nog niet bij de begrenzer te komen, eerst verse olie.
Geen idee hoe lang dit spul er al inzit. Had de meet nog net niet uitgesteld.![]()
![]()
Maar als jij zoveel gaat schakelen dan moet ik wel pareren de volgende keer.![]()
In Duitsland heb je niets aan een uitlaat zonder E-keur, als je aangehouden wordt. Misschien helpt het wel met het voorkomen van een aanhouding, maar voor de zekerheid sjef ik toch mijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:37 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien is dit de oplossing voor de paar open dempers die de MC rijk is.![]()
Alleen voor een circuitdagje en Duitsland natuurlijk.![]()
Nou ja, iets meer in de buurt komen dan tot en met 8.000 Rpm doortrekken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:41 schreef Metz het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee een v-twin ga je toch niet de begrenzer in jagen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vertel hem even wat, straks gerydt ie de hele tijd stadig omdat ie bang is voor de begrenzer
Wat stond hier eerstquote:
In Duitsland willen ze E-keuren zien als je toch al aangehouden wordt, of was dat nou in NLquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:37 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien is dit de oplossing voor de paar open dempers die de MC rijk is.![]()
Alleen voor een circuitdagje en Duitsland natuurlijk.![]()
Nee ik heb een SM, dus een hoog rendement: Veel plezier per afgelegde kilometerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar jij hebt alleen een SM, dus een kleine actieradius?
[..]
Maar geen lange-afstands meetsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:44 schreef Metz het volgende:
[..]
Nee ik heb een SM, dus een hoog rendement: Veel plezier per afgelegde kilometer![]()
![]()
![]()
Bro.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:44 schreef hicham het volgende:
Pimber al gezegd ........
over E-keuren enzo, spuit 11
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:46 schreef Worldbeater het volgende:
ff'ies scrollen voor leuke gifjes. klik!
Toch nog beter dan gewoon kleine knippers monteren.![]()
Maar die er nu opzitten zijn echt te mega Thunderbird!![]()
[afbeelding]
Hoezo, onderhouden jullie dan geen contact met R2D2?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:44 schreef hicham het volgende:@ Zuid-Afrikaans, kun je ook even die ondertitel van Pepijn vertalen voor het plebs?
Naaktfoto van Pepijnquote:Wat stond hier eerst?
En die is nog een achteraanzicht wat ik nog op de compie had, van boven en voor zijn ze pas echt giga.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:48 schreef worldpimber het volgende:![]()
Lijkt wel of het aantal CC's bepalend is voor de grootte van die knippers. Die van martie waren ook gigantisch.
RESTECPPPPPquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:47 schreef Metz het volgende:
[..]
Jawellllllllllll daar hebben we een auto+trailertje voor![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:46 schreef Worldbeater het volgende:
ff'ies scrollen voor leuke gifjes. klik!
Toch nog beter dan gewoon kleine knippers monteren.![]()
Maar die er nu opzitten zijn echt te mega Thunderbird!![]()
[afbeelding]
quote:Q: Will these pass an MOT test. ?
A: ??????????sold for race/show/offroad use
euh ik schakelde zondag juist te weinig ik had nog 3 versnellingen overquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik durf nog niet bij de begrenzer te komen, eerst verse olie.
Geen idee hoe lang dit spul er al inzit. Had de meet nog net niet uitgesteld.![]()
![]()
Maar als jij zoveel gaat schakelen dan moet ik wel pareren de volgende keer.![]()
Ik heb wel een wit achterlicht gekochtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:46 schreef Worldbeater het volgende:
Toch nog beter dan gewoon kleine knippers monteren.![]()
Nee, maar het is ook niet nodig om je knie op het asfalt te leggen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
euh ik schakelde zondag juist te weinig ik had nog 3 versnellingen overen normaal trek ik hem ook nooit helemaal tot aan de begrenzer, omdat het meeste vermogen er toch al eerder vrijkomt, is het ook niet nodig om hem tot de begrenzer door te trekken,
Kan Doet ie ook niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, maar het is ook niet nodig om je knie op het asfalt te leggen.
Maar ja, dat luie van de vorige eigenaar moet je er nog uitroken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
euh ik schakelde zondag juist te weinig ik had nog 3 versnellingen overen normaal trek ik hem ook nooit helemaal tot aan de begrenzer, omdat het meeste vermogen er toch al eerder vrijkomt, is het ook niet nodig om hem tot de begrenzer door te trekken,
Nu je het zegt, ik dacht dat Pimber het poste.. lees nu terug dat u het bent.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:53 schreef hicham het volgende:
En aangezien ik el presidente ben is dat een bindend advies [afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja, iets meer in de buurt komen dan tot en met 8.000 Rpm doortrekken.
Hij mag tot 11.000, hoger dan 9.500 had geloof ik geen zin, even de Dyno terugkijken.![]()
Maar als iemand met een Blade bij 140 km/u in zijn drie blijkt te zitten, en jij hem in de zesde versnelling bij probeert te houden omdat je sowieso op koppel denkt te winnen kom je bedrogen uit.![]()
Op papier niet, maar wel bij hele andere toerentallen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
en qua koppel ontlopen wij elkaar niet zoveel hoor![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ik heb toch net de 230 kunnen aantikken in de 3
![]()
Eraf is ook goedquote:
Jij hebt nog veel te lerenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:16 schreef Metz het volgende:
[..]
Eraf is ook goed![]()
Ik wist trouwens niet dat je met een broodtrommel richting kon aangeven![]()
![]()
hele andere toerentallenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op papier niet, maar wel bij hele andere toerentallen.
En bij de Blade zal het een stukkie, ik zeg een heel stuk piekeriger zijn.![]()
Maar ja wat ik zondag geleerd heb ik dat ik met snelle motoren in de buurt alsnog terugschakelen moet om bij te blijven.Was toch een beetje lui geworden door de KLX blijkbaar.
![]()
Gelukkig was Hicham er nog achter.![]()
![]()
Jij benne koppig.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
hele andere toerentallendat valt ook best wel mee
![]()
kijk en vergelijk
Gaat niet om waar het maximale koppel zit, gaat om de koppelkrommequote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hele andere toerentallendat valt ook best wel mee
![]()
kijk en vergelijk
het grootste verschil wat ik zie is dat die van jou een halve ton zwaarder is
Dat is nog steeds op papier, dat zeg ik al de hele tijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hele andere toerentallendat valt ook best wel mee
![]()
kijk en vergelijk
het grootste verschil wat ik zie is dat die van jou een halve ton zwaarder is
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:49 schreef hicham het volgende:
Gaat niet om waar het maximale koppel zit, gaat om de koppelkromme
Shit!Ben geindoctrineerd door Pepijn
Ben 20, rij motor sinds m'n 5e. Heb altijd gecrosst, sinds m'n 18e ook SM.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:33 schreef hicham het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk, hoe lang rijd je al motor en heb je wel eens wat anders dan SM gereden?
Neem ik de twins uit Masterdam toch mee als mijn geadopteerde kinderen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:49 schreef hicham het volgende:
ANWB kortingsbon, 2 kinderen gratis
[afbeelding]![]()
Jij woont relatief dicht bij de Ring. Dus nee, ik begrijp niet waarom jij je bij SM's houdtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:55 schreef Metz het volgende:
[..]
Ben 20, rij motor sinds m'n 5e. Heb altijd gecrosst, sinds m'n 18e ook SM.
Heb op zoveel motoren gereden, maar als je het limburgse heuvellandschap kent dan begrijp je denk ik wel waarom ik me bij SM hou...![]()
![]()
Volgens mij ben ik ook een keer naar Sealife geweest, omdat we toen een gratis-toegang bon haddenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neem ik de twins uit Masterdam toch mee als mijn geadopteerde kinderen?![]()
Is geen ruk aan trouwens dat hele Sealife.. erg klein..
.. is ook amper ruimte voor op de Boulevard van Scheveningen.![]()
ik weet ook wel dat het op papier niet zoveel zegtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is nog steeds op papier, dat zeg ik al de hele tijd.
Maar een TL topt veel later dan ik dacht, dat is wel waar.
Gaat mij om wanneer het koppel beschikbaar is.
Bij een TL1000R is dat al 60 Nm aan het achterwiel bij 2.500 toeren.
Viercylinders tellen vanaf 4.000 toeren, lijkt niet veel verschil, maar voelt toch anders.
[..]
![]()
Mijn post stond al ingevoerd, maar internet lag er voor de tweede keer vandaag ineens uit.
Ik heb hier een ring in de tuinquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij woont relatief dicht bij de Ring. Dus nee, ik begrijp niet waarom jij je bij SM's houdt![]()
[..]
Samenvatting: Jij rijdt een Honda, hét ouwe-lullen / vrouwen merkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik weet ook wel dat het op papier niet zoveel zegtprobeerde alleen duidelijk te maken dat de verschillen niet echt groot zijn. maar het is wel duidelijk dat er een groot verschil in rijkarakter zit, een TL is veel extremer qua rij en stuurgedrag dan een Fireblade
![]()
mijn motor is tot 5000TPM niet echt beestachtigmaar daarboven wil ie echt wel flink sleuren
eigenlijk vind ik dat best handig dat het vermogen er zo geleidelijk uitkomt
je kan er lekker rustig mee toeren maar ook flink raggen
![]()
Goed dat je het ff zegt! Aanstaande zaterdag:quote:
Een Blade is ook een absolute topper in rij en stuurgedrag.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik weet ook wel dat het op papier niet zoveel zegtprobeerde alleen duidelijk te maken dat de verschillen niet echt groot zijn. maar het is wel duidelijk dat er een groot verschil in rijkarakter zit, een TL is veel extremer qua rij en stuurgedrag dan een Fireblade
![]()
Daarvoor kocht ik nu juist een twee pitter, remember op koppel rijden in Hoog Vaals?quote:mijn motor is tot 5000TPM niet echt beestachtigmaar daarboven wil ie echt wel flink sleuren
eigenlijk vind ik dat best handig dat het vermogen er zo geleidelijk uitkomt
je kan er lekker rustig mee toeren maar ook flink raggen
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:17 schreef hicham het volgende:
Ontkennen is zinloosEn aangezien jij het wel 'handig' vindt dat het vermogen er zo geleidelijk uitkomt kunnen we maar één ding concluderen. Of althans, twee dingen eigenlijk. Maar een vrouw ben je niet dus dan blijft er nog maar één ding over
Ik dacht "leuk, rijden op quads", maar die staan er niet bijquote:
Nick is er al eens geweest, 2 keer geloof ik met mij, en ook nog een keer met school.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:09 schreef hicham het volgende:
Volgens mij ben ik ook een keer naar Sealife geweest, omdat we toen een gratis-toegang bon haddenMaar jij hoeft de twins niet mee te nemen, je mag Mr. Redneck en Nick-ik-houd-mijn-pet-op meenemen
Dat bonnetje vond ik echter grappig omdat het overkwam als 'koop voor dit bonnetje 2 kinderen, gratis!'
Als ze spectaculaire prijzen zetten dan wil ik al niet eens meer heen. Maken ze nooit waar.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja, dan nog mijn aanvulling erbij.. tractoren...en dat zit ik ook weer in een hokje..![]()
![]()
quote:Nee ik heb geen motorzaak maar sleutel in mn garage. Beetje uit de handgelopen hobby...:)
Ik onderhoud inderdaad veel motoren. In specialiteit de TL1000 motoren van suzuki. Ik kan ze bijna dromen.
Voor een grote beurt loop ik de motor kompleet na. Kleppen stellen, synchroniseren, gasklep afstellen nieuwe olie/filter/bougies/luchtfilter.
Remvloeistof controle indien nodig vervanging. En nog veel meer kleine dingen afhankelijk van de staat van onderhoud. De onderdelen heb ik. Mochten er speciale dingen vervangen moeten worden dan heb ik die op voorraad.
Ik denk dat het zeker zin heeft om van rotterdam naar nijmegen te rijden. Ik heb eventueel ook de mogelijkheid om je motor te halen en te brengen.
Totaal prijs voor bovenstaande incl. uren/onderdelen/kleinmateriaal en koffie ongeveer 270 euro, dat kostte het ook bij marco van het forum.
Heb jij een TLR of S, hoeveel KM's en bouwjaar.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:38 schreef Worldbeater het volgende:
Volgens mij is dit wel een goede deal.. wat denken jullie?![]()
[..]
Reken gewoon even uit hoeveel ie per uur ongeveer rekent.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:38 schreef Worldbeater het volgende:
Volgens mij is dit wel een goede deal.. wat denken jullie?![]()
[..]
Motorrijdersquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:40 schreef hicham het volgende:
Klinkt goedEn gezien jouw koffiedrinkgedrag komt het wel goed uit, want het is inclusief koffie
Hij heeft zelf ook een TL1000R, en net bij iemand anders de hele beurt naar tevredenheid uitgevoert.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:44 schreef Metz het volgende:
Jups, langsbrengen dat hok. Vaak wordt je motor particulier beter gefixed dan in bij een motorzaak![]()
Nu sneeuw hier. Leek eerder flink op te knappen, er is nog wel zon.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Noord-Scharwoude
[afbeelding]
Met 2 graden![]()
Dat bedoel ik. Ik werk thuis ook netter dan op het werk. Tijdsdruk gaat áltijd ten koste van de kwaliteit namelijk. Bovendien bespaar je ook nog een hoop geld.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook een TL1000R, en net bij iemand anders de hele beurt naar tevredenheid uitgevoert.![]()
[..]
Nu sneeuw hier. Leek eerder flink op te knappen, er is nog wel zon.![]()
Wat doe jij dan voor werk? Vliegtuigen repareren?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:49 schreef Metz het volgende:
Dat bedoel ik. Ik werk thuis ook netter dan op het werk. Tijdsdruk gaat áltijd ten koste van de kwaliteit namelijk. Bovendien bespaar je ook nog een hoop geld.
Smerig spelletje van KTM.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:26 schreef Speedphreax het volgende:
Precies... In praktijk krijg je een maand garantie en die twee jaar garantie krijg je alleen als je hem 12kW laat. Niemand doet dat natuurlijk en dat is meteen ook de achterdeur. In de handleiding staat zelfs dat je de begrenzing niet mag verwijderen.
Hier precies zoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:45 schreef Worldbeater het volgende:
Nu sneeuw hier. Leek eerder flink op te knappen, er is nog wel zon.![]()
Edit: nu is het weer regen en bewolkt.![]()
Edit: en nu weer sneeuw.![]()
Je hebt het tegen pimb nuquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:04 schreef BazzieK het volgende:
Of je ruilt je ZX6R voor een ZX400R voor op het circuit, stuurt lekker en koopt een nieuwe straatfiets. Weet toevallig nog wel een ZX400R staan![]()
ZXR400quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:04 schreef BazzieK het volgende:
Of je ruilt je ZX6R voor een ZX400R voor op het circuit, stuurt lekker en koopt een nieuwe straatfiets. Weet toevallig nog wel een ZX400R staan![]()
Jij hebt hem toch ook net gekocht, wat valt er te proberenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:11 schreef BazzieK het volgende:
Kan het altijd proberen heMaarja een ZX6R voor het circuit is misschien wel leuker aangezien je daar verder de grenzen mee kan opzoeken.
Hangt van het circuit af, maar is wel leuker in Assen op het rechte stuk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:11 schreef BazzieK het volgende:
Kan het altijd proberen heMaarja een ZX6R voor het circuit is misschien wel leuker aangezien je daar verder de grenzen mee kan opzoeken.
Weg met die buikschuivers! SM moet het zijn!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:04 schreef BazzieK het volgende:
Of je ruilt je ZX6R voor een ZX400R voor op het circuit, stuurt lekker en koopt een nieuwe straatfiets. Weet toevallig nog wel een ZX400R staan![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Samenvatting: Jij rijdt een Honda, hét ouwe-lullen / vrouwen merk
Ontkennen is zinloosEn aangezien jij het wel 'handig' vindt dat het vermogen er zo geleidelijk uitkomt kunnen we maar één ding concluderen. Of althans, twee dingen eigenlijk. Maar een vrouw ben je niet dus dan blijft er nog maar één ding over
Ding is wel erg mooi, veel goodies, weinig kilometers, en maar 5100 euro.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:26 schreef Kenwood96 het volgende:
Ik kan wel zeggen dat dit geen fiets voor al the enthousiaste beginners is... Niet dat ik hem dan niet ga verkopen, maar voorzichtigheid is geboden!
Grmbl.. dat topic is 5 jaar te vroeg.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:23 schreef Worldbeater het volgende:
TLR verkooptopic.![]()
[..]
Ding is wel erg mooi, veel goodies, weinig kilometers, en maar 5100 euro.
Maar ja, Belg he.![]()
Eindelijk een keer iets wat bij ons in de buurt isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Noord-Scharwoude
[afbeelding]
Met 2 graden![]()
He'd better not, waar haalt ie ander het recht vandaan te tutoyeren*quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Je hebt het tegen pimb nu
Inderdaad, er had mich gedust. Respectloos, denk dat ik hem uit de club zet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:27 schreef hicham het volgende:
He'd better not, waar haalt ie ander het recht vandaan te tutoyeren*
* Wie heeft dat woord verzonnen
De enige echte kerels die er momenteel in de Fok!MC zijn hebben baarden en rijden 600cc dussZZzzquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]maar de zogenaamde echte kerels hebben er toch moeite mee om hem te kloppen
![]()
Fok!ken voor gevorderden: Links, van boven naar onder; gebruikersnaam, ondertitel, icon. Rechts, van boven naar onder; posticon - status - gebruikersnaam - postdatum - posttijd, postinhoud, signature.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:34 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
En lekker gedaan die ondertitel Hiesjam, mijn muisaanwijzer ging er zonder na te denken zo naartoe.![]()
Klikte alleen nog net niet.![]()
Hoe vaak nueken jullie per week en drinken alcohol, koffie etc?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:37 schreef hicham het volgende:
De enige echte kerels die er momenteel in de Fok!MC zijn hebben baarden en rijden 600cc dussZZzz
Pepijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:23 schreef Worldbeater het volgende:
Kut SM's.
Dit soort pics heb ik een jaar lang lopen posten hier.![]()
TLR verkooptopic.![]()
[..]
Ding is wel erg mooi, veel goodies, weinig kilometers, en maar 5100 euro.
Maar ja, Belg he.![]()
Een echte mant nuekt alleen zijn getrouwde vrouw(en), drinkt geen alcohol en vernaggelt zijn smaakpappillen en bek niet met koffie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:45 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe vaak nueken jullie per week en drinken alcohol, koffie etc?![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:37 schreef hicham het volgende:
[..]
De enige echte kerels die er momenteel in de Fok!MC zijn hebben vlasbaardjes en rijden 600cc 23.4KW brommertjes dussZZzz :
1000?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:01 schreef Metz het volgende:
Al heimwee naar je SM WB?
Dan is hier je oplossing![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tiller 1000 SuperMosterd![]()
Knuppel in je reetquote:
Dat was mij opgevallen inderdaad in dat topic, maar ook dat hij de paddockstand er bij de as inprikt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Pepijn
zulke dingen moet jij hebben om een paddocstand te kunnen gebruiken![]()
Die pic komt mij bekend voor uit een hele serie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoei!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:14 schreef Worldbeater het volgende:
Die TLR pic ook, maar ik kende alleen de eerste.
De rest nog niet.Wel een eigen topic waard op MF.
![]()
Noord Scharwoude? Das om de hoekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Goed dat je het ff zegt! Aanstaande zaterdag:
[afbeelding]
Ik ga hierheen samen met Phatzak en nog wat MF'ers. Iemand van Fok!MC ook
Ben er zelf zo rond 10:00
Ik zet het ff in mijn sig omdat niet iedereen alles leest in dit topic
Is mooiquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:01 schreef Metz het volgende:
Al heimwee naar je SM WB?
Dan is hier je oplossing![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tiller 1000 SuperMosterd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Maar dan wel met een verhaal er omheen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:25 schreef Metz het volgende:
Whoei!
http://www.supermotardforum.nl/forum/viewtopic.php?t=33&start=0
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:28 schreef FemaleRebbel het volgende:<insert Smiley.Metz met aanhanger, hobbel de hobbel.gif>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:26 schreef dunc het volgende:
Noord Scharwoude? Das om de hoekAlleen 1000 uur is wel erg vroeg
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Is mooi...vooral dat ie zwart is, jammer van die teveul stickers
Teveul stickers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boe kumps dich vandaan eigenlijk?
Fear is not an option.
Stickers horen op een wedstrijdmachine, en terrein rijden bij deze nou net niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:42 schreef Metz het volgende:
Teveul stickers?Boe kumps dich vandaan eigenlijk?
Héél eigenlijk uit een durp bij R'dam, WB was my almost neighbourquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:42 schreef Metz het volgende:
[..]
Teveul stickers?Boe kumps dich vandaan eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en waar ik nu woon is duidelijk toch
thanks for helping me outquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stickers horen op een wedstrijdmachine, en terrein rijden bij deze nou net niet.
Tot zover de SM kennis van Rebbel.![]()
![]()
, maar neemt nog niet weg dat ik 'm mooi vindt
*I'll do what I want, cuz I can*
Ik jou ook...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:02 schreef FemaleRebbel het volgende:
thanks for helping me out, maar neemt nog niet weg dat ik 'm mooi vindt
![]()
Klinkt idd goed jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:38 schreef Worldbeater het volgende:
Volgens mij is dit wel een goede deal.. wat denken jullie?![]()
[..]
Dit ding ziet er inderdaad wel vet uit.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:01 schreef Metz het volgende:
Al heimwee naar je SM WB?
Dan is hier je oplossing![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tiller 1000 SuperMosterd![]()
Don'tquote:
Badder ze Rebbelientjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Don't![]()
![]()
Ik ga m'n elftalbadderen en nog iets aan m'n outfit doen
en op naar'De Foute Avond
Toedeledoki
Ben ik ff blij dat ik gewoon Rausdouwer heet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Don't![]()
![]()
Ik ga m'n elftalbadderen en nog iets aan m'n outfit doen
en op naar'De Foute Avond
Toedeledoki
joahquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:27 schreef hicham het volgende:
Eindelijk een keer iets wat bij ons in de buurt isEn ik zie het wel als een voordeel, hoe slechter het weer des te minder mensen die op komen draven voor een gratis run
Het heeft nu ook wel lang genoeg geduurd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
joahverzamelplaats @ Gelredome
![]()
![]()
![]()
afstand boeit ook nietmaar wel in combi met 2 graden
hopelijk gaan de temps wat omhoog eind vd week...
Ik kan daar niks zinnigs over zeggen. Staat dat niet ergens op internet? CJIB, flitsservice...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:28 schreef hicham het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer dat CJIB enveloppen van een trajectcontrole binnenkomen?Sneller dan een flitspaal toch, omdat trajectcontroles digitaal gaan terwijl bij flitspalen een blauwe vriend het rolletje eruit moet halen nietwaar
wat heb je nou weer gedaanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:28 schreef hicham het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer dat CJIB enveloppen van een trajectcontrole binnenkomen?Sneller dan een flitspaal toch, omdat trajectcontroles digitaal gaan terwijl bij flitspalen een blauwe vriend het rolletje eruit moet halen nietwaar
Mits de computer van de trajectcontrole werktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:28 schreef hicham het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer dat CJIB enveloppen van een trajectcontrole binnenkomen?Sneller dan een flitspaal toch, omdat trajectcontroles digitaal gaan terwijl bij flitspalen een blauwe vriend het rolletje eruit moet halen nietwaar
Misschien moet jij deze site nog maar eens bestuderen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:28 schreef hicham het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer dat CJIB enveloppen van een trajectcontrole binnenkomen?Sneller dan een flitspaal toch, omdat trajectcontroles digitaal gaan terwijl bij flitspalen een blauwe vriend het rolletje eruit moet halen nietwaar
Ik zeg niksquote:
Dat hoop ik dus ook, maar niet veel kans volgens mijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Mits de computer van de trajectcontrole werktik heb ergens gelezen dat het nog niet geheel feilloos werkt
![]()
Informatiefquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Misschien moet jij deze site nog maar eens bestuderen.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik lees net in de moto73 dat Hennie van der Most 2 cicuits aan het bouwen is in Duitsland, en die zijn begin 2007 beschikbaar voor publiekde tekeningen die erin staan zien er veelbelovend uit.
1 circuit wordt gebouwd in Meppen vlakbij de Grensen de andere in Hohenkirchen
![]()
raggen raggen raggen raggen raggen raggen raggen raggen raggen raggen
Hier wat informatie over deze man![]()
Zullen we alvast bespreken ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:05 schreef Rausdouwer het volgende:
Gaaf, het klinkt echt als een leuk raceparadijs.![]()
![]()
Hij is wel een beetje autogeoriënteerd, dus ik hoop dat er ook goede mogelijkheden komen voor de motorrijder. Maar als Ten Kate daar mag testrijden e.d. dan zal het best geschikt zijn.![]()
![]()
Welk circuit is dat wel ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zijn vast niet gratis toegankelijk?![]()
quote:Werkt trajectcontrole ook op de vluchtstrook of als ik van rijstrook wissel?
Ja. Trajectcontrole werkt op alle rijstroken en herkent ook voertuigen als ze van rijstrook zijn veranderd.
En hier liegen ze dus gewoon glashard, kijk maar in een andere vraag op dezelfde pagina:quote:Werkt trajectcontrole altijd en kan ik zien of het systeem aan staat?
Normaal gesproken is het de bedoeling om de apparatuur 24 uur per dag en 7 dagen per week operationeel te hebben. Wanneer het systeem aanstaat, is de pakkans 100%. Bij (vermoedens van) storingen wordt het systeem echter direct uitgeschakeld. Ook in de introductiefase van nieuwe systemen staat de apparatuur niet altijd aan. Het is niet te zien of een systeem aanstaat of niet - ook niet met een radardetector.
M.a.w, flitsen = systeem werkt. Niet flietsen = systeem werkt nietquote:Ik ben geflitst door trajectcontrole terwijl ik niet te hard reed. Hoe zit dat?
Bij trajectcontrole wordt op verschillende plekken van ieder passerend voertuig een opname gemaakt. Met deze beelden berekent een computer de gemiddelde snelheid. Wanneer men zich aan de maximumsnelheid heeft gehouden, worden de opnames direct gewist. In dat geval wordt een voertuig wel geflitst, maar volgt er geen bon. Bij hardrijders worden de opname niet gewist, en krijgt hij/zij dus wel een bekeuring op de mat.
Dit wist ik dan weer niet, weet nog dat pimber een keer langzaam reed omdat de matrix borden op 70 km/h stonden over de A2. Achteraf zei ik nog tegen hem alsof trajectcontrole daar rekening mee houdtquote:Houdt trajectcontrole ook rekening met de snelheid die op de matrixborden wordt getoond?
Ja. Het systeem houdt inderdaad rekening met de maximumsnelheid op de matrixborden. Als ze tussentijds aan- of uitspringen of veranderen, houdt het systeem een 'pardontijd' aan en wordt de op dat moment hoogst geldende snelheidslimiet aangehouden, om niemand te benadelen en weggebruikers de tijd te geven om rustig hun snelheid aan te passen.
Jaquote:
Doe eensz wat picssszzzzquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik lees net in de moto73 dat Hennie van der Most 2 cicuits aan het bouwen is in Duitsland, en die zijn begin 2007 beschikbaar voor publiekde tekeningen die erin staan zien er veelbelovend uit.
1 circuit wordt gebouwd in Meppen vlakbij de Grensen de andere in Hohenkirchen
![]()
raggen raggen raggen raggen raggen raggen raggen raggen raggen raggen
Hier wat informatie over deze man![]()
hij is ook niet de moeite waard om hier een hoop pics van te posten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe eensz wat picssszzzzIk ben helemaal niet geinteresseerd in die man
ik heb geen pic'squote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe eensz wat picssszzzzIk ben helemaal niet geinteresseerd in die man
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hij is ook niet de moeite waard om hier een hoop pics van te posten.![]()
Je hebt zo een ding thuis dat digicam heet en waar jij je geld in hebt gestopt, doe er wat meequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb geen pic's![]()
kan helemaal niets vinden op Google![]()
Dat is een goed ideequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij's knapper dan Mercy toch?
[..]
Je hebt zo een ding thuis dat digicam heet en waar jij je geld in hebt gestopt, doe er wat mee
Oh, en OPM mag ook wel rechtsbovenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:40 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Goede indeling, rechtsboven pimber en ik raggen. De rest van Fok!MC rechtsonder
dat is een foto van 1 cicuit hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:40 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Goede indeling, rechtsboven pimber en ik raggen. De rest van Fok!MC rechtsonder
Duke 2quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:45 schreef Metz het volgende:
Kwam een filmpje tegen van een paar maten van mij:
Wheeeely!
Die twee rode banen op het plaatje dat ik heb gequotequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is een foto van 1 cicuit hoorze liggen nogal ver uit elkaar
Nee.. Ik heb geen één goed wheely filmpje van mezelfquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Duke 2
Maar jij zit er niet tussen toch? Of wel
Ik heb een digicam die goed kan filmen, jij hebt wheelykwaliteiten. Wanneer spreken we afquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:02 schreef Metz het volgende:
[..]
Nee.. Ik heb geen één goed wheely filmpje van mezelf![]()
Beter heeft hij ook geen rekening gehouden met geluidseisen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik lees net in de moto73 dat Hennie van der Most 2 cicuits aan het bouwen is in Duitsland, en die zijn begin 2007 beschikbaar voor publiekde tekeningen die erin staan zien er veelbelovend uit.
1 circuit wordt gebouwd in Meppen vlakbij de Grensen de andere in Hohenkirchen
![]()
raggen raggen raggen raggen raggen raggen raggen raggen raggen raggen
Hier wat informatie over deze man![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel te groot en te zwaar zo'en 1200, beter neem je een Bandit 600 op 25 Kw.quote:
Ik heb gezien dat iemand daar prima mee kan stunten.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:45 schreef SBdavid2 het volgende:
Hallo vrienden van t TL leven....
ff een soort log verhaal van wat ernstigs Lokkie en mij vandaag is overkomen..
Ik zit gister op MSN... krijg ik een linkie van marktplaats van Lokkie....
met; Hee dave.. check dit is...ik kijken.... Een pracht TLR!! zwart/grijs met gele accenten... de 2000 versie dus... ik twijfelde eerst...
Na een slaapeloze nacht...;) tog die bepaalde man gebeld van... Hee.. heb je de TLR nog?? Ja zegt de man... ik dus langs gegaan met Lokkie:W
Wij komen daaraan... we helpen de TLR uit de schuur halen..
En schrikken ons de [large] TERING [/large] overal krassen... gebroken knipperlicht.. in 2 jaar niet schoongemaakt... kraters (putten) in de tank...
De tranen sprongen in onze ogen'(-O- we hebben thuis werkelijk gejankt!!;)
na nog geen 10 sekonde de verkrachte tl gezien te hebben.. zeg ik kerel laat maar.. dat ding is t niet waard meer... en we zijn bedroefd naar huis gereden...
hier is de link...
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_suzuki/21722631.html?return=eJwlylEKwyAQRdG9BMxndAylMCIl3Ym0AUUbB53QNKV7ryFf98B7DgG%2FAZWpCPqKXZ1deXjjmQmljJnmZXi5EpmSc1yHJcnzMpCn25Ys9M9q41uMU133NQahL1pxAqVUEeOdc1ugIXHDHujg1nj0czbX0KB7stCZ3x%2B9py2q&df=1
Ik snap niet hoe iemand een TLR zo kan behandelen...
Dus jongens... Troost ons A.U.B en ik hoop dat we slachtofferhulp kunnen krijgen... dit deed ons egt zeer!!
afz... verdrietige SBdavid2 en Lokkie
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ja onze Bollen werken ook nog steeds door, en dat spaargeld maar groeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Menig stunter is op een B12 begonnen, vraag me af hoeveel er op een B6 25KW zijn begonnenquote:[..]
Veel te groot en te zwaar zo'en 1200, beter neem je een Bandit 600 op 25 Kw.
Ik heb gezien dat iemand daar prima mee kan stunten.
Zie mijn signature, je hoeft alleen de afsluitdijk over te knallen en je bent er. Weten we eindelijk of je motor 25KW is of nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zag hem ook al, leuk dingetje![]()
Alleen jammer dat ie niet rood is![]()
![]()
Mja jammer dat het weer op zaterdag is.. dan werk ik dusquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Zie mijn signature, je hoeft alleen de afsluitdijk over te knallen en je bent er. Weten we eindelijk of je motor 25KW is of niet
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mja jammer dat het weer op zaterdag is.. dan werk ik dus![]()
En dat voor 7.450quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand nog een mooie TLR kopen?
Rebbelzwart.![]()
[..]
Cabaret.quote:
Ow ja, kan jij mij de full size van de beide meet pics nog even mailen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:10 schreef hicham het volgende:
Ik heb een digicam die goed kan filmen, jij hebt wheelykwaliteiten. Wanneer spreken we af
Ah, de Hissef en Youcham * van het TL-1000 topic?quote:
Tuurlijk skatjuh, komt 'ran!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow ja, kan jij mij de full size van de beide meet pics nog even mailen?![]()
Tis maar een Suzukiquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand nog een mooie TLR kopen?
Rebbelzwart.![]()
[..]
Heb jij geen mail dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:37 schreef hicham het volgende:
* Hoe zou het R2-D2 nu vergaan zonder Fok!MC [afbeelding]
De laatste informatie die ik heb ging over een kleine blonde dame tussen in een land vol grote negersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb jij geen mail dan?![]()
Ik ga ook pitten. Ofzo.![]()
Hehehequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand nog een mooie TLR kopen?
Rebbelzwart.![]()
De gekuiste versie that is?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:50 schreef hicham het volgende:
De laatste informatie die ik heb ging over een kleine blonde dame tussen in een land vol grote negers![]()
Dat oude mannetje uit Den Bosch zeker?quote:Maar dat schijnt niet van haar af te komen
Pimber doet het gewoon met mijn Chello.quote:Mail verzonden
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:06 schreef worldpimber het volgende:
Net nog een auto in een opengebraken trambaan zien staan.Specs:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, ik ben net lid geworden van een vrouwenforum.![]()
![]()
![]()
Ik begrijp het.. voel het ook zo.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:14 schreef worldpimber het volgende:
Ik moet gewoon huilen om Isle of Man TT filmpjes, zo prachtig
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
Komt door dat topic van vanmiddag wat jij poste.![]()
quote:Op zoek naar een stapmaatje, en vriendin, een boek of iets anders?
Heb haar wel gemaild maar niks terug ontvangenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb jij geen mail dan?![]()
Ik ga ook pitten. Ofzo.![]()
quote:
Replyen is niet haar sterktste kant. maar misschien komt dat nog.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heb haar wel gemaild maar niks terug ontvangen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nou taai ik echt af.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Replyen is niet haar sterktste kant. maar misschien komt dat nog.
Ze heeft ons vast al bijgelezen in een internetcafe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nou taai ik echt af.![]()
Artoeeeeeeeeeeeeeee groeten vanuit het koude Fryslân![]()
![]()
Ik ga nu ook maffen![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Zeg dat je juryplicht hebt in een rechtszaak waarin een man 3 baby's doodde uit zelfverdediging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |