gewoon een tie-wrap om de stopknopquote:Op maandag 27 februari 2006 21:16 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Ik ga van de zomer weer vissen met me rubberboot met stuurconsol en 20 pk mecury motor.
Alleen ik ben me dodemanskoord kwijt dus start me motor niet. is er mischien een manier voor om zonder te starten.
Of kan ik zo een ander halen bij de botenshop of zal dat niet werken?
Hoor het graag van jullie.
Wasknijperquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:29 schreef vlad het volgende:
[..]
gewoon een tie-wrap om de stopknopwerkt perfect
![]()
en anders de stopknop doorlussen in de motor. Twee draadjes met elkaar verbinden en klaar ben je![]()
daar is het mij persoonlijk nooit mee gelukt, wel geprobeerdquote:
Oke bedanktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:29 schreef vlad het volgende:
[..]
gewoon een tie-wrap om de stopknopwerkt perfect
![]()
en anders de stopknop doorlussen in de motor. Twee draadjes met elkaar verbinden en klaar ben je![]()
Je moet een wat grotere wasknijper hebben, in de zomervakantie is het mij er ook mee gelukt. Maar dat kan natuurlijk ook per buitenboordmotor verschillen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:40 schreef vlad het volgende:
[..]
daar is het mij persoonlijk nooit mee gelukt, wel geprobeerd![]()
ik heb een tijdje gewoon een schakelaar i.p.v. dodenmansknop gehad. werkt prima en loop je geen kans dat bv de wasknijper eraf vliegtquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:51 schreef JosvG het volgende:
[..]
Je moet een wat grotere wasknijper hebben, in de zomervakantie is het mij er ook mee gelukt. Maar dat kan natuurlijk ook per buitenboordmotor verschillen.
Ja had ik ook, de 2cyl + hoger modellen van mariner/mercury hebben dat.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:55 schreef vlad het volgende:
[..]
ik heb een tijdje gewoon een schakelaar i.p.v. dodenmansknop gehad. werkt prima en loop je geen kans dat bv de wasknijper eraf vliegt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |