quote:Volgens mij niet, kijk en oordeel.
vfr750 rc45quote:Op maandag 26 april 2004 13:53 schreef Patrick281 het volgende:
VFR stamt al uit 1987 en was een supersport.
Echter naar nieuwe maatstaven -en sinds 7 jaar ingedeeld bij de sport-toer motoren.
Maar het hier afgebeelde versie is volgens mij een speciale oplage (RC-30/32 zoiets zweeft er in mijn hoofd) die zeker onder de hardcore sportfietsen gerekend kan worden.![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 13:54 schreef ZX9R het volgende:
[..]
vfr750 rc45
Mooie motor dit, het is een RC36 ('94-'97) met RC45 striping.quote:
Ja je ziet toch wel duidelijk verschil, voor het begin van de kuip bij de koplamp.quote:Op maandag 26 april 2004 14:30 schreef Gerako het volgende:
Klopt alleen de bestickering is anders. Een kennis heeft zo`n VFR gehad in de kleuren van de RVF, kwamen er een hoop bij hem kijken op de camping tijdens de TT, kwamen ze dichterbij en zagen ze dat het gewoon een VFR was.
quote:Op maandag 26 april 2004 14:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mooie machines allemaal maar te prijzig voor mij iig. Wordt gewoon weer een kawa, mocht ik de mijne kunnen verkopen. En dan of een ZXr 750 of een ZX6R
Ik zag een ZX7R op Marktplaats en zo heel duur zijn de eerste modellen ook niet meer, 5.500 euro.quote:Op maandag 26 april 2004 14:47 schreef Gerako het volgende:
ZX6r is duurder als een VFR 750 volgens mij, maar idd een Kawa is ook heel mooi. Ik vind vooral die ZX7R echt onwijs mooi en die zou ik eigenlijk kopen voordat ik de Mille zag.
Klopt die zijn redelijk betaalbaar en toen ik een motor zocht ook al, alleen kwam toen de Mille binnen mijn betaalbare mogelijkheden en verdween al het andere uit zicht.quote:Op maandag 26 april 2004 14:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zag een ZX7R op Marktplaats en zo heel duur zijn de eerste modellen ook niet meer, 5.500 euro.![]()
En wat voor onbetaalbaars blijft er in zicht..?quote:Op maandag 26 april 2004 15:01 schreef Gerako het volgende:
[..]
Klopt die zijn redelijk betaalbaar en toen ik een motor zocht ook al, alleen kwam toen de Mille binnen mijn betaalbare mogelijkheden en verdween al het andere uit zicht.
RSV Mille R misschien, al ben ik tevreden met die ik nu heb.quote:Op maandag 26 april 2004 15:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wat voor onbetaalbaars blijft er in zicht..?![]()
Ik dacht .. nu komt het ..quote:Op maandag 26 april 2004 15:22 schreef Gerako het volgende:
[..]
RSV Mille R misschien, al ben ik tevreden met die ik nu heb.
[afbeelding]
Wat bedoel je met: het???quote:Op maandag 26 april 2004 15:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik dacht .. nu komt het ..![]()
![]()
Die ene fantastische droommotor waar Gerako wakker van zou liggen ..quote:Op maandag 26 april 2004 15:33 schreef Gerako het volgende:
[..]
Wat bedoel je met: het???
Nee hoor! Ik ben ook heel tevreden met hetgeen ik heb!quote:Op maandag 26 april 2004 15:39 schreef hollander172 het volgende:
Ben ik de enige die op dit moment even niks meer te wensen heeft?
Een trio.quote:Op maandag 26 april 2004 15:39 schreef hollander172 het volgende:
Ben ik de enige die op dit moment even niks meer te wensen heeft?
Nou ja, onderstaande is voor mij onbetaalbaar maar als ik het geld zou hebben zou ik hem zeker kopen.quote:Op maandag 26 april 2004 15:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die ene fantastische droommotor waar Gerako wakker van zou liggen ..
quote:The bikes are supplied working, but, considering their intrinsic particularity and considering also that they are prototypes, Aprilia doesn?t guarantes their working and is not responsabile for any damages thatcould spring from any use of these bikes.
Aprilia further more can not guarantee the spare parts supply.
Pijnlijk om te rijden lijkt mij, maar dat is wel een mooi antwoord.quote:Op maandag 26 april 2004 16:00 schreef Gerako het volgende:
[..]
Nou ja, onderstaande is voor mij onbetaalbaar maar als ik het geld zou hebben zou ik hem zeker kopen.
RSW 500, 2 cilinder 2 takt. 140 pk, 110kg. [afbeelding]
[afbeelding]
Tja... dat is wel klotequote:Op maandag 26 april 2004 13:47 schreef Gerako het volgende:
Het vorige deel sloten we af met het tragische bericht dat er dit weekend 6 motorrijders om het leven waren gekomen.
Doe dan dat trio maar, daar laat ik de motor wel een nachtje voor in de schuur staan.quote:Op maandag 26 april 2004 15:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een trio.Ehhm je vriendin een motorrijbewijs en een eigen motor.
Dat mag ik hopen... een vriendin met teveel testosteron kan nooit leuk zijn, of je moet van een zware stem houdenquote:Op maandag 26 april 2004 18:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
...ze mist echt alle testosteron om er maar enigzins lol in te hebben.
Pijnlijk, mwah dat weet ik eigenlijk niet. Lijkt me wel een hele ervaring, maar ja, ze zijn zo duur denk ik. Aprilia verkoopt er 4 of 5 geloof ik, ze staan al ruim een jaar te koop nu, prijs staat er niet bij en dat zegt genoeg denk ik.quote:Op maandag 26 april 2004 16:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Pijnlijk om te rijden lijkt mij, maar dat is wel een mooi antwoord.![]()
![]()
![]()
Gelukkig heeft ze hier geen last van.quote:Op maandag 26 april 2004 18:39 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen... een vriendin met teveel testosteron kan nooit leuk zijn, of je moet van een zware stem houden![]()
Dat zie je lekker snel dan .. je hebt hem net .. was toch zo'n perfecte vent die hem verkocht, die had jou wel even kunnen informeren over toekomstige kosten.quote:Op maandag 26 april 2004 18:21 schreef PatrickM het volgende:
Gisteren erachter gekomen dat mijn achterband toch wel erg snel vervangen moet gaan worden
Ik weet dat het geen echte GP machine is (scheelt 30-40 pk).. maar wel bijna ..quote:Op maandag 26 april 2004 18:44 schreef Gerako het volgende:
[..] Pijnlijk, mwah dat weet ik eigenlijk niet. Lijkt me wel een hele ervaring, maar ja, ze zijn zo duur denk ik. Aprilia verkoopt er 4 of 5 geloof ik, ze staan al ruim een jaar te koop nu, prijs staat er niet bij en dat zegt genoeg denk ik.
Toen ik mijn motor ging halen zat er nog ca. 2 mm profiel in het midden. En dat zat er eigenlijk tot en met vorige weekend. Daarna is het eigenlijk in noodtempo minder geworden...quote:Op maandag 26 april 2004 19:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat zie je lekker snel dan .. je hebt hem net .. was toch zo'n perfecte vent die hem verkocht.
Dat worden dan zeker geen nieuwe kleren in Mei.
Ik ga ook binnen 2 weken een nieuwe achterband kopen .. zag het al bij aankoop.
Nu lang genoeg uitgesteld .. duo vertelde over een licht dribbelende achterband bij snelweg bochten boven de maximum snelheid.
Krijg je nog korting op die banden? Ik wacht tot de volgende motorshow en die is binnen 2,5 week.quote:Op maandag 26 april 2004 19:46 schreef PatrickM het volgende:
En ik heb vandaag een mailtje naar mijn vaste motortoko gestuurd om het bandje te bestellen. Dus eind deze week hoop ik er weer een nieuwe achterband erop te hebben
Kweet nie... ik betaal nu ongeveer 190 euro. Bij Sabra zijn dezelfde banden ca 175 euro, maar moet ik wel eerst ff naar Geldermalsen rijden (+ dat je dan ook nog de montage om de velg heen moet dokken geloof ik). Dus gun ik het gewoon mijn eigen motortokoquote:Op maandag 26 april 2004 19:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Krijg je nog korting op die banden? Ik wacht tot de volgende motorshow en die is binnen 2,5 week.
(geef hier niet alle info meer i.v.m. problemen)
Het is wel een echte GP motor geweest, hij heeft 2 seizoenen gereden in de GP 500.quote:Op maandag 26 april 2004 19:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet dat het geen echte GP machine is (scheelt 30-40 pk).. maar wel bijna ..
Zelfs de cracks die jarenlang 125,250 hebben gereden en naar een 500 cc GP machine stap(ten)pen vliegen er in het begin bij bosjes af.
Nou heb ik van jou al aardige foto's gezien, maar om nou gelijk te zeggen dat je beter bent dan Loris Capirossi.. (die viel er in het begin heeeel veel vanaf, en dat bijna zonder valpartijen in de 250)
Foto`s zijn niet echt om trots op te zijn, ik zou me eerder schamen. Zo kaal worden ze bij mij niet dat is nou iets wat ik onverantwoord vind.quote:Op maandag 26 april 2004 19:46 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Toen ik mijn motor ging halen zat er nog ca. 2 mm profiel in het midden. En dat zat er eigenlijk tot en met vorige weekend. Daarna is het eigenlijk in noodtempo minder geworden...
ennuh... die man had het me al verteld dat er achter binnenkort een nieuw bandje op moest. Hij had nog een paar andere K1100LT's staan die weer origineel gemaakt gaan worden, maar die hadden nog minder profiel. En ik heb vandaag een mailtje naar mijn vaste motortoko gestuurd om het bandje te bestellen. Dus eind deze week hoop ik er weer een nieuwe achterband erop te hebben
Ennuh... halverwege mei laat ik mijn buddy opnieuw bekleden, en ja, eind mei ga ik ook gewoon kleding kopen(mijn baas betaald in mei namelijk winstuitkering, vakantiegeld en natuurlijk nog mijn gewone loon
)
HIer trouwens 2 piccies van de huidige staat van mijn band:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou ik eigenlijk niet weten, op dit moment zit ze naast me maar of ze mee leest?quote:Op maandag 26 april 2004 19:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
En ze leest niet mee.
Tja... dat krijg je als een band 2500 km goed op profiel blijft (ca 2mm) om vervolgens in een kleine dag zowat op te gaanquote:Op maandag 26 april 2004 22:28 schreef Gerako het volgende:
[..]
Foto`s zijn niet echt om trots op te zijn, ik zou me eerder schamen. Zo kaal worden ze bij mij niet dat is nou iets wat ik onverantwoord vind.
Nou kan het met dit weer ook niet zo heel erg kwaad, maar je ziet het vaak ook in de winter dat mensen hun banden afrijden tot het canvas.quote:Op maandag 26 april 2004 23:33 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja... dat krijg je als een band 2500 km goed op profiel blijft (ca 2mm) om vervolgens in een kleine dag zowat op te gaan
Maar wees gerust... bandje is al besteld, en als het gaat regenen heb ik nog een scooter staan(alhoewel de kans groot is dat ie gewoon blijft staan waar die staat)
En nee, ik schaam me er niet voor
Kijk naar een gemiddelde band voor een supersport en je zal zien dat een hoop banden geeneens een middenprofiel hebben
Ennuh... canvas is nog niet te zien dus
Er zullen er waarschijnlijk een heleboel wel meelezen maar niet reageren. Ik heb deze topics ook gevolgd vanaf nummer 1 maar heb daar nooit gereageerd.quote:Op dinsdag 27 april 2004 07:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Veel motorrijders hier Vraagje aan de motorrijders hier die in ons SC en Meettopic nooit zijnen ik verwacht er nog wel meer...
Geloof dat maar nietquote:Op dinsdag 27 april 2004 09:14 schreef Gerako het volgende:
En Rietvaerder wat voor een achterband heb jij eigenlijk, die rullen kwamen er bij mij ook op maar het duid op een slecht afgestelde vering en spanning.
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Wisten jullie dat ik sinds vandaag geen 18 meer ben
quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:31 schreef Makster het volgende:
Gefeliciteerd chef, en jij auto rijden LOL
Dacht dat ik alles mee had gemaakt
Kwestie van lessen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, erg man.
Gas is mega-gevoelig evenals de rem
Reed trouwens wel in 1x weg (met teveel gas, zo gevoelig man, tering) schakelen ging ook goed.
Mwa... geef mij maar motor
quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou, mijn remmen zijn echt niet zo gevoelig als in de auto... (was trouwens een Space Star 1.8 GDI)
Maar dat kan ook komen omdat je het met je voet doet ipv je hand?
Ik vind beide heel erg leuk, als ik een tijd in een auto zit dan verlang ik echt naar de motor .. maar andersom dus ook wel.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, dat wel...
Ach, lekker motor blijven rijden toch maar
Motorrijden is gewoon veel meer inspannend fysiek en mentaal.quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:03 schreef JK het volgende:
Auto is lekker relaxt, goed, je kan niet inhalen en je moet op je beurt wachten voor het verkeerslicht en in de file, maar qua rijden zet je je verstand op 0 en je komt er wel. Dat gaat op de motor net even wat anders.... merk het wel, ik ga altijd met de auto naar het werk, maar nu deze week met de motor, ben toch iets meer moe dan anders. Maar misschien ook wel omdat ik gister tot 22.15u aan het werk was en vanmorgen weer om 9 uur druk aan het werk was
Jups... hij zoekt nu als ik de witte markeringen over ga bij het file rijden. Verder gewoon goed gripquote:Op dinsdag 27 april 2004 09:14 schreef Gerako het volgende:
[..]
Nou kan het met dit weer ook niet zo heel erg kwaad...
Je zal het nu alleen merken aan het stuurgedrag denk ik.
...
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Wisten jullie dat ik sinds vandaag geen 18 meer ben
Wat dacht je van rembekrachting in een autoquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou, mijn remmen zijn echt niet zo gevoelig als in de auto... (was trouwens een Space Star 1.8 GDI)
Maar dat kan ook komen omdat je het met je voet doet ipv je hand?
Goede reis en veel plezier !quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:13 schreef Makster het volgende:
Denk dat ik maar eens ga pitten.
Pfff.....komt nog best veel bij kijken als je ff 3 maanden naar Curacao gaat
Maar goed, nog een paar daagjes en dan totaal NIKS meer doen (een paar weken en dan kan ik daar aan de slag)
Slaapse mensen
Zakelijke opmerking: doe je nog wat speciaal spul in je tank ter conservering.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:13 schreef Makster het volgende:
Maar goed, nog een paar daagjes en dan totaal NIKS meer doen (een paar weken en dan kan ik daar aan de slag)
Bijvoorbeeld Forte MotoPower 2 (1 is ter onderhoud, 2 is ter conservering)quote:Op woensdag 28 april 2004 11:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zakelijke opmerking: doe je nog wat speciaal spul in je tank ter conservering.
Zal lastig zijn met die kilometerstand. Ik bied 2.500,00.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:21 schreef rvdboomen het volgende:
Weet hier iemand wat een GSXR 750 uit 1996 blauw-wit met 50.000km nog waard is?
Is in goede staat, alleen wat krassen op de kuip. Niet erg storend.
Rob
Jawel, ik zat te denken aan benzinequote:Op woensdag 28 april 2004 11:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zakelijke opmerking: doe je nog wat speciaal spul in je tank ter conservering.
Ik dacht echt dat je eerst een grapje maakte........quote:Op woensdag 28 april 2004 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Wèl van Hayabusa's?
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:25 schreef PatrickM het volgende:
* Patrick281 houdt ook niet van voetbal
Hey ha die hallo daar ... hoor ik daar mijn naamquote:Op woensdag 28 april 2004 17:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zal lastig zijn met die kilometerstand. Ik bied 2.500,00.![]()
Serieus: dealers staan niet te springen, partikulier denk ik 4.500-5.000.
Generalist heeft er 1 gehad .. die moet het precies weten .. Generalist!!!
Waarom?quote:Op woensdag 28 april 2004 21:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je eerst een grapje maakte........
Wanneer mocht je met de R6 opdraven bij het RDW .. je ging eerst op vakantie dacht ik toch ..en dat ding nog ophalen..quote:Op woensdag 28 april 2004 21:28 schreef generalist het volgende:
Dat is niet slim, alleen benzine ... deze worden niet alleen voor de winst verkocht.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Jawel, ik zat te denken aan benzine
Denk bij jou meer aan een relatief lichte fiets voor de bochten, kan het verkeerd hebben hoor.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom?
quote:Op woensdag 28 april 2004 21:45 schreef generalist het volgende:
Motor staat nu dus opgeborgen. Leuke dief die die nu meeneemt, staat namelijk een boze hond bij ... en die houdt niet van motordiefjes
Tja zou het eventueel kunnen kopen, maar ik heb een beetje te weinig tijd en te veel dingen die MOETEN gebeurenquote:Op woensdag 28 april 2004 21:41 schreef Patrick281 het volgende:
Dat is niet slim, alleen benzine ... deze worden niet alleen voor de winst verkocht.
afbeelding
Werk je voor Motorex ofzo?quote:Op woensdag 28 april 2004 21:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is niet slim, alleen benzine ... deze worden niet alleen voor de winst verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |