Neen, een warm zwart pak in de hitte is eigenlijk gewoon lekker koelquote:Op maandag 26 april 2004 23:50 schreef Farao het volgende:
Het was vanmiddag lekker warm hier in't zonnige zuiden (Zuid Limburg) en toen ik in m'n auto stapte (die al 'n poosje in de zon stond) was 't goed warm daarbinnen, gelukkig kan dan de airco aan.
Maar nu stond ik bij 'n stoplicht naast een motorrijder, helemaal in zo'n dik zwart motorpak, dikke handschoenen erbij enzo.
Uiteraard goed voor de veiligheid, maar smelt je nu niet in zo'n pak ?
Als je rijdt zal dat inderdaad wel meevallen, maar door 't drukke centrum ?
Had 'n motor voor me een poosje, we reden allemaal met 'n slakkegangetje, en om de 2 meter een stoplicht, ik vond 't al bijna niet om uit te houden in de auto (toen ik net instapte) en ik droeg een korte broek + t-shirt.
Valt dat nu wel mee zo'n dik pak of is 't echt vervelend bij warm weer als je langzaam moet rijden cq stilstaan ?
wout?quote:Op maandag 26 april 2004 23:56 schreef Captain_Chaos het volgende:
Het is inderdaad behoorlijk warm. Je slaat ook de spijker op z'n kop door te melden dat veiligheid voor alles gaat. Ik zit als ik werk vaak 8 tot 10 uur in het leer op de motor. Gelukkig heb ik voor de warme dagen een pak dat aan de voorzijde geperforeerd is en aan de achterkant van de jas een ventilatieflap heeft. Bij de minste rijwind is het dan lekker koel op de motor. Uiteraard is een korte broek en een T-shirtje nóg ietsje luchtiger maar je wordt zo lelijk van een schuivertje in die outfit
"I didn't know she was 13 man.. I didn't know! She told me.. she was 21.. 18 atleast man.."quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:57 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
wout?
Je bidt werkelijk dat alle stoplichten groen zijn als je ze benadertquote:Op maandag 26 april 2004 23:56 schreef super_honda het volgende:
het word idd best wel warm in dat pak ja, maar beter een beetje warm en zweten dan rijden in een korte broek en dan onderuit gaan
Ik rijd nog niet zo lang, dus weet niet hoe zo'n pak aanvoelt bij 30+ graden.
...., maar niets is zo leuk als alle automobilisten in de hitte stil te zien staanquote:Op dinsdag 27 april 2004 08:09 schreef Oldbie het volgende:
Het is dan wel warm, maar er is niets zo leuk als motorrijden.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 08:10 schreef Roadster het volgende:
[..]
...., maar niets is zo leuk als alle automobilisten in de hitte stil te zien staan
Tegenwoordig hebben de meeste mensen automatische aircoquote:Op dinsdag 27 april 2004 08:10 schreef Roadster het volgende:
[..]
...., maar niets is zo leuk als alle automobilisten in de hitte stil te zien staan
Dan staan ze nogsteeds stil terwijl het heet is toch?quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:53 schreef yup het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben de meeste mensen automatische airco(alleen wij niet
![]()
![]()
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |