Ik las ergens in het juryrapport:quote:Op maandag 20 februari 2006 13:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
Allemaal doorgestoken kaart, ik zou gewonnen moeten hebben [afbeelding]
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik las ergens in het juryrapport:
"Wim kan goed pijpen"
![]()
Ja, je vervalt steeds in herhaling als je over SM's lult. Altijd dat sleutelen.quote:
Morgen even.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:41 schreef bwt het volgende:
Moet er niet meer gewerkt worden dan????
Ziet er lekker uit.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:37 schreef R2-D2 het volgende:
Heeft iemand trouwens iets gehoord over een motor-ongeluk bij Eindhoven? Ik geloof een BMW onder de vangrail doorgeschoven![]()
Daar oefende ik meestal m'n rechterbocht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, je vervalt steeds in herhaling als je over SM's lult. Altijd dat sleutelen.
[..]
Morgen even.
[..]
Ziet er lekker uit.
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar weldat hij zelf de topicstarter is.
Een R1100S is ook wel een lekkere stuurmotor, kan me voorstellen dat hij even tekeer licht sportief wilde gaan.Het is ook altijd hetzelfde met die dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet er altijd aan sleutelen om 15 minuten te kunnen rijden
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, je vervalt steeds in herhaling als je over SM's lult. Altijd dat sleutelen.
[..]
Morgen even.
[..]
Ziet er lekker uit.
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar weldat hij zelf de topicstarter is.
Een R1100S is ook wel een lekkere stuurmotor, kan me voorstellen dat hij even tekeer licht sportief wilde gaan.Hoe was je presentatie vrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
Doe je het toch weer heHquote:Op maandag 20 februari 2006 14:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Het is ook altijd hetzelfde met die dingenje moet er altijd aan sleutelen om 15 minuten te kunnen rijden
![]()
Schrijf maar over op mijn naam, dan verzeker ik 'm wel en haal ik 'm wel opquote:Op maandag 20 februari 2006 15:32 schreef BazzieK het volgende:
Moet een eendaagse verzekering hebben ivm met vervoer van de motor >.< Iemand een adresje?
en begrijpelijkquote:Op maandag 20 februari 2006 16:19 schreef BazzieK het volgende:
Je bereidheid om te helpen is ontroerend
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en begrijpelijkze zit alweer een tijdje zonder een echt bruikbare motor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |