De planning van het weekend zag er oorspronkelijk idd com-pleet anders uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:23 schreef bwt het volgende:
kijk kijk
de onverwachte wendingen vanhet leven
wat voor show ga je met hem bekijken?
quote:
Nick is pas vorig schooljaar begonnen met lezen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:33 schreef bwt het volgende:
Klinkt erg interessant (voor de jeugd)
Lees voornamelijk op fok en aangezien ik wel geinteresseerd ben in motoren en binnenkort ga lessen en een motor kopen dacht ik hier maar eens te posten toen ik dit topic zag.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 07:55 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Wie is BazzieK en wat heeft hem hier doen posten
Aantal posts in z'n profiel klopt ook nietIs leeg
Dan hoef je mij toch niet meteen te slaan johquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lees voornamelijk op fok en aangezien ik wel geinteresseerd ben in motoren en binnenkort ga lessen en een motor kopen dacht ik hier maar eens te posten toen ik dit topic zag.
Hehehehe, en ik maar denken dat jij je rijbewijs C hebt gehaald omdat het je het leuk leek als bijbaan ...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:42 schreef worldpimber het volgende:
Beetje het getrouwde vrachtwagenchauffeur ideeDie doet veel langer met een vrouw, blijft altijd spannend
Zeker spannend, tis altijd de vraag of ze niet vertrokken is met de complete inboedelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:42 schreef worldpimber het volgende:
Zo, naar huis ghumme![]()
![]()
Part-time pappa zijn is wel makkelijk he Pepijn, altijd wat leuks doen met hem. Beetje het getrouwde vrachtwagenchauffeur ideeDie doet veel langer met een vrouw, blijft altijd spannend
Misschien gaat Nick ook wel vreemd met andere wannabe pappa's
Het zal je toch overkomenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:26 schreef Gawaine het volgende:
Zeker spannend, tis altijd de vraag of ze niet vertrokken is met de complete inboedel![]()
Xeramicquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:30 schreef R2-D2 het volgende:
En ik moet me verontschuldigen... Alle foto's zijn mislukt
![]()
Ik was vergeten dat ik "sfeerfoto's" had gemaakt en de instellingen voor "Focusing Area" op "Multiple" had gezet![]()
Ik had nog wel een speciale foto voor Pimber gemaakt van een Xeramic MV Agusta![]()
En er was 1 motor die ik mee naar huis had willen nemen, dat was een lichtblauwe Monster in "Momo-Design"
De foto's zijn zo slecht dat ik ze alleen achter een link durf te zettenen dan zijn het nog de beste foto's
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:08 schreef Adelante het volgende:
IKEA heeft kant-en-klaar magnetron menu's voor ¤ 1,95, nou dat dan voor 5 dagen, houd je nog tien euro over ook
quote:
Waarom ben je R2-D2 niet gaan traceren?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaaaaaaa was een geslaagd dagje![]()
![]()
Was erg gaaf, heb ook nog enkele zeer goede aankopen gedaan![]()
Omdat ik een verlegen kereltje benquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom ben je R2-D2 niet gaan traceren?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Omdat ik een verlegen kereltje ben![]()
Heb er nog wel aan gedacht, maar heb niemand gezien die op die dame van de foto leek. Als ze dat uberhaupt was op die foto![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:56 schreef worldpimber het volgende:
Tof spul, je pimpt wel met je kleding![]()
Anderen doen het andersom, in de motor steken dat geld.
[..]
[afbeelding]
Stuntelend met camera niet gezien?
[..]
[afbeelding]
mooi spulquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sidi Vertigo's.. ik wou in eerste instantie zwarte met rode accenten, maar die was er niet in mijn maat. Toen kwam ik uit op deze, eigenlijk nog mooier en beter passend bij mijn pakkie![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze Rev-it handschoenen kon ik niet laten liggen, wat een heerlijke dingen![]()
Hebben mij ook een flinke duit gekost![]()
Maarrrrr ze zijn wel heel erg gaaf en zitten heerlijk![]()
Superfluidquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:46 schreef worldpimber het volgende:
XeramicWat was het ook alweer, superolie ofzo waardoor je motor wheelies kon ofzo?
![]()
Die blauwe is wel mooi jabeetje jammer van de rest van de foto's.
i.c.m. sluitertijd aanpassing kan je mooie "levende" foto's makenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:48 schreef hicham het volgende:
Jammer van die foto's
En wat maakt het uit als Focussing Area op Multiple staat? Is dat alleen voor landschappen ofzo? [afbeelding]
Daarvoor was het te drukquote:Was het niet erg druk vandaag
[..]
Waarom ben je R2-D2 niet gaan traceren?
Ik heb niks gekocht, m'n vriendin heeft een complete motoruitrusting gekocht:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sidi Vertigo's.. ik wou in eerste instantie zwarte met rode accenten, maar die was er niet in mijn maat. Toen kwam ik uit op deze, eigenlijk nog mooier en beter passend bij mijn pakkie![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze Rev-it handschoenen kon ik niet laten liggen, wat een heerlijke dingen![]()
Hebben mij ook een flinke duit gekost![]()
Maarrrrr ze zijn wel heel erg gaaf en zitten heerlijk![]()
Jij nog aankopen gedaan, R2?![]()
[..]
Omdat ik een verlegen kereltje ben![]()
Heb er nog wel aan gedacht, maar heb niemand gezien die op die dame van de foto leek. Als ze dat uberhaupt was op die foto![]()
Jij hebt hetzelfde toestel gehad, kon jij op het scherm duidelijk zien of de foto was geluktquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Met een grote F van "Fulcrum, ik ben hier!"
Wel raar eigenlijk, het voordeel van een digicam is toch dat je op het LCD scherm al kunt zien of de foto is gelukt?Dan kun je daarna even de instellingen aanpassen en goede pics maken
Daarom konden de jasjes niet goed dichtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:56 schreef worldpimber het volgende:
Tof spul, je pimpt wel met je kleding![]()
Anderen doen het andersom, in de motor steken dat geld.
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |