die zitten in Thailandquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:04 schreef Mustard_Man het volgende:
naar je ouders huis gaan en de koelkast plunderen, duh.
ja verdommequote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:06 schreef Avani het volgende:
Met 20 euro kan je makkelijk lekker eten.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
je mag woensdag best bij mij komen eten
Eén broodje is ook inderdaad voldoende om een hele dag van te levenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:07 schreef KeessieK het volgende:
voor 4 euro kan je makkelijk een broodje shoarma halen.. dus, alle dagen shoarma!![]()
mooi, dan merken ze er dus niks van.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:08 schreef Adelante het volgende:
IKEA heeft kant-en-klaar magnetron menu's voor ¤ 1,95, nou dat dan voor 5 dagen, houd je nog tien euro over ook
en een maagzweer ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:08 schreef Adelante het volgende:
IKEA heeft kant-en-klaar magnetron menu's voor ¤ 1,95, nou dat dan voor 5 dagen, houd je nog tien euro over ook
ik geef er 50 euro voor...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:06 schreef Het_Biertje het volgende:
ik kan natuurlijk de auto verkopen voor 100 euro![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:07 schreef Herkauwer het volgende:
Mooi dat er morgen een nieuwe week begint!
ik ga wel ff hard rijden door het plaatselijk bos hier; die reerug moet lukken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
neem jij alle ingredienten dan mee?
die hebben geldquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan hebben je ouders het beter bekeken dan jij
ik zei toch dat ze beter af warenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:30 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
die hebben gelden studeren niet meer
klootzakken zijn het![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:20 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
en niet te vergeten:
[afbeelding]
Ach en wee, de shandydrinkers zien tieten en direct zijn ze helemaal van slag.quote:
dat durf je echt niet in mijn gezicht te zeggenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:49 schreef JohanV. het volgende:
aftandse volvo
Zeker wel, wanneer ben je weer in de parel van het noorden?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:50 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dat durf je echt niet in mijn gezicht te zeggen
als ik nuchter benquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:51 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Zeker wel, wanneer ben je weer in de parel van het noorden?
Koop rijst, doe er wat vlees bij. Koop een zak aardappelen en een doos hamburgers en wat groente uit blik. Zo moet je zeker wel een week vooruit kunnen.quote:
shandyquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:50 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Ach en wee, de shandydrinkers zien tieten en direct zijn ze helemaal van slag.
Je vergeet de kaneel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:56 schreef Jesse- het volgende:
Kilo rijst: 39 cent
koken in melk, suiker er over en kloar eten voor de rest van de week
Neequote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:20 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
en niet te vergeten:
[afbeelding]
weet je hoe duur kruiden zijnquote:
Als je geen kaneel kan betalen, ben je gewoon een sloeber.quote:
Je kunt ook voor het pak van ¤3,39 gaan maar ik weet niet wat daar anders aan is. Zie mijn dilemma topic.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:38 schreef De_Ananas het volgende:
20 dellekes 1,89 bij de AH. Frietpan heb je wel mag ik hopen dat je niet zo pauper bent. Een pot zalf á 69 cent. 1 pak de dag dus je hebt 5*1,89 + 0,69=¤10,14
Dan heb je nog ¤9,86 voor bier. Een mênnus goede week heb je dan![]()
Jezelf quoten is weer in.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je kunt ook voor het pak van ¤3,39 gaan maar ik weet niet wat daar anders aan is. Zie mijn dilemma topic.
Dan heeft hij geen geld meer over voor maagtabletten enzoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:38 schreef De_Ananas het volgende:
20 dellekes 1,89 bij de AH. Frietpan heb je wel mag ik hopen dat je niet zo pauper bent. Een pot zalf á 69 cent. 1 pak de dag dus je hebt 5*1,89 + 0,69=¤10,14
Dan heb je nog ¤9,86 voor bier. Een mênnus goede week heb je dan![]()
Alleen homo's worden ziek van dellekes.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:40 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dan heeft hij geen geld meer over voor maagtabletten enzo![]()
Jij bent zeker weer zo'n shandydrinker uit dat BeF-clubje.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alleen homo's worden ziek van dellekes.
Nee, ik ga niet om met niet-samurai mensenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:56 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Jij bent zeker weer zo'n shandydrinker uit dat BeF-clubje.
Ah ik zie het al, een shandydrinker uit het Braun stalletje.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet om met niet-samurai mensen![]()
Maar dit topic gaat er juist over dat de TS een sloeber isquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:36 schreef Avani het volgende:
[..]
Als je geen kaneel kan betalen, ben je gewoon een sloeber.![]()
en ik nog 700 voor 1,5 week..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:48 schreef Rejgun het volgende:
ik heb ook nog maar EUR 254 tot volgende week vrijdag![]()
Jij kan 740 dellekes per dag etenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:52 schreef KeessieK het volgende:
[..]
en ik nog 700 voor 1,5 week..daar gaat het nu toch niet om?
TS wil weten wat ie moet eten..![]()
dat rijmt..![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:05 schreef KeessieK het volgende:
denk dat ik dat net niet ga redden..
Oh vandaar dat ik dat kutgeld nog niet heb. Maandag pas.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:37 schreef Muizig het volgende:
Maandag is het weer tijd voor de zorgtoeslag
kan nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef saban het volgende:
elke dag 5 bapoa's ofzo ?
Bapao heet het trouwensquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:03 schreef saban het volgende:
[..]
Dan eet je de laatste dag anderhalf bapoa minder
Ohw jah???quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:37 schreef Muizig het volgende:
Maandag is het weer tijd voor de zorgtoeslag
dan ga je iedere dag patat bakkenquote:
Bijna iedereen krijgt zorgtoeslag. Vooral in de categorie arme kneuzen en studenten, waar bijna iedereen in dit topic onder valt, zo ook ik,quote:Op zondag 19 februari 2006 16:22 schreef Rejgun het volgende:
Mensen die zorgtoeslag krijgen.......
dan snap ik meteen hoe het komt dat je geen geld meer hebt
kan je weer een lijntje halenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:05 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ohw jah???
Kicken! Die had ik niet in de begroting staan!!!
Bedankt voor de tip!
idd, waar is dat topic geblevenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:42 schreef gexxz het volgende:
ach...volgende week studiefinanciering toch?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:36 schreef Avani het volgende:
[..]
Als je geen kaneel kan betalen, ben je gewoon een sloeber.![]()
Hier: printen en aan je scherm hangen:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:54 schreef -Wonderchild- het volgende:
Godver al mijn pieken weer uitgegeven aan speciaal bier (La Chouffe) wanneer komt die stufi eindelijk?
Wat intereseerd het men nou hoe die kindertjes in afrika zich voelenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Rijst. Veel rijst. Pluspunt is, dat je dan meteen tevens weet hoe al die kindertjes in Afrika zich voelen.
En hier weer een mooi voorbeeld van iemand die to-taal geen enkel benul heeft van wat zich buiten zijn eigen woonplaats afspeelt. Welk werk? Dorre landbouwgrond met uitgemergeld en hongerig vee dat geen melk meer geeft uit voedselgebrek? Geen industrialisatie? Corrupte leiders? *Zucht*quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat intereseerd het men nou hoe die kindertjes in afrika zich voelen. Dat die ouders eens gaan werken ofzo voor hun centen (en dus eten)
heb je bierquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb hier een versgemaakte plaatpizza staan, hoelaat ben je er?
dat hoor jij te hebben, met zo'n naamquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:47 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
dat hoor jij te hebben, met zo'n naam![]()
Ik heb nog 5 euro tot maandagquote:ik heb nog 20 euro voor de rest van de week![]()
dat je naam een bepaald verwachtingspatroon scheptquote:
Waar hou je van? Pasta of rijst gerechten kosten niet veel en zijn snel klaar... En als je echt te lui bent om zelf iets klaar te maken, dan wordt het tijd om je vrienden weer eens te bellenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:07 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ja verdommeik vraag toch om advies
wat raad je mij aan![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:03 schreef t0y het volgende:
Weet je wat ik altijd doe. Ik slaap elke dag uit tot een uur of 3/4 in de middag. Dan ga ik ff wat goedkoop voer halen bij de lidl, bij voorkeur tomatensoep uit blik. Lekker goedkoop. Als ik klaar ben met het consumeren van de soep ga ik naar de koffieshop. Hier haal ik één voorgedraaide en ga ik een beetje socializen in de shop. Daarna ga ik naar huis en een beetje voor de tv hangen.
En dan rond een uur of 1 naar bed. Dan heb je best een leuke dag hoor
Dan ga je JUIST naar je oudersquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |