quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:36 schreef Avani het volgende:
[..]
Als je geen kaneel kan betalen, ben je gewoon een sloeber.![]()
Hier: printen en aan je scherm hangen:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:54 schreef -Wonderchild- het volgende:
Godver al mijn pieken weer uitgegeven aan speciaal bier (La Chouffe) wanneer komt die stufi eindelijk?
Wat intereseerd het men nou hoe die kindertjes in afrika zich voelenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Rijst. Veel rijst. Pluspunt is, dat je dan meteen tevens weet hoe al die kindertjes in Afrika zich voelen.
En hier weer een mooi voorbeeld van iemand die to-taal geen enkel benul heeft van wat zich buiten zijn eigen woonplaats afspeelt. Welk werk? Dorre landbouwgrond met uitgemergeld en hongerig vee dat geen melk meer geeft uit voedselgebrek? Geen industrialisatie? Corrupte leiders? *Zucht*quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat intereseerd het men nou hoe die kindertjes in afrika zich voelen. Dat die ouders eens gaan werken ofzo voor hun centen (en dus eten)
heb je bierquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb hier een versgemaakte plaatpizza staan, hoelaat ben je er?
dat hoor jij te hebben, met zo'n naamquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:47 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
dat hoor jij te hebben, met zo'n naam![]()
Ik heb nog 5 euro tot maandagquote:ik heb nog 20 euro voor de rest van de week![]()
dat je naam een bepaald verwachtingspatroon scheptquote:
Waar hou je van? Pasta of rijst gerechten kosten niet veel en zijn snel klaar... En als je echt te lui bent om zelf iets klaar te maken, dan wordt het tijd om je vrienden weer eens te bellenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:07 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ja verdommeik vraag toch om advies
wat raad je mij aan![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:03 schreef t0y het volgende:
Weet je wat ik altijd doe. Ik slaap elke dag uit tot een uur of 3/4 in de middag. Dan ga ik ff wat goedkoop voer halen bij de lidl, bij voorkeur tomatensoep uit blik. Lekker goedkoop. Als ik klaar ben met het consumeren van de soep ga ik naar de koffieshop. Hier haal ik één voorgedraaide en ga ik een beetje socializen in de shop. Daarna ga ik naar huis en een beetje voor de tv hangen.
En dan rond een uur of 1 naar bed. Dan heb je best een leuke dag hoor
Dan ga je JUIST naar je oudersquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |