is gebeurdquote:Op maandag 6 februari 2006 15:15 schreef worldpimber het volgende:
Maareeuh..
1. linkje vorig topic
2. had je niet al een aanbetaling gedaan op een monster?
Wel in m'n dromenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:15 schreef worldpimber het volgende:
Maareeuh..
2. had je niet al een aanbetaling gedaan op een monster?
quote:
Check de OP es waar ik op stuurquote:Op maandag 6 februari 2006 15:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wel in m'n dromen![]()
Linkje voor FX
[afbeelding]
is nog voor hem in de buurt ookquote:Op maandag 6 februari 2006 15:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wel in m'n dromen![]()
Linkje voor FX
[afbeelding]
Dan is zo'n Sebringpijp wel * Bling *quote:
Ach, niet iedereen is merkgeil en ik vind het geluid heel mooi wattie produceert...Een Sebring pijp is qua geluid vergelijkbaar trouwens...De vraagprijs is niet echt reëel trouwens...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dan is zo'n Sebringpijp wel * Bling *![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ach, niet iedereen is merkgeil en ik vind het geluid heel mooi wattie produceert...Een Sebring pijp is qua geluid vergelijkbaar trouwens...De vraagprijs van de fiets is imo niet echt reëel trouwens...
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:07 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
gelukkig weer thuisop school zitten moet je niet te lang doen
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:46 schreef Nordic_Blue het volgende:
ole, ik ga volgende week dinsdag voor mijn rijles de mergelland route rijden, jullie al ervaring mee?
Teveel / te weinigquote:Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ach, niet iedereen is merkgeil en ik vind het geluid heel mooi wattie produceert...Een Sebring pijp is qua geluid vergelijkbaar trouwens...De vraagprijs is niet echt reëel trouwens...
Met aangepaste snelheid is het goed te doen, alleen heb je altijd van die blinde automobilisten die het je zuur kunnen makenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is een hele mooie route
maar met dit weer weet ik het eigenlijk niet
![]()
door al die bomen langs de weg zal het wegdek ook wel vrij glad zijn denk ikquote:Op maandag 6 februari 2006 16:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Teveel / te weinig![]()
[..]
Met aangepaste snelheid is het goed te doen, alleen heb je altijd van die blinde automobilisten die het je zuur kunnen maken![]()
Mergelland route is erg leuk om te doen. heb em zelf al een paarkeer zelf gereden.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:46 schreef Nordic_Blue het volgende:
ole, ik ga volgende week dinsdag voor mijn rijles de mergelland route rijden, jullie al ervaring mee?
Had ik maar zulke lessen zegquote:Op maandag 6 februari 2006 15:46 schreef Nordic_Blue het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |