ik vind de kleuren erg mooi maar die bolle kont is echtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
deze heeft weer zo een bol achterwerk...ben daar toch niet zo een fan van
Ik vind high mount uitlaten uberquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:57 schreef yup het volgende:
Alleen ik vind die high mount uitlaten beetje lelijk, ze meoten gewoon beetje laag hangen net als de Hayabusa... (en verder ultra dikke uitlaten natuurlijk)
Maar een TL1000, is dat niet dat ding waar zoveel klappers is mee gebeurd ?
Ik krijg altijd wel een heel leuk cijfer terug met drie nullen er achter, huizenbezitter he.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:22 schreef Rausdouwer het volgende:
Eens gestolen, altijd gestolen.Of zoiets.
Denk je dat je nog centen terugkrijgt dan? Dat zou wel mooi zijn.
Dit TL1000 ziet er wel mooi uit.Rood ook. Welke kleur wil jij dan? Een gele?
Ik denk dat ik er steeds meer aan het wennen ben.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
deze heeft weer zo een bol achterwerk...ben daar toch niet zo een fan van
Respect voor iedereen die Dakar uitreed, en nog net even meer voor deze 2.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:12 schreef Rausdouwer het volgende:
Ah geweldig die artikelen over Dakar. Hulde met name voor Mirjam Pol die als eerste vrouw Le Dakar uitrijdt en Henno van Bergeijk die met zijn XT500 en minimale materialen ook de finish haalt.![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:24 schreef Faithy het volgende:
*gaat een beetje meelurken*
*ook motorrijbewijs wil gaan halen*
(verkapte tvp)
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:24 schreef Faithy het volgende:
(verkapte tvp)
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:31 schreef Faithy het volgende:
vorig weekend motors gekeken![]()
*kwijl*
moet alleen mn motor-kennis nog op 'auto-niveau' krijgen (en dat voor een vrouw), dus dan zal ik vast wel kunnen zeggen WAT voor moois ik allemaal gezien heb
Weet wel dat er een nieuwe Suzuki was (rood met blauw) die erg
was
Dat bod ¤ 3.000,- 24-12-2005 22:49:18 , dat is van mij.quote:
Qua vrouwen ben je hier in goed gezelschap, Rebbel, R2D2 en Raus zijn ook helemaal waus van motoren.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:31 schreef Faithy het volgende:
vorig weekend motors gekeken![]()
*kwijl*
moet alleen mn motor-kennis nog op 'auto-niveau' krijgen (en dat voor een vrouw), dus dan zal ik vast wel kunnen zeggen WAT voor moois ik allemaal gezien heb
Weet wel dat er een nieuwe Suzuki was (rood met blauw) die erg
was
Welkomquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:24 schreef Faithy het volgende:
(verkapte tvp)
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat bod ¤ 3.000,- 24-12-2005 22:49:18 , dat is van mij.![]()
Ik was hem alleen alweer vergeten.![]()
Volgens mij kon ik hem voor ¤ 3.250 meenemen.
Maar ik zat mij toen af te vragen wat een nieuwe tank wel moet kosten, en schadevrij heb je ze ook voor ¤ 3.750.
Maar ik ga hem nu even bellen en kijken, en anders maken we van deze tank een special paint ofzo met de tijd.![]()
Zou er alleen ook niet een nieuwe teller opgekomen zijn gezien de kilometerstand.![]()
[..]
Qua vrouwen ben je hier in goed gezelschap, Rebbel, R2D2 en Raus zijn ook helemaal waus van motoren.![]()
Straks kunnen de meiden hun eigen meetings houden qua opkomst.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij hebben drie R'etjes in ons cluppie
![]()
Ik sta niet meer in de OP zie ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:34 schreef Faithy het volgende:![]()
waarom denk je dat ik 't zei![]()
*gaat even motors kijken van slowchat-leden*
dat is ook de enige BMW motorfiets die mooi isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:53 schreef Faithy het volgende:
Worldbeater:
zelf ben ik niet zo'n fan van BMW motoren, vind het vaak van die kolossen.. maar om heel eerlijk te zijn ziet die hierboven er wel redelijk uit..
Als je én geen talent hebt én zomervakantie van een maand dan is het nog binnen een periode van 7 maanden te halen (1x in de week lessen).quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:50 schreef Faithy het volgende:
Raithy
Zat gisteren al beetje te graven naar rijopleidingen, net maar 's verder gegaan..
moet sowieso even wachten tot april denk ik, want dan kan ik gaan lessen op motor >25Kwen kan ik na slagen sowieso op elke motor naar keuze (proberen te
) rijden..
Even vraagje: hoe lang ben je er gemiddeld mee bezig het te halen? En wat kost een les heden ten dage? Kan daar nergens informatie over vinden
Voor de kosten en de duur zul je zo wel een antwoord gaan krijgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:50 schreef Faithy het volgende:
Raithy
Zat gisteren al beetje te graven naar rijopleidingen, net maar 's verder gegaan..
moet sowieso even wachten tot april denk ik, want dan kan ik gaan lessen op motor >25Kwen kan ik na slagen sowieso op elke motor naar keuze (proberen te
) rijden..
Even vraagje: hoe lang ben je er gemiddeld mee bezig het te halen? En wat kost een les heden ten dage? Kan daar nergens informatie over vinden
Wat heb jij nog met die KLX te makenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ik moest toch nog even bellen of het zijkapje van de KLX al binnen gekomen is, en die ligt nu klaar, dus ik ga wel ff kijken. Ben benieuwd hoeveel geld er nog af kan als ik dus niets inruil.
Jammer van de kleur.![]()
Was dat ding nog een beetje vooruit te branden of niet? Had ie genoeg koppel enzoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Begin vorig jaar had ik deze motor, BMW's hebben een andere naam dan in de autowereld.
Over het algemeen zijn ze niet echt populair onder de "echte" motorliefhebbers.![]()
Maar dit model doet wel leuk mee, en 2 cylinder motoren hebben een heel mooi uitlaatgeluid.![]()
[afbeelding]
Welkom Faithy, hadden we hier niet al eerder een vrouwlijk Faith persoon die hier nooit meer komt maar wel al een rijbewijs A hadquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:50 schreef Faithy het volgende:
Raithy
) rijden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |