en dan hebben wij geen levenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Inderdaad. JOUW auto.
Ik kan me best voorstellen dat mensen trots zijn op hun auto... net dat ik trots ben op m'n motor en er soms tegen praat
quote:Warning: Host 'hpmotoren.nl' is blocked because of many connection errors. Unblock with 'mysqladmin flush-hosts' in /home/httpd/vhosts/hpmotoren.nl/httpdocs/html/php/occasions.php on line 18
Warning: MySQL Connection Failed: Host 'hpmotoren.nl' is blocked because of many connection errors. Unblock with 'mysqladmin flush-hosts' in /home/httpd/vhosts/hpmotoren.nl/httpdocs/html/php/occasions.php on line 18
Unable to connect to SQL server
Ja inderdaad. Was gaaf om te zien he!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:06 schreef worldpimber het volgende:
Dat stukje Nurbrurgring op Top Gear weer... 147 bochten
Ah, kom jij ook altijd bij "onze" jasper?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
Net thuis![]()
damnen geen tijd meer om ff naar MHE te rijden, was veul te gezellig
, dus R6 story is to be continued ....
![]()
Neuh...toch niet, 5 jaar geleden daar m'n all-weather pakkie gekocht, en toen kon ik daar niet slagen voor een motor, en vorige week ff wezen kijken voor een R6quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:42 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ah, kom jij ook altijd bij "onze" jasper?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Opgenomen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:06 schreef worldpimber het volgende:
Hehe, nee, ikwil er niet alleen wat betref vermogen op vooruit gaan maar ook kwa uiterlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:29 schreef yup het volgende:
ZX-9R![]()
![]()
![]()
Helaas 25 kw (rijbewijs van mij niet de motor), en geen geld
Misschien iets voor pimber na zijn 25kw periode
Zo een ZX-9R ziet er modderfokking dik uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hehe, nee, ikwil er niet alleen wat betref vermogen op vooruit gaan maar ook kwa uiterlijk.Deze ZX-9R heeft hetzelfde oudbollige uiterlijk als de 95 t/m 97 modellen van de 6R'en.
Damn, denk nu wel al meteen aan een motor met dik vermogen ofzo na deze. Eikel!Alleen tegen die tijd heb ik er ws toch geen geld voor om een hele nieuwe motor te kopen. Tenzij ik wat minder geld aan dit ding nu spendeer.
Ik weet wat je bedoelt en daar is maar 1 oplossing voor... een ZX-7R nemenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:38 schreef yup het volgende:
Zo een ZX-9R ziet er modderfokking dik uit.
Wat is de charme van zo een iele motor, dat ie op een schakelbrommer lijkt?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt en daar is maar 1 oplossing voor... een ZX-7R nemen![]()
En tussen iel/dik twijfel ik eigenlijk ook nog een beetje. Beiden hebben zo hun "charmes"
Jong, dat merk je wel als je op het circuit gaat rijden of het wiel omhoog wil trekken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:41 schreef yup het volgende:
Wat is de charme van zo een iele motor, dat ie op een schakelbrommer lijkt?![]()
Verhouding Kg/Pkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:41 schreef yup het volgende:
[..]
Wat is de charme van zo een iele motor, dat ie op een schakelbrommer lijkt?![]()
beetjemierrenneukenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Verhouding Kg/Pk
Cw-waarde
Verbruik
etc..
![]()
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:57 schreef yup het volgende:
[..]
beetjemierrenneuken
cw-waarde hangt niet af hoe klein een voorwerp is. De vorm is het belangrijkste. Motor met goeie CW-waarde? Blackbird/Hayabusa etc. de rest heeft de cw-waarde van een tuinhuis...
Hangt er natuurlijk vanaf of het een tuinhuis met puntdak is of plat dak.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:02 schreef R2-D2 het volgende:
Je hebt gelijk
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk vanaf of het een tuinhuis met puntdak is of plat dak.
stukje gezienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:06 schreef worldpimber het volgende:
eenszquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:38 schreef yup het volgende:
Een motor hoort er DIK uit te zien, geen een of ander ding wat te weinig voer heeft gekregen van de fabriek![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
stukje gezienblijft
de ring
elke bocht onoverzichtelijk
![]()
![]()
![]()
Puike picquote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:44 schreef worldpimber het volgende:
ZX-6R '98 is toch ook niet iel yup?
Oudje![]()
[afbeelding]
Werken ...
Goedemorgen!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:44 schreef worldpimber het volgende:
Oudje![]()
[afbeelding]
Werken ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
half juni is die dag en in die periode heb ik tentamens...as dinsdag begint mijn studie dus heb ik geen vrije tijd meerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:40 schreef worldpimber het volgende:
Eusj, heb jij jezelf eigenlijk nog wel opgegeven voor dat circuitdagje? Dan kom ik wel kijken
dat zekerquote:Jij bent waarschijnlijk toch zeker (hmm, vage zinsbouw) van plan leernicht te worden.
hicham en ik kennen em al uit ons hoofdquote:![]()
In de zomer gaan hicham en ik waarschijnlijk toch ook gewoon weleens een dagje daarheen. Tot we De Ring uit ons hoofd kennen.
![]()
Op de Ring A10 (voor de 80 zone dus) werd ik ingehaald door zo een ding. (misschien was jij het zelfs :' ) )quote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:44 schreef worldpimber het volgende:
Oudje![]()
[afbeelding]
Werken ...
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:06 schreef worldpimber het volgende:
Zoeken bij Safe isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:34 schreef yup het volgende:
WAt voor TL1000 dan ? S of R versie ?
Ja, alleen het kuipwerk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:48 schreef yup het volgende:
WAt is het verschil eigenlijk tussen TL1000S en R alleen de kuipen ofzo
Die rooie vind ik ok maar veel liever zwart ofzo...
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, alleen het kuipwerk.![]()
Er staat nog een betaalbare TL1000R op Marktplaats.
Alleen veel kilometers, maar vooral de afstand om even te kijken.![]()
Ik krijg net mijn jaaropgave over de post, dus ik ga eens even kijken hoeveel gestolen centjes ik terugkrijg.![]()
Eens gestolen, altijd gestolen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik krijg net mijn jaaropgave over de post, dus ik ga eens even kijken hoeveel gestolen centjes ik terugkrijg.![]()
deze heeft weer zo een bol achterwerk...ben daar toch niet zo een fan vanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |