Bij koekblikken is dat geheel anders natuurlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, dat is nog Supertraag voor motorrijders![]()
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Bij koekblikken is dat geheel anders natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
in mijn koekblik is er niets aan
Ik begrijp hetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik wil graag onherkenbaar blijven om begrijpelijke redenen![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 'm een blauw oog had geslagen [afbeelding] dat ie daarom een helm erop heeft geplakt![]()
Kort maar krachtigquote:
door dat missende oog zijn er uiteraard weer mogelijkheden om eens iets nieuws uit te proberenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik begrijp het
Daaro is er ook geen userfoto van mij
Zoek de mossel?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
door dat missende oog zijn er uiteraard weer mogelijkheden om eens iets nieuws uit te proberen![]()
Dat is wel jammer, ik begin nu net een beetje in het aikido-gebeuren te komen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:45 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er achter gekomen dat ik veel te veel energie gebruik. Ik ga het nu op een andere manier proberen. De bedoeling is dat ik straks uit de sportschool terugkom en dat hij dan al bang wordt van de kracht die ik zal uitstralen.
*proest*![]()
...
Pfft wat een hoop tekst.![]()
A V-Twin with a flat band...the ironyquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb hem net nieuw, moet er nog de b eerste KM's op rijden
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, ik begin nu net een beetje in het aikido-gebeuren te komen.
Ik hoop dat je een sport vind wat bij je past![]()
Vergrijzingquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:14 schreef Herr.Flick het volgende:
Schijnbaar denken er toch veel mensen anders over, aangezien het een van de weinige merken is die meer motoren verkocht heeft.
Je hoeft geen lunchbox meer mee te nemen naar het werkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
door dat missende oog zijn er uiteraard weer mogelijkheden om eens iets nieuws uit te proberen![]()
Nee, dat doen mijn keerringenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:36 schreef Worldbeater het volgende:
En je maakt het chroom van je vorkpoten zeker ook nooit schoon na het rijden?
Ohquote:Dat vuil schuurt je keerringen namelijk zo lekker kapot.![]()
Creatief met kurk - bot - gaten - opslagruimtequote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je hoeft geen lunchbox meer mee te nemen naar het werk![]()
of
Je verhuurt jezelf als wandelende FEBO-automaat![]()
1 Euromuntstuk op je tong, je doet je oog open en Tadaaa een warme kroket![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:40 schreef hicham het volgende:
Man, ik wil niet weten waar ik nu ergens zou liggen als er geen 25KW regeling was
Coole bike Martiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb hem net nieuw, moet er nog de b eerste KM's op rijden
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs op mijnh werk liep ik even 2 verdiepingen naar beneden met een halve meter wc papier in mijn hand.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:58 schreef worldpimber het volgende:
Oh![]()
Maar aniweg, niet iedereen heeft zijn motor naast zich staan met het koken, wassen en stofzuigen. Helaas...![]()
Valt dat onder pikken van de baas trouwens.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Coole bike Martiewanneer gingen we nou een stukje relaxed touren stepjes slijten?
Fuck de supersports.![]()
Alleen jammer dat er geen duo bij jou kan, ging je het ding trouwens nog verder customizen?
Ik mis zadeltassen en leerveters aan je stuur.
Niet als je datzelfde halve meter WC-Papier voor het doel gebruikt waarvoor het is aangeschaft op de bedrijfslokatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zelfs op mijnh werk liep ik even 2 verdiepingen naar beneden met een halve meter wc papier in mijn hand.![]()
Valt dat onder pikken van de baas trouwens.![]()
![]()
intuition will take you further than logics will ever do
Waste of timequote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zelfs op mijnh werk liep ik even 2 verdiepingen naar beneden met een halve meter wc papier in mijn hand.![]()
D'rom.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:09 schreef R2-D2 het volgende:
Niet als je datzelfde halve meter WC-Papier voor het doel gebruikt waarvoor het is aangeschaft op de bedrijfslokatie![]()
Kleine moeite, groot plezier luiwammessen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:13 schreef hicham het volgende:
Waste of timeAlle tijd die je gebruikt om extra te poetsen kun je beter steken in geld verdienen. Dan houd je dat geld over voor andere dingen en om een keer 10.000 km eerder dan normaal je keerringen te vervangen
Elke keer op en neer lopen noem ik geen kleine moeitequote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kleine moeite, groot plezier luiwammessen.
Verder ging het niet van mijn eigen tijd af.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
Dit blijf ik aantrekkelijk vinden, maar ik moet bij mijn originele plan blijven
, een TL1000 is op de langere termijn toch wel leuker voor meetings..rare DR800 afwijkiing heb ik.
*moeilijk moment*
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Coole bike Martiewanneer gingen we nou een stukje relaxed touren stepjes slijten?
Fuck de supersports.![]()
Alleen jammer dat er geen duo bij jou kan, ging je het ding trouwens nog verder customizen?
Ik mis zadeltassen en leerveters aan je stuur.![]()
Ik kan niet leven met het idee dat er vocht ligt op te drogen op een haar glimmende en tere chromen vorkpoten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:22 schreef hicham het volgende:
Elke keer op en neer lopen noem ik geen kleine moeite![]()
En het ging welliswaar niet van je eigen tijd af, maar je had wel andere nuttige dingen kunnen doen in die tijd
Alleen ambtenaren, administratieve plantjes en systeembeheerders leven bij de klok.quote:En ik neem aan dat jij die 2 minuten plus tijd die het kostte om te poetsen na vijven weer inhaalde?
Ehm.. zelfs met een Pinda kun je ..leuke dingen doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:23 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Zou hij mijn Panda ook als bestelbusje zien![]()
achterbank eruit slopen = MiniVanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Zou hij mijn Panda ook als bestelbusje zien![]()
Ik ben hard bezig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
Tnx mate,
we gaan zo gauw jij ook een coole toerbike heb lekker samen steppies schrapen![]()
Eventueel in te ruilenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:33 schreef Worldbeater het volgende:
maar bestelbusje... hoe kom je daar nou op?![]()
Inbreken in de Database van Justitie of KLPD, vragen of Carola het voertuig ooit eerder in bezit heeft gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:50 schreef dribbel79 het volgende:
Iemand enig idee hoe en waar ik op basis van 't kenteken o.i.d. kan checken of mijn kandidaat fiets geen schuiver heeft gemaakt of niet geregistreerd staat als zijnde "wanted" voor heftige violations?
Kans is klein vrees ik, maar joe never noo...
Boren doe ik niet meer aanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jammer dat je net weggaat, ik wilde net vragen of je nog naar gas had geboord![]()
[Relmode]
In de kont van Albert Verlinde![]()
![]()
[/Relmode]
[..]
![]()
Goede toerbuffelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:47 schreef R2-D2 het volgende:
Eventueel in te ruilen![]()
Wat dacht je van deze machine Beater. Helaas geen foto erbij maar dan kan je samen met Mercy "Steppies Schrapen"
[afbeelding]
Zoiets dus![]()
* R2-D2 denkt aan de kinderkopjes en de praktijklessen over wrijving, ad- en cohesie en zwaartekracht![]()
Edit:
Mischien iets voor Stinkie![]()
Mooi, we kunnen wel wat infiltratie gebruiken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:54 schreef dribbel79 het volgende:
Hey, KLPD, daar ken ik wat mensen...
Ja, ging ff hard hequote:
Grootste deel hierzo heeft alleen een post historie in FokMCquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:58 schreef dribbel79 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH, my eyes
Kom in PTA NOOIT buiten de Fok MC:
[afbeelding]
Misschien zijn we zelf wel foute sjonnies.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:58 schreef dribbel79 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH, my eyes
Kom in PTA NOOIT buiten de Fok MC:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:03 schreef worldpimber het volgende:
Grootste deel hierzo heeft alleen een post historie in FokMC![]()
Weinig echte Fok!kers eigenlijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:03 schreef Worldbeater het volgende:
Jammer dat ik geen plaatje kon vinden met mijn driedubbele alu vliegtuigspoiler erop.![]()
AMA superbikes.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:06 schreef R2-D2 het volgende:
Michael Jordan![]()
Nu nog een foto vinden waar hij zelf rijdt![]()
Hij heeft z'n eigen Raceteam![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:09 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Hier zie je hem een beetje
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:10 schreef Worldbeater het volgende:
AMA superbikes.![]()
Het gaat om de Grand Prix!![]()
![]()
Zou deze nog bestaan.![]()
OPM! Clarence Seedorf.![]()
Misschien vind R2D2 het ook leuk.![]()
[..]
![]()
memorabel weekend.![]()
uiteraard weet ik er alles van afquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben hard bezig.![]()
Omdat ik zo sportief ben zal het wel een sportster worden natuurlijk. De naam zegt al genoeg.![]()
En dan wel de XL 1.200cc custom uiteraard, maar dat hoef ik tegen jou als expert niet te zeggen.![]()
ik heb een nieuwe motorquote:
Maar deze knaapjes durven wel boven de 200 km/u te rijden.quote:
Ik heb alvast de meest coole handschoenen op de markt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
uiteraard weet ik er alles van af![]()
is jouw leren jas met franjes al binnen ?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:03 schreef Worldbeater het volgende:
Ik fokte al een half jaar voordat the godfather vond dat hij de oprichter van de Fok! MC is.![]()
Jawel, alleen niet harder dan 240 op de teller, durf ik nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar deze knaapjes durven wel boven de 200 km/u te rijden.
Dat lukt jou niet eens met 600 cc.![]()
Bijbehorende fiets:quote:Ik heb alvast de meest coole handschoenen op de markt.![]()
[afbeelding]
En een bijbehorende broek.![]()
[afbeelding]
Voor een jas blijkt er toch nog geen geld bij nader inzien.![]()
Gelukkig heb ik wel mijn leren vestje zonder mouwen.![]()
Boven de 200 moet je gewoon niet meer op je teller kijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jawel, alleen niet harder dan 240 op de teller, durf ik niet![]()
[..]
Bijbehorende fiets:
[afbeelding]
Vind ik echt mooi![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ja hoor we konden er op wachten![]()
Nu al verraden door een mede clublid, minutes after the comming out.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
Pepijn staat helemaal links zijn nieuwe broek te showen
[afbeelding]
Dat moet je ook niet op een dijkweggetje doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:30 schreef R2-D2 het volgende:
Jawel, alleen niet harder dan 240 op de teller, durf ik niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ja hoor we konden er op wachten![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
Zal voorlopig niet meer lukkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Boven de 200 moet je gewoon niet meer op je teller kijkendan is het ineens een stuk minder hard
![]()
Van m'n beemert gaan nooit de voorvork keerringen stuk!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:53 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Smaken verschillen zeg maar, ik mocht examen doen op één voorwaarde: KOOP GEEN BMW ! ! !
Ik vind ze ook niet echt mooi, dus dat scheelde al wel...maar als je wat MOOIE foto's post, kan ik er nog es over nadenken...
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nu al verraden door een mede clublid, minutes after the comming out.![]()
[..]
Dat moet je ook niet op een dijkweggetje doen.
ach hoef je daar ook niet meer van wakker te liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je mag wel een keertje bij mij achterop hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zal voorlopig niet meer lukkenXT gaat maar 130 denk ik en de boodschappenmotor ook, de panda ook...
![]()
Edit:
Boven de 230/240 lijkt het wel alsof de luchtstroom veranderd, ik moet dan verzitten en dat durf ik niet.
Jeetje, wat ben ik triest [afbeelding]
Vanavond maar eens rekenen of ik niet een tijdelijke motor kan kopen![]()
Ik had die ZZR niet moeten verkopen voor ik iets anders had![]()
Da's een goeiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:07 schreef dribbel79 het volgende:
Ben net voor de zekerheid even bij Motofit Veenendaal geweest om een CBR te "passen". Straks rij ik naar Eersel voor nop omdat die bike te klein is.
Zat heerlijk, alleen vond er één daar van niet uiteraard, ik moest maar even op een RSV Mille plaatsnemen
opeens heb je het, en koop je een Hondaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's een goeie![]()
Zo doorzichtig zijn de verkooptechnieken doorgaans niet![]()
De 1e keer dat ik op een CBR plaatsnam was de zit perfect![]()
De prijs was echter substantieel hoger dan de Kawa die ik toen via-via heb gekocht. Jammer genoeg verveelde de Kawa mij de laatste maanden een beetje... Het model en de kleurstelling waren gedateerd![]()
Hoe kan je dan staande wheelies leren maken?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
moet wel binnen vrij kort tijdsbestek omdat ik van plan ben mijn duo steppies eraf te halen![]()
Ja, best saaie dingen die ZZR'renquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:24 schreef R2-D2 het volgende:
De prijs was echter substantieel hoger dan de Kawa die ik toen via-via heb gekocht. Jammer genoeg verveelde de Kawa mij de laatste maanden een beetje... Het model en de kleurstelling waren gedateerd![]()
daar heb ik straks een Ragbike voorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoe kan je dan staande wheelies leren maken?
[..]
Ja, best saaie dingen die ZZR'ren
* worldpimber herinnert zich de eerste bollenmeet
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
daar heb ik straks een Ragbike voor![]()
qua kleuren niet de meest mooiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:42 schreef R2-D2 het volgende:
Zoiets was hetPlaatje komt van Marktplaats af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:52 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 Gaat het weekend in!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot straks![]()
Nu pas?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:52 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot straks![]()
quote:
Wat een emotiesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:52 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot straks![]()
Wat je noemt lang, heb iets van 25topic`s gemistquote:
Best wel bescheiden mooi dingetjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb vandaag bij het spotten aan jullie gedacht
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:22 schreef RB het volgende:
Wat je noemt lang, heb iets van 25topic`s gemist![]()
Heb m`n luchtkilometers wel gemaakt, afgelopen twee maand iets van 15000km![]()
Ik heb mn database online staan, dat kan mn computertje niet aanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Best wel bescheiden mooi dingetje![]()
Zeggeeuh, doe eens printscreentje van je Windows Verkenner, hoe groot is die database van jou wel niet en hoe hou je overzicht daarover?
[..]Poser
![]()
Dank jequote:
Dat is lief.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb vandaag bij het spotten aan jullie gedacht
[afbeelding]
Merk en type: Honda RC 46
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 27-01-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: bouwjaar 1998
Ach wat, het is een Honda en hij is rood.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het nog iets aparts, of heb ik nu de Opel Astra onder de motorfietsen op de foto gezet?
Wauw he! Drukke tijd gehad dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:22 schreef RB het volgende:
[..]
Wat je noemt lang, heb iets van 25topic`s gemist![]()
Heb m`n luchtkilometers wel gemaakt, afgelopen twee maand iets van 15000km![]()
nee hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het nog iets aparts, of heb ik nu de Opel Astra onder de motorfietsen op de foto gezet?
Honda is zowieso al de opel onder de motoren.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:04 schreef Rausdouwer het volgende:
Mercy z'n motor is klaar.Morgen gaan we 'm ophalen. Er is heel wat aan gebeurd, want de rekening kon niet op 1 A4-tje.
De kosten zijn dus ook hoog, maar het valt gelukkig niet tegen. Ik denk dat de kosten ook niet lager kunnen, gezien hetgeen allemaal is gedaan.
Even kort: nieuwe koppelingshandel, nieuwe kettingset, nieuwe olie, filter en bougies, kleppen nagekeken, alarm gekeurd, etc.
Ik ben heel erg benieuwd hoe de motor straks rijdt.Naar horen zeggen, herken je de motor niet meer terug na zo'n grote beurt. Mercy was de vorige keer dat hij daar geweest was (mijn korte-termijn-geheugen weet niet meer waarvoor) al lyrisch omdat ze het een en ander hadden nagekeken voor noppes.
![]()
Alle boutjes aangedraaid en ik geloof zelfs wat olie vervangen en zo.
Ah mijn net iets langer dan het korte-termijn-geheugen
speelt op: de verbogen remschijf is daar vervangen net na aankoop van de motor.)
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een geldverspilling zeg, hij deed het voor de grote beurt toch ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:04 schreef Rausdouwer het volgende:
Mercy z'n motor is klaar.Morgen gaan we 'm ophalen. Er is heel wat aan gebeurd, want de rekening kon niet op 1 A4-tje.
De kosten zijn dus ook hoog, maar het valt gelukkig niet tegen. Ik denk dat de kosten ook niet lager kunnen, gezien hetgeen allemaal is gedaan.
Even kort: nieuwe koppelingshandel, nieuwe kettingset, nieuwe olie, filter en bougies, kleppen nagekeken, alarm gekeurd, etc.
Ik ben heel erg benieuwd hoe de motor straks rijdt.Naar horen zeggen, herken je de motor niet meer terug na zo'n grote beurt. Mercy was de vorige keer dat hij daar geweest was (mijn korte-termijn-geheugen weet niet meer waarvoor) al lyrisch omdat ze het een en ander hadden nagekeken voor noppes.
![]()
Alle boutjes aangedraaid en ik geloof zelfs wat olie vervangen en zo.
Ah mijn net iets langer dan het korte-termijn-geheugen
speelt op: de verbogen remschijf is daar vervangen net na aankoop van de motor.)
Drukke tijd was het zekerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wauw he! Drukke tijd gehad dus.Heb je veel opgestoken van de cursussen? Blijf je nu wel hetzelfde werk doen?
Je kunt beter wel wat dingen vervangen voordat ze kapot gaan tijdens het rijden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel een mooie motorVeel mooier dan het oude model
[..]
Wat een geldverspilling zeg, hij deed het voor de grote beurt toch ook![]()
ja vind ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel een mooie motorVeel mooier dan het oude model
[..]
Wat een geldverspilling zeg, hij deed het voor de grote beurt toch ook![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]Vanavond maar eens rekenen of ik niet een tijdelijke motor kan kopen![]()
Ik had die ZZR niet moeten verkopen voor ik iets anders had![]()
en dan hebben wij geen levenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Inderdaad. JOUW auto.
Ik kan me best voorstellen dat mensen trots zijn op hun auto... net dat ik trots ben op m'n motor en er soms tegen praat
quote:Warning: Host 'hpmotoren.nl' is blocked because of many connection errors. Unblock with 'mysqladmin flush-hosts' in /home/httpd/vhosts/hpmotoren.nl/httpdocs/html/php/occasions.php on line 18
Warning: MySQL Connection Failed: Host 'hpmotoren.nl' is blocked because of many connection errors. Unblock with 'mysqladmin flush-hosts' in /home/httpd/vhosts/hpmotoren.nl/httpdocs/html/php/occasions.php on line 18
Unable to connect to SQL server
Ja inderdaad. Was gaaf om te zien he!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:06 schreef worldpimber het volgende:
Dat stukje Nurbrurgring op Top Gear weer... 147 bochten
Ah, kom jij ook altijd bij "onze" jasper?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
Net thuis![]()
damnen geen tijd meer om ff naar MHE te rijden, was veul te gezellig
, dus R6 story is to be continued ....
![]()
Neuh...toch niet, 5 jaar geleden daar m'n all-weather pakkie gekocht, en toen kon ik daar niet slagen voor een motor, en vorige week ff wezen kijken voor een R6quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:42 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ah, kom jij ook altijd bij "onze" jasper?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Opgenomen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:06 schreef worldpimber het volgende:
Hehe, nee, ikwil er niet alleen wat betref vermogen op vooruit gaan maar ook kwa uiterlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:29 schreef yup het volgende:
ZX-9R![]()
![]()
![]()
Helaas 25 kw (rijbewijs van mij niet de motor), en geen geld
Misschien iets voor pimber na zijn 25kw periode
Zo een ZX-9R ziet er modderfokking dik uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hehe, nee, ikwil er niet alleen wat betref vermogen op vooruit gaan maar ook kwa uiterlijk.Deze ZX-9R heeft hetzelfde oudbollige uiterlijk als de 95 t/m 97 modellen van de 6R'en.
Damn, denk nu wel al meteen aan een motor met dik vermogen ofzo na deze. Eikel!Alleen tegen die tijd heb ik er ws toch geen geld voor om een hele nieuwe motor te kopen. Tenzij ik wat minder geld aan dit ding nu spendeer.
Ik weet wat je bedoelt en daar is maar 1 oplossing voor... een ZX-7R nemenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:38 schreef yup het volgende:
Zo een ZX-9R ziet er modderfokking dik uit.
Wat is de charme van zo een iele motor, dat ie op een schakelbrommer lijkt?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt en daar is maar 1 oplossing voor... een ZX-7R nemen![]()
En tussen iel/dik twijfel ik eigenlijk ook nog een beetje. Beiden hebben zo hun "charmes"
Jong, dat merk je wel als je op het circuit gaat rijden of het wiel omhoog wil trekken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:41 schreef yup het volgende:
Wat is de charme van zo een iele motor, dat ie op een schakelbrommer lijkt?![]()
Verhouding Kg/Pkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:41 schreef yup het volgende:
[..]
Wat is de charme van zo een iele motor, dat ie op een schakelbrommer lijkt?![]()
beetjemierrenneukenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Verhouding Kg/Pk
Cw-waarde
Verbruik
etc..
![]()
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:57 schreef yup het volgende:
[..]
beetjemierrenneuken
cw-waarde hangt niet af hoe klein een voorwerp is. De vorm is het belangrijkste. Motor met goeie CW-waarde? Blackbird/Hayabusa etc. de rest heeft de cw-waarde van een tuinhuis...
Hangt er natuurlijk vanaf of het een tuinhuis met puntdak is of plat dak.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:02 schreef R2-D2 het volgende:
Je hebt gelijk
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk vanaf of het een tuinhuis met puntdak is of plat dak.
stukje gezienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:06 schreef worldpimber het volgende:
eenszquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:38 schreef yup het volgende:
Een motor hoort er DIK uit te zien, geen een of ander ding wat te weinig voer heeft gekregen van de fabriek![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
stukje gezienblijft
de ring
elke bocht onoverzichtelijk
![]()
![]()
![]()
Puike picquote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:44 schreef worldpimber het volgende:
ZX-6R '98 is toch ook niet iel yup?
Oudje![]()
[afbeelding]
Werken ...
Goedemorgen!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:44 schreef worldpimber het volgende:
Oudje![]()
[afbeelding]
Werken ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
half juni is die dag en in die periode heb ik tentamens...as dinsdag begint mijn studie dus heb ik geen vrije tijd meerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:40 schreef worldpimber het volgende:
Eusj, heb jij jezelf eigenlijk nog wel opgegeven voor dat circuitdagje? Dan kom ik wel kijken
dat zekerquote:Jij bent waarschijnlijk toch zeker (hmm, vage zinsbouw) van plan leernicht te worden.
hicham en ik kennen em al uit ons hoofdquote:![]()
In de zomer gaan hicham en ik waarschijnlijk toch ook gewoon weleens een dagje daarheen. Tot we De Ring uit ons hoofd kennen.
![]()
Op de Ring A10 (voor de 80 zone dus) werd ik ingehaald door zo een ding. (misschien was jij het zelfs :' ) )quote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:44 schreef worldpimber het volgende:
Oudje![]()
[afbeelding]
Werken ...
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:06 schreef worldpimber het volgende:
Zoeken bij Safe isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:34 schreef yup het volgende:
WAt voor TL1000 dan ? S of R versie ?
Ja, alleen het kuipwerk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:48 schreef yup het volgende:
WAt is het verschil eigenlijk tussen TL1000S en R alleen de kuipen ofzo
Die rooie vind ik ok maar veel liever zwart ofzo...
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, alleen het kuipwerk.![]()
Er staat nog een betaalbare TL1000R op Marktplaats.
Alleen veel kilometers, maar vooral de afstand om even te kijken.![]()
Ik krijg net mijn jaaropgave over de post, dus ik ga eens even kijken hoeveel gestolen centjes ik terugkrijg.![]()
Eens gestolen, altijd gestolen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik krijg net mijn jaaropgave over de post, dus ik ga eens even kijken hoeveel gestolen centjes ik terugkrijg.![]()
deze heeft weer zo een bol achterwerk...ben daar toch niet zo een fan vanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |