quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:52 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 Gaat het weekend in!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot straks![]()
Nu pas?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:52 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot straks![]()
quote:
Wat een emotiesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:52 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot straks![]()
Wat je noemt lang, heb iets van 25topic`s gemistquote:
Best wel bescheiden mooi dingetjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb vandaag bij het spotten aan jullie gedacht
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:22 schreef RB het volgende:
Wat je noemt lang, heb iets van 25topic`s gemist![]()
Heb m`n luchtkilometers wel gemaakt, afgelopen twee maand iets van 15000km![]()
Ik heb mn database online staan, dat kan mn computertje niet aanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Best wel bescheiden mooi dingetje![]()
Zeggeeuh, doe eens printscreentje van je Windows Verkenner, hoe groot is die database van jou wel niet en hoe hou je overzicht daarover?
[..]Poser
![]()
Dank jequote:
Dat is lief.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb vandaag bij het spotten aan jullie gedacht
[afbeelding]
Merk en type: Honda RC 46
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 27-01-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: bouwjaar 1998
Ach wat, het is een Honda en hij is rood.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het nog iets aparts, of heb ik nu de Opel Astra onder de motorfietsen op de foto gezet?
Wauw he! Drukke tijd gehad dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:22 schreef RB het volgende:
[..]
Wat je noemt lang, heb iets van 25topic`s gemist![]()
Heb m`n luchtkilometers wel gemaakt, afgelopen twee maand iets van 15000km![]()
nee hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het nog iets aparts, of heb ik nu de Opel Astra onder de motorfietsen op de foto gezet?
Honda is zowieso al de opel onder de motoren.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:04 schreef Rausdouwer het volgende:
Mercy z'n motor is klaar.Morgen gaan we 'm ophalen. Er is heel wat aan gebeurd, want de rekening kon niet op 1 A4-tje.
De kosten zijn dus ook hoog, maar het valt gelukkig niet tegen. Ik denk dat de kosten ook niet lager kunnen, gezien hetgeen allemaal is gedaan.
Even kort: nieuwe koppelingshandel, nieuwe kettingset, nieuwe olie, filter en bougies, kleppen nagekeken, alarm gekeurd, etc.
Ik ben heel erg benieuwd hoe de motor straks rijdt.Naar horen zeggen, herken je de motor niet meer terug na zo'n grote beurt. Mercy was de vorige keer dat hij daar geweest was (mijn korte-termijn-geheugen weet niet meer waarvoor) al lyrisch omdat ze het een en ander hadden nagekeken voor noppes.
![]()
Alle boutjes aangedraaid en ik geloof zelfs wat olie vervangen en zo.
Ah mijn net iets langer dan het korte-termijn-geheugen
speelt op: de verbogen remschijf is daar vervangen net na aankoop van de motor.)
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een geldverspilling zeg, hij deed het voor de grote beurt toch ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:04 schreef Rausdouwer het volgende:
Mercy z'n motor is klaar.Morgen gaan we 'm ophalen. Er is heel wat aan gebeurd, want de rekening kon niet op 1 A4-tje.
De kosten zijn dus ook hoog, maar het valt gelukkig niet tegen. Ik denk dat de kosten ook niet lager kunnen, gezien hetgeen allemaal is gedaan.
Even kort: nieuwe koppelingshandel, nieuwe kettingset, nieuwe olie, filter en bougies, kleppen nagekeken, alarm gekeurd, etc.
Ik ben heel erg benieuwd hoe de motor straks rijdt.Naar horen zeggen, herken je de motor niet meer terug na zo'n grote beurt. Mercy was de vorige keer dat hij daar geweest was (mijn korte-termijn-geheugen weet niet meer waarvoor) al lyrisch omdat ze het een en ander hadden nagekeken voor noppes.
![]()
Alle boutjes aangedraaid en ik geloof zelfs wat olie vervangen en zo.
Ah mijn net iets langer dan het korte-termijn-geheugen
speelt op: de verbogen remschijf is daar vervangen net na aankoop van de motor.)
Drukke tijd was het zekerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wauw he! Drukke tijd gehad dus.Heb je veel opgestoken van de cursussen? Blijf je nu wel hetzelfde werk doen?
Je kunt beter wel wat dingen vervangen voordat ze kapot gaan tijdens het rijden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel een mooie motorVeel mooier dan het oude model
[..]
Wat een geldverspilling zeg, hij deed het voor de grote beurt toch ook![]()
ja vind ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel een mooie motorVeel mooier dan het oude model
[..]
Wat een geldverspilling zeg, hij deed het voor de grote beurt toch ook![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]Vanavond maar eens rekenen of ik niet een tijdelijke motor kan kopen![]()
Ik had die ZZR niet moeten verkopen voor ik iets anders had![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |