Yep heb er een kleine wereldreis op zitten voor verschillende cursussen in het buitenland.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:06 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Lang niet meer gezien! Veel aan het werk geweest?
quote:
eens even opsommen waar jij iets mee heb:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ik heb iets met vocht op chroom, dus al zitten er kapjes voor, even afdrogen die handel.![]()
Als ik 20 jaar met een motor zou doen zitten er in ieder geval geen roestpitjes op de vorkpoten.![]()
[..]
![]()
Kan bwt ook weer slapen.![]()
[..]
Komt nu jouw verborgen frustratie naar buiten?![]()
Weet je zeker dat je je in kan houden op de motor?![]()
Refereert naar het eerste R2D2 topic ever.![]()
Vrij normale voorkeuren dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
eens even opsommen waar jij iets mee heb:![]()
Uitzonderingen daar gelatenquote:
Liever broodje worst.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:24 schreef dribbel79 het volgende:
Zoek de mossel...broodje rosbief iemand??
Geniale film, Kirstey Alley en Tim Allen in de Amish community...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Liever broodje worst.Ik zag gisteren in een film met Amish erin wat die gasten te eten krijgen. Echt zo een rookworst van een halve meter!.
![]()
ike niet hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben bang dat ie reeds gevlucht is![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:13 schreef dribbel79 het volgende:
Die gast van "Honey i shrunk the kids" heet toch ook Kuklinski??
Had ie Toyota maar weggetoverd...
game on!
lolquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Wat een teaser die meid.![]()
Mijn voorkeur voor blondjes is weer heel erg standaard.![]()
Ik weet wel wat ABS is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:29 schreef dribbel79 het volgende:
Mercy, IK heb Raus net verteld wat ABS is ja??
Beetje flauw hoor om die mossel zo slecht te verstoppen. Zo is er geen reet mossel aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vrij normale voorkeuren dus.![]()
Je bent nog iets vergeten.(sorry dames)
Damn............![]()
quote:
waarom zou ik vluchten?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben bang dat ie reeds gevlucht is![]()
Als je moet spugen heb ik nog wel wat TUPPERWARE voor jequote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:40 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Zit je nog thuis uit te zieken RausOf ben je al op het werk
Enneuh, veel gelul hier maar weinig wolBen het eens met Tommy, als je jong en onbezonnen bent rijd je je zeker dood op een motor
Man, ik wil niet weten waar ik nu ergens zou liggen als er geen 25KW regeling was
Ik ben nog thuis.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:40 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Zit je nog thuis uit te zieken RausOf ben je al op het werk
Enneuh, veel gelul hier maar weinig wolBen het eens met Tommy, als je jong en onbezonnen bent rijd je je zeker dood op een motor
Man, ik wil niet weten waar ik nu ergens zou liggen als er geen 25KW regeling was
Daar hoef ik niet lang voor te zoeken, en laat dat vraagteken ook maar weg.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:24 schreef dribbel79 het volgende:
Zoek de mossel...broodje rosbief iemand??
Ze is gewoon aan het werk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:39 schreef Rausdouwer het volgende:
Beetje flauw hoor om die mossel zo slecht te verstoppen. Zo is er geen reet mossel aan.![]()
Sterktequote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik ben nog thuis.Het is te koud buiten.
![]()
Iedere keer denk ik dat ik net beter ben en dan komt de verkoudheid weer terug. Ik denk dat ik door weer nieuwe medicijnen nu een hele slechte weerstand heb, vandaar dat ik nog maar thuis ben gebleven. Of eigenlijk omdat ik anders klappen zou krijgen van Mercy.![]()
Op ons werk doet de verwarming het nog steeds niet naar behoren, hoewel ik van Mercy hoorde dat het nu mogelijk is opgelost. Als ik in die kou ga zitten terwijl ik nog niet helemaal in orde ben, dan zou ik binnen 1 of 2 dagen al weer thuis zitten.
![]()
Maandag wordt het weer werken.Maar wel fijn dat ik dan weer beter ben.
![]()
Jij ook sterkte tussen al die ouwe lullen hier, die weten gewoon niet hoe het is om jong te zijnquote:
advocaat van de duivel hèquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:46 schreef hicham het volgende:
Jij ook sterkte tussen al die ouwe lullen hier, die weten gewoon niet hoe het is om jong te zijn![]()
Maar jij zal ook vast geen jonkie meer zijn
'k moet weer pleite
Mooie film, één van de betere Pacino films...quote:
preciesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:51 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Mooie film, één van de betere Pacino films...
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:29 schreef dribbel79 het volgende:
Mercy, IK heb Raus net verteld wat ABS is ja??
omdat je mij niet meer aardig vindquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
[..]
waarom zou ik vluchten?
of de eigenaar heeft haar juist daarom aangenomenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet lang voor te zoeken, en laat dat vraagteken ook maar weg.![]()
[..]
Ze is gewoon aan het werk.![]()
Maar veel een beetje een exhibitionistisch type.![]()
Volgens mij wordt je gelijk ontslagen als de eigenaar het ziet, of de pic is even door een vriendje gemaakt.
Dus dat ze niet de hele dag zo op de stand staat.![]()
![]()
ik vind jou heeel aardigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
omdat je mij niet meer aardig vind![]()
Jammer dat je net weggaat, ik wilde net vragen of je nog naar gas had geboordquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
antwoord: euh nee alleen thuis, in het openbaar houd ik van een koele mossel![]()
Punt voor Worldbeaterquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:06 schreef Worldbeater het volgende:
Komt nu jouw verborgen frustratie naar buiten?![]()
Weet je zeker dat je je in kan houden op de motor?![]()
Refereert naar het eerste R2D2 topic ever.![]()
Juist wel toch, het topic waar Worldbeater naar verwijst geef ik juist aan dat ik me kan inhouden. Bij snelheden >200 Km/u ging de motor trillenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
geen id
omdat jij je niet kan inhouden op de motor?![]()
Ja, zonde om 'm weg te doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb hem net nieuw, moet er nog de b eerste KM's op rijden
![]()
Ik dacht dat je 'm een blauw oog had geslagenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja, zonde om 'm weg te doen.![]()
Eerst maar eens zelf genieten, dat zou ik ook doen.
Als de banden kaal worden, kun je 'm alsnog weg doen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Juist wel toch, het topic waar Worldbeater naar verwijst geef ik juist aan dat ik me kan inhouden. Bij snelheden >200 Km/u ging de motor trillen, dus moest ik me inhouden
![]()
Nee, dat is Superquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]![]()
200 km/u in NL
dat is echt niet normaal joh
quote:gekke werk, ik hoop dat je snel opgepakt wordt![]()
ik wil graag onherkenbaar blijven om begrijpelijke redenenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 'm een blauw oog had geslagen [afbeelding] dat ie daarom een helm erop heeft geplakt![]()
is inderdaad verstandigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik wil graag onherkenbaar blijven om begrijpelijke redenen![]()
Bij koekblikken is dat geheel anders natuurlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, dat is nog Supertraag voor motorrijders![]()
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Bij koekblikken is dat geheel anders natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
in mijn koekblik is er niets aan
Ik begrijp hetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik wil graag onherkenbaar blijven om begrijpelijke redenen![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 'm een blauw oog had geslagen [afbeelding] dat ie daarom een helm erop heeft geplakt![]()
Kort maar krachtigquote:
door dat missende oog zijn er uiteraard weer mogelijkheden om eens iets nieuws uit te proberenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik begrijp het
Daaro is er ook geen userfoto van mij
Zoek de mossel?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
door dat missende oog zijn er uiteraard weer mogelijkheden om eens iets nieuws uit te proberen![]()
Dat is wel jammer, ik begin nu net een beetje in het aikido-gebeuren te komen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:45 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er achter gekomen dat ik veel te veel energie gebruik. Ik ga het nu op een andere manier proberen. De bedoeling is dat ik straks uit de sportschool terugkom en dat hij dan al bang wordt van de kracht die ik zal uitstralen.
*proest*![]()
...
Pfft wat een hoop tekst.![]()
A V-Twin with a flat band...the ironyquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, ik begin nu net een beetje in het aikido-gebeuren te komen.
Ik hoop dat je een sport vind wat bij je past![]()
Vergrijzingquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:14 schreef Herr.Flick het volgende:
Schijnbaar denken er toch veel mensen anders over, aangezien het een van de weinige merken is die meer motoren verkocht heeft.
Je hoeft geen lunchbox meer mee te nemen naar het werkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
door dat missende oog zijn er uiteraard weer mogelijkheden om eens iets nieuws uit te proberen![]()
Nee, dat doen mijn keerringenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:36 schreef Worldbeater het volgende:
En je maakt het chroom van je vorkpoten zeker ook nooit schoon na het rijden?
Ohquote:Dat vuil schuurt je keerringen namelijk zo lekker kapot.![]()
Creatief met kurk - bot - gaten - opslagruimtequote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je hoeft geen lunchbox meer mee te nemen naar het werk![]()
of
Je verhuurt jezelf als wandelende FEBO-automaat![]()
1 Euromuntstuk op je tong, je doet je oog open en Tadaaa een warme kroket![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:40 schreef hicham het volgende:
Coole bike Martiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs op mijnh werk liep ik even 2 verdiepingen naar beneden met een halve meter wc papier in mijn hand.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:58 schreef worldpimber het volgende:
Oh![]()
Maar aniweg, niet iedereen heeft zijn motor naast zich staan met het koken, wassen en stofzuigen. Helaas...![]()
Valt dat onder pikken van de baas trouwens.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Coole bike Martiewanneer gingen we nou een stukje relaxed touren stepjes slijten?
Fuck de supersports.![]()
Alleen jammer dat er geen duo bij jou kan, ging je het ding trouwens nog verder customizen?
Ik mis zadeltassen en leerveters aan je stuur.
Niet als je datzelfde halve meter WC-Papier voor het doel gebruikt waarvoor het is aangeschaft op de bedrijfslokatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zelfs op mijnh werk liep ik even 2 verdiepingen naar beneden met een halve meter wc papier in mijn hand.![]()
Valt dat onder pikken van de baas trouwens.![]()
![]()
intuition will take you further than logics will ever do
Waste of timequote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zelfs op mijnh werk liep ik even 2 verdiepingen naar beneden met een halve meter wc papier in mijn hand.![]()
D'rom.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:09 schreef R2-D2 het volgende:
Niet als je datzelfde halve meter WC-Papier voor het doel gebruikt waarvoor het is aangeschaft op de bedrijfslokatie![]()
Kleine moeite, groot plezier luiwammessen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:13 schreef hicham het volgende:
Waste of timeAlle tijd die je gebruikt om extra te poetsen kun je beter steken in geld verdienen. Dan houd je dat geld over voor andere dingen en om een keer 10.000 km eerder dan normaal je keerringen te vervangen
Elke keer op en neer lopen noem ik geen kleine moeitequote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kleine moeite, groot plezier luiwammessen.
Verder ging het niet van mijn eigen tijd af.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
Dit blijf ik aantrekkelijk vinden, maar ik moet bij mijn originele plan blijven
, een TL1000 is op de langere termijn toch wel leuker voor meetings..rare DR800 afwijkiing heb ik.
*moeilijk moment*
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Coole bike Martiewanneer gingen we nou een stukje relaxed touren stepjes slijten?
Fuck de supersports.![]()
Alleen jammer dat er geen duo bij jou kan, ging je het ding trouwens nog verder customizen?
Ik mis zadeltassen en leerveters aan je stuur.![]()
Ik kan niet leven met het idee dat er vocht ligt op te drogen op een haar glimmende en tere chromen vorkpoten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:22 schreef hicham het volgende:
Elke keer op en neer lopen noem ik geen kleine moeite![]()
En het ging welliswaar niet van je eigen tijd af, maar je had wel andere nuttige dingen kunnen doen in die tijd
Alleen ambtenaren, administratieve plantjes en systeembeheerders leven bij de klok.quote:En ik neem aan dat jij die 2 minuten plus tijd die het kostte om te poetsen na vijven weer inhaalde?
Ehm.. zelfs met een Pinda kun je ..leuke dingen doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:23 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Zou hij mijn Panda ook als bestelbusje zien![]()
achterbank eruit slopen = MiniVanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Zou hij mijn Panda ook als bestelbusje zien![]()
Ik ben hard bezig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
Tnx mate,
we gaan zo gauw jij ook een coole toerbike heb lekker samen steppies schrapen![]()
Eventueel in te ruilenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:33 schreef Worldbeater het volgende:
maar bestelbusje... hoe kom je daar nou op?![]()
Inbreken in de Database van Justitie of KLPD, vragen of Carola het voertuig ooit eerder in bezit heeft gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:50 schreef dribbel79 het volgende:
Iemand enig idee hoe en waar ik op basis van 't kenteken o.i.d. kan checken of mijn kandidaat fiets geen schuiver heeft gemaakt of niet geregistreerd staat als zijnde "wanted" voor heftige violations?
Kans is klein vrees ik, maar joe never noo...
Boren doe ik niet meer aanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jammer dat je net weggaat, ik wilde net vragen of je nog naar gas had geboord![]()
[Relmode]
In de kont van Albert Verlinde![]()
![]()
[/Relmode]
[..]
![]()
Goede toerbuffelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:47 schreef R2-D2 het volgende:
Eventueel in te ruilen![]()
Wat dacht je van deze machine Beater. Helaas geen foto erbij maar dan kan je samen met Mercy "Steppies Schrapen"
[afbeelding]
Zoiets dus![]()
* R2-D2 denkt aan de kinderkopjes en de praktijklessen over wrijving, ad- en cohesie en zwaartekracht![]()
Edit:
Mischien iets voor Stinkie![]()
Mooi, we kunnen wel wat infiltratie gebruiken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:54 schreef dribbel79 het volgende:
Hey, KLPD, daar ken ik wat mensen...
Ja, ging ff hard hequote:
Grootste deel hierzo heeft alleen een post historie in FokMCquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:58 schreef dribbel79 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH, my eyes
Kom in PTA NOOIT buiten de Fok MC:
[afbeelding]
Misschien zijn we zelf wel foute sjonnies.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:58 schreef dribbel79 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH, my eyes
Kom in PTA NOOIT buiten de Fok MC:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:03 schreef worldpimber het volgende:
Grootste deel hierzo heeft alleen een post historie in FokMC![]()
Weinig echte Fok!kers eigenlijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:03 schreef Worldbeater het volgende:
Jammer dat ik geen plaatje kon vinden met mijn driedubbele alu vliegtuigspoiler erop.![]()
AMA superbikes.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:06 schreef R2-D2 het volgende:
Michael Jordan![]()
Nu nog een foto vinden waar hij zelf rijdt![]()
Hij heeft z'n eigen Raceteam![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:09 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Hier zie je hem een beetje
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:10 schreef Worldbeater het volgende:
AMA superbikes.![]()
Het gaat om de Grand Prix!![]()
![]()
Zou deze nog bestaan.![]()
OPM! Clarence Seedorf.![]()
Misschien vind R2D2 het ook leuk.![]()
[..]
![]()
memorabel weekend.![]()
uiteraard weet ik er alles van afquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben hard bezig.![]()
Omdat ik zo sportief ben zal het wel een sportster worden natuurlijk. De naam zegt al genoeg.![]()
En dan wel de XL 1.200cc custom uiteraard, maar dat hoef ik tegen jou als expert niet te zeggen.![]()
ik heb een nieuwe motorquote:
Maar deze knaapjes durven wel boven de 200 km/u te rijden.quote:
Ik heb alvast de meest coole handschoenen op de markt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
uiteraard weet ik er alles van af![]()
is jouw leren jas met franjes al binnen ?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:03 schreef Worldbeater het volgende:
Ik fokte al een half jaar voordat the godfather vond dat hij de oprichter van de Fok! MC is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |