quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:03 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Fok Motorclub [SC deel 395] Verwelkom 2 nieuwe motorfappers!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:05 schreef yup het volgende:
Hey thx motorfap vrienden.
Nu voor motor sparen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen. De letters lopen van boven naar beneden, is het soms Chinees?
[afbeelding]
Ajoene, ajoene in die klapperboom!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:18 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]Waaaaaaaaaahhh, jij mahniemeelaaden [afbeelding]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Ajoene, ajoene in die klapperboom! [afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
(de ene voorvorkpoot deed bijvoorbeeld de vering, de andere de demping)
Ik zou het niet erg vinden als de nieuwelingen een mooie motor kopen dus ...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:10 schreef R2-D2 het volgende:
Mischien heeft iemand uit dit forum nog iets te koop![]()
Neenee, ik noem geen namen![]()
S
T
I
N
K
I
E
![]()
Misschien wil ie ook een ragbike.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:22 schreef worldpimber het volgende:
Yup en dribbel feli met jullie rijbewijzen![]()
Nog ff en met nieuwe motoren kunnen jullie de club joinen.
[..]![]()
[..]
Ik zou het niet erg vinden als de nieuwelingen een mooie motor kopen dus ...
Voor ernaast dan maar, maar er zijn nu al genoeg lelijk motoren CBR'ren enzoquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:23 schreef Rausdouwer het volgende:
Misschien wil ie ook een ragbike.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Voor ernaast dan maar, maar er zijn nu al genoeg lelijk motoren CBR'ren enzo![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen. De letters lopen van boven naar beneden, is het soms Chinees?
[afbeelding]
[..]
Voor ernaast dan maar, maar er zijn nu al genoeg lelijk motoren CBR'ren enzo![]()
![]()
[..]
![]()
Yup denkt daar vast heel anders over.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
Ook gefeli en maar veel veilige km's toegewenstquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:05 schreef yup het volgende:
Nu voor motor sparen
[opoemodus]quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
* R2-D2 was toch niet de enigste die na haar rijbewijs gelijk een motor ging halen![]()
Okee, het was een grote brommer![]()
[afbeelding]
Misschien ook welquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
* R2-D2 was toch niet de enigste die na haar rijbewijs gelijk een motor ging halen![]()
Okee, het was een grote brommer![]()
[afbeelding]
Thx iedereen :-)quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Yup denkt daar vast heel anders over.![]()
![]()
Mag ik u even wijzen op de slecht gekozen suggestieve bestandsnaam van de foto? Hoewel de naam suggereert dat de kawa in een bepaalde opzicht beter is omdat ie vooraan rijdt, is de werkelijkheid van de foto dat de Kawa op het punt staat op een ronde achterstand gezet te wordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:58 schreef R2-D2 het volgende:
Ja, ik weet het, ik ga ook naar bed maar ik wil deze toch nog even posten:
Yup en dribbel79, in omgekeerde chronologische volgordequote:
FF de keerringen vervangenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:15 schreef worldpimber het volgende:
Damn, mijn motor huilt trouwens bij zijn voorvork![]()
Bij parkeren en diep inveren lag er op een gegeven moment gewoon een heel plasje olie.
Kan zijn omdat ik altijd te laat naar school vertrek en ik dan keihard over die drempels aldaar rag (of omdat rotondes rechtdoor ook hobbelig zijn) Al met al vind ik wel dat ze het lang hebben uitgehouden, kost me alleen weer geld
Danki, danki...ben er zeer content mee...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:22 schreef worldpimber het volgende:
Yup en dribbel feli met jullie rijbewijzen![]()
Misschien vanaf zondag DEZEquote:Nog ff en met nieuwe motoren kunnen jullie de club joinen.
Oordeel zelf...quote:Ik zou het niet erg vinden als de nieuwelingen een mooie motor kopen dus ...
Ga je ook een BMW motert kaufen??quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:05 schreef yup het volgende:
Nu voor motor sparen
Ik vind ze wel ok, maar ga wat anders halen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:16 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ga je ook een BMW motert kaufen??
Geen ideequote:Op donderdag 26 januari 2006 23:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dribbel, weet niet zeker meer of ik jou al had gefeliciteerd?![]()
Thanks...hopelijk snel in de OP met een rappe aanwinstquote:Zo niet, alsnog gefeliciteerd![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
feli iedereen![]()
![]()
@R2: pic
Feli met je RBW, nog spannende dingen op je examen tegengekomen??quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:16 schreef yup het volgende:
Een vraag dan nog: is een GS500je makkelijk om zelf aan te kloten, bijv. ik zou zelf de kleppen willen stellen, zou dat zelf kunnenVolgens mij heb je daar niet veel expertise voor nodig
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:23 schreef dribbel79 het volgende:
Ik kan niet wachten om bij een meet aanwezig te zijn, maar dan wil 't vrouwtje ook mee (op een Soes Savage 450), wordt lastig, op ik moet 'r achterop mikken...dilemma...ach, en anders maar een keer apart crossen![]()
Dat wil ze zelf ook, maar om nou een geknepen Ninja ofzo te kopen voor dat jaartje dat ze nog licht moet rijdenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat kan je heel gemakkelijk oplossen
![]()
gewoon lekker samen gaan rijden, en dan iedere keer als je de ruimte heb er flink vandoor crossenop den duur word ze het zo zat om achter jou aan te rijden dat ze vanzelf een andere motor wil
![]()
en dan adviseer jij gewoon een sportiever model![]()
Het is wat met GS-jes. Ik had de mijne ook al na 1 les.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Misschien ook wel![]()
* Fulcrum_X had zijn GS al na de eerste rijles (even afkloppen)![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi brommervrinden en vrindinnen
yup geslaagd?
wie is die andere fappert dan?quote:
faplinkskiquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:44 schreef yup het volgende:
[..]
Jammer dat Toyota geen motoren maakt![]()
Zou Tommy Faplinski gelijk voor zijn A gaan
De kampioenfietsen van de afgelopen 10 jaar Superbike World Championshipquote:2005 Troy CORSER (Suzuki)
2004 James TOSELAND (Ducati)
2003 Neil HODGSON (Ducati)
2002 Colin EDWARDS (Honda)
2001 Troy BAYLISS (Ducati)
2000 Colin EDWARDS (Honda)
1999 Carl FOGARTY (Ducati)
1998 Carl FOGARTY (Ducati)
1997 John KOCINSKI (Honda)
1996 Troy CORSER (Ducati)
1995 Carl FOGARTY (Ducati)
Die andere fappert is de gast die je hebt gequotequote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wie is die andere fappert dan?
[..]
faplinkski
Thxquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:51 schreef Herr.Flick het volgende:
Heee Yuppiedefluppie, gefeliciteerd jongen!!!
Enne... keep the rubbersite down!
mooi he, zo'n K1200S![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:02 schreef yup het volgende:
[..]
Die andere fappert is de gast die je hebt gequotedribbel...
[..]
Thx![]()
K1200S is gewoon de coolste bimmermotor ooit![]()
Das ook niet zo moeilijk als je kijkt naar het aanbod van BMWquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:02 schreef yup het volgende:
[..]
Schijnbaar denken er toch veel mensen anders over, aangezien het een van de weinige merken is die meer motoren verkocht heeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Das ook niet zo moeilijk als je kijkt naar het aanbod van BMW![]()
![]()
ik ben ook een motorfappertquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik dacht dat ik op het verkeerde topic had gekliktal die autofappers hier
![]()
maar toen zag ik R2-D2 bovenaan deze pagina staan dus ik moest wel goed zijn hier![]()
Haal dan die rijbewijsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ben ook een motorfappert
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:25 schreef yup het volgende:
BMW is zeker geen porem hoor, zeker weten niet.
Auto's dat zijn gewoon een van de beste, hoort gewoon bij de top, ook qua design
Citroen daarentegen, die maken gewoon rijdende urnen.quote:
als ik mijn rijbewijs haal ben ik binnen 1 maand kapoet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:25 schreef yup het volgende:
Haal dan die rijbewijsSerieus meen ik echt, halen die shit, knallen met die ballen...
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ben ook een motorfappert
Als je nu voor me stond was je kapoet :/quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
als ik mijn rijbewijs haal ben ik binnen 1 maand kapoet.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:27 schreef yup het volgende:
[..]
Citroen daarentegen, die maken gewoon rijdende urnen.
EIgenlijk is citroen de beste merk op aarde, want die auto's recyclen zichzelf, na een paar jaar kan je ze in een urn strooien
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
IDD grooootteee onzin.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
oh weer zo'n wannabee fapper
![]()
nu nog even wachten op het zinnetje: als ik een moter koop dan rijd ik mezelf dood want ik wil alleen maar hard gaan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
quote:
Nee, komt niet door je rijragkwaliteiten, maar gewoon omdat het een oude motor is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:15 schreef worldpimber het volgende:
Damn, mijn motor huilt trouwens bij zijn voorvork![]()
Bij parkeren en diep inveren lag er op een gegeven moment gewoon een heel plasje olie.
Kan zijn omdat ik altijd te laat naar school vertrek en ik dan keihard over die drempels aldaar rag (of omdat rotondes rechtdoor ook hobbelig zijn) Al met al vind ik wel dat ze het lang hebben uitgehouden, kost me alleen weer geld
Als ik een motor koop dan rijd ik mezelf waarschijnlijk dood want ik ben een agressieve idioot zonder zelfbeheersing en waarschijnlijk rijd ik yup ook kapoet als ik hem tegen komquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
oh weer zo'n wannabee fapper
![]()
nu nog even wachten op het zinnetje: als ik een moter koop dan rijd ik mezelf dood want ik wil alleen maar hard gaan![]()
![]()
Mitsubishi versus vieze Toyota.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als ik een motor koop dan rijd ik mezelf waarschijnlijk dood want ik ben een agressieve idioot zonder zelfbeheersing en waarschijnlijk rijd ik yup ook kapoet als ik hem tegen kom
2 zelfsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:39 schreef yup het volgende:
[..]
Mitsubishi versus vieze Toyota.
Let the battle begin.
ofhebbiegeen toyota![]()
Hoezoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:27 schreef yup het volgende:
[..]
Citroen daarentegen, die maken gewoon rijdende urnen.
EIgenlijk is citroen de beste merk op aarde, want die auto's recyclen zichzelf, na een paar jaar kan je ze in een urn strooien
Dus ben je geen motorfapper maar een koekblikdebielquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als ik een motor koop dan rijd ik mezelf waarschijnlijk dood want ik ben een agressieve idioot zonder zelfbeheersing en waarschijnlijk rijd ik yup ook kapoet als ik hem tegen kom
wat jij wiltquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dus ben je geen motorfapper maar een koekblikdebiel![]()
![]()
Dat is de juiste inzetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:36 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[..]
Nee, komt niet door je rijragkwaliteiten, maar gewoon omdat het een oude motor is.![]()
En je maakt het chroom van je vorkpoten zeker ook nooit schoon na het rijden?
Dat vuil schuurt je keerringen namelijk zo lekker kapot.![]()
Ik doe het meestal na iedere rit, en even een beetje siliconenspray erop.![]()
bij onze motoren zitten er beschermings kapjes voor dus het meeste vuil word tegengehoudenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is de juiste inzet![]()
ik zou dat eigenlijk ook moeten doen, net zoals na het rijden snel even de velgen oppoetsen, maar ik houd het altijd alleen bij ketting sprayen (om de anderste rit ongeveer)
het is vrijdag heHquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
vroeger toen ik de enige en eerste autofapper hier was, was je liever dan nu
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:02 schreef yup het volgende:
Die andere fappert is de gast die je hebt gequotedribbel...
Smaken verschillen zeg maar, ik mocht examen doen op één voorwaarde: KOOP GEEN BMW ! ! !quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:02 schreef yup het volgende:
dat is wel de voorwaarde om een foto in de OP te mogen plaatsenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:52 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
als je geen meet hebt meegemaakt hoor je er niet bij zie ik alweer...
![]()
Ooh ben ik net op tijdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:53 schreef R2-D2 het volgende:
Heeft R2-D2 nou een vrijdagrel gestart [afbeelding]
![]()
Ik hoop maandag de OP te kunnen "pimpen"quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is wel de voorwaarde om een foto in de OP te mogen plaatsen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:57 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik hoop maandag de OP te kunnen "pimpen"
Waar is Sjonnie Carola??
heb je al gemeet dan ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:57 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik hoop maandag de OP te kunnen "pimpen"
Waar is Sjonnie Carola??
ik ben bang dat ie reeds gevlucht isquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:53 schreef R2-D2 het volgende:
Personen die denken dat ze zich binnen 1 maand kapot rijden op een motor moeten dat zeker doen!
Elke randdebiel die zich niet op een motor kan beheersen kan zich dat ook niet IRL![]()
.
.
.
Heeft R2-D2 nou een vrijdagrel gestart [afbeelding]
![]()
tommy Kukelekuuquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:01 schreef dribbel79 het volgende:
Deel 394 + 't woord pimpen, what else could be on your mind...
Hebben we al een vrijdagmiddag rel slachtoffer??
quote:
Maar ik heb iets met vocht op chroom, dus al zitten er kapjes voor, even afdrogen die handel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
bij onze motoren zitten er beschermings kapjes voor dus het meeste vuil word tegengehouden![]()
quote:
Komt nu jouw verborgen frustratie naar buiten?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:53 schreef R2-D2 het volgende:
Personen die denken dat ze zich binnen 1 maand kapot rijden op een motor moeten dat zeker doen!
Elke randdebiel die zich niet op een motor kan beheersen kan zich dat ook niet IRL![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |