Special prize for you my friendquote:Op maandag 16 januari 2006 15:45 schreef R2-D2 het volgende:
Zeeeer speciale motor in unieke kleurstelling voor een luttel bedrag![]()
gewoonm ja of nee will doquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:49 schreef stinkie het volgende:
Mss wel iets voor Riet trouwens. Niet zoveel schade als ie weer eens over een rotonde moet of een dijkweggetje pakt ...
hoezo, met een goede motor gaat ie al onderuitquote:Op maandag 16 januari 2006 15:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan is een klein sneetje in de remleiding genoeg
![]()
![]()
tsja, wie het eerst komt wie het eerst maalt, maar jij hebt wel al het langst interesse en je weet wat beter wat je kan verwachten.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nog steeds intresse
![]()
maar ik weet al dat er meer kapers op de kust zijn![]()
[Citroenverkopermode]quote:Op maandag 16 januari 2006 15:41 schreef stinkie het volgende:
91 gsx600f (foto in de op) nieuwe banden, bougies. Lekkende uitlaat 48k mile op teller. Afgelopen juli nagelopen door Goedhart. Gebroken chokekabel. FIets voor erbij om af te raggen enzo
plus ketting en tandwiel hoorde ik net??quote:Op maandag 16 januari 2006 16:02 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[Citroenverkopermode]
91 gsx600f (foto in de op) nieuwe banden, bougies.
[/Citroenverkopermode]
![]()
quote:
DIe bouncedquote:E-mail: -
Ik zal je het volgende voorstel doen:quote:Op maandag 16 januari 2006 16:11 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
plus ketting en tandwiel hoorde ik net??
zijn er in juli ook nieuw opgegaan, alleen heeft ie dus wel stil gestaan buiten. Wel schoon gemaakt en ingevet, maar ik zou de ketting niet meer als nieuw bestempelen. Heeft alleen weinig kilometers gemaakt dus.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:11 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
plus ketting en tandwiel hoorde ik net??
erm, niet om het eens of ander, maar daar staat ook een streepje, meer dan net, maar kan er nog steeds niks meequote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
erm, niet om het eens of ander, maar daar staat ook een streepje, meer dan net, maar kan er nog steeds niks mee
edit: fotoboek biedt uitkomts. ik vind van niet trouwens![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
[afbeelding]
schijnt 't te doen...
na 5 keer refreshen krijg ik het eindelijk te zien, maar goedm had het al uit FB gepluktquote:Op maandag 16 januari 2006 16:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
[afbeelding]
schijnt 't te doen...
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
allemaal
Ah kijk, ik doe weer mee in het juiste topic.Ik had vandaag al genoeg aan mijn werk en aan die vervelende verkoudheid. Ik heb er al 3 pakjes zakdoeken doorheen gesnotterd vandaag.
Hoe ga ik nog van de griep afkomen zonder dat ik van ellende thuis hoef te zitten?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |