Vandaag de aflevering waren ze lekker bezig in nijmegen en omgevingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat vraag ik me nou ook altijd af als ik wegmisbruikers kijk
Vorige week waren ze ook al op ons favoriete dijkje te vindenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Vandaag de aflevering waren ze lekker bezig in nijmegen en omgeving
Op plaatsen waar ik VEEL voorbij kom
Waar die brommert zonder helm is stil gezet daar woon ik maar een metertje of 300 vandaan
Ik helaas ook niet. Ach ja nog even wachten en ik mag ook weer rijden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:00 schreef bwt het volgende:
Niet dat ik er zelf aan mee doe aan die Mid Winter Meet
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik helaas ook niet. Ach ja nog even wachten en ik mag ook weer rijden.![]()
En ondertussen even lekker dat apparaat van Mercy misbruiken.![]()
Want? Je wilt zeggen dat de banden nu al bijna op zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
als je er niet dit mee gaat doen![]()
[afbeelding]
Hayabusa vond ik mooi, is helemaal veranderdquote:Op woensdag 21 september 2005 12:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder had vermeld wil ik volgend jaar een andere (nieuwe) motor kopen. Heb jij tips waar ik op moet letten? Ik bedoel dan mijn gewicht en lengte. Zijn er motoren waarvan jij denkt: "niet doen" of "te zwaar"?
Mijn keus zou zijn de Hayabusa, echt een stoere motor. Ik heb er alleen nog niet op gezeten. Een italiaan, wel op gezeten maar niet op gereden. Was een beetje hoog voor mij (Aprillia en MV Agusta) of een engelse Triumph?
]quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef R2-D2 het volgende:
Zijn alle vragen goed beantwoord![]()
Mooie foto's Raus & Mercy![]()
Eenschquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
]
bedankt voor de update, vragen zijn beantwoord.
![]()
Ik was er helaas niet bij vandaag.Ik had nog een hoop vertaalwerk te doen. Het is natuurlijk erg leuk dat ik weer wat werk erbij heb, dus ik klaag verder niet.
Maar het is natuurlijk wel jammer als je weer iets leuks mist.
Ik heb nog wel wat piping hulp nodig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:28 schreef R2-D2 het volgende:
Eensch![]()
Maar nu ik bij de Hondadealert ben gaan kijken zou ik ook wel wat over willen werken![]()
quote:door inruil verkregen :
nette triumph daytona 1200 , bouwjaar 1993 .
Zeer weinig kilometers voor zo'n motor 34.000 km
incl. tanktas
alleen seriueuze reaktie's svp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
verkeerde
![]()
gelijk maar tijd om te gaan pitten![]()
Alsof ze een reden hebben om jou aan te houdenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Vandaag de aflevering waren ze lekker bezig in nijmegen en omgeving
Op plaatsen waar ik VEEL voorbij kom
Waar die brommert zonder helm is stil gezet daar woon ik maar een metertje of 300 vandaan
iddquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
25 Kw fiets voor Yup.
Van het geld die hij nu over houdt aan wegenbelasting.![]()
En hier kan nog wel wat af.(volgens mijn had OPM deze ook al eens gepost)
met die kuip hoef je hem niet af te plakken in koudere dagenquote:Voor weinig wil ik deze wel overnemen.. blijft een 1200cc .. maar die kuip he..![]()
Misschien dat het met een ander ruitje nog wat scheelt.![]()
[..]
Dat je hem niet hoeft af te plakken is meer het verschil tussen lucht en water gekoeldquote:Op zondag 15 januari 2006 08:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
met die kuip hoef je hem niet af te plakken in koudere dagen
quote:Op zondag 15 januari 2006 08:15 schreef worldpimber het volgende:
Dat je hem niet hoeft af te plakken is meer het verschil tussen lucht en water gekoeld
Denk ik
drom fighter van makenquote:Dat ding is idd lelijk, volgens mij houd yup ook niet van die verotte GSX-F stinkie dingenDe topkuip is ook zwaar bagger.
droog en schraalquote:Het weer vandaag
Het wordt een zonnig maar ook wat schrale dag met een droge en koude zuidoostenwind. Het wordt maximaal 1 a 2 graden in het noorden tot nog 4 of 5 graden in het zuiden van het land.
quote:Op zondag 15 januari 2006 08:31 schreef worldpimber het volgende:
Streetfighters Supersports heb je voor 'erbij', niet als basis![]()
![]()
Misschien radiator afplakken?quote:Op zondag 15 januari 2006 08:32 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, de motor rijdt nu ook nog eens dik bagger @ koud weer.(hoop ik dan tenminste, anders moet ie afgesteld worden
)
We hebben een afsutdeerstage dingens gedaaan, bij een bouwbedrijf, we hebben daar met 3 man de afhandeling van klachten geautomatiseerdquote:Op zondag 15 januari 2006 10:08 schreef hicham het volgende:
Gefeliciteerd RoadkillWat was je afstudeeropdracht, of heb je een afstudeerstage gedaan?
Zit ook een leuke foto van Peerke tussen
quote:Op zondag 15 januari 2006 09:26 schreef TR_Roadkill het volgende:
Hallo allen, ik ben geslaagd, HOI HOI HOI, leuk he, het betekend dat ik weer meer tijd heb om juliie lastig te vallen,of om bijvoorbeeld fotos te maken (zoals mercy al had gemeld)
HIer spam ik dan maar meteen een actie foto van mezelf en de link naar de hele fotoshoot
(nee, ik leun niet tegen zo'n betonnen ding aan)
[afbeelding]
http://www.lnnb.nl/peter/20060114photoshoot/
feliquote:Op zondag 15 januari 2006 09:26 schreef TR_Roadkill het volgende:
Hallo allen, ik ben geslaagd, HOI HOI HOI, leuk he, het betekend dat ik weer meer tijd heb om juliie lastig te vallen,of om bijvoorbeeld fotos te maken (zoals mercy al had gemeld)
nice picsquote:HIer spam ik dan maar meteen een actie foto van mezelf en de link naar de hele fotoshoot
[afbeelding]
HIer spam ik dan maar meteen een actie foto van mezelf en de link naar de hele fotoshoot
[afbeelding]
Je hebt de vrije keuze toch? Jij zet hem onder een dekje aan de lader.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
Nog maar 2 mnd.wachten en dan gaat ik ook wéér
![]()
Apartquote:Op zondag 15 januari 2006 08:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
aparte fietsenik dacht dat je geen 'oude' motor meer wilde rijden
had je nog beter die oude kwaak kunnen nemen
voor weinig
Krijg je vast 2 oogjes als effect inplaats van een goede kentekenplaat verlichting.quote:Op zondag 15 januari 2006 08:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maak es een pic in het donker, ben benieuwd hoe blauw de plaat dan is
vind het wel een mooie oplossing
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 januari 2006 09:26 schreef TR_Roadkill het volgende:
Is dit nog iets voor de voetbalfreak?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:10 schreef Gawaine het volgende:
.....het regent volgens mij klachten in de bouw![]()
Feli Roadkillquote:Op zondag 15 januari 2006 09:26 schreef TR_Roadkill het volgende:
[afbeelding]
zoiets dacht ik alquote:Op zondag 15 januari 2006 12:08 schreef Worldbeater het volgende:
ZXR veel kilometers, net even te sportief, meer voor ragwerk gebruikt
die tegenwoordig zwaar wegen blijkbaarquote:slechte duo eigenschappen.
]http://www.tv4pc.info/[/q][/url]quote:Op zondag 15 januari 2006 12:10 schreef Worldbeater het volgende:
Is dit nog iets voor de voetbalfreak?[url=http://www.tv4pc.info/
idd, iemandquote:Misschien is dat progje nog wel ergens gratis te krijgen, iemand hier?![]()
We houden ook wel van je hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zodra ik post krijgt iedereen een rode was voor zn ogen blijkbaar
Het is een weloverwogen keuze ja om 'm in de garage te laten staan, maar dan nog, 't kriebelt wel héél errugquote:Op zondag 15 januari 2006 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt de vrije keuze toch? Jij zet hem onder een dekje aan de lader.![]()
Ik ben net even Nick weg wezen brengen.
Mijn ouders waren gisteren 38 jaar getrouwd en die gaven een feestje.
Dus gistermiddag kon ik de kleine even ophalen.
We waren pas na 22:00 thuis, beter sliep hij dan ook hier.![]()
Zonder twijfelen nam ik maar de auto rechts op de foto.![]()
[afbeelding]
Maar niet zonder mijn eigen CD in de radio.![]()
Toch wel prettig een Volvo waar je niet in na hoeft te denken, en die je overal comfortabel op de automatische piloot heen brengt. Alleen gaat het vast ook weer vervelen. Onderweg.. ik voel niets!
Rijden met de Fiero is toch wel een beleving, maar eerst maar een weekje woon~werk met deze bak.![]()
Feliquote:Op zondag 15 januari 2006 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben net even Nick weg wezen brengen.
Mijn ouders waren gisteren 38 jaar getrouwd en die gaven een feestje.
Ja, echt een vrouwenautoquote:Zonder twijfelen nam ik maar de auto rechts op de foto.![]()
[afbeelding]
Toch wel prettig een Volvo waar je niet in na hoeft te denken, en die je overal comfortabel op de automatische piloot heen brengt.
jammer dat yup aan 20,1Kw zit...was anders best een mooie optie geweest denk ikquote:
[afbeelding]
Als ik die zie krijg ik gelijk zin om hem te halen.quote:
Toekomstmuziek, wat vorige week nog was is alweer over.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die tegenwoordig zwaar wegen blijkbaar
idd, iemandquote:
Als een GPZ600R op een 130 band wordt afgekeurd dan is deze ook niet te zwaar.quote:
Aha, hij's dus ook uit de verzekering.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:18 schreef FemaleRebbel het volgende:
Het is een weloverwogen keuze ja om 'm in de garage te laten staan, maar dan nog, 't kriebelt wel héél errug![]()
Gèèn idéé.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/P1011266web.jpg
is dat een S60specs
![]()
??
quote:
Geen flauw idee, zo weinig tijd ik had om te fokken, zo weinig tijd ik aan de media heb besteed.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:31 schreef R2-D2 het volgende:
Stoer![]()
En de man met de XT, is die al naar huis?
Er zijn er meerdere die in van die busjes rijden hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 12:35 schreef hicham het volgende:
Mooie foto, die laatste
[afbeelding]
Bekend beeld als je van Nederland naar Marokko reist, zodra je in Frankrijk komt kom je dit soort busjes tegen. Volgeladen, niet harder dan 80 (bergaf) en zoveel troep nemen ze mee![]()
Vaak ook nog eens in colonne
Oh ja, deze foto is ook te zien op die site van dat wijf, voordat men zich afvraagt wat het verband met de Fok!MC is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze ken wel rijen, kunnen wij niet es een keer in de Loonse-en Drunense duinen gaan crossen ofzo
*I'll do what I want, cuz I can*
Hahaha, dat stukje heb ik ook gezien.....quote:Op zondag 15 januari 2006 12:37 schreef bwt het volgende:
Had op RTL intervieuw gezien met haar en wat ze allemaal in dat zwarte rugzakkie had/heeft zitten
Vertel..quote:Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
Hahaha, dat stukje heb ik ook gezien.....
alhoewel ik nog wel e.a.a. miste aan wijvedingen in haar zakkie![]()
Vergrote benzinetanks.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:45 schreef hicham het volgende:
Waarom rijden ze trouwens in de dakar met allemaal van die lelijke motoren?
[afbeelding]
Dit soort dingen dus
Hoge topkuipVoor GPS ofzo?
Kan je daar wat huren dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
Maar ze ken wel rijen, kunnen wij niet es een keer in de Loonse-en Drunense duinen gaan crossen ofzo
![]()
Vleugeltjesquote:
en daar heeft ze een slangetje voor in haar zakkie zitten.....quote:Vergrote benzinetanks.![]()
En dan nog komen ze soms zonder brandstof te staan.![]()
Aléén Casco nuquote:Aha, hij's dus ook uit de verzekering.
Werk en prive wel gescheiden houden hè.
Al dat gereken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maasvlakte is gááf......dan leen ik wel ff jouw crossertquote:Ik wil van de zomer een crosser zonder kenteken kopen.
Trekhaak achter de auto en naar de Maasvlakte rijden![]()
![]()
*I'll do what I want, cuz I can*
TV4PCquote:
If it seems to good to be true, it probably isquote:This may seem too good to be true, but it really does work.
Jij hebt al offroad gedaan met je Fazurt tochquote:Op zondag 15 januari 2006 12:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Maasvlakte is gááf......dan leen ik wel ff jouw crossert![]()
Goed gedaan manquote:Op zondag 15 januari 2006 09:26 schreef TR_Roadkill het volgende:
quote:Vrouw betaalt meer voor nieuwe auto dan man
Autodealers laten vrouwen meer betalen voor een nieuwe auto. Kortingen en leuke extra's die mannen krijgen gaan de vrouwen voorbij. Uit een onderzoek van het Britse autoblad What Car? blijkt dat vrouwen gemiddeld zo'n 534 pond, ruim 800 euro, meer moeten betalen voor een nieuwe auto dan mannen. Een vrouw betaalde zelfs 1800 pond, ruim 2700 euro, meer.
Met verborgen camera's filmde het tijdschrift hoe mannen, vrouwen en koppels 45 autodealers in verscheidene delen van Engeland bezochten. Van de mannen die alleen naar de showroom kwamen, kreeg 86 procent korting aangeboden op de prijs die stond aangegeven. Dat overkwam veel minder vrouwen, namelijk slechts 40 procent, en de korting die zij kregen was minder groot.
Een koppel kreeg weer meer korting dan een vrouw alleen, zelfs als de vrouw en niet de man het voortouw nam bij de onderhandeling over de prijs. Verder zeiden meer vrouwen dat zij druk voelden om de auto direct te kopen dan mannen, zo meldde de Britse krant The Independent.
Ik weet het niet, ben een beetje aan het kijken naar nieuwe en jonge motoren... Ik ben er nog niet echt uitquote:Op zondag 15 januari 2006 13:42 schreef hicham het volgende:
Wat moet ik me bij afleveringskosten voorstellen? Dat ze dat ding bij jou thuis bezorgen?![]()
Volgens mij is rijklaar maken en alle rampestamp eromheen iets van 240 euro
idd, erg funny. maar ook verontrustendquote:Op zondag 15 januari 2006 13:19 schreef hicham het volgende:
Filmpje van ComedyCentral over benzineprijzen
En das al te veel geld om te controleren of er een stuur op zitquote:Op zondag 15 januari 2006 13:42 schreef hicham het volgende:
Wat moet ik me bij afleveringskosten voorstellen? Dat ze dat ding bij jou thuis bezorgen?![]()
Bij een tweedehands motor is het 150~250 euro, bij een nieuwe komt het op kenteken zetten erbij, verwijderingsbijdragequote:Op zondag 15 januari 2006 13:42 schreef hicham het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had jou een tijd geleden beloofd om iets te mailen, helemaal vergetenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:59 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
En das al te veel geld om te controleren of er een stuur op zit
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bij een tweedehands motor is het 150~250 euro, bij een nieuwe komt het op kenteken zetten erbij, verwijderingsbijdrageen een uitgebreidere afleveringsbeurt.
Alleen de enige nieuwe motor die ik kocht was in 1992. Geen idee verder dus.![]()
Ik schat iets van 390 euro.
intuition will take you further than logics will ever do
weet je zeker dat het geen S80 is?? zit toch te twijfelen...maar zal zeker goed rijdenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:37 schreef Worldbeater het volgende:
Gèèn idéé.
Staat nergens een typeplaatje op, bedacht me wel dat het dus geen S80 is.![]()
Er zit wel ESP op enzo, en een vage besturing.![]()
Maar het ding kan harder dan het allemaal voelt.
opgelichtquote:
kunnen we best een keer een minimeet doenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:19 schreef worldpimber het volgende:
Heeft niemand daar nou last op de Brandt?Damn... die boggies.
Comfortabel is het toverwoord, en eigenlijk hoef je in de bebouwde kom niet meer te schakelen.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weet je zeker dat het geen S80 is?? zit toch te twijfelen...maar zal zeker goed rijden
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:17 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2] gaat een stukje rijden en daarna de motor poetsen [afbeelding
![]()
De ZZR staat er sowieso nog, volgende week overschrijven.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:28 schreef worldpimber het volgende:Ik snap geen knukkel meer van jou
![]()
Of heb je het over de XT?
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 08:50 schreef hicham het volgende:
Shit, wat heb ik gedaan
Ik dacht slim te zijn en LED boutjes te doen op mijn kenteken, zie ik nu pas (nu ik ze al heb gemonteerd) dat daar staat 'Let op: niet toegestaan op de openbare weg!'![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 09:07 schreef hicham het volgende:
Zal vanavond wel ff een pic schieten, ben ook benieuwd namelijk
[afbeelding]
[afbeelding]
ziet er netjes uitquote:Op zondag 15 januari 2006 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
Zonder twijfelen nam ik maar de auto rechts op de foto.![]()
[afbeelding]
Toch wel prettig een Volvo waar je niet in na hoeft te denken, en die je overal comfortabel op de automatische piloot heen brengt. Alleen gaat het vast ook weer vervelen. Onderweg.. ik voel niets!
Rijden met de Fiero is toch wel een beleving, maar eerst maar een weekje woon~werk met deze bak.![]()
tv4pc is nederlands, voor de andere taal heb je een ander progsel nodigquote:Op zondag 15 januari 2006 12:53 schreef hicham het volgende:
[..]
TV4PC
[..]
If it seems to good to be true, it probably is
Collega is een week met vakantie, dus ik mag nu dagelijks woon~rijden, 40 kilometer per dag.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:44 schreef Roderick2085 het volgende:
ziet er netjes uitlease auto's aan het testen?
![]()
Collega van je?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:19 schreef hicham het volgende:
Filmpje van ComedyCentral over benzineprijzen
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:17 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2] gaat een stukje rijden en daarna de motor poetsen [afbeelding
![]()
Gaat er nou daadwerkelijk nog een keer een minibikemeet komen?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:43 schreef Worldbeater het volgende:
Jammer dat ik niet teveel kilometers mag maken met die Volvo.
Had nu wel even naar Spike gewild, minibike op de achterbank.![]()
comfortabelquote:Op zondag 15 januari 2006 14:21 schreef Worldbeater het volgende:
Comfortabel is het toverwoord, en eigenlijk hoef je in de bebouwde kom niet meer te schakelen.
De derde versnelling is goed voor 15 tot zeker 90 kilometer per uur.![]()
Maar met passie heeft het niets te maken.
Een bepaald solide Volvo gevoel heb ik trouwens ook niet.![]()
ietsquote:Het is wel iets beter dan die nieuwe Alfa 147, Opel Vectra en Fiat Stilo waar ik vorig jaar een paar keren mee gereden heb. Alleen in alle gevallen had ik er meer van verwacht.![]()
![]()
mini zal die meet wel zijn met 2 bikesquote:Op zondag 15 januari 2006 15:49 schreef hollander172 het volgende:
Gaat er nou daadwerkelijk nog een keer een minibikemeet komen?
alsof hij dan gaat komenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mini zal die meet wel zijn met 2 bikes
Die weet er zelfs in z'n eentje een heel avontuur van te maken mét verslag achterafquote:Op zondag 15 januari 2006 16:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus dan is het alleen pepijn
Nope, met iPhoto en Galerie op de Applequote:Op zondag 15 januari 2006 10:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
heb je die met Photoshop gemaakt ?ziet er bijna hetzelfde uit zoals ik het gemaakt heb
alleen krijg ik ze niet online vanwege een server fout
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:12 schreef TR_Roadkill het volgende:
pfff. het is vandaag toch kouder dan gisteren, net effe 80 km op en neer gereden omdat mijn vriendin de sleutels vna haar werk was vergeten, op zich niet erg, maar gisteren was het beter vertoeven op de motor
Vooral later op de dag volgens mij. Blij dat we even met de auto konden gaan, want die korte stukjes buiten was al erg genoeg.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:12 schreef TR_Roadkill het volgende:
pfff. het is vandaag toch kouder dan gisteren, net effe 80 km op en neer gereden omdat mijn vriendin de sleutels vna haar werk was vergeten, op zich niet erg, maar gisteren was het beter vertoeven op de motor
Aha toch met de ZZR weg geweest.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:35 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Lekker gereden, de motor gepoetst en alvast afscheid genomen
Ja, was idd wel koud maar dan rij ik iets rustigerquote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Aha toch met de ZZR weg geweest.Lekker genoten vanmiddag?
En nu? Andere PC kopen of iets voor de motorquote:
Je hebt nog 2 andere tweewielers waar je op kunt spelen toch? En een Pandaquote:Op zondag 15 januari 2006 19:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, was idd wel koud maar dan rij ik iets rustigerIk vind het wel jammer dat ik 'm al verkocht heb eigenlijk
Voordat ik iets anders heb zijn we al gauw een paar weken verder
![]()
neem er echt ruim de tijd voorquote:Op zondag 15 januari 2006 19:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, was idd wel koud maar dan rij ik iets rustigerIk vind het wel jammer dat ik 'm al verkocht heb eigenlijk
Voordat ik iets anders heb zijn we al gauw een paar weken verder
![]()
andere Pjuter had ik al een tijdje, dus het geld wordt geinvesteerd in de motorquote:Op zondag 15 januari 2006 19:23 schreef R2-D2 het volgende:
Edit
[..]
En nu? Andere PC kopen of iets voor de motor![]()
![]()
De laatste keer offroad rijden was toch tijdens Fok!meet eind oktober, toen jij voorrijder wasquote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij hebt al offroad gedaan met je Fazurt toch
quote:- zondag 15 januari 2006 @ 14:43 schreef Worldbeater het volgende
En dan is er ook nog de Rebbel
Jij hebt wel genoeg gehad voorlopigquote:Op zondag 15 januari 2006 19:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
andere Pjuter had ik al een tijdje, dus het geld wordt geinvesteerd in de Raus d'r motor![]()
Je moet ook niet boven je kunnen gaan rijden hequote:Op zondag 15 januari 2006 19:38 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
De laatste keer offroad rijden was toch tijdens Fok!meet eind oktober, toen jij voorrijder was![]()
maarhebwellusoffroadgedaanmetFazurt, BakelseBossen hiero![]()
Dus eigenlijk 3 x niksquote:Op zondag 15 januari 2006 19:26 schreef hicham het volgende:
Je hebt nog 2 andere tweewielers waar je op kunt spelen toch? En een Panda
Waar heb je de Fireblade gekocht en waarom bij Arie Molenaar in onderhoud? Je hebt "Van der Heyden", "Van Andel" in Kerkdriel enzoveel anderen in de Regioquote:Op zondag 15 januari 2006 19:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
neem er echt ruim de tijd voorbij de ene dealer zijn ze iets toeschietelijker als bij de ander
bij sommige kan je ook de motor krijgen zonder afleverings kosten
en toch leveren ze hem correct af
![]()
ik heb voor mijn aanschaf van mijn Fireblade echt alles afgezocht en vergelekenzelfs naar Belgie geweest voor een bike
![]()
Dat is toch geen sportquote:
Resistance is futile ....you will be exterminatedquote:Op zondag 15 januari 2006 19:43 schreef hicham het volgende:
Je moet ook niet boven je kunnen gaan rijden he![]()
Gewoon het bijltje erbij neergooien als je het niet aankunt
Hoe pik je ze er alletwee uit zegquote:Op zondag 15 januari 2006 19:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk 3 x niksHet leukste uit het rijtje is de XT, maar dat is geen woon-/werk of toermotor
![]()
[..]
Waar heb je de Fireblade gekocht en waarom bij Arie Molenaar in onderhoud? Je hebt "Van der Heyden", "Van Andel" in Kerkdriel enzoveel anderen in de Regio![]()
[..]
Dat is toch geen sport![]()
![]()
Die band haalt april echt niet meerquote:Op zondag 15 januari 2006 19:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij hebt wel genoeg gehad voorlopig![]()
En nog extra banden slijten tijdens poserfotomeets ookburnen
Of hebben jullie daar een hele financiele regeling omheen zitten
[..]
Je moet ook niet boven je kunnen gaan rijden he![]()
Gewoon het bijltje erbij neergooien als je het niet aankunt
Damnquote:Op zondag 15 januari 2006 20:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet doen dus?
Ik wilde naar deze motor gaan kijken of deze![]()
En dan is er nog deze![]()
Damn die zixxer zou echt tof zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 20:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet doen dus?
ik heb hem particulier gekocht in Best.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk 3 x niksHet leukste uit het rijtje is de XT, maar dat is geen woon-/werk of toermotor
![]()
[..]
Waar heb je de Fireblade gekocht en waarom bij Arie Molenaar in onderhoud? Je hebt "Van der Heyden", "Van Andel" in Kerkdriel enzoveel anderen in de Regio![]()
[..]
Dat is toch geen sport![]()
![]()
Nieuw kan wel maar dan gauw die gasten uit je geheugen wissen.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet doen dus?
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:17 schreef Makster het volgende:
Ik mot een twin hebben heb ik net besloten![]()
Onnneneeeeeeeehhhuuunnddrrrreeeddddddddaaaannnnddddeeeiiigghhhttttyyyyyyyyyy
Mijn keuze zou de Gixxer zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 20:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet doen dus?
Die 13 dagen niet posten hebben je goed gedaanquote:Op zondag 15 januari 2006 20:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Mijn keuze zou de Gixxer zijn![]()
![]()
![]()
geweldig mooi ding
en net zo snel als een ZX10R
![]()
Kennelijk slechte verhalen, dan zou ik die motor daar ook helemaal niet kopen... tenzij ze met dubble D veel korting krijgtquote:Op zondag 15 januari 2006 20:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nieuw kan wel maar dan gauw die gasten uit je geheugen wissen.
Persoonlijk zou ik bij beiden niet eens een nieuwe kopen
ik ook nietquote:Op zondag 15 januari 2006 20:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nieuw kan wel maar dan gauw die gasten uit je geheugen wissen.
Persoonlijk zou ik bij beiden niet eens een nieuwe kopen
Die annyversary versie is echt kwijlenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Die 13 dagen niet posten hebben je goed gedaan
En dan wel de lichtblauwe versie, niet die donkerblauwe
Nee, zijn vering is ongetwijfeld verrotquote:Op zondag 15 januari 2006 20:18 schreef Rietvaerder het volgende:
SV ey
Vraag of Batty Boy 'm verkoopt
OOk wel een plan jaquote:Op zondag 15 januari 2006 20:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Maak die KLX nou eerst ff af en kom een keer posen op een meet, daarna mag je weer verder kijke
Moet ik nou nog helpen met je tuinhuis ofzoquote:Op zondag 15 januari 2006 20:27 schreef Makster het volgende:
Beter eerst ff verhuizen en dan alles afmaken![]()
Koop er nog zo'n brakke 1 cilinder bij, heb je ook twee cilinders waar je nooit op rijdquote:Op zondag 15 januari 2006 20:13 schreef Makster het volgende:
Ik mot een twin hebben heb ik net besloten
Onnneneeeeeeeehhhuuunnddrrrreeeddddddddaaaannnnddddeeeiiigghhhttttyyyyyyyyyy
Mijn huidige komt bij van de Heyden vandaan(nieuw), en mijn vorige Yamaha FZR600 ook.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet doen dus?
Mên, jij moet caberetier worden.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet ik nou nog helpen met je tuinhuis ofzo
sterfquote:Op zondag 15 januari 2006 20:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan je eens aan hicham vragen of er nog vacatures zijn ?
Kun je dat zelf niet ofzoquote:Op zondag 15 januari 2006 20:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kan je eens aan hicham vragen of er nog vacatures zijn ?
Dit enige succes in je leven moet wel een euforisch gevoel rond je nierstreek hebben veroorzaakt.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is cabaretier trouwens.
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dit enige succes in je leven moet wel een euforisch gevoel rond je nierstreek hebben veroorzaakt.![]()
Dus we kijken synchroomquote:Op zondag 15 januari 2006 20:51 schreef R2-D2 het volgende:
@Pimber
Door jouw schuld zit ik nu darten te kijkenen ik vind het nog spannend ook
![]()
Jelle klopt Barneyquote:Op zondag 15 januari 2006 20:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dus we kijken synchroom
Snelle Jelle![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:55 schreef FemaleRebbel het volgende:
Jelle klopt Barney![]()
heeft wel wat he
Sterf pisbakquote:Op zondag 15 januari 2006 20:33 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Koop er nog zo'n brakke 1 cilinder bij, heb je ook twee cilinders waar je nooit op rijd![]()
![]()
![]()
![]()
Lul niet gozerquote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Vanwaar ineens weer deze plotselinge haat pimber?
Het ging zo goed!Maar nee hoor, je kon het weer niet volhouden! Tot ziens, u bent de zwakste schakel!
Hehe nou weet ik tenminste ook waar het over gaat.quote:
Bijna goed:quote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Sterf pisbak![]()
![]()
Die Jelle ook heh, 21 jaar en winnen met darten. M.a.w. hij maakt zijn school niet af, over 10 jaar kent niemand hem meer en mogen we blij zijn als hij niet in de bijstand komtMAar hij zal met zijn gewonnen fortuin wel een patatzaak kopen ofzo
![]()
Ik heb dat nieuwsbericht van gister gelezen en alleen de finale gekekenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:01 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar ik ga er nog steeds niet speciaal naar kijken. Nu dus ook niet.![]()
Jij ook je provecerende muil houwequote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Het ging zo goed!Maar nee hoor, je kon het weer niet volhouden! Tot ziens, u bent de zwakste schakel!
Uw afdeling is transport he.....dan wordt 't waarschijnlijk een patatzaak op wieltjes, door uwes geheadhuntquote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef Makster het volgende:
Die Jelle ook heh, 21 jaar en winnen met darten. M.a.w. hij maakt zijn school niet af, over 10 jaar kent niemand hem meer en mogen we blij zijn als hij niet in de bijstand komtMAar hij zal met zijn gewonnen fortuin wel een patatzaak kopen ofzo
![]()
Het ging helemaal niet goed, jij postte veel meer dan de bedoeling wasquote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Samenvating:quote:Op zondag 15 januari 2006 21:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb dat nieuwsbericht van gister gelezen en alleen de finale gekeken![]()
Verder is het een saaie sport ja.
Heb geen zin om dit topic te lezen, kan iemand een samenvatting gevenDe échte motorrijder.
Het is dat er dubbel D in je naam voorkomtquote:Op zondag 15 januari 2006 21:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Bijna goed:
Randstad bied Jelle een contract aan. Promo's maken over Flexwerken en 0-urencontracten![]()
![]()
Uit puur commercieel belang zou hij idd best even met zijn bakkes op een huiftrailer gedrukt moeten wordenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:04 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Uw afdeling is transport he.....dan wordt 't waarschijnlijk een patatzaak op wieltjes, door uwes geheadhunt![]()
Waarom houden ze niet even fatsoenlijke formaten aan, ik wil hier een wallpaper voor 1400*1050 maken maar dat lukt nietquote:Op zondag 15 januari 2006 20:28 schreef worldpimber het volgende:
Ik resize hem niet, dat jullie even mogen stikken in dit plaatje
[afbeelding]
Ach, kan ie ook veel bier gaan zuipen, kaal worden en bij de post gaan werken, pcies andersom als bepaalde andere dartersquote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Sterf pisbak![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:13 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ach, kan ie ook veel bier gaan zuipen, kaal worden en bij de post gaan werken, pcies andersom als bepaalde andere darters
Met andere woorden, er bestaat nog steeds haat... ? Jullie willen vergeven en mijn excuses aanvaarden maar posten mag niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Het ging helemaal niet goed, jij postte veel meer dan de bedoeling was![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:36 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Mijn huidige komt bij van de Heyden vandaan(nieuw), en mijn vorige Yamaha FZR600 ook.
Heb hem ook in onderhoud daar (heb 2 jaar garantie, dus moet wel).
Heb eigenlijk geen commentaar op de service, maarja, dat verschilt misschien per klant
Ja, maar jij bent de Uber-Foto-Klooterquote:Op zondag 15 januari 2006 21:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom houden ze niet even fatsoenlijke formaten aan, ik wil hier een wallpaper voor 1400*1050 maken maar dat lukt nietAls ik het canvas groter maak om de verhoudingen goed te krijgen dan blijft er een stuk over wat een kleurtje moet krijgen, maar aangezien het niet een constante achtergrondkleur is gaat het niet goed
R2-D2 help, jij kloot toch ook altijd met foto's enzo
Komt ie weer met dat gezeik dat hij mag posten wat hij zelf wil, terwijl ondeugend geen pics mag posten van d'r pannekoekenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Met andere woorden, er bestaat nog steeds haat... ? Jullie willen vergeven en mijn excuses aanvaarden maar posten mag niet?
Tja, life's a bitch isn't it? Je kan het niet iedereen naar z'n zin maken. Zul je nou eenmaal mee moeten leven dat er mensen in je omgeving zijn die je niet mag.
Ik mag hier toch posten wanneer ik zelf wil(Note: dit is GEEN provocerende post, mn intenties zijn nog steeds goed
) Volgens mij hebben jullie nog steeds geen rechten op de Fok! MC topics
Ja dat probeer ik, maar het wil niet echt lukkenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent de Uber-Foto-Klooter![]()
Ik zou iets met de achtergrond doen
Lakeside's fries by Jellequote:Op zondag 15 januari 2006 21:11 schreef Makster het volgende:
Uit puur commercieel belang zou hij idd best even met zijn bakkes op een huiftrailer gedrukt moeten worden![]()
Ik rotzooi alleen met paint, ik heb het programma "Image ready" nietquote:Op zondag 15 januari 2006 21:24 schreef hicham het volgende:
En de hele motor uitknippen + nieuwe achtergrond doen is me net iets teveel priegelwerk (heb je morgen misschien wat te doen op het werk![]()
)
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:29 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Lakeside's fries by Jelle![]()
outta here.....watching knights from "Rome"
![]()
Heb jij een linkje voor me dan, voor het juiste formaatquote:Op zondag 15 januari 2006 21:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik rotzooi alleen met paint, ik heb het programma "Image ready" niet![]()
Is het niet makkelijker om het juiste formaat te downloaden?
Is niet debiel, alleen nieuw voor jou kennelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]Met iets meer moeite kan hett nog wel mooier
Zo, ga nou maar ergens anders possuh met je debiele schermresolutie's
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb jij een linkje voor me dan, voor het juiste formaat
[..]
Is niet debiel, alleen nieuw voor jou kennelijk
En zo ver was ik ook al gekomen maar wil het netterMet magic lasso tool kom je best ver
Hmzzzz, de kleuren gaan kapot als je het als *.jpg opslaat...quote:
Wat had je gedaan, je hebt de pic alweer doen verdwijnenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hmzzzz, de kleuren gaan kapot als je het als *.jpg opslaat...![]()
Stuur me de link van imageready maar dan installeer ik het en maken we het goed![]()
De Z750 zeker? of de Z1000?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:40 schreef R2-D2 het volgende:
Van de 2005 modellen vind ik de Kawa veruit de mooiste, voor 2006 de Suzuki.
Voor 2005 modellen is de anniversary het enigste model wat in de buurt komt van de Kawasaki. Ik zou van de anniversary de knippers vervangen door die dingen die Pimber heeft besteld en de knippers op de kuip weghalen als dat mogelijk is![]()
Dies wel mooiquote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat had je gedaan, je hebt de pic alweer doen verdwijnen
Heb dit gemaakt![]()
ImageReady gebruik ik trouwens alleen voor animated gif's, photoshop gebruik ik voor de rest van fotobewerking. Kan het je wel geven maar dan op CDStaat niet achter een link ofzo
De Z1000 en de ZX -6R, geintegreerde knippersquote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
De Z750 zeker? of de Z1000?
Voor 2006 is Suzuki inderdaad heel gaaf. Honda is ook niks in 2006. Als ik nu een motor zou moeten kopen dan zou het ook Suzuki worden waarschijnlijk, tenzij ik een CBR 900 Fireblade zou kopen.![]()
Formaat is andersquote:Op zondag 15 januari 2006 22:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Eh tzijn toch 3 precies dezelfde pics? Ik zie geen verschillen
Zou ik ook zeggen met m'n 13" monochroom inch CRT monitorquote:Op zondag 15 januari 2006 22:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Eh tzijn toch 3 precies dezelfde pics? Ik zie geen verschillen
Ge hedde nou een luxeprobleemquote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De Z1000 en de ZX -6R, geintegreerde knippers![]()
Suzuki heeft voor de 2006 modellen uit de GSX-R serie ook vortaan de knkippers geintegreerd in de spiegels en dat is![]()
![]()
GMTAquote:Op zondag 15 januari 2006 22:26 schreef R2-D2 het volgende:
Ik haal de link weer weg vrienden en ik ga naar bed, heb huiswerk van Hicham gekregen![]()
![]()
Vriend van me + clubje van mn pa's werkquote:Op zondag 15 januari 2006 22:40 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
(eyecatcher)
Zeg, reetspeer, met wie/met hoeveel ga je naar de Ring dan rond mei?
quote:
kan je natuurlijk ook gewoon ff een iso'tje van makenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef hicham het volgende:
ImageReady gebruik ik trouwens alleen voor animated gif's, photoshop gebruik ik voor de rest van fotobewerking. Kan het je wel geven maar dan op CDStaat niet achter een link ofzo
Nee, dat hoopte ik niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hoopt natuurlijk
Zeg Roderick, kan je niet van dat toffe spul wat je binnen hebt gekregen met een zak Haribo ff zsm komen brengen?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:09 schreef Roderick2085 het volgende:
kan je natuurlijk ook gewoon ff een iso'tje van maken![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeg Roderick, kan je niet van dat toffe spul wat je binnen hebt gekregen met een zak Haribo ff zsm komen brengen?
Ik zou het wel willen halen morgenavond, maar ik weet niet of dat van Hicham mag.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:20 schreef Roderick2085 het volgende:
ik moet nog ff m'n olie verversen... maar dat doe ik niet als het zo koud is....
![]()
anders kom je het ff halen![]()
Ik sta te trappelen om met een groep onbekende 45+'ers door Duitsland te choppen.quote:
ik zou zeggen regel het met hicham, ik ben morgenavond thuisquote:Op zondag 15 januari 2006 23:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen halen morgenavond, maar ik weet niet of dat van Hicham mag.
Hoezo, eenkenning?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
Ik sta te trappelen om met een groep onbekende 45+'ers
Ik lees het morgenochtend wel van Hichams kant...quote:Op zondag 15 januari 2006 23:25 schreef Roderick2085 het volgende:
ik zou zeggen regel het met hicham, ik ben morgenavond thuis![]()
overdag ook overigens
![]()
Lijkt me niet bepaald gezellig ofzoquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik lees het morgenochtend wel van Hichams kant...Dat jung slaapt tegenwoordig meer dan een baby, magoed... dan verslaapt ie maar een deel van zijn leven.
[..]
Lijkt me niet bepaald gezellig ofzo(die 45ers op FJRen en BMW's dan he
)
Pics danquote:Op zondag 15 januari 2006 23:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, ook zat jonge gasten hoorGSX-R750, R6, ZX6-R, 2 Stukgaatie's en een TL1000R...
En een CBR600FS en een Bandit600 dan
Ik ookquote:Op zondag 15 januari 2006 23:34 schreef Roderick2085 het volgende:
slapen is goed
ben ik morgen waarschijnlijk ook de hele ochtend aan kwijt
![]()
Pics van iets dat nog niet plaats gevonden heeftquote:Op zondag 15 januari 2006 23:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pics danDan fleur je het topic voor de gein eens op.
Oh, ze gaan die motoren pas kopen de dag voor de vakantie.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Pics van iets dat nog niet plaats gevonden heeftAls ik dat kon reed ik waarschijnlijk geen Bandit..
Ehh... zijn collega's van mn pa die ik af en toe zie. Laat staan dat ik er foto's van hebquote:Op zondag 15 januari 2006 23:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh, ze gaan die motoren pas kopen de dag voor de vakantie.
Oh ja, die lelijke rood/paarse ZX-6R, toen voel ik inderdaad nog op die oude modellen en zelfs niet groenen. En die roze CBR danquote:Op zondag 15 januari 2006 23:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Die ZX6R heb ik toen trouwens weleens laten zien, die was toen te koop remember. Foto van 1 Ducati heb ik ook, van R6 niet van die GSX-R750 krijgt die knakker binnenkort..
Jep, diequote:Op zondag 15 januari 2006 23:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja, die lelijke rood/paarse ZX-6R, toen voel ik inderdaad nog op die oude modellen en zelfs niet groenen. En die roze CBR dan
Voor alle ontkennende reacties die ik hierop zou krijgen had ik al wat geschreven.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Uh, deed ik een poging om mensen mee te krijgen? Dat was voor een FTT Expert vervolg rijopleiding, pauper![]()
Ik krijg 5 euro korting voor ieder persoon die zich via mij inschrijft
quote:
Maar ff serieus joh, ik zie je gewoon de hele dag posten. Lijkt wel alsof je geen leven hebt man. Eens kijken of ik een belletje kan doen naar je pa zodat ie je zakgeld omhoog doet en je eens wat vaker naar de hoeren kan gaan.quote:
quote:
Doe wat je niet laten kunt, maar neem alleen je eigen aandeel meequote:Op zondag 15 januari 2006 23:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik lees het morgenochtend wel van Hichams kant...
quote:Dat jung slaapt tegenwoordig meer dan een baby, magoed... dan verslaapt ie maar een deel van zijn leven.
^^ Met stupide neanderthalerquote:
Ben je gek joh, je ziet spoken. Hij hangt nooit hele dagen rond op fora want ...quote:Op maandag 16 januari 2006 00:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar ff serieus joh, ik zie je gewoon de hele dag posten. Lijkt wel alsof je geen leven hebt man. Eens kijken of ik een belletje kan doen naar je pa zodat ie je zakgeld omhoog doet en je eens wat vaker naar de hoeren kan gaan.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar vertel eens, doen jullie nog steeds niets anders dan hele dagen op dit forumpje rondhangen?
Ik zal niet lachen...
*Proest*
Nicequote:Op maandag 16 januari 2006 08:21 schreef worldpimber het volgende:
MF USerfoto'sDie meiden op chopperts.
![]()
![]()
![]()
Oh, en jij niet? Afgelopen dagen gewoon ziek geweest. Nu ga ik zometeen gewoon weer hele week naar school + werkenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar ff serieus joh, ik zie je gewoon de hele dag posten.
"terwijl je wat beters te doen hebt" moet er misschien nog bij. Zoals stage/werk/school? Tijdens die acitiviteiten zou je mij niet online zien hoor. Alleen als ik thuis ben en dan is het dus geoorloofd. Wat moet ik anders doen als ik me verveel? Forums zijn leuk tijd verdrijf, meer niet. Geen dagelijkse behoefte ofzo.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 09:27 schreef stinkie het volgende:
Lijkt erop dat Reetneukers internetverslaving weer helemaal terug is.
zoals jij dus? Of nee, je verzaakt je verplichtingen er niet voor, jij verveelt je gewoon heel vaak. Leventje hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 09:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
"terwijl je wat beters te doen hebt" moet er misschien nog bij. Zoals stage/werk/school? Tijdens die acitiviteiten zou je mij niet online zien hoor. Alleen als ik thuis ben en dan is het dus geoorloofd. Wat moet ik anders doen als ik me verveel? Forums zijn leuk tijd verdrijf, meer niet. Geen dagelijkse behoefte ofzo.
Als je gaat Fok!en terwijl je andere verplichtingen hebt ga ik toch wel een beetje twijfelen aan het hebben van een leven... dan ben je verslaafd
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:07 schreef hicham het volgende:
Kom er net achter dat hier nogal wat highres photoshop bestanden staan
[afbeelding]
Beetje laat nu want het is al 2006
Maar de gsx-r750x van 2005 is toch mooier dus dan mag het
Ik zei toch photoshop bestanden, moet je het niet donwloaden als je geen photoshop hebtquote:Op maandag 16 januari 2006 11:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben al aan het downloaden![]()
Zijn *.eps bestanden![]()
Kan ik niet openen![]()
Niet goed gelezenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zei toch photoshop bestanden, moet je het niet donwloaden als je geen photoshop hebt
Zijn dat de modellen die je overweegt of waar je een druppeltje kwijl bij op de grond laat vallen?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef R2-D2 het volgende:
Nog een keer de 2006 modellen en kleuren:
[afbeelding]
De CBR is mooi in die kleuren![]()
Echt welquote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef R2-D2 het volgende:
Nog een keer de 2006 modellen en kleuren:
[afbeelding]
De CBR is mooi in die kleuren![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Zijn dat de modellen die je overweegt of waar je een druppeltje kwijl bij op de grond laat vallen?
CBR in oranjeTis toch geen KTM
Ducati
Jij wel dan met je "die blauwe rechtsboven", zeg dan gewoon Suzuki of GSX-Rquote:Op maandag 16 januari 2006 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij hebt geen verstand van Supersports
![]()
Nee, dat hoor ik te zeggenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij wel dan met je "die blauwe rechtsboven", zeg dan gewoon Suzuki of GSX-R
kan wel merken dat jij niet weet hoe je met vrouwen moet omgaanquote:Op maandag 16 januari 2006 12:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij wel dan met je "die blauwe rechtsboven", zeg dan gewoon Suzuki of GSX-R
dat was toch 35 kilo geleden??quote:
is volgens mij geen anyversary uitvoeringquote:Op maandag 16 januari 2006 12:16 schreef hicham het volgende:
R2-D2, bij van der Valk staat een goedkopere GSX-R 750 X dan die je gisteren postte
En als je hem koopt kun je dat ding over een paar jaar aan mij doorverkopen als je erop uitgekeken bent en er een beetje netjs mee bent omgegaan
Site is alleen 'ineens' downDus ff wachten tot ie 't weer doet
![]()
R2-D2 is alleen vrouw op de foto's die ze heeft gepost, haar verhalen zijn veel heftiger dus ik hou het op onzijdig totdat het verschijnt op een meetquote:Op maandag 16 januari 2006 12:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kan wel merken dat jij niet weet hoe je met vrouwen moet omgaan![]()
die blauwe klinkt naar een vrouw toe veel duidelijker dan een type nummer![]()
dus mijn post was gewoon erg vrouwvriendelijk![]()
![]()
Hej, we hebben het hier over motoren jaquote:
Voor zover ik weet staat die "X" achter "GSX-R 750 X" voor de Anniversery uitvoering, check anders ook de foto die erbij staatquote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is volgens mij geen anyversary uitvoering
Met volle brandstof tank afgeleverd, doenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef stinkie het volgende:
http://www.motoport.nl/OccasionsXL/detailxl.cfm?MotorUniekNr=3429
Ik twijfel
bij komstigheid, ben de sleutel van dat ding kwijt dus gebruik 'm al 2 weken niet meerquote:Op maandag 16 januari 2006 12:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Met volle brandstof tank afgeleverd, doen
En stiekem ben je gehecht geraakt aan een topkoffertje of is dat slechts een leuke bijkomstigheid
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
bij komstigheid, ben de sleutel van dat ding kwijt dus gebruik 'm al 2 weken niet meer
Jammer alleen dat het kettingslot er nog in ligt
nee, want je moet 'm op slot doen, ander gaat ie niet goed dicht, buiten dat zat de sleutel aan zelfde ring als contactsleutel en ik ben die bos kwijt. Reserve sleutel doet het niet goed, alleen nog niet aan toegekomen slot uit te borenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je goed voor elkaarWeet niet hoe de sluiting van je topkoffer werkt maar wie weet heb je je sleutel erin laten liggen en toen het deksel dicht laten klappen waarna het slot in werking trad?
dat is de '2-delige' toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 07:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kunt, maar neem alleen je eigen aandeel mee
quote:Dat zakje Haribo is iig voor Roderick
hij zit zich zo te verheugen op die hariboquote:Op zondag 15 januari 2006 23:18 schreef worldpimber het volgende:
Zeg Roderick, kan je niet van dat toffe spul wat je binnen hebt gekregen met een zak Haribo ff zsm komen brengen?
quote:[..]
[..]
^^ Met stupide neanderthaler
Blijft toch wel een gave motor die oldskool ZZR-1100.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:41 schreef R2-D2 het volgende:
Als je een motor met koffers zoekt moet je deze hebben![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Blijft toch wel een gave motor die oldskool ZZR-1100.![]()
Had ik al duo eigenschappen gezegd?![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:41 schreef R2-D2 het volgende:
Als je een motor met koffers zoekt moet je deze hebben![]()
[afbeelding]
Mensen vragen maar tegenwoordigquote:Op maandag 16 januari 2006 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]die is stevig aan de prijs zeg
![]()
Die choppers? Nog een beetje chopperbloed in je?quote:
bij 300 posts, aantal pagina's hangt van je instellingen afquote:Op maandag 16 januari 2006 13:29 schreef TR_Roadkill het volgende:
Is ie kapot of zo?
Alsin, bij 13 pagina's gaat een topic toch dicht?
we kunnen nog 23 posts doen hierquote:Op maandag 16 januari 2006 13:29 schreef TR_Roadkill het volgende:
Is ie kapot of zo?
Alsin, bij 13 pagina's gaat een topic toch dicht?
Ik heb het nu 'druk', ben je deze hele week zo een beetje vrij?quote:
zo'n beetje welquote:Op maandag 16 januari 2006 13:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb het nu 'druk', ben je deze hele week zo een beetje vrij?
Anders wordt het toch maar tot zondag ofzo wachtenJe mag de Haribo helemaal alleen opeten, ik heb er nog een hele zak liggen van mijn kerstpakket.
![]()
*noteert*quote:Op maandag 16 januari 2006 13:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zo'n beetje wel![]()
morgen ben ik waarschijnlijk wel ff weg, zaterdag werken... en verder waarschijnlijk 1 middagje nog .. woensdag ofzo, verder zit ik lekker thuis![]()
dus je gaat de Transalp daaraan verkopen ?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:51 schreef stinkie het volgende:
weet er iemand nog opkopers in Zuid Holland?
in principe beide, maar denk de soes naar opkoper. Alp is nog goed particulier te verkopen of met inruil, ligt eraan wat ze bieden. Vind deze alp stuk minder fijn rijden dan vorige, geen idee waarom, maar hij bevalt me niet echt. Daarnaast denk ik echt serieus over F650 funduro/gs en dan moeten er toch wat pegels op tafel komen hoewel ik er ook nog wel een sportiever model bij wil houden eigenlijk Voor de Alp is zeker particulier nog wel 1000 te krijgen.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus je gaat de Transalp daaraan verkopen ?of de soes ?
reken maar niet op de hoofdprijs hoor![]()
Nog steedsquote:Op maandag 16 januari 2006 14:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
in principe beide, maar denk de soes naar opkoper. Alp is nog goed particulier te verkopen of met inruil, ligt eraan wat ze bieden. Vind deze alp stuk minder fijn rijden dan vorige, geen idee waarom, maar hij bevalt me niet echt. Daarnaast denk ik echt serieus over F650 funduro/gs en dan moeten er toch wat pegels op tafel komen hoewel ik er ook nog wel een sportiever model bij wil houden eigenlijk Voor de Alp is zeker particulier nog wel 1000 te krijgen.
Interesse in de soes
daar hoeft ie ook niet voor weg, maar voor minder dan 500, dan rijd ik 'm wel opquote:Op maandag 16 januari 2006 14:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nog steedsmaar niet voor 700 euro's
![]()
![]()
de laatste keer dat wij het over jouw soes gehad hebben, was het wel jouw laagste prijsquote:Op maandag 16 januari 2006 15:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
daar hoeft ie ook niet voor weg, maar voor minder dan 500, dan rijd ik 'm wel op
edit: dat wil zeggen, als ie rijdt
Je kan er toch ook zijwieltjes en trappers opzetten? Of van een heuveltje afduwen en dan omstebeurt met BE erop oefenen.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:00 schreef stinkie het volgende:
daar hoeft ie ook niet voor weg, maar voor minder dan 500, dan rijd ik 'm wel op
edit: dat wil zeggen, als ie rijdt
klopt, maar sindsdien heeft ie 2 maanden stil gestaan en heeft de choke kabel de geest gegeven en zaterdag niet willen starten itt 2 weken terug, dus daar moet ik eerst naar kijken Choke ga ik ook niks aan doe, want ik kan er met mijn vingers bijquote:Op maandag 16 januari 2006 15:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de laatste keer dat wij het over jouw soes gehad hebben, was het wel jouw laagste prijs
gut gut gut, ik ga een keer onderuit. Moeten we het nu steeds over zijwieltjes hebbenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je kan er toch ook zijwieltjes en trappers opzetten? Of van een heuveltje afduwen en dan omstebeurt met BE erop oefenen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:15 schreef stinkie het volgende:
gut gut gut, ik ga een keer onderuit. Moeten we het nu steeds over zijwieltjes hebben
I knowquote:Op maandag 16 januari 2006 15:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]Anders interpreteer je het even op je eigen manier.
Ofwel, zo bedoelde ik het niet
adres?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:33 schreef dribbel79 het volgende:
specs van de soes via mail??
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
adres?
91 gsx600f (foto in de op) nieuwe banden, bougies. Lekkende uitlaat 48k mile op teller. Afgelopen juli nagelopen door Goedhart. Gebroken chokekabel. FIets voor erbij om af te raggen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |