Vandaag de aflevering waren ze lekker bezig in nijmegen en omgevingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat vraag ik me nou ook altijd af als ik wegmisbruikers kijk
Vorige week waren ze ook al op ons favoriete dijkje te vindenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Vandaag de aflevering waren ze lekker bezig in nijmegen en omgeving
Op plaatsen waar ik VEEL voorbij kom
Waar die brommert zonder helm is stil gezet daar woon ik maar een metertje of 300 vandaan
Ik helaas ook niet. Ach ja nog even wachten en ik mag ook weer rijden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:00 schreef bwt het volgende:
Niet dat ik er zelf aan mee doe aan die Mid Winter Meet
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik helaas ook niet. Ach ja nog even wachten en ik mag ook weer rijden.![]()
En ondertussen even lekker dat apparaat van Mercy misbruiken.![]()
Want? Je wilt zeggen dat de banden nu al bijna op zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
als je er niet dit mee gaat doen![]()
[afbeelding]
Hayabusa vond ik mooi, is helemaal veranderdquote:Op woensdag 21 september 2005 12:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder had vermeld wil ik volgend jaar een andere (nieuwe) motor kopen. Heb jij tips waar ik op moet letten? Ik bedoel dan mijn gewicht en lengte. Zijn er motoren waarvan jij denkt: "niet doen" of "te zwaar"?
Mijn keus zou zijn de Hayabusa, echt een stoere motor. Ik heb er alleen nog niet op gezeten. Een italiaan, wel op gezeten maar niet op gereden. Was een beetje hoog voor mij (Aprillia en MV Agusta) of een engelse Triumph?
]quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef R2-D2 het volgende:
Zijn alle vragen goed beantwoord![]()
Mooie foto's Raus & Mercy![]()
Eenschquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
]
bedankt voor de update, vragen zijn beantwoord.
![]()
Ik was er helaas niet bij vandaag.Ik had nog een hoop vertaalwerk te doen. Het is natuurlijk erg leuk dat ik weer wat werk erbij heb, dus ik klaag verder niet.
Maar het is natuurlijk wel jammer als je weer iets leuks mist.
Ik heb nog wel wat piping hulp nodig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:28 schreef R2-D2 het volgende:
Eensch![]()
Maar nu ik bij de Hondadealert ben gaan kijken zou ik ook wel wat over willen werken![]()
quote:door inruil verkregen :
nette triumph daytona 1200 , bouwjaar 1993 .
Zeer weinig kilometers voor zo'n motor 34.000 km
incl. tanktas
alleen seriueuze reaktie's svp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
verkeerde
![]()
gelijk maar tijd om te gaan pitten![]()
Alsof ze een reden hebben om jou aan te houdenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Vandaag de aflevering waren ze lekker bezig in nijmegen en omgeving
Op plaatsen waar ik VEEL voorbij kom
Waar die brommert zonder helm is stil gezet daar woon ik maar een metertje of 300 vandaan
iddquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
25 Kw fiets voor Yup.
Van het geld die hij nu over houdt aan wegenbelasting.![]()
En hier kan nog wel wat af.(volgens mijn had OPM deze ook al eens gepost)
met die kuip hoef je hem niet af te plakken in koudere dagenquote:Voor weinig wil ik deze wel overnemen.. blijft een 1200cc .. maar die kuip he..![]()
Misschien dat het met een ander ruitje nog wat scheelt.![]()
[..]
Dat je hem niet hoeft af te plakken is meer het verschil tussen lucht en water gekoeldquote:Op zondag 15 januari 2006 08:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
met die kuip hoef je hem niet af te plakken in koudere dagen
quote:Op zondag 15 januari 2006 08:15 schreef worldpimber het volgende:
Dat je hem niet hoeft af te plakken is meer het verschil tussen lucht en water gekoeld
Denk ik
drom fighter van makenquote:Dat ding is idd lelijk, volgens mij houd yup ook niet van die verotte GSX-F stinkie dingenDe topkuip is ook zwaar bagger.
droog en schraalquote:Het weer vandaag
Het wordt een zonnig maar ook wat schrale dag met een droge en koude zuidoostenwind. Het wordt maximaal 1 a 2 graden in het noorden tot nog 4 of 5 graden in het zuiden van het land.
quote:Op zondag 15 januari 2006 08:31 schreef worldpimber het volgende:
Streetfighters Supersports heb je voor 'erbij', niet als basis![]()
![]()
Misschien radiator afplakken?quote:Op zondag 15 januari 2006 08:32 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, de motor rijdt nu ook nog eens dik bagger @ koud weer.(hoop ik dan tenminste, anders moet ie afgesteld worden
)
We hebben een afsutdeerstage dingens gedaaan, bij een bouwbedrijf, we hebben daar met 3 man de afhandeling van klachten geautomatiseerdquote:Op zondag 15 januari 2006 10:08 schreef hicham het volgende:
Gefeliciteerd RoadkillWat was je afstudeeropdracht, of heb je een afstudeerstage gedaan?
Zit ook een leuke foto van Peerke tussen
quote:Op zondag 15 januari 2006 09:26 schreef TR_Roadkill het volgende:
Hallo allen, ik ben geslaagd, HOI HOI HOI, leuk he, het betekend dat ik weer meer tijd heb om juliie lastig te vallen,of om bijvoorbeeld fotos te maken (zoals mercy al had gemeld)
HIer spam ik dan maar meteen een actie foto van mezelf en de link naar de hele fotoshoot
(nee, ik leun niet tegen zo'n betonnen ding aan)
[afbeelding]
http://www.lnnb.nl/peter/20060114photoshoot/
feliquote:Op zondag 15 januari 2006 09:26 schreef TR_Roadkill het volgende:
Hallo allen, ik ben geslaagd, HOI HOI HOI, leuk he, het betekend dat ik weer meer tijd heb om juliie lastig te vallen,of om bijvoorbeeld fotos te maken (zoals mercy al had gemeld)
nice picsquote:HIer spam ik dan maar meteen een actie foto van mezelf en de link naar de hele fotoshoot
[afbeelding]
HIer spam ik dan maar meteen een actie foto van mezelf en de link naar de hele fotoshoot
[afbeelding]
Je hebt de vrije keuze toch? Jij zet hem onder een dekje aan de lader.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
Nog maar 2 mnd.wachten en dan gaat ik ook wéér
![]()
Apartquote:Op zondag 15 januari 2006 08:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
aparte fietsenik dacht dat je geen 'oude' motor meer wilde rijden
had je nog beter die oude kwaak kunnen nemen
voor weinig
Krijg je vast 2 oogjes als effect inplaats van een goede kentekenplaat verlichting.quote:Op zondag 15 januari 2006 08:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maak es een pic in het donker, ben benieuwd hoe blauw de plaat dan is
vind het wel een mooie oplossing
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 januari 2006 09:26 schreef TR_Roadkill het volgende:
Is dit nog iets voor de voetbalfreak?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:10 schreef Gawaine het volgende:
.....het regent volgens mij klachten in de bouw![]()
Feli Roadkillquote:Op zondag 15 januari 2006 09:26 schreef TR_Roadkill het volgende:
[afbeelding]
zoiets dacht ik alquote:Op zondag 15 januari 2006 12:08 schreef Worldbeater het volgende:
ZXR veel kilometers, net even te sportief, meer voor ragwerk gebruikt
die tegenwoordig zwaar wegen blijkbaarquote:slechte duo eigenschappen.
]http://www.tv4pc.info/[/q][/url]quote:Op zondag 15 januari 2006 12:10 schreef Worldbeater het volgende:
Is dit nog iets voor de voetbalfreak?[url=http://www.tv4pc.info/
idd, iemandquote:Misschien is dat progje nog wel ergens gratis te krijgen, iemand hier?![]()
We houden ook wel van je hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zodra ik post krijgt iedereen een rode was voor zn ogen blijkbaar
Het is een weloverwogen keuze ja om 'm in de garage te laten staan, maar dan nog, 't kriebelt wel héél errugquote:Op zondag 15 januari 2006 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt de vrije keuze toch? Jij zet hem onder een dekje aan de lader.![]()
Ik ben net even Nick weg wezen brengen.
Mijn ouders waren gisteren 38 jaar getrouwd en die gaven een feestje.
Dus gistermiddag kon ik de kleine even ophalen.
We waren pas na 22:00 thuis, beter sliep hij dan ook hier.![]()
Zonder twijfelen nam ik maar de auto rechts op de foto.![]()
[afbeelding]
Maar niet zonder mijn eigen CD in de radio.![]()
Toch wel prettig een Volvo waar je niet in na hoeft te denken, en die je overal comfortabel op de automatische piloot heen brengt. Alleen gaat het vast ook weer vervelen. Onderweg.. ik voel niets!
Rijden met de Fiero is toch wel een beleving, maar eerst maar een weekje woon~werk met deze bak.![]()
Feliquote:Op zondag 15 januari 2006 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben net even Nick weg wezen brengen.
Mijn ouders waren gisteren 38 jaar getrouwd en die gaven een feestje.
Ja, echt een vrouwenautoquote:Zonder twijfelen nam ik maar de auto rechts op de foto.![]()
[afbeelding]
Toch wel prettig een Volvo waar je niet in na hoeft te denken, en die je overal comfortabel op de automatische piloot heen brengt.
jammer dat yup aan 20,1Kw zit...was anders best een mooie optie geweest denk ikquote:
[afbeelding]
Als ik die zie krijg ik gelijk zin om hem te halen.quote:
Toekomstmuziek, wat vorige week nog was is alweer over.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die tegenwoordig zwaar wegen blijkbaar
idd, iemandquote:
Als een GPZ600R op een 130 band wordt afgekeurd dan is deze ook niet te zwaar.quote:
Aha, hij's dus ook uit de verzekering.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:18 schreef FemaleRebbel het volgende:
Het is een weloverwogen keuze ja om 'm in de garage te laten staan, maar dan nog, 't kriebelt wel héél errug![]()
Gèèn idéé.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/P1011266web.jpg
is dat een S60specs
![]()
??
quote:
Geen flauw idee, zo weinig tijd ik had om te fokken, zo weinig tijd ik aan de media heb besteed.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:31 schreef R2-D2 het volgende:
Stoer![]()
En de man met de XT, is die al naar huis?
Er zijn er meerdere die in van die busjes rijden hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 12:35 schreef hicham het volgende:
Mooie foto, die laatste
[afbeelding]
Bekend beeld als je van Nederland naar Marokko reist, zodra je in Frankrijk komt kom je dit soort busjes tegen. Volgeladen, niet harder dan 80 (bergaf) en zoveel troep nemen ze mee![]()
Vaak ook nog eens in colonne
Oh ja, deze foto is ook te zien op die site van dat wijf, voordat men zich afvraagt wat het verband met de Fok!MC is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze ken wel rijen, kunnen wij niet es een keer in de Loonse-en Drunense duinen gaan crossen ofzo
*I'll do what I want, cuz I can*
Hahaha, dat stukje heb ik ook gezien.....quote:Op zondag 15 januari 2006 12:37 schreef bwt het volgende:
Had op RTL intervieuw gezien met haar en wat ze allemaal in dat zwarte rugzakkie had/heeft zitten
Vertel..quote:Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
Hahaha, dat stukje heb ik ook gezien.....
alhoewel ik nog wel e.a.a. miste aan wijvedingen in haar zakkie![]()
Vergrote benzinetanks.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:45 schreef hicham het volgende:
Waarom rijden ze trouwens in de dakar met allemaal van die lelijke motoren?
[afbeelding]
Dit soort dingen dus
Hoge topkuipVoor GPS ofzo?
Kan je daar wat huren dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
Maar ze ken wel rijen, kunnen wij niet es een keer in de Loonse-en Drunense duinen gaan crossen ofzo
![]()
Vleugeltjesquote:
en daar heeft ze een slangetje voor in haar zakkie zitten.....quote:Vergrote benzinetanks.![]()
En dan nog komen ze soms zonder brandstof te staan.![]()
Aléén Casco nuquote:Aha, hij's dus ook uit de verzekering.
Werk en prive wel gescheiden houden hè.
Al dat gereken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maasvlakte is gááf......dan leen ik wel ff jouw crossertquote:Ik wil van de zomer een crosser zonder kenteken kopen.
Trekhaak achter de auto en naar de Maasvlakte rijden![]()
![]()
*I'll do what I want, cuz I can*
TV4PCquote:
If it seems to good to be true, it probably isquote:This may seem too good to be true, but it really does work.
Jij hebt al offroad gedaan met je Fazurt tochquote:Op zondag 15 januari 2006 12:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Maasvlakte is gááf......dan leen ik wel ff jouw crossert![]()
Goed gedaan manquote:Op zondag 15 januari 2006 09:26 schreef TR_Roadkill het volgende:
quote:Vrouw betaalt meer voor nieuwe auto dan man
Autodealers laten vrouwen meer betalen voor een nieuwe auto. Kortingen en leuke extra's die mannen krijgen gaan de vrouwen voorbij. Uit een onderzoek van het Britse autoblad What Car? blijkt dat vrouwen gemiddeld zo'n 534 pond, ruim 800 euro, meer moeten betalen voor een nieuwe auto dan mannen. Een vrouw betaalde zelfs 1800 pond, ruim 2700 euro, meer.
Met verborgen camera's filmde het tijdschrift hoe mannen, vrouwen en koppels 45 autodealers in verscheidene delen van Engeland bezochten. Van de mannen die alleen naar de showroom kwamen, kreeg 86 procent korting aangeboden op de prijs die stond aangegeven. Dat overkwam veel minder vrouwen, namelijk slechts 40 procent, en de korting die zij kregen was minder groot.
Een koppel kreeg weer meer korting dan een vrouw alleen, zelfs als de vrouw en niet de man het voortouw nam bij de onderhandeling over de prijs. Verder zeiden meer vrouwen dat zij druk voelden om de auto direct te kopen dan mannen, zo meldde de Britse krant The Independent.
Ik weet het niet, ben een beetje aan het kijken naar nieuwe en jonge motoren... Ik ben er nog niet echt uitquote:Op zondag 15 januari 2006 13:42 schreef hicham het volgende:
Wat moet ik me bij afleveringskosten voorstellen? Dat ze dat ding bij jou thuis bezorgen?![]()
Volgens mij is rijklaar maken en alle rampestamp eromheen iets van 240 euro
idd, erg funny. maar ook verontrustendquote:Op zondag 15 januari 2006 13:19 schreef hicham het volgende:
Filmpje van ComedyCentral over benzineprijzen
En das al te veel geld om te controleren of er een stuur op zitquote:Op zondag 15 januari 2006 13:42 schreef hicham het volgende:
Wat moet ik me bij afleveringskosten voorstellen? Dat ze dat ding bij jou thuis bezorgen?![]()
Bij een tweedehands motor is het 150~250 euro, bij een nieuwe komt het op kenteken zetten erbij, verwijderingsbijdragequote:Op zondag 15 januari 2006 13:42 schreef hicham het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had jou een tijd geleden beloofd om iets te mailen, helemaal vergetenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:59 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
En das al te veel geld om te controleren of er een stuur op zit
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bij een tweedehands motor is het 150~250 euro, bij een nieuwe komt het op kenteken zetten erbij, verwijderingsbijdrageen een uitgebreidere afleveringsbeurt.
Alleen de enige nieuwe motor die ik kocht was in 1992. Geen idee verder dus.![]()
Ik schat iets van 390 euro.
intuition will take you further than logics will ever do
weet je zeker dat het geen S80 is?? zit toch te twijfelen...maar zal zeker goed rijdenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:37 schreef Worldbeater het volgende:
Gèèn idéé.
Staat nergens een typeplaatje op, bedacht me wel dat het dus geen S80 is.![]()
Er zit wel ESP op enzo, en een vage besturing.![]()
Maar het ding kan harder dan het allemaal voelt.
opgelichtquote:
kunnen we best een keer een minimeet doenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:19 schreef worldpimber het volgende:
Heeft niemand daar nou last op de Brandt?Damn... die boggies.
Comfortabel is het toverwoord, en eigenlijk hoef je in de bebouwde kom niet meer te schakelen.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weet je zeker dat het geen S80 is?? zit toch te twijfelen...maar zal zeker goed rijden
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:17 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2] gaat een stukje rijden en daarna de motor poetsen [afbeelding
![]()
De ZZR staat er sowieso nog, volgende week overschrijven.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:28 schreef worldpimber het volgende:Ik snap geen knukkel meer van jou
![]()
Of heb je het over de XT?
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 08:50 schreef hicham het volgende:
Shit, wat heb ik gedaan
Ik dacht slim te zijn en LED boutjes te doen op mijn kenteken, zie ik nu pas (nu ik ze al heb gemonteerd) dat daar staat 'Let op: niet toegestaan op de openbare weg!'![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 09:07 schreef hicham het volgende:
Zal vanavond wel ff een pic schieten, ben ook benieuwd namelijk
[afbeelding]
[afbeelding]
ziet er netjes uitquote:Op zondag 15 januari 2006 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
Zonder twijfelen nam ik maar de auto rechts op de foto.![]()
[afbeelding]
Toch wel prettig een Volvo waar je niet in na hoeft te denken, en die je overal comfortabel op de automatische piloot heen brengt. Alleen gaat het vast ook weer vervelen. Onderweg.. ik voel niets!
Rijden met de Fiero is toch wel een beleving, maar eerst maar een weekje woon~werk met deze bak.![]()
tv4pc is nederlands, voor de andere taal heb je een ander progsel nodigquote:Op zondag 15 januari 2006 12:53 schreef hicham het volgende:
[..]
TV4PC
[..]
If it seems to good to be true, it probably is
Collega is een week met vakantie, dus ik mag nu dagelijks woon~rijden, 40 kilometer per dag.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:44 schreef Roderick2085 het volgende:
ziet er netjes uitlease auto's aan het testen?
![]()
Collega van je?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:19 schreef hicham het volgende:
Filmpje van ComedyCentral over benzineprijzen
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:17 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2] gaat een stukje rijden en daarna de motor poetsen [afbeelding
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |