Ik weet het niet, ben een beetje aan het kijken naar nieuwe en jonge motoren... Ik ben er nog niet echt uitquote:Op zondag 15 januari 2006 13:42 schreef hicham het volgende:
Wat moet ik me bij afleveringskosten voorstellen? Dat ze dat ding bij jou thuis bezorgen?![]()
Volgens mij is rijklaar maken en alle rampestamp eromheen iets van 240 euro
idd, erg funny. maar ook verontrustendquote:Op zondag 15 januari 2006 13:19 schreef hicham het volgende:
Filmpje van ComedyCentral over benzineprijzen
En das al te veel geld om te controleren of er een stuur op zitquote:Op zondag 15 januari 2006 13:42 schreef hicham het volgende:
Wat moet ik me bij afleveringskosten voorstellen? Dat ze dat ding bij jou thuis bezorgen?![]()
Bij een tweedehands motor is het 150~250 euro, bij een nieuwe komt het op kenteken zetten erbij, verwijderingsbijdragequote:Op zondag 15 januari 2006 13:42 schreef hicham het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had jou een tijd geleden beloofd om iets te mailen, helemaal vergetenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:59 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
En das al te veel geld om te controleren of er een stuur op zit
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bij een tweedehands motor is het 150~250 euro, bij een nieuwe komt het op kenteken zetten erbij, verwijderingsbijdrageen een uitgebreidere afleveringsbeurt.
Alleen de enige nieuwe motor die ik kocht was in 1992. Geen idee verder dus.![]()
Ik schat iets van 390 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
weet je zeker dat het geen S80 is?? zit toch te twijfelen...maar zal zeker goed rijdenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:37 schreef Worldbeater het volgende:
Gèèn idéé.
Staat nergens een typeplaatje op, bedacht me wel dat het dus geen S80 is.![]()
Er zit wel ESP op enzo, en een vage besturing.![]()
Maar het ding kan harder dan het allemaal voelt.
opgelichtquote:
kunnen we best een keer een minimeet doenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:19 schreef worldpimber het volgende:
Heeft niemand daar nou last op de Brandt?Damn... die boggies.
Comfortabel is het toverwoord, en eigenlijk hoef je in de bebouwde kom niet meer te schakelen.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weet je zeker dat het geen S80 is?? zit toch te twijfelen...maar zal zeker goed rijden
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:17 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2] gaat een stukje rijden en daarna de motor poetsen [afbeelding
![]()
De ZZR staat er sowieso nog, volgende week overschrijven.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:28 schreef worldpimber het volgende:Ik snap geen knukkel meer van jou
![]()
Of heb je het over de XT?
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 08:50 schreef hicham het volgende:
Shit, wat heb ik gedaan
Ik dacht slim te zijn en LED boutjes te doen op mijn kenteken, zie ik nu pas (nu ik ze al heb gemonteerd) dat daar staat 'Let op: niet toegestaan op de openbare weg!'![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 09:07 schreef hicham het volgende:
Zal vanavond wel ff een pic schieten, ben ook benieuwd namelijk
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 januari 2006 09:26 schreef TR_Roadkill het volgende:
Hallo allen, ik ben geslaagd, HOI HOI HOI, leuk he, het betekend dat ik weer meer tijd heb om juliie lastig te vallen,of om bijvoorbeeld fotos te maken (zoals mercy al had gemeld)
HIer spam ik dan maar meteen een actie foto van mezelf en de link naar de hele fotoshoot
(nee, ik leun niet tegen zo'n betonnen ding aan)
[afbeelding]
http://www.lnnb.nl/peter/20060114photoshoot/
ziet er netjes uitquote:Op zondag 15 januari 2006 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
Zonder twijfelen nam ik maar de auto rechts op de foto.![]()
[afbeelding]
Maar niet zonder mijn eigen CD in de radio.![]()
Toch wel prettig een Volvo waar je niet in na hoeft te denken, en die je overal comfortabel op de automatische piloot heen brengt. Alleen gaat het vast ook weer vervelen. Onderweg.. ik voel niets!
Rijden met de Fiero is toch wel een beleving, maar eerst maar een weekje woon~werk met deze bak.![]()
tv4pc is nederlands, voor de andere taal heb je een ander progsel nodigquote:Op zondag 15 januari 2006 12:53 schreef hicham het volgende:
[..]
TV4PC
[..]
If it seems to good to be true, it probably is
Collega is een week met vakantie, dus ik mag nu dagelijks woon~rijden, 40 kilometer per dag.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:44 schreef Roderick2085 het volgende:
ziet er netjes uitlease auto's aan het testen?
![]()
Collega van je?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:19 schreef hicham het volgende:
Filmpje van ComedyCentral over benzineprijzen
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:17 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2] gaat een stukje rijden en daarna de motor poetsen [afbeelding
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |