quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
verkeerde
![]()
gelijk maar tijd om te gaan pitten![]()
Alsof ze een reden hebben om jou aan te houdenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Vandaag de aflevering waren ze lekker bezig in nijmegen en omgeving
Op plaatsen waar ik VEEL voorbij kom
Waar die brommert zonder helm is stil gezet daar woon ik maar een metertje of 300 vandaan
iddquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
25 Kw fiets voor Yup.
Van het geld die hij nu over houdt aan wegenbelasting.![]()
En hier kan nog wel wat af.(volgens mijn had OPM deze ook al eens gepost)
met die kuip hoef je hem niet af te plakken in koudere dagenquote:Voor weinig wil ik deze wel overnemen.. blijft een 1200cc .. maar die kuip he..![]()
Misschien dat het met een ander ruitje nog wat scheelt.![]()
[..]
Dat je hem niet hoeft af te plakken is meer het verschil tussen lucht en water gekoeldquote:Op zondag 15 januari 2006 08:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
met die kuip hoef je hem niet af te plakken in koudere dagen
quote:Op zondag 15 januari 2006 08:15 schreef worldpimber het volgende:
Dat je hem niet hoeft af te plakken is meer het verschil tussen lucht en water gekoeld
Denk ik
drom fighter van makenquote:Dat ding is idd lelijk, volgens mij houd yup ook niet van die verotte GSX-F stinkie dingenDe topkuip is ook zwaar bagger.
droog en schraalquote:Het weer vandaag
Het wordt een zonnig maar ook wat schrale dag met een droge en koude zuidoostenwind. Het wordt maximaal 1 a 2 graden in het noorden tot nog 4 of 5 graden in het zuiden van het land.
quote:Op zondag 15 januari 2006 08:31 schreef worldpimber het volgende:
Streetfighters Supersports heb je voor 'erbij', niet als basis![]()
![]()
Misschien radiator afplakken?quote:Op zondag 15 januari 2006 08:32 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, de motor rijdt nu ook nog eens dik bagger @ koud weer.(hoop ik dan tenminste, anders moet ie afgesteld worden
)
We hebben een afsutdeerstage dingens gedaaan, bij een bouwbedrijf, we hebben daar met 3 man de afhandeling van klachten geautomatiseerdquote:Op zondag 15 januari 2006 10:08 schreef hicham het volgende:
Gefeliciteerd RoadkillWat was je afstudeeropdracht, of heb je een afstudeerstage gedaan?
Zit ook een leuke foto van Peerke tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |