SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door R2-D2 op 01-01-2006 05:00:55 ]intuition will take you further than logics will ever do
Nee, hij's zo goed.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:39 schreef hicham het volgende:
Nog commentaar m.b.t de compositie, saturation of brightness??
Best cars website ?quote:Op zondag 1 januari 2006 10:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, hij's zo goed.![]()
Black edition om 5 uur in de nacht.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie gaat door?![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:24 schreef yup het volgende:
Enneee meneer worldpimber, ik heb wel lekker lolgetrapt in sloterdijk en westpoort. Zeker meer dan een halve tank benzine doorheen gejaagd (en er kan bijna 70 liter in zo een ouwe 3-serie)
Lekker raggen en driften, gewoon te cool voor woorden
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
met een naked tel je niet mee... zie hicham @ meets
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kun je 'm nog vinden dan![]()
na al die drank
GELUKKIG NIEUW JAAAARquote:Op zondag 1 januari 2006 13:25 schreef ondeugend het volgende:
![]()
Zo wat een zwaar nieuw jaar tot nu toe zeg !!
Mja ik weet dat nog niet. Het hangt af hoeveel vertrouwen ik in de machine heb. Met de E30 doe ik rustig aan omdat ik op de inrit van de A4 een keer 180 graden heb gemaaktquote:Op zondag 1 januari 2006 13:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]Eens kijken of je op een motor (beter koop je dikke budget supersport, met een naked tel je niet mee... zie hicham @ meets
) ook zo een debiel bent
Of dat je op 2 wielen ineens alleen maar rechtdoor durft en te bang bent om te vallen
Dan kunnen we daar samen raggeeuuhh
Dank je wel kippie... jij ook !quote:Op zondag 1 januari 2006 13:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
GELUKKIG NIEUW JAAAAR
Kusje voor Ondeugend
Je zou me gewoon anders heeel erg teleurstellen....quote:Op zondag 1 januari 2006 14:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
had geen ander advies van jou verwacht![]()
![]()
......of is het een bevel![]()
![]()
![]()
Wie ben jij eigenlijk.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
GELUKKIG NIEUW JAAAAR
Kusje voor Ondeugend
en dat zou ik niet willen...quote:Op zondag 1 januari 2006 14:05 schreef ondeugend het volgende:
Je zou me gewoon anders heeel erg teleurstellen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |